Ik heb hele leuke oranje houten stoeltjes maar die zitten voor geen meter. Dus lozen die handel. Ik ga op zoek naar wat andersquote:Op zondag 26 juli 2009 22:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik de folders online door moet spitten, ik heb totaal geen tijd om winkels af te struinen![]()
Das ook een soort van klef ja.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hier, heb jij buddies![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 juli 2009 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind die vierkante stoelen leuk, ik weet niet hoe ik het uit moet leggen.
Maar ik weet natuurljk niet watvoor tafel je hebt.
Foto?quote:Op zondag 26 juli 2009 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb hele leuke oranje houten stoeltjes maar die zitten voor geen meter. Dus lozen die handel. Ik ga op zoek naar wat anders
Ik heb ooit houten stoelen van ikea gekocht. Die waren echt perfect.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:17 schreef CarOnline het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze, heeft mn zwager gemaakt.
Hij is 2 meter bij 90 dus daar kunnen royaal stoelen bij aan.
Vandaag opgehaald, van de week in de beits en dan naar buiten
Wat een gave tafel! En zo lekker groot!quote:Op zondag 26 juli 2009 22:17 schreef CarOnline het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze, heeft mn zwager gemaakt.
Hij is 2 meter bij 90 dus daar kunnen royaal stoelen bij aan.
Vandaag opgehaald, van de week in de beits en dan naar buiten
Ja en dat weet ik dus nog niet...quote:Op zondag 26 juli 2009 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een gave tafel! En zo lekker groot!
Daar moeten natuurlijk houten stoelen bij.
Ik snap geloof ik wel wat je bedoelt.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja en dat weet ik dus nog niet...
Ik vind van die witte kunststoffen ook wel heel erg gaaf.
Dat nep riet gevlochten. (Snaptuhetnog)
Of een bank.
Ik ben er nog niet helemaal uit. Ik vrees dat ik er tegenaan moet lopen.
Voila !! Het tafeltje wil ik wel houden. Maar de stoeltjes zij echt kut !!quote:
Je nam voor het lapjequote:
Ja, nee daar zit je niet voor je plezier een hele avond opquote:Op zondag 26 juli 2009 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Voila !! Het tafeltje wil ik wel houden. Maar de stoeltjes zij echt kut !!
[ afbeelding ]
Ja, dat was ook mijn idee.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap geloof ik wel wat je bedoelt.
Of misschien aan 1 kant een bank en de andere kant stoelen?
Om je nog even iets meer keuzen te geven
Ik wil een van die stoeltjes gebruiken als planten tafeltje. Maar erop zitten is een drama.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, nee daar zit je niet voor je plezier een hele avond op![]()
Tafel is altijd handig als bijzetding.
en een houten kont van die stoeltjes denk ikquote:
Ik zit er ook nooit opquote:Op zondag 26 juli 2009 23:11 schreef FANN het volgende:
[..]
en een houten kont van die stoeltjes denk ik![]()
da's toch verschrikkelijk
![]()
dan krijg je van die strepen op je kont als je daarop zit
ik kreeg 2x dat mijn paswoord niet klopte.... ben je me weer aan het pesten?quote:Op zondag 26 juli 2009 23:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Wel even afvegen voordat je een slok bier neemt, anders slaat het dood
Nee hoor, ik zou niet durven, ik denk dat het aan je vette vingers ligtquote:Op zondag 26 juli 2009 23:13 schreef FANN het volgende:
[..]
ik kreeg 2x dat mijn paswoord niet klopte.... ben je me weer aan het pesten?![]()
quote:Op zondag 26 juli 2009 23:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zou niet durven, ik denk dat het aan je vette vingers ligt
Op mijn afgedankte stoelen die mijn poes/kater onder handen hebben genomen. Maar tis nu tijd om rommelquote:Op zondag 26 juli 2009 23:14 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... maar waar zit je dan op? op de grond?
zo is dat met lekkere zachte kussensquote:Op zondag 26 juli 2009 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Op mijn afgedankte stoelen die mijn poes/kater onder handen hebben genomen. Maar tis nu tijd om rommel
te dumpen en wat nieuws te vinden
Deze .. ff door bijten maar wel ok.. Die titel .. Tis watquote:
waar gaat dat boek over?quote:Op zondag 26 juli 2009 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze .. ff door bijten maar wel ok.. Die titel .. Tis wat![]()
[ afbeelding ]
Van een amoebe in de zee tot een mens tegenwoordig . Zo'n korte samenvatting krijg je nergens.quote:
ik ga strakkies wel effe googelen....quote:Op zondag 26 juli 2009 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Van een amoebe in de zee tot een mens tegenwoordig . Zo'n korte damenvatting krijg je nergens.
De schepping .. maar niet volgens de bijbelquote:
it's life Jim but not as we know it......quote:Op zondag 26 juli 2009 23:28 schreef Soury het volgende:
[..]
De schepping .. maar niet volgens de bijbel
Wie is Jimquote:Op zondag 26 juli 2009 23:29 schreef FANN het volgende:
[..]
it's live Jim but not as we know it......
Volgens mij ''Captain Kirk'' van Star Trekquote:
quote:Op zondag 26 juli 2009 23:36 schreef Peter6000 het volgende:
De volgende 5 kunstwerken zullen de komende weken exclusief in deze RLS-SC wereldkundig gemaakt worden:Toch nog samen. Het gaat om de kabouters. Jaloerse geesten. Veilige diepe gronden. De transplantanten veroveren de aarde.
Hou hiervoor de RLS-SC goed in de gaten.
De volgende 5 kunstwerken zullen de komende weken exclusief in deze RLS-SC wereldkundig gemaakt worden:Toch nog samen. Het gaat om de kabouters. Jaloerse geesten. Veilige diepe gronden. De transplantanten veroveren de aarde.
Ik zal voorzichtig scrollen!quote:Op zondag 26 juli 2009 23:36 schreef Peter6000 het volgende:
Je kunt er alvast een optie op nemenquote:Op maandag 27 juli 2009 01:00 schreef Gert het volgende:
Ik vind die puntjes achter de titels niet zo mooi!
Voordat we weer in hallelujah-gezang uitbarsten bij wéér zo'n pareltje.. ik denk ik zeg het even.
Al is dat natuurlijk je eigen keuze vanuit je artistieke vrijheid.
Verder ben ik wel nieuwsgierig, en vind ik deze nieuwe manier van marketing wel OK.![]()
Die reacties in dat gastenboekquote:Op maandag 27 juli 2009 06:53 schreef FANN het volgende:
dit isBRILJANT
![]()
http://www.allesisweg.nl/
Goeiemorgen allemaal
en doei
Moet je wel uitkijken dat je niet ook nog op de "inbox delen" knop kliktquote:Op zondag 26 juli 2009 21:58 schreef Talitha het volgende:
[..]
Lurkert.![]()
Ik dacht via die optie 'alleen berichten van buddies ontvangen'?
Die vakantie was al betaaldquote:Op maandag 27 juli 2009 11:01 schreef Copycat het volgende:
Ik las het gisteren, NMNS.
Ik zou me dood schrikken als ik opeens zo'n beest voor mijn auto heb. Gelukkig heb ik geen auto.
Maar dat hert heeft dus niet je geplande vakantie in de war gestuurd? Gelukkig maar!
Topquote:Op maandag 27 juli 2009 10:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goedemorgen, een mooie zonnige maandag! De schade is verzekerd, de beurs spuit omhoog, wat wil een mens nog meer......? Koffie!!!
Ga jij nog op vakantie Leaatje?quote:Op maandag 27 juli 2009 11:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Top![]()
* Leandra gaat ff de aandelen checken![]()
Nope, zit nog niet in de planning, misschien dat we nog een weekje weggaan alsquote:Op maandag 27 juli 2009 11:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ga jij nog op vakantie Leaatje?
Of een weekje een waddeneiland?quote:Op maandag 27 juli 2009 11:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, zit nog niet in de planning, misschien dat we nog een weekje weggaan alsvakantie heeft, maar dat is pas aan het eind van de zomervakantie.
Ik gok zomaar dat we dan een weekje Veluwe doen
Breek muh de bek niet open Cc, L&B stond midden op de weg te sippen (dat arme beest, ooh, dat arme beest) en was, als ik haar niet met enig geweld in de auto had geplaatst, het volgende slachtoffer geweest. En ja, ook die heeft bruine ogenquote:
Zou ook kunnen, we kijken wel even wat we doen.... misschien zouden we eens in 2 huizen heel serieus moeten puinruimenquote:Op maandag 27 juli 2009 11:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Of een weekje een waddeneiland?Vlieland
is altijd top
Ik denk zo maar dat dat er hier niet van gaat komen. D'r wordt regelmatig puin geruimd, maar niet in ons beider woningenquote:Op maandag 27 juli 2009 11:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou ook kunnen, we kijken wel even wat we doen.... misschien zouden we eens in 2 huizen heel serieus moeten puinruimen
LOLquote:Op maandag 27 juli 2009 11:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk zo maar dat dat er hier niet van gaat komen. D'r wordt regelmatig puin geruimd, maar niet in ons beider woningen
Het is dus idd zo dat ik daar al meerdere keren over geaarzeld heb.quote:Op maandag 27 juli 2009 01:00 schreef Gert het volgende:
Ik vind die puntjes achter de titels niet zo mooi!
Ik vind het niet sociaal-correct om te liegen. Gewoon zeggen dat het van jou 'wel een paar graadjes minder mag'. En als ze problemen hebben met jouw eerlijkheid, is dat hun sociale incapabiliteit.quote:Op maandag 27 juli 2009 12:22 schreef Peter6000 het volgende:
En dan vanmiddag sociaal correct meebabbelen dat ik het zo`n lekker weertje vind.
Buien zijn onderwegquote:Op maandag 27 juli 2009 12:22 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een teringhitte weer.
En dan vanmiddag sociaal correct meebabbelen dat ik het zo`n lekker weertje vind.
Nouuuuuuuuu... het is juist heel vaak héél sociaal correct om te liegen! Maar goed, dat is een enorm uitgebreid onderwerp, en daar is het veel te lekker weer voor.quote:Op maandag 27 juli 2009 12:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het niet sociaal-correct om te liegen.
Best kans dat ik dat letterlijk ga zeggen, en dan aan je denk.quote:Op maandag 27 juli 2009 12:28 schreef Copycat het volgende:
Gewoon zeggen dat het van jou 'wel een paar graadjes minder mag'.
Daar heb je een punt. Wat staat die broek je trouwens leuk!quote:Op maandag 27 juli 2009 12:40 schreef Gert het volgende:
Nouuuuuuuuu... het is juist heel vaak héél sociaal correct om te liegen! Maar goed, dat is een enorm uitgebreid onderwerp, en daar is het veel te lekker weer voor.
Dat zou leuk zijnquote:Op maandag 27 juli 2009 12:45 schreef Peter6000 het volgende:
Best kans dat ik dat letterlijk ga zeggen, en dan aan je denk.
Mja dát is weer een beetje doorschieten hè.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Wat staat die broek je trouwens leuk!
Ja! Heb je gezwaaid? Oh nee, wacht. Ik was thuis aan het hangmatten.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:31 schreef CarOnline het volgende:
Kwam gister langs je werk Cc, Ekkersrijt toch?
Inderdaadquote:Gaat TOB2 nog door eigenlijk?
Dat uitgerekend ik dat vraag
Had toevallig vanochtend Bram aan de lijn en ik zou de situatie niet concreter kunnen omschrjiven.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:35 schreef Copycat het volgende:
Inderdaad. Dat jij die vraag stelt!
Ik durf niks te garanderen, maar het plan is nog steeds wel dat het doorgaat. Is nu wel een beetje een moeilijke (want vakantie-)periode, qua sponsoring en dingen op touw zetten, maar de intentie is er.
Zo! Daar heb je wat aan!
Hoi Gertquote:Op maandag 27 juli 2009 13:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Had toevallig vanochtend Bram aan de lijn en ik zou de situatie niet concreter kunnen omschrjiven.
September is voor zover ik weet ook nog steeds de bedoeling. Augustus gaat 'm volgens mij niet worden.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:41 schreef CarOnline het volgende:
Nee niet gezwaaid maar wel even aan je gedacht, aardig he?
Ah oke, en ook nog wel in September?
Ja het zal je verrassen maar ik hoop echt dat het doorgaat
Anders heffen ze het sub-forum op met alle gevolgen van dien
Mooi. Dan worden we of niet, of allebei hetzelfde voorgelogen.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:41 schreef Gert het volgende:
Had toevallig vanochtend Bram aan de lijn en ik zou de situatie niet concreter kunnen omschrjiven.
Wiet en wodka?quote:Op maandag 27 juli 2009 13:46 schreef Dementor het volgende:
Vanavond maar even op z'n Bart's boodschappen doen.
Hoe dan? Proletarisch? Of overal grondstoffen van kopen en dan pannenkoeken bakken? Of appeltaart?quote:
Hij gaat heel snel door de winkel heen en doet van alles tegelijk.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe dan? Proletarisch? Of overal grondstoffen van kopen en dan pannenkoeken bakken? Of appeltaart?
Oh, dat weet ik niet. Heb één keer boodschappen met hem gedaan en toen vond ik 'm helemaal niet snel. Maar toen hadden we ook geen boodschappenplan.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:51 schreef Dementor het volgende:
Hij gaat heel snel door de winkel heen en doet van alles tegelijk.
Echt heel snel.
Supersnel.
Oh wij hadden misschien wel een plan toen.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik niet. Heb één keer boodschappen met hem gedaan en toen vond ik 'm helemaal niet snel. Maar toen hadden we ook geen boodschappenplan.
Hoi.quote:
Ik heb tot een half uur geleden in mijn tuintje kunnen zitten en nu trekt het dicht. Niks mis met een lekker buitje.quote:
Ik vind het eigenlijk wel een fantastisch ideequote:Op maandag 27 juli 2009 15:30 schreef beequeen het volgende:
Het moet toch niet gekker worden.
Tweeten vanuit het hiernamaals.
Echt? Ik moet er niet aan denken om plotseling een SMSje van mijn moeder te krigen met wat voor boodschap dan ook. Je schrikt je toch kapot?quote:Op maandag 27 juli 2009 15:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel een fantastisch idee
Vind ik ook niks. En het lijkt me ook niet handig om je bankgegevens daar vast te leggen. Mooi mikpunt voor hackers. Dat soort info kun je volgens mij beter niet online bewaren.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt? Ik moet er niet aan denken om plotseling een SMSje van mijn moeder te krigen van met wat voor boodschap dan ook. Je schrikt je toch kapot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |