Doeg, have fun!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:08 schreef debuurvrouw het volgende:
de wasmachine is klaar, dus ik ga lekker pitten. Morgen vroeg weg. Maar we zijn er klaar voor!![]()
Tot over twee weken!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:08 schreef debuurvrouw het volgende:
de wasmachine is klaar, dus ik ga lekker pitten. Morgen vroeg weg. Maar we zijn er klaar voor!![]()
Tot over twee weken!![]()
![]()
Ik heb het nummer van NMNS nog wel voor je.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:42 schreef liesje1979 het volgende:
Iemand wie ik even mag bellen om voor te zingen?
mwahquote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:42 schreef liesje1979 het volgende:
Pff gelukkig dacht dat je was neeraangeschoten n.a.v. die ruziequote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben aangeschoten best leuk aan de telefoon hoor
Ja hoorquote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:42 schreef liesje1979 het volgende:
Aangeschoten?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben aangeschoten best leuk aan de telefoon hoor
Ja die kwam weer als vanouds binnen vallenquote:
Heb ik gemist.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die kwam weer als vanouds binnen vallen
Ach Disana post hier ook weer af en toequote:
Je komt er wel op af dusquote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat een trieste kut titels hebben deze topics toch altijd.
Klopt.... stond zo'n beetje bovenaan, zoals elke avond weer zo'n aparte titel bovenaan staat. Moest er even wat van zeggen dit keerquote:
Tis een SC dus dat excuus gaat niet opquote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Klopt.... stond zo'n beetje bovenaan, zoals elke avond weer zo'n aparte titel bovenaan staat. Moest er even wat van zeggen dit keer
Laat je je niet een beetje kennen ofzoquote:
Eyquote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat een trieste kut titels hebben deze topics toch altijd.
Bannen die hapquote:
Waarom? We hadden altijd lol als we bezopen warenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat je je niet een beetje kennen ofzo
Oh okquote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom? We hadden altijd lol als we bezopen waren
Gerard Ekdomquote:Op zaterdag 25 juli 2009 03:21 schreef remlof het volgende:
Schop, mis ik nog iets op tv ofzo? Giel Beelen is ook best saai
Ik dacht al, ze ging toch vroeg weg?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Dag schatjesleuk, internet op je telefoon
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Dag schatjesleuk, internet op je telefoon
Wat communiceren we modern.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, hoe treurig is dat:')
Maar we zitten in een lekkere opstopping dus gaat voorspoedig
Internetten vanuit het buitenland op je mobiel is wel knetterduur he!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:11 schreef debuurvrouw het volgende:
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Goedensmorgens Buuf! Waar gaat de reis naartoe?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Woedend (naakt) naar de AH lopen omdat de Volkskrant wederom niet bezorgd is?quote:
En hielp dat?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:56 schreef APK het volgende:
[..]
Woedend (naakt) naar de AH lopen omdat de Volkskrant wederom niet bezorgd is?
Jazeker, ik heb nu een exemplaar van de Volkskrant in mijn bezit.quote:
Als dat is wat je gelukkig maakt op zaterdagochtend...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:03 schreef APK het volgende:
[..]
Jazeker, ik heb nu een exemplaar van de Volkskrant in mijn bezit.
Je koopt de Volkskrant in een woedende bui en gaat terstond Fok! lezenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:03 schreef APK het volgende:
[..]
Jazeker, ik heb nu een exemplaar van de Volkskrant in mijn bezit.
En zit je me daarvoor uit bed te PM'en?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als dat is wat je gelukkig maakt op zaterdagochtend...![]()
Mij zou het orgineel van Weerzers "Butterfly" gelukkig maken, maar ik kan het niet vinden.
Binnenlopenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:50 schreef Gert het volgende:
Mogge.
Algemeen Dagblad:
Ligt er geld op u te wachten?
ROTTERDAM - Op het ministerie van Financiën ligt 30 miljoen euro te wachten op nietsvermoedende burgers die een erfenis hebben gemist of recht hebben op geld uit een afgewikkeld faillissement.
afbeelding vergroten
Ligt er ook geld voor u klaar?
KLIK HIER , en u weet direct of er geld voor u klaarligt!
quote:Nummer consignatie 19325
Omschrijving consignatie FAILLISSEMENT NOLPA NEDERLAND BV (ZIE OOK AKTE 19142)
Oorzaak consignatie ARTIKEL 192 FAILLISSEMENTSWET
Datum consignatie 25-08-2006
Totaalbedrag consignatie ¤ 37,95
Naam aanmelder NAUTA DUTILH; J.C. SCHOUTEN
Adres aanmelder 3000 BC ROTTERDAM
Volgnummer 8
Naam belanghebbende B.JANSEN WAGON- ENWERKTUIGBOUW
Bedrag belanghebbende ¤ 0,87
Had ik niet eens gezienquote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:55 schreef Gert het volgende:
Ik dacht dat je iets klassieks bedoelde.
Maar je bedoelt Weezer, met maar één r.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je koopt de Volkskrant in een woedende bui en gaat terstond Fok! lezen![]()
Logisch![]()
![]()
Daar was altijd een programma van dat vond ik leuk! Dan zochten ze die mensen op en gaven ze het alsnog! Zaten soms leuke bedragen bijquote:
Ja, hebbert als ik ben had ik gisteren natuurlijk gelijk op familienaam gezocht. Maar nee hoor, niets voor mij. De naam Jansen komt natuurlijk wel weer voorquote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar was altijd een programma van dat vond ik leuk! Dan zochten ze die mensen op en gaven ze het alsnog! Zaten soms leuke bedragen bij
Lekker, zo op zaterdag wakker wordenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:17 schreef APK het volgende:
[..]
Nu zitten de tosties in de pan en ben ik klaar voor het sportkatern.
Je hebt sowieso pech als je ze zou willen, want het zaad is voortdurend op en niet aan te slepen. Aldus een bericht in de krant over de spermabank.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:48 schreef Copycat het volgende:
Je zou bijna zelf aan kinderen gaan beginnen. Bijna.
quote:Vrouwen willen loodgieter
AMSTERDAM - Vrouwen willen tijdens deze economisch moeilijke tijden liever een vakman als partner dan iemand met een kantoorbaan.
Single loodgieters, elektriciens en timmerlieden zijn gewild bij vrouwen. Noeste vakmannen zouden staan voor stabiliteit tijdens de economische crisis, schrijft de datingwebsite 'mysinglefriend.com'.
Handen
"Bankiers of economen zijn niet langer populair als partner. Vrouwen willen een man die iets met zijn handen kan", aldus de oprichtster van de datingsite.
Tof!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:26 schreef remlof het volgende:
Ik krijg er ook een kleintje bij over een week of drie.
En ik ga haar Dot noemen.
Pixel en Dot
Ik ben jaloers op jullie allemaalquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:26 schreef remlof het volgende:
Pixel en Dot
Vierenhalf kat?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op jullie allemaalMijn kat-tax is filled to the max, 4,5 katten heb ik.
Yep. We hebben een deeltijdkat die ook nog eens het liefst buiten woont en alleen in hartje winter binnen komtquote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:26 schreef Copycat het volgende:
Tobi is gewoon naar Dementor en mij vernoemd. Ontkennen heeft geen zin.
Hahaha, grapjas.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:26 schreef Copycat het volgende:
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:26 schreef Copycat het volgende:
Vernoemd?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:26 schreef remlof het volgende:
Pixel en Dot
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:26 schreef remlof het volgende:
Pixel en Dot
The Bunker Dot.quote:
Een vriendin heeft er eentje van de dierenasiel op de loserweg in Denhaag, er waren er nog meer.quote:
Tuinfluiter, in ons asiel (Zuidwolde) zitten meer dan tachtig kittens. Veel ervan zijn gedumpt en gelukkig gevonden.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:24 schreef tuinfluiter het volgende:
Een vriendin heeft er eentje van de dierenasiel op de loserweg in Denhaag, er waren er nog meer.
Wie is die Kally dan, die zit er iig nog geen 2 maanden want ze heeft een account van 4 dagen oud...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:48 schreef Deisyy het volgende:
Als jij ze onbekenden vind dan ben je er al een tijdje niet geweest![]()
Ze hebben in 2 maanden tijd zo'n 100 SC's vol gechat
Kally is een nieuwe, die zag ik er deze week ook inene bij.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wie is die Kally dan, die zit er iig nog geen 2 maanden want ze heeft een account van 4 dagen oud...
Dat klinkt bekendquote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kally is een nieuwe, die zag ik er deze week ook inene bij.
Maar iedereen daar houdt nu al van haar![]()
Dan kunnen ze beter in quarantaine blijven in TBO SCquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik gok op een ernstige variant van de Mexicaanse griep, compleet met infuus uiteraard![]()
Oh, echt.... als mijn zaterdagavond al naar de klote kan door een post op FOK! dan zal die post toch van een heel ander kaliber moeten zijnquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:03 schreef Laysa het volgende:
ik wil jullie plezier niet verpesten...ik snap al die voorpret enzo...Kally is mijn beste vriendin en door mij op fok gaan posten....owwwww bommer...jullie zaterdagavond naar de klote![]()
Huhquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:03 schreef Laysa het volgende:
ik wil jullie plezier niet verpesten...ik snap al die voorpret enzo...Kally is mijn beste vriendin en door mij op fok gaan posten....owwwww bommer...jullie zaterdagavond naar de klote![]()
Getverderrie, dat meen je toch niet??quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Huh![]()
Het valt best mee met de voorpret hier![]()
en mijn zaterdagavond naar de klote? Nee joh, ik heb vanavond toch mijn hoorntje 2 x gevuld bij de Ikea
Ik kon de verleiding niet weerstaan en heb mijn hoorntje niet tegen het tuutje van de ijsmachine genhoudenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Getverderrie, dat meen je toch niet??
Al die ranzige speekselresten op die hergevulde hoorntjes vind ik zo vies dat ik nog nooit een Ikea ijsje gehad heb
Ik weet ook dat het niet magquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:20 schreef Leandra het volgende:
Ik zie het regelmatig gebeuren bij Ikea.... en vooral dat ouders hun kinderen die eigenlijk nog net te klein zijn om het zelf te kunnen, hun kinderen ook gewoon alleen laten hervullen.
Maar goed, ik vind het dus nogal smerig, en snap niet waarom het toegestaan wordt![]()
(ik weet dat het niet mag, maar bij Ikea weten ze ook dat het veelvuldig gebeurt, en dus wordt het oogluikend toegestaan)
Een ijsje als ontbijtquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:28 schreef Leandra het volgende:
Daarom heb ik nog nooit een Ikea ijsje gehad![]()
Ik ga gewoon een keer 's morgens en dan neem ik een ijsje als ontbijt.... ben ik gewoon de eerste![]()
Dan zal ie toch wel schoon zijn?![]()
Uhuhquote:
quote:
Goedemiddag.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:35 schreef Disana het volgende:
Tuinfluiter, in ons asiel (Zuidwolde) zitten meer dan tachtig kittens. Veel ervan zijn gedumpt
en gelukkig gevonden.
Zondequote:Op zondag 26 juli 2009 01:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jonge kittens en dode dieren. Jawel, krijg vanavond een prachtig reekalf voor m'n auto. Eén salto mortale en toen gleed hij op z'n rug de berm in om vervolgens ergens te verdwijnen (sloot?). In ieder geval, ik wilde hem de wacht aanzeggen over de opgelopen en forse schade aan de auto, maar in het donker kon ik hem niet vinden![]()
En de politie was dan wel zo bereidwillig op de jachtopziener te bellen, maar die gaf ook al niet thuis. Dus ligt er nu ergens een fantastisch stuk bbq-vlees te vergaan in de berm of sloot tussen Genemuiden en Hasselt.![]()
Bumper stuk, koplamp stuk, motorkap gedeukt, gril naar de kloten, nummerbord pleiten.
Jezus wat kut... daar kon je echt een hap mee bbq-en... ben in staat te gaan zoeken.. vlees weggooien is zo zondequote:Op zondag 26 juli 2009 01:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jonge kittens en dode dieren. Jawel, krijg vanavond een prachtig reekalf voor m'n auto. Eén salto mortale en toen gleed hij op z'n rug de berm in om vervolgens ergens te verdwijnen (sloot?). In ieder geval, ik wilde hem de wacht aanzeggen over de opgelopen en forse schade aan de auto, maar in het donker kon ik hem niet vinden![]()
En de politie was dan wel zo bereidwillig op de jachtopziener te bellen, maar die gaf ook al niet thuis. Dus ligt er nu ergens een fantastisch stuk bbq-vlees te vergaan in de berm of sloot tussen Genemuiden en Hasselt.![]()
Bumper stuk, koplamp stuk, motorkap gedeukt, gril naar de kloten, nummerbord pleiten.
Ik kwam van een BBQquote:Op zondag 26 juli 2009 14:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jezus wat kut... daar kon je echt een hap mee bbq-en... ben in staat te gaan zoeken.. vlees weggooien is zo zonde
Nee, dat viel wel mee. Na twee katten, een varken en een zwaan ben ik er redelijk op voorbereid dat er wat onder de auto kan komen.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe ironisch... Maar inderdaad mooi kut, je moet je ook te pletter geschrokken zijn
Ja, 't is hier ook wel redelijk dagelijkse kost met wilde varkens, soms met fatale afloop voor de bestuurders die uitwijken.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:34 schreef tuinfluiter het volgende:
2 maanden geleden een hert op de weg bij de Veluwe.
[ afbeelding ]
Zoiets als die voorste was het, gelukkig geen volwassen beest, want die komt door je voorruit heen met een beetje pech.quote:
http://www.nieuws.be/nieu(...)rouwen_8e7250f5.aspxquote:Op zondag 26 juli 2009 13:36 schreef tuinfluiter het volgende:
Expeditie Robinson vanaf 3 september, ze beginnen dus eerst met een groep vrouwen.
[ afbeelding ]
Tis kwamkwammertijd.quote:Op zondag 26 juli 2009 18:20 schreef Soury het volgende:
Dit topic is net een biertje.. Als er een vette bek aan zit slaat het gelijk dood
Dit topic is net als wijn... om smaak en houdbaarheid te verbeteren moet er eerst even iemand een paar jaar tussen houten planken gaan liggenquote:Op zondag 26 juli 2009 18:20 schreef Soury het volgende:
Dit topic is net een biertje.. Als er een vette bek aan zit slaat het gelijk dood
quote:Op zondag 26 juli 2009 19:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dit topic is net als wijn... om smaak en houdbaarheid te verbeteren moet er eerst even iemand een paar jaar tussen houten planken gaan liggen
Ik begrijp dat jij je als vrijwilliger aanbied?quote:Op zondag 26 juli 2009 19:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dit topic is net als wijn... om smaak en houdbaarheid te verbeteren moet er eerst even iemand een paar jaar tussen houten planken gaan liggen
Ik doelde eigenlijk op remlofquote:Op zondag 26 juli 2009 19:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij je als vrijwilliger aanbied?
Nou zo kan ie wel weer hequote:Op zondag 26 juli 2009 20:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ah.![]()
Ik had meerdere kandidaten in gedachten.
Ik ben alweer weg.quote:
AANDACHTSHOER !quote:Op zondag 26 juli 2009 18:20 schreef Soury het volgende:
Ik zoek al járen naar dat knoppie waar''ze'' het altijd over hebbenquote:Op zondag 26 juli 2009 20:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben alweer weg.
Straks roept er iemand 'doodsbedreiging'.
Drie hoog achter sletquote:
quote:
Hij had er neus voor ... Echt jammerquote:Op zondag 26 juli 2009 21:20 schreef FANN het volgende:
Zo jammer dit hé...
http://www.nu.nl/achterkl(...)lken-op-de-maan.html
Kippie hier is bijna klaarquote:Op zondag 26 juli 2009 21:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik gooit er wel effe een muziekkie in en dan gaat ik effe eten![]()
Doei
Bovenaan de pagina: zo'n gevarendriehoekachtig ding.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zoek al járen naar dat knoppie waar''ze'' het altijd over hebben
maar ik weet niet welke het is
Ik heb er wel het juiste humeur voor.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:16 schreef Soury het volgende:
Nou gaan we nog een hert dood rijden of een poes zippo'en ?
De NSB knopquote:Op zondag 26 juli 2009 21:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Bovenaan de pagina: zo'n gevarendriehoekachtig ding.![]()
Echt irri dat ik je niet kan PM-en.Was al op zoek naar een emailadres en kwam toen topics over je schilderen tegen. Alle linkjes waren alleen kaduuk.
Best kut maar ik ookquote:
Oh godver dat gaat me ban kostenquote:Op zondag 26 juli 2009 21:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Bovenaan de pagina: zo'n gevarendriehoekachtig ding.![]()
Shht ...... Fann weet niet hoe het werktquote:
FANN kan die PM misschien wel even open gooien en dan weer dicht.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:30 schreef Talitha het volgende:
Echt irri dat ik je niet kan PM-en .Was al op zoek naar een emailadres en kwam toen topics over je schilderen tegen. Alle linkjes waren alleen kaduuk.
We zijn open en bloot hier Fluitertjequote:Op zondag 26 juli 2009 21:41 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
FANN kan die PM misschien wel even open gooien en dan weer dicht.
Sjesusquote:
Geluktquote:Op zondag 26 juli 2009 21:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zocht een kleffe smilie en kreeg deze.
Volgens mij kun je ook aangeven van welke FOK-ers je pm wilt ontvangen toch?quote:Op zondag 26 juli 2009 21:41 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
FANN kan die PM misschien wel even open gooien en dan weer dicht.
Mijn ava maakt geen verschil.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Aan je ava te zien ben je er niet blij mee.
Nee, maar wel van welke users je het niét wilt ontvangen.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij kun je ook aangeven van welke FOK-ers je pm wilt ontvangen toch?
Lurkert.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, maar wel van welke users je het niét wilt ontvangen.
Ik vind deze ook wel wat hebben eik.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn ava maakt geen verschil.
Ik kan net zo goed mijn zoetsappige Katrien-mutsen-ava weer opzetten
Ah, weer wat geleerd.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:58 schreef Talitha het volgende:
[..]
Lurkert.![]()
Ik dacht via die optie 'alleen berichten van buddies ontvangen'?
Zeg sodemieter ff op ja !! Jij trek je snollen pakje aan voor Bommiequote:
Houdt je grote bek ff, rotmuisquote:Op zondag 26 juli 2009 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeg sodemieter ff op ja !! Jij trek je snollen pakje aan voor BommieGa toch weg
He kut je kent mequote:
Ikke ook (balkon) dan Klein maar fijn .. Morgen staat het osdorp tuin centrum op de agendaquote:Op zondag 26 juli 2009 22:08 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb een nieuwe tuintafel![]()
Nu nog even op zoek naar Josef tuinstoelen.
Ik was er wel bijna ingetrapt hoor, ik wilde al gaan jankenquote:
Zou niet durfen zeker niet nu met die ava van jequote:Op zondag 26 juli 2009 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was er wel bijna ingetrapt hoor, ik wilde al gaan janken![]()
Volgende keer iets beter je best doen
Ik vind die vierkante stoelen leuk, ik weet niet hoe ik het uit moet leggen.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:08 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb een nieuwe tuintafel![]()
Nu nog even op zoek naar Josef tuinstoelen.
Ik geloof dat ik de folders online door moet spitten, ik heb totaal geen tijd om winkels af te struinenquote:Op zondag 26 juli 2009 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ikke ook (balkon) dan Klein maar fijn .. Morgen staat het osdorp tuin centrum op de agenda
Het werktquote:Op zondag 26 juli 2009 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou niet durfen zeker niet nu met die ava van je
Ik heb hele leuke oranje houten stoeltjes maar die zitten voor geen meter. Dus lozen die handel. Ik ga op zoek naar wat andersquote:Op zondag 26 juli 2009 22:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik de folders online door moet spitten, ik heb totaal geen tijd om winkels af te struinen![]()
Das ook een soort van klef ja.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hier, heb jij buddies![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 juli 2009 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind die vierkante stoelen leuk, ik weet niet hoe ik het uit moet leggen.
Maar ik weet natuurljk niet watvoor tafel je hebt.
Foto?quote:Op zondag 26 juli 2009 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb hele leuke oranje houten stoeltjes maar die zitten voor geen meter. Dus lozen die handel. Ik ga op zoek naar wat anders
Ik heb ooit houten stoelen van ikea gekocht. Die waren echt perfect.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:17 schreef CarOnline het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze, heeft mn zwager gemaakt.
Hij is 2 meter bij 90 dus daar kunnen royaal stoelen bij aan.
Vandaag opgehaald, van de week in de beits en dan naar buiten
Wat een gave tafel! En zo lekker groot!quote:Op zondag 26 juli 2009 22:17 schreef CarOnline het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze, heeft mn zwager gemaakt.
Hij is 2 meter bij 90 dus daar kunnen royaal stoelen bij aan.
Vandaag opgehaald, van de week in de beits en dan naar buiten
Ja en dat weet ik dus nog niet...quote:Op zondag 26 juli 2009 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een gave tafel! En zo lekker groot!
Daar moeten natuurlijk houten stoelen bij.
Ik snap geloof ik wel wat je bedoelt.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja en dat weet ik dus nog niet...
Ik vind van die witte kunststoffen ook wel heel erg gaaf.
Dat nep riet gevlochten. (Snaptuhetnog)
Of een bank.
Ik ben er nog niet helemaal uit. Ik vrees dat ik er tegenaan moet lopen.
Voila !! Het tafeltje wil ik wel houden. Maar de stoeltjes zij echt kut !!quote:
Je nam voor het lapjequote:
Ja, nee daar zit je niet voor je plezier een hele avond opquote:Op zondag 26 juli 2009 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Voila !! Het tafeltje wil ik wel houden. Maar de stoeltjes zij echt kut !!
[ afbeelding ]
Ja, dat was ook mijn idee.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap geloof ik wel wat je bedoelt.
Of misschien aan 1 kant een bank en de andere kant stoelen?
Om je nog even iets meer keuzen te geven
Ik wil een van die stoeltjes gebruiken als planten tafeltje. Maar erop zitten is een drama.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, nee daar zit je niet voor je plezier een hele avond op![]()
Tafel is altijd handig als bijzetding.
en een houten kont van die stoeltjes denk ikquote:
Ik zit er ook nooit opquote:Op zondag 26 juli 2009 23:11 schreef FANN het volgende:
[..]
en een houten kont van die stoeltjes denk ik![]()
da's toch verschrikkelijk
![]()
dan krijg je van die strepen op je kont als je daarop zit
ik kreeg 2x dat mijn paswoord niet klopte.... ben je me weer aan het pesten?quote:Op zondag 26 juli 2009 23:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Wel even afvegen voordat je een slok bier neemt, anders slaat het dood
Nee hoor, ik zou niet durven, ik denk dat het aan je vette vingers ligtquote:Op zondag 26 juli 2009 23:13 schreef FANN het volgende:
[..]
ik kreeg 2x dat mijn paswoord niet klopte.... ben je me weer aan het pesten?![]()
quote:Op zondag 26 juli 2009 23:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zou niet durven, ik denk dat het aan je vette vingers ligt
Op mijn afgedankte stoelen die mijn poes/kater onder handen hebben genomen. Maar tis nu tijd om rommelquote:Op zondag 26 juli 2009 23:14 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... maar waar zit je dan op? op de grond?
zo is dat met lekkere zachte kussensquote:Op zondag 26 juli 2009 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Op mijn afgedankte stoelen die mijn poes/kater onder handen hebben genomen. Maar tis nu tijd om rommel
te dumpen en wat nieuws te vinden
Deze .. ff door bijten maar wel ok.. Die titel .. Tis watquote:
waar gaat dat boek over?quote:Op zondag 26 juli 2009 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze .. ff door bijten maar wel ok.. Die titel .. Tis wat![]()
[ afbeelding ]
Van een amoebe in de zee tot een mens tegenwoordig . Zo'n korte samenvatting krijg je nergens.quote:
ik ga strakkies wel effe googelen....quote:Op zondag 26 juli 2009 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Van een amoebe in de zee tot een mens tegenwoordig . Zo'n korte damenvatting krijg je nergens.
De schepping .. maar niet volgens de bijbelquote:
it's life Jim but not as we know it......quote:Op zondag 26 juli 2009 23:28 schreef Soury het volgende:
[..]
De schepping .. maar niet volgens de bijbel
Wie is Jimquote:Op zondag 26 juli 2009 23:29 schreef FANN het volgende:
[..]
it's live Jim but not as we know it......
Volgens mij ''Captain Kirk'' van Star Trekquote:
quote:Op zondag 26 juli 2009 23:36 schreef Peter6000 het volgende:
De volgende 5 kunstwerken zullen de komende weken exclusief in deze RLS-SC wereldkundig gemaakt worden:Toch nog samen. Het gaat om de kabouters. Jaloerse geesten. Veilige diepe gronden. De transplantanten veroveren de aarde.
Hou hiervoor de RLS-SC goed in de gaten.
De volgende 5 kunstwerken zullen de komende weken exclusief in deze RLS-SC wereldkundig gemaakt worden:Toch nog samen. Het gaat om de kabouters. Jaloerse geesten. Veilige diepe gronden. De transplantanten veroveren de aarde.
Ik zal voorzichtig scrollen!quote:Op zondag 26 juli 2009 23:36 schreef Peter6000 het volgende:
Je kunt er alvast een optie op nemenquote:Op maandag 27 juli 2009 01:00 schreef Gert het volgende:
Ik vind die puntjes achter de titels niet zo mooi!
Voordat we weer in hallelujah-gezang uitbarsten bij wéér zo'n pareltje.. ik denk ik zeg het even.
Al is dat natuurlijk je eigen keuze vanuit je artistieke vrijheid.
Verder ben ik wel nieuwsgierig, en vind ik deze nieuwe manier van marketing wel OK.![]()
Die reacties in dat gastenboekquote:Op maandag 27 juli 2009 06:53 schreef FANN het volgende:
dit isBRILJANT
![]()
http://www.allesisweg.nl/
Goeiemorgen allemaal
en doei
Moet je wel uitkijken dat je niet ook nog op de "inbox delen" knop kliktquote:Op zondag 26 juli 2009 21:58 schreef Talitha het volgende:
[..]
Lurkert.![]()
Ik dacht via die optie 'alleen berichten van buddies ontvangen'?
Die vakantie was al betaaldquote:Op maandag 27 juli 2009 11:01 schreef Copycat het volgende:
Ik las het gisteren, NMNS.
Ik zou me dood schrikken als ik opeens zo'n beest voor mijn auto heb. Gelukkig heb ik geen auto.
Maar dat hert heeft dus niet je geplande vakantie in de war gestuurd? Gelukkig maar!
Topquote:Op maandag 27 juli 2009 10:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goedemorgen, een mooie zonnige maandag! De schade is verzekerd, de beurs spuit omhoog, wat wil een mens nog meer......? Koffie!!!
Ga jij nog op vakantie Leaatje?quote:Op maandag 27 juli 2009 11:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Top![]()
* Leandra gaat ff de aandelen checken![]()
Nope, zit nog niet in de planning, misschien dat we nog een weekje weggaan alsquote:Op maandag 27 juli 2009 11:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ga jij nog op vakantie Leaatje?
Of een weekje een waddeneiland?quote:Op maandag 27 juli 2009 11:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, zit nog niet in de planning, misschien dat we nog een weekje weggaan alsvakantie heeft, maar dat is pas aan het eind van de zomervakantie.
Ik gok zomaar dat we dan een weekje Veluwe doen
Breek muh de bek niet open Cc, L&B stond midden op de weg te sippen (dat arme beest, ooh, dat arme beest) en was, als ik haar niet met enig geweld in de auto had geplaatst, het volgende slachtoffer geweest. En ja, ook die heeft bruine ogenquote:
Zou ook kunnen, we kijken wel even wat we doen.... misschien zouden we eens in 2 huizen heel serieus moeten puinruimenquote:Op maandag 27 juli 2009 11:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Of een weekje een waddeneiland?Vlieland
is altijd top
Ik denk zo maar dat dat er hier niet van gaat komen. D'r wordt regelmatig puin geruimd, maar niet in ons beider woningenquote:Op maandag 27 juli 2009 11:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou ook kunnen, we kijken wel even wat we doen.... misschien zouden we eens in 2 huizen heel serieus moeten puinruimen
LOLquote:Op maandag 27 juli 2009 11:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk zo maar dat dat er hier niet van gaat komen. D'r wordt regelmatig puin geruimd, maar niet in ons beider woningen
Het is dus idd zo dat ik daar al meerdere keren over geaarzeld heb.quote:Op maandag 27 juli 2009 01:00 schreef Gert het volgende:
Ik vind die puntjes achter de titels niet zo mooi!
Ik vind het niet sociaal-correct om te liegen. Gewoon zeggen dat het van jou 'wel een paar graadjes minder mag'. En als ze problemen hebben met jouw eerlijkheid, is dat hun sociale incapabiliteit.quote:Op maandag 27 juli 2009 12:22 schreef Peter6000 het volgende:
En dan vanmiddag sociaal correct meebabbelen dat ik het zo`n lekker weertje vind.
Buien zijn onderwegquote:Op maandag 27 juli 2009 12:22 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een teringhitte weer.
En dan vanmiddag sociaal correct meebabbelen dat ik het zo`n lekker weertje vind.
Nouuuuuuuuu... het is juist heel vaak héél sociaal correct om te liegen! Maar goed, dat is een enorm uitgebreid onderwerp, en daar is het veel te lekker weer voor.quote:Op maandag 27 juli 2009 12:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het niet sociaal-correct om te liegen.
Best kans dat ik dat letterlijk ga zeggen, en dan aan je denk.quote:Op maandag 27 juli 2009 12:28 schreef Copycat het volgende:
Gewoon zeggen dat het van jou 'wel een paar graadjes minder mag'.
Daar heb je een punt. Wat staat die broek je trouwens leuk!quote:Op maandag 27 juli 2009 12:40 schreef Gert het volgende:
Nouuuuuuuuu... het is juist heel vaak héél sociaal correct om te liegen! Maar goed, dat is een enorm uitgebreid onderwerp, en daar is het veel te lekker weer voor.
Dat zou leuk zijnquote:Op maandag 27 juli 2009 12:45 schreef Peter6000 het volgende:
Best kans dat ik dat letterlijk ga zeggen, en dan aan je denk.
Mja dát is weer een beetje doorschieten hè.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Wat staat die broek je trouwens leuk!
Ja! Heb je gezwaaid? Oh nee, wacht. Ik was thuis aan het hangmatten.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:31 schreef CarOnline het volgende:
Kwam gister langs je werk Cc, Ekkersrijt toch?
Inderdaadquote:Gaat TOB2 nog door eigenlijk?
Dat uitgerekend ik dat vraag
Had toevallig vanochtend Bram aan de lijn en ik zou de situatie niet concreter kunnen omschrjiven.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:35 schreef Copycat het volgende:
Inderdaad. Dat jij die vraag stelt!
Ik durf niks te garanderen, maar het plan is nog steeds wel dat het doorgaat. Is nu wel een beetje een moeilijke (want vakantie-)periode, qua sponsoring en dingen op touw zetten, maar de intentie is er.
Zo! Daar heb je wat aan!
Hoi Gertquote:Op maandag 27 juli 2009 13:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Had toevallig vanochtend Bram aan de lijn en ik zou de situatie niet concreter kunnen omschrjiven.
September is voor zover ik weet ook nog steeds de bedoeling. Augustus gaat 'm volgens mij niet worden.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:41 schreef CarOnline het volgende:
Nee niet gezwaaid maar wel even aan je gedacht, aardig he?
Ah oke, en ook nog wel in September?
Ja het zal je verrassen maar ik hoop echt dat het doorgaat
Anders heffen ze het sub-forum op met alle gevolgen van dien
Mooi. Dan worden we of niet, of allebei hetzelfde voorgelogen.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:41 schreef Gert het volgende:
Had toevallig vanochtend Bram aan de lijn en ik zou de situatie niet concreter kunnen omschrjiven.
Wiet en wodka?quote:Op maandag 27 juli 2009 13:46 schreef Dementor het volgende:
Vanavond maar even op z'n Bart's boodschappen doen.
Hoe dan? Proletarisch? Of overal grondstoffen van kopen en dan pannenkoeken bakken? Of appeltaart?quote:
Hij gaat heel snel door de winkel heen en doet van alles tegelijk.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe dan? Proletarisch? Of overal grondstoffen van kopen en dan pannenkoeken bakken? Of appeltaart?
Oh, dat weet ik niet. Heb één keer boodschappen met hem gedaan en toen vond ik 'm helemaal niet snel. Maar toen hadden we ook geen boodschappenplan.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:51 schreef Dementor het volgende:
Hij gaat heel snel door de winkel heen en doet van alles tegelijk.
Echt heel snel.
Supersnel.
Oh wij hadden misschien wel een plan toen.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik niet. Heb één keer boodschappen met hem gedaan en toen vond ik 'm helemaal niet snel. Maar toen hadden we ook geen boodschappenplan.
Hoi.quote:
Ik heb tot een half uur geleden in mijn tuintje kunnen zitten en nu trekt het dicht. Niks mis met een lekker buitje.quote:
Ik vind het eigenlijk wel een fantastisch ideequote:Op maandag 27 juli 2009 15:30 schreef beequeen het volgende:
Het moet toch niet gekker worden.
Tweeten vanuit het hiernamaals.
Echt? Ik moet er niet aan denken om plotseling een SMSje van mijn moeder te krigen met wat voor boodschap dan ook. Je schrikt je toch kapot?quote:Op maandag 27 juli 2009 15:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel een fantastisch idee
Vind ik ook niks. En het lijkt me ook niet handig om je bankgegevens daar vast te leggen. Mooi mikpunt voor hackers. Dat soort info kun je volgens mij beter niet online bewaren.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt? Ik moet er niet aan denken om plotseling een SMSje van mijn moeder te krigen van met wat voor boodschap dan ook. Je schrikt je toch kapot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |