Je hebt sowieso pech als je ze zou willen, want het zaad is voortdurend op en niet aan te slepen. Aldus een bericht in de krant over de spermabank.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:48 schreef Copycat het volgende:
Je zou bijna zelf aan kinderen gaan beginnen. Bijna.
quote:Vrouwen willen loodgieter
AMSTERDAM - Vrouwen willen tijdens deze economisch moeilijke tijden liever een vakman als partner dan iemand met een kantoorbaan.
Single loodgieters, elektriciens en timmerlieden zijn gewild bij vrouwen. Noeste vakmannen zouden staan voor stabiliteit tijdens de economische crisis, schrijft de datingwebsite 'mysinglefriend.com'.
Handen
"Bankiers of economen zijn niet langer populair als partner. Vrouwen willen een man die iets met zijn handen kan", aldus de oprichtster van de datingsite.
Tof!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:26 schreef remlof het volgende:
Ik krijg er ook een kleintje bij over een week of drie.
En ik ga haar Dot noemen.
Pixel en Dot
Ik ben jaloers op jullie allemaalquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:26 schreef remlof het volgende:
Ik krijg er ook een kleintje bij over een week of drie.
En ik ga haar Dot noemen.
Pixel en Dot
Vierenhalf kat?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op jullie allemaalMijn kat-tax is filled to the max, 4,5 katten heb ik.
Yep. We hebben een deeltijdkat die ook nog eens het liefst buiten woont en alleen in hartje winter binnen komtquote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:26 schreef Copycat het volgende:
Tobi is gewoon naar Dementor en mij vernoemd. Ontkennen heeft geen zin.
Hahaha, grapjas.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:26 schreef Copycat het volgende:
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:26 schreef Copycat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |