Dat is wel een hele diepe tekst.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 03:27 schreef Peter6000 het volgende:
En met het rubber van de maan
quote:
En alles lijkt oprecht te zijn, de leugen kan zich hier verschuilen,quote:Op zaterdag 31 januari 2009 03:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is wel een hele diepe tekst.
ohjaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 03:38 schreef Peter6000 het volgende:
Liesje, volgens mij jagen we iedereen weer weg.
Jochem heeft op 3 januari van dit jaar zelfmoord gepleegd.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 03:41 schreef Wickedangel het volgende:
Overigens ken ik iemand die Jochem heet. Ik zal eens vragen of 'De Pochem' zijn achternaam is.
Dit is natuurlijk ook wel redelijk geniaal.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 03:36 schreef liesje1979 het volgende:
Friebel friebel frats frats.
Ik vind dit ook wel heel mooi:quote:Op zaterdag 31 januari 2009 03:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk ook wel redelijk geniaal.
Knap dat je dat zo goed weet te verbergenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Stiekem heb ik eigenlijk een heel groots en meeslepend leven!![]()
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 03:49 schreef Twerk het volgende:
[..]
Knap dat je dat zo goed weet te verbergen
Huub van der Lubbe had daar beter raad mee geweten. Maar dat is dan ook een echte dichter.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 03:47 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind dit ook wel heel mooi:
En laat zijn vloek jou er niet van weerhouden
Om te dromen over hoe jij zou ontsnappen aan zijn pijn.
Semi intellectueel Van der Opendeuren als echte dichter bestempelen? Er zijn grenzen schatquote:Op zaterdag 31 januari 2009 03:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Huub van der Lubbe had daar beter raad mee geweten. Maar dat is dan ook een echte dichter.
Dat is dan ook wel weer mooi. Maar waarom denk ik dan direct aanquote:
Je moeder, je verloofde, je vrouw. Maar ik ben niet je schatquote:
Moet je de youtube even aanklikken en bekijken.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 03:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel weer mooi. Maar waarom denk ik dan direct aanShakira
?
En wat vind je de mooiste regels uit dit chanson?quote:
Kutnummer!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |