quote:Op zondag 26 juli 2009 19:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dit topic is net als wijn... om smaak en houdbaarheid te verbeteren moet er eerst even iemand een paar jaar tussen houten planken gaan liggen
Ik begrijp dat jij je als vrijwilliger aanbied?quote:Op zondag 26 juli 2009 19:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dit topic is net als wijn... om smaak en houdbaarheid te verbeteren moet er eerst even iemand een paar jaar tussen houten planken gaan liggen
Ik doelde eigenlijk op remlofquote:Op zondag 26 juli 2009 19:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij je als vrijwilliger aanbied?
Nou zo kan ie wel weer hequote:Op zondag 26 juli 2009 20:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ah.![]()
Ik had meerdere kandidaten in gedachten.
Ik ben alweer weg.quote:
AANDACHTSHOER !quote:Op zondag 26 juli 2009 18:20 schreef Soury het volgende:
Dit topic is net een biertje.. Als er een vette bek aan zit slaat het gelijk dood
Ik zoek al járen naar dat knoppie waar''ze'' het altijd over hebbenquote:Op zondag 26 juli 2009 20:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben alweer weg.
Straks roept er iemand 'doodsbedreiging'.
Drie hoog achter sletquote:
quote:
Hij had er neus voor ... Echt jammerquote:Op zondag 26 juli 2009 21:20 schreef FANN het volgende:
Zo jammer dit hé...
http://www.nu.nl/achterkl(...)lken-op-de-maan.html
Kippie hier is bijna klaarquote:Op zondag 26 juli 2009 21:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik gooit er wel effe een muziekkie in en dan gaat ik effe eten![]()
Doei
Bovenaan de pagina: zo'n gevarendriehoekachtig ding.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zoek al járen naar dat knoppie waar''ze'' het altijd over hebben
maar ik weet niet welke het is
Ik heb er wel het juiste humeur voor.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:16 schreef Soury het volgende:
Nou gaan we nog een hert dood rijden of een poes zippo'en ?
De NSB knopquote:Op zondag 26 juli 2009 21:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Bovenaan de pagina: zo'n gevarendriehoekachtig ding.![]()
Echt irri dat ik je niet kan PM-en.Was al op zoek naar een emailadres en kwam toen topics over je schilderen tegen. Alle linkjes waren alleen kaduuk.
Best kut maar ik ookquote:
Oh godver dat gaat me ban kostenquote:Op zondag 26 juli 2009 21:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Bovenaan de pagina: zo'n gevarendriehoekachtig ding.![]()
Shht ...... Fann weet niet hoe het werktquote:
FANN kan die PM misschien wel even open gooien en dan weer dicht.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:30 schreef Talitha het volgende:
Echt irri dat ik je niet kan PM-en .Was al op zoek naar een emailadres en kwam toen topics over je schilderen tegen. Alle linkjes waren alleen kaduuk.
We zijn open en bloot hier Fluitertjequote:Op zondag 26 juli 2009 21:41 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
FANN kan die PM misschien wel even open gooien en dan weer dicht.
Sjesusquote:
Geluktquote:Op zondag 26 juli 2009 21:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zocht een kleffe smilie en kreeg deze.
Volgens mij kun je ook aangeven van welke FOK-ers je pm wilt ontvangen toch?quote:Op zondag 26 juli 2009 21:41 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
FANN kan die PM misschien wel even open gooien en dan weer dicht.
Mijn ava maakt geen verschil.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Aan je ava te zien ben je er niet blij mee.
Nee, maar wel van welke users je het niét wilt ontvangen.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij kun je ook aangeven van welke FOK-ers je pm wilt ontvangen toch?
Lurkert.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, maar wel van welke users je het niét wilt ontvangen.
Ik vind deze ook wel wat hebben eik.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn ava maakt geen verschil.
Ik kan net zo goed mijn zoetsappige Katrien-mutsen-ava weer opzetten
Ah, weer wat geleerd.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:58 schreef Talitha het volgende:
[..]
Lurkert.![]()
Ik dacht via die optie 'alleen berichten van buddies ontvangen'?
Zeg sodemieter ff op ja !! Jij trek je snollen pakje aan voor Bommiequote:
Houdt je grote bek ff, rotmuisquote:Op zondag 26 juli 2009 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeg sodemieter ff op ja !! Jij trek je snollen pakje aan voor BommieGa toch weg
He kut je kent mequote:
Ikke ook (balkon) dan Klein maar fijn .. Morgen staat het osdorp tuin centrum op de agendaquote:Op zondag 26 juli 2009 22:08 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb een nieuwe tuintafel![]()
Nu nog even op zoek naar Josef tuinstoelen.
Ik was er wel bijna ingetrapt hoor, ik wilde al gaan jankenquote:
Zou niet durfen zeker niet nu met die ava van jequote:Op zondag 26 juli 2009 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was er wel bijna ingetrapt hoor, ik wilde al gaan janken![]()
Volgende keer iets beter je best doen
Ik vind die vierkante stoelen leuk, ik weet niet hoe ik het uit moet leggen.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:08 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb een nieuwe tuintafel![]()
Nu nog even op zoek naar Josef tuinstoelen.
Ik geloof dat ik de folders online door moet spitten, ik heb totaal geen tijd om winkels af te struinenquote:Op zondag 26 juli 2009 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ikke ook (balkon) dan Klein maar fijn .. Morgen staat het osdorp tuin centrum op de agenda
Het werktquote:Op zondag 26 juli 2009 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou niet durfen zeker niet nu met die ava van je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |