Uhuhquote:
quote:
Goedemiddag.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:35 schreef Disana het volgende:
Tuinfluiter, in ons asiel (Zuidwolde) zitten meer dan tachtig kittens. Veel ervan zijn gedumpt
en gelukkig gevonden.
Zondequote:Op zondag 26 juli 2009 01:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jonge kittens en dode dieren. Jawel, krijg vanavond een prachtig reekalf voor m'n auto. Eén salto mortale en toen gleed hij op z'n rug de berm in om vervolgens ergens te verdwijnen (sloot?). In ieder geval, ik wilde hem de wacht aanzeggen over de opgelopen en forse schade aan de auto, maar in het donker kon ik hem niet vinden![]()
En de politie was dan wel zo bereidwillig op de jachtopziener te bellen, maar die gaf ook al niet thuis. Dus ligt er nu ergens een fantastisch stuk bbq-vlees te vergaan in de berm of sloot tussen Genemuiden en Hasselt.![]()
Bumper stuk, koplamp stuk, motorkap gedeukt, gril naar de kloten, nummerbord pleiten.
Jezus wat kut... daar kon je echt een hap mee bbq-en... ben in staat te gaan zoeken.. vlees weggooien is zo zondequote:Op zondag 26 juli 2009 01:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jonge kittens en dode dieren. Jawel, krijg vanavond een prachtig reekalf voor m'n auto. Eén salto mortale en toen gleed hij op z'n rug de berm in om vervolgens ergens te verdwijnen (sloot?). In ieder geval, ik wilde hem de wacht aanzeggen over de opgelopen en forse schade aan de auto, maar in het donker kon ik hem niet vinden![]()
En de politie was dan wel zo bereidwillig op de jachtopziener te bellen, maar die gaf ook al niet thuis. Dus ligt er nu ergens een fantastisch stuk bbq-vlees te vergaan in de berm of sloot tussen Genemuiden en Hasselt.![]()
Bumper stuk, koplamp stuk, motorkap gedeukt, gril naar de kloten, nummerbord pleiten.
Ik kwam van een BBQquote:Op zondag 26 juli 2009 14:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jezus wat kut... daar kon je echt een hap mee bbq-en... ben in staat te gaan zoeken.. vlees weggooien is zo zonde
Hoe ironisch... Maar inderdaad mooi kut, je moet je ook te pletter geschrokken zijnquote:
Nee, dat viel wel mee. Na twee katten, een varken en een zwaan ben ik er redelijk op voorbereid dat er wat onder de auto kan komen.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe ironisch... Maar inderdaad mooi kut, je moet je ook te pletter geschrokken zijn
Ja, 't is hier ook wel redelijk dagelijkse kost met wilde varkens, soms met fatale afloop voor de bestuurders die uitwijken.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:34 schreef tuinfluiter het volgende:
2 maanden geleden een hert op de weg bij de Veluwe.
[ afbeelding ]
Zoiets als die voorste was het, gelukkig geen volwassen beest, want die komt door je voorruit heen met een beetje pech.quote:
http://www.nieuws.be/nieu(...)rouwen_8e7250f5.aspxquote:Op zondag 26 juli 2009 13:36 schreef tuinfluiter het volgende:
Expeditie Robinson vanaf 3 september, ze beginnen dus eerst met een groep vrouwen.
[ afbeelding ]
Tis kwamkwammertijd.quote:Op zondag 26 juli 2009 18:20 schreef Soury het volgende:
Dit topic is net een biertje.. Als er een vette bek aan zit slaat het gelijk dood
Dit topic is net als wijn... om smaak en houdbaarheid te verbeteren moet er eerst even iemand een paar jaar tussen houten planken gaan liggenquote:Op zondag 26 juli 2009 18:20 schreef Soury het volgende:
Dit topic is net een biertje.. Als er een vette bek aan zit slaat het gelijk dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |