Ik denk dattie zich "verslikt" heeft in z'n dalende aandelenkoersen, daarvan de weg is kwijt geraaktquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Manu heeft Fortis en die zijn sinds zijn tijdelijk verscheiden met 100% omhoog.![]()
Naja, ok:quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee Troela, hij lag gewoon in een (ziekenhuis)bed
Lies heeft tijdens oud en nieuw heel Fok 'gedragen'.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt bizar, lag je dan tijdens oud en nieuw in coma?
Een slapende hond moet je nooit wakker makenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja, ok:
Werd je dan tijdens oud en nieuw ook slapende gehouden?![]()
Beter?
Jaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Lies heeft tijdens oud en nieuw heel Fok 'gedragen'.
Zij was de enige user.
Weet die blonde hiervan? Dat je van die gekke dingen post?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een slapende hond moet je nooit wakker maken
Eigenlijk alleen ziek, alleen hotelkamer en ziekhuiskamer gezien en tijdens O&N lag ik nog lekker te dromenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar ben je echt alleen maar ziek geweest in Barcalona, of kon je de eerste paar dagen nog wel wat doen?
Echt bizar, lag je dan tijdens oud en nieuw in coma?
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jahelemaal alleen was ik hier, paar topics volgebaggerd, in mijn uppie!
![]()
(Oud en nieuw was leuk!)
Nee, want een slapende hond moet je nooit wakker makenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Weet die blonde hiervan? Dat je van die gekke dingen post?
Zit je nog steeds met die blonde opgescheept?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, want een slapende hond moet je nooit wakker maken
Jaquote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zit je nog steeds met die blonde opgescheept?
Weet je dat ik het niet meer weet.quote:
Ook namens de bezorger van het Chinees Dagblad.quote:
En die steken de fik erinquote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Ook namens de bezorger van het Chinees Dagblad.
JIj was zoooo grappig!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Weet je dat ik het niet meer weet.![]()
Weet nog wel dat we om 07.00 bij de buurman gingen gourmetten.
O ja!! Op een gegeven moment kwam de snuifbrigade.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 03:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
JIj was zoooo grappig!
Soury, Lies, neem een taxi!
Ooohw veel mensen hier.....
Nieuwe mensen komen eraan....
We gaan gourmetten.....
Je kwam om de zoveel tijd even verslag uitbrengen van 1 a 2 regels. Tof was dat!
Gewistquote:Op zaterdag 31 januari 2009 03:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je kwam om de zoveel tijd even verslag uitbrengen van 1 a 2 regels. Tof was dat!
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 03:04 schreef Coos het volgende:
[..]
O ja!! Op een gegeven moment kwam de snuifbrigade.
Beter dat ik dat allemaal weer snel vergeet.
Goed plan voordat ik weer een boze APK in mijn nek heb .. Tis welletjes geweestquote:
APK zal jou aan je reet roesten toch?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 03:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Goed plan voordat ik weer een boze APK in mijn nek heb .. Tis welletjes geweest
Mijn geheugenquote:
Gewoon skippen die zooi.quote:
Uh ja dat ookquote:Op zaterdag 31 januari 2009 03:10 schreef Coos het volgende:
[..]
APK zal jou aan je reet roesten toch?
Watquote:Op zaterdag 31 januari 2009 03:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als je maar onthoudt dat het tof was!![]()
Ja wat tof?quote:
O daar hebbie haar ook.quote:
Ik vraag me nog steeds af wie jij ben. Uit een eerder virtueel leven dan hè.quote:
Slinger het effe aan dan. Je kan het!!!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 03:23 schreef Wickedangel het volgende:
Is dit het topic waar alles gebeurt? Want het forum staat voor de rest een beetje stil.
Zijn wij elkaar wel eens eerder tegengekomen dan?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 03:23 schreef Coos het volgende:
Ik vraag me nog steeds af wie jij ben. Uit een eerder virtueel leven dan hè.
Dat was toch meer van ramen zemen, stofzuigen en strijken en dat soort enge dingen?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 03:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat staat niet in mijn taakomschrijving.
Was het maar waar.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 03:26 schreef Coos het volgende:
Dat was toch meer van ramen zemen, stofzuigen en strijken en dat soort enge dingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |