Vernoemd?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:26 schreef remlof het volgende:
Ik krijg er ook een kleintje bij over een week of drie.
En ik ga haar Dot noemen.
Pixel en Dot
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:26 schreef remlof het volgende:
Ik krijg er ook een kleintje bij over een week of drie.
En ik ga haar Dot noemen.
Pixel en Dot
The Bunker Dot.quote:
Een vriendin heeft er eentje van de dierenasiel op de loserweg in Denhaag, er waren er nog meer.quote:
Tuinfluiter, in ons asiel (Zuidwolde) zitten meer dan tachtig kittens. Veel ervan zijn gedumpt en gelukkig gevonden.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:24 schreef tuinfluiter het volgende:
Een vriendin heeft er eentje van de dierenasiel op de loserweg in Denhaag, er waren er nog meer.
Wie is die Kally dan, die zit er iig nog geen 2 maanden want ze heeft een account van 4 dagen oud...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:48 schreef Deisyy het volgende:
Als jij ze onbekenden vind dan ben je er al een tijdje niet geweest![]()
Ze hebben in 2 maanden tijd zo'n 100 SC's vol gechat
Kally is een nieuwe, die zag ik er deze week ook inene bij.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wie is die Kally dan, die zit er iig nog geen 2 maanden want ze heeft een account van 4 dagen oud...
Dat klinkt bekendquote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kally is een nieuwe, die zag ik er deze week ook inene bij.
Maar iedereen daar houdt nu al van haar![]()
Dan kunnen ze beter in quarantaine blijven in TBO SCquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik gok op een ernstige variant van de Mexicaanse griep, compleet met infuus uiteraard![]()
Oh, echt.... als mijn zaterdagavond al naar de klote kan door een post op FOK! dan zal die post toch van een heel ander kaliber moeten zijnquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:03 schreef Laysa het volgende:
ik wil jullie plezier niet verpesten...ik snap al die voorpret enzo...Kally is mijn beste vriendin en door mij op fok gaan posten....owwwww bommer...jullie zaterdagavond naar de klote![]()
Huhquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:03 schreef Laysa het volgende:
ik wil jullie plezier niet verpesten...ik snap al die voorpret enzo...Kally is mijn beste vriendin en door mij op fok gaan posten....owwwww bommer...jullie zaterdagavond naar de klote![]()
Getverderrie, dat meen je toch niet??quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Huh![]()
Het valt best mee met de voorpret hier![]()
en mijn zaterdagavond naar de klote? Nee joh, ik heb vanavond toch mijn hoorntje 2 x gevuld bij de Ikea
Ik kon de verleiding niet weerstaan en heb mijn hoorntje niet tegen het tuutje van de ijsmachine genhoudenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Getverderrie, dat meen je toch niet??
Al die ranzige speekselresten op die hergevulde hoorntjes vind ik zo vies dat ik nog nooit een Ikea ijsje gehad heb
Ik weet ook dat het niet magquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:20 schreef Leandra het volgende:
Ik zie het regelmatig gebeuren bij Ikea.... en vooral dat ouders hun kinderen die eigenlijk nog net te klein zijn om het zelf te kunnen, hun kinderen ook gewoon alleen laten hervullen.
Maar goed, ik vind het dus nogal smerig, en snap niet waarom het toegestaan wordt![]()
(ik weet dat het niet mag, maar bij Ikea weten ze ook dat het veelvuldig gebeurt, en dus wordt het oogluikend toegestaan)
Een ijsje als ontbijtquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:28 schreef Leandra het volgende:
Daarom heb ik nog nooit een Ikea ijsje gehad![]()
Ik ga gewoon een keer 's morgens en dan neem ik een ijsje als ontbijt.... ben ik gewoon de eerste![]()
Dan zal ie toch wel schoon zijn?![]()
Uhuhquote:
quote:
Goedemiddag.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:35 schreef Disana het volgende:
Tuinfluiter, in ons asiel (Zuidwolde) zitten meer dan tachtig kittens. Veel ervan zijn gedumpt
en gelukkig gevonden.
Zondequote:Op zondag 26 juli 2009 01:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jonge kittens en dode dieren. Jawel, krijg vanavond een prachtig reekalf voor m'n auto. Eén salto mortale en toen gleed hij op z'n rug de berm in om vervolgens ergens te verdwijnen (sloot?). In ieder geval, ik wilde hem de wacht aanzeggen over de opgelopen en forse schade aan de auto, maar in het donker kon ik hem niet vinden![]()
En de politie was dan wel zo bereidwillig op de jachtopziener te bellen, maar die gaf ook al niet thuis. Dus ligt er nu ergens een fantastisch stuk bbq-vlees te vergaan in de berm of sloot tussen Genemuiden en Hasselt.![]()
Bumper stuk, koplamp stuk, motorkap gedeukt, gril naar de kloten, nummerbord pleiten.
Jezus wat kut... daar kon je echt een hap mee bbq-en... ben in staat te gaan zoeken.. vlees weggooien is zo zondequote:Op zondag 26 juli 2009 01:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jonge kittens en dode dieren. Jawel, krijg vanavond een prachtig reekalf voor m'n auto. Eén salto mortale en toen gleed hij op z'n rug de berm in om vervolgens ergens te verdwijnen (sloot?). In ieder geval, ik wilde hem de wacht aanzeggen over de opgelopen en forse schade aan de auto, maar in het donker kon ik hem niet vinden![]()
En de politie was dan wel zo bereidwillig op de jachtopziener te bellen, maar die gaf ook al niet thuis. Dus ligt er nu ergens een fantastisch stuk bbq-vlees te vergaan in de berm of sloot tussen Genemuiden en Hasselt.![]()
Bumper stuk, koplamp stuk, motorkap gedeukt, gril naar de kloten, nummerbord pleiten.
Ik kwam van een BBQquote:Op zondag 26 juli 2009 14:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jezus wat kut... daar kon je echt een hap mee bbq-en... ben in staat te gaan zoeken.. vlees weggooien is zo zonde
Nee, dat viel wel mee. Na twee katten, een varken en een zwaan ben ik er redelijk op voorbereid dat er wat onder de auto kan komen.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe ironisch... Maar inderdaad mooi kut, je moet je ook te pletter geschrokken zijn
Ja, 't is hier ook wel redelijk dagelijkse kost met wilde varkens, soms met fatale afloop voor de bestuurders die uitwijken.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:34 schreef tuinfluiter het volgende:
2 maanden geleden een hert op de weg bij de Veluwe.
[ afbeelding ]
Zoiets als die voorste was het, gelukkig geen volwassen beest, want die komt door je voorruit heen met een beetje pech.quote:
http://www.nieuws.be/nieu(...)rouwen_8e7250f5.aspxquote:Op zondag 26 juli 2009 13:36 schreef tuinfluiter het volgende:
Expeditie Robinson vanaf 3 september, ze beginnen dus eerst met een groep vrouwen.
[ afbeelding ]
Tis kwamkwammertijd.quote:Op zondag 26 juli 2009 18:20 schreef Soury het volgende:
Dit topic is net een biertje.. Als er een vette bek aan zit slaat het gelijk dood
Dit topic is net als wijn... om smaak en houdbaarheid te verbeteren moet er eerst even iemand een paar jaar tussen houten planken gaan liggenquote:Op zondag 26 juli 2009 18:20 schreef Soury het volgende:
Dit topic is net een biertje.. Als er een vette bek aan zit slaat het gelijk dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |