abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71236122
Ontslag op staande voet (contractueel vastgelegd....) omdat je dat weigert.... right...
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_71236174
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 00:12 schreef Eddie-Vedder het volgende:
Als je weigert kan men je niet dwingen
Ja, ik kan ook wel mensen fouilleren als ik vooraf toestemming vraag. Dat heeft niks met een (wettelijke) bevoegdheid te maken.

Mag een particuliere beveiliger nou wel of niet ongevraagd aan klanten gaan zitten?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_71236192
Een beveilliger mag alleen visiteren mits dat staat aangegeven in de voorwaarden van de winkel. Politie / Kmar en Douane mogen een veiligheidsfouillering doen.
Politie en KMar mogen na aanhouding een kledingvisitatie doen. Douane mag altijd een kledingvisitatie doen. Let op de controle mogelijkheden van de Douane zijn uitgebreider dan van de Politie.
pi_71236223
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 00:15 schreef Argento het volgende:

Mag een particuliere beveiliger nou wel of niet ongevraagd aan klanten gaan zitten?
Ik hoop op een ja

Dan heb ik binnenkort alsnog een nieuwe baan
pi_71236237
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 00:16 schreef PietPrak het volgende:
Een beveilliger mag alleen visiteren mits dat staat aangegeven in de voorwaarden van de winkel.
Eh...nee (ik mag immers weigeren en dan mag men mij de toegang ontzeggen, maar 'mogen'? Neuh...)
pi_71236275
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 00:11 schreef Argento het volgende:

[..]

lijkt me lastig visiteren als je niet mag fouilleren.

De vraag gaat geloof ik meer over wat fouilleren volgens de wet inhoudt. Dat is "onderzoek aan de kleding". Dat is dus niet "onderzoek aan het lichaam" of "onderzoek in het lichaam". "Onderzoek aan de kleding omvat zowel onderzoek van als in de kleding." Je mag in zakken zoeken, en indien nodig mag de voering worden losgehaald. Artikel 56 lid 2 definieert onderzoek in het lichaam. Wat hiertussen zit geldt dan als aan het lichaam.

Maar op www.beveiliging.nl vind ik ergens "Visitatie is een maatregel die beoogd vast te stellen of goederen door personen volgens de vastgestelde regels het gebouw of terrein van de rechthebbende worden in- of uitgevoerd. Hier verstaan we onder visitatie: Onderzoek aan kleding, bagage of vervoermiddel in een daartoe door de rechthebbende aangewezen besloten ruimte dan wel op het terrein van de rechthebbende."

VISITEREN
-aan den lijve onderzoeken -doorzoeken -fouilleren -inspecteren -meervoud van visiteer -Nederlands werkwoord -onderzoeken -bezoeken -bezichtigen

Zeg het maar?
pi_71236341
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 00:18 schreef Eddie-Vedder het volgende:

Zeg het maar?
Dat beveiligers nóg minder mogen dan m'n buurman maar die is dan ook agent....
pi_71236343
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 00:13 schreef Five_Horizons het volgende:
Ontslag op staande voet (contractueel vastgelegd....) omdat je dat weigert.... right...
Heb ik wel is meegemaakt.
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
pi_71236372
fouilleren is het oppervlakkig af tasten van de kleding.
pi_71236397
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 00:20 schreef oinkoink12 het volgende:

[..]

Heb ik wel is meegemaakt.
'is'

Dat kan nooit de reden voor het ontslag zijn geweest. (althans: had hij/zij het aangevochten, dan was dát in elk geval geen geldige reden)
pi_71236406
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 00:20 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Dat beveiligers nóg minder mogen dan m'n buurman maar die is dan ook agent....
een beveiliger mag niets meer of minder dan een gewone burger
pi_71236434
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 00:22 schreef PietPrak het volgende:

[..]

een beveiliger mag niets meer of minder dan een gewone burger
Ja, dat wordt al het hele topic geroepen.....

Er is er evenwel eentje die denkt dat het toch net even anders ligt.
pi_71236467
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 00:18 schreef Eddie-Vedder het volgende:
Maar op www.beveiliging.nl vind ik ergens "Visitatie is een maatregel die beoogd vast te stellen of goederen door personen volgens de vastgestelde regels het gebouw of terrein van de rechthebbende worden in- of uitgevoerd. Hier verstaan we onder visitatie: Onderzoek aan kleding, bagage of vervoermiddel in een daartoe door de rechthebbende aangewezen besloten ruimte dan wel op het terrein van de rechthebbende."
Dat op die site een definitie wordt gegeven van visitatie, betekent nog niet dat iedere particuliere beveiliger bevoegd is om deze handeling (tegen de wil van degene die het zou moeten ondergaan) uit te voeren. Het gaat hier gewoon om een privacybeperkend dwangmiddel en het systeem van de wet houdt in dat zoiets alleen (wederom tegen de wil van degene die het moet ondergaan) op grond van een wettelijke bevoegdheid kan gebeuren. Zonder zon bevoegdheid gaat het hele feest dus niet door.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_71236485
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 00:13 schreef Five_Horizons het volgende:

Personeelscontrole: wat wel en wat niet?

Visitatie = personen die het pand verlaten controleren op het ongeoorloofd meenemen van allerlei zaken, oftewel ‘onderzoek naar smokkelgoederen’.

Bij personeelscontrole (ofwel visitatie) gaat het om controle op de inhoud van bijvoorbeeld handbagage, tassen en verpakkingsmiddelen. Visitatie is niet hetzelfde als fouilleren. Bij fouilleren wordt lijf en kleding afgetast, iets wat is voorbehouden aan de politie.

Binnen de eigen winkel mag je altijd worden gecontroleerd. De visitatieregeling dient dan wel opgenomen te zijn in het huishoudelijk reglement. Door dit te ondertekenen nadat je het hebt gelezen, ga je in feite akkoord met deze regeling. Je kunt je dan later niet beroepen op ‘onwetendheid’. Bij bedrijven met een ondernemingsraad dient deze de regeling te accorderen.
Een visitatie dient alleen als preventieve maatregel en is niet gericht op opsporing. Je bent verplicht medewerking te verlenen als voldaan is aan bovenstaande aspecten. Weigeren betekent dat de arbeidsovereenkomst wordt geschonden.

http://rechtenforum.nl/fo(...)lleren%3F%3F/t/2611/

Je bent wederom slecht ingelicht.
pi_71236557
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 00:24 schreef Argento het volgende:

[..]

Dat op die site een definitie wordt gegeven van visitatie, betekent nog niet dat iedere particuliere beveiliger bevoegd is om deze handeling (tegen de wil van degene die het zou moeten ondergaan) uit te voeren. Het gaat hier gewoon om een privacybeperkend dwangmiddel en het systeem van de wet houdt in dat zoiets alleen (wederom tegen de wil van degene die het moet ondergaan) op grond van een wettelijke bevoegdheid kan gebeuren. Zonder zon bevoegdheid gaat het hele feest dus niet door.
je zegt het goed. Het is een dwangmiddel op grond van een wettelijke bevoegdheid.
pi_71236579
Dat dus
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
pi_71236603
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 00:24 schreef Eddie-Vedder het volgende:

Je bent wederom slecht ingelicht.
Wederom

Wat die link met jouw 'quote' te maken heeft, weet ik overigens niet. Zorg eerst even voor een onderbouwing van wat je nu eigenlijk beweert.
pi_71236618
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 00:24 schreef Argento het volgende:

[..]

Als beveiliger heb ik de bevoegdheid om jou de visiteren , op voorwaarde dat jij je medewerking verleent . Weiger jij? Dan mag ik te nooit en te nimmer visiteren .
pi_71236642
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 00:24 schreef Eddie-Vedder het volgende:
Binnen de eigen winkel mag je altijd worden gecontroleerd. De visitatieregeling dient dan wel opgenomen te zijn in het huishoudelijk reglement. Door dit te ondertekenen nadat je het hebt gelezen, ga je in feite akkoord met deze regeling. Je kunt je dan later niet beroepen op ‘onwetendheid’. Bij bedrijven met een ondernemingsraad dient deze de regeling te accorderen.
Een visitatie dient alleen als preventieve maatregel en is niet gericht op opsporing. Je bent verplicht medewerking te verlenen als voldaan is aan bovenstaande aspecten. Weigeren betekent dat de arbeidsovereenkomst wordt geschonden.
Niet iedere 'schending van de arbeidsovereenkomst' (juridisch een beetje krom geformuleerd) levert ook een grond voor ontslag op staande voet op. De wet somt die gronden limitatief op. Het niet meewerken aan visitatie valt daar volgens mij niet onder.
pi_71236663
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 00:28 schreef Eddie-Vedder het volgende:

[..]

Als beveiliger heb ik de bevoegdheid om jou de visiteren , op voorwaarde dat jij je medewerking verleent . Weiger jij? Dan mag ik te nooit en te nimmer visiteren .
Die heb ik ook als burger. Vragen mag altijd.
pi_71236688
quote:

[..]

Akkoord, maar dan onderscheid je je op dit punt dus in niets van iedere willekeurige andere persoon.
pi_71236701
Heb je nu eigenlijk al ingezien dat je met zo'n hippe V /vuist-met-lollystok niets meer of minder mag dan een willekeurige burger of blijf je anders beweren?
pi_71236715
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 00:28 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Wederom

Wat die link met jouw 'quote' te maken heeft, weet ik overigens niet. Zorg eerst even voor een onderbouwing van wat je nu eigenlijk beweert.
Even doorlinken simpele ziel. Staat een MS Word doc op die site.
pi_71236744
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 00:32 schreef Eddie-Vedder het volgende:

[..]

Even doorlinken simpele ziel. (een link correct plaatsen is niet ingewikkeld, hoor)
Uhuh.... lees even wat mensen in dit topic aangeven. Daar zitten mensen die er net even wat meer van weten dan jij.
pi_71236784
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 00:31 schreef Argento het volgende:

[..]

Akkoord, maar dan onderscheid je je op dit punt dus in niets van iedere willekeurige andere persoon.
Waren we het toch al 2 pagina's terug over eens?
pi_71236825
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 00:33 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Uhuh.... lees even wat mensen in dit topic aangeven. Daar zitten mensen die er net even wat meer van weten dan jij.
Diezelfde mensen gaven net ook al aan dat je wel degelijk ontslagen kunt worden omdat je weigert mee te werken aan een eventuele visitatie . Opletten dus , kun je nog wat van leren
pi_71236841
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 00:36 schreef Eddie-Vedder het volgende:

[..]

Diezelfde mensen gaven net ook al aan dat je wel degelijk ontslagen kunt worden omdat je weigert mee te werken aan een eventuele visitatie . Opletten dus , kun je nog wat van leren
Eh... nee
pi_71236861
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 00:29 schreef Argento het volgende:

[..]

Niet iedere 'schending van de arbeidsovereenkomst' (juridisch een beetje krom geformuleerd) levert ook een grond voor ontslag op staande voet op. De wet somt die gronden limitatief op. Het niet meewerken aan visitatie valt daar volgens mij niet onder.
pi_71236915
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 00:37 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Eh... nee
De werkgever zou natuurlijk een ontslagprocedure kunnen beginnen (al weet ik niet hoe succesvol dit zal zijn) maar ontslag op staande voet lijkt me heel sterk.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_71236997
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 00:37 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Haha wat loop jij te draaien man. Eerst zeg je dat ontslag niet mogelijk is bij weigering , en vervolgens kom je met dat stukje tekst aanzetten , waarin alleen staat dat het niet per definitie tot ontslag moet leiden. Het is dus wel mogelijk knurft , niet in alle gevallen maar het KAN reden voor ontslag zijn.
pi_71237037
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 00:43 schreef Eddie-Vedder het volgende:

[..]

Haha wat loop jij te draaien man. Eerst zeg je dat ontslag niet mogelijk is bij weigering , en vervolgens kom je met dat stukje tekst aanzetten , waarin alleen staat dat het niet per definitie tot ontslag moet leiden. Het is dus wel mogelijk knurft , niet in alle gevallen maar het KAN reden voor ontslag zijn.

OP STAANDE VOET
pi_71237089
Zijn jullie nou allemaal aan het discussiëren met een stadswacht?
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 00:32 schreef Five_Horizons het volgende:
Heb je nu eigenlijk al ingezien dat je met zo'n hippe V /vuist-met-lollystok niets meer of minder mag dan een willekeurige burger of blijf je anders beweren?
Die vuist is volgens mij het nieuwe symbool van BOA's. Die mogen dus wel een beetje meer dan de normale burger.
pi_71237090
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 00:32 schreef Five_Horizons het volgende:
pi_71237097
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 00:45 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

OP STAANDE VOET
Volgens mij is het verschil hem niet echt duidelijk.
  donderdag 23 juli 2009 @ 00:49:29 #135
258028 3nhsCnds
zeg maar erwin :)
pi_71237127
Naar mijn mening mag je niemand zo behandelen, of er nu sprake is van winkeldiefstal of niet... ik ben er zelf eerlijk gezegd een keer op betrapt, en werd door 2 man aangesproken, gevolgd door een verzoek mee te lopen naar het kantoor van de filiaalmanager, alwaar de manager de politie belde, een winkelverbod opstelde en een gesprek met mij aanging... mijns inziens de enige juiste methode...
If there was nothing wrong, there'd be nothing right...
pi_71237144
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 00:47 schreef k_man het volgende:
Blijkbaar.
quote:
Die vuist is volgens mij het nieuwe symbool van BOA's. Die mogen dus wel een beetje meer dan de normale burger.
Ik zie zoveel symbooltjes bij dat soort wannebe-agenten, dat ik al niet meer weet wie wat nou eigenlijk mag. (het 'kunnen' is bij elk van dat soort figuren hetzelfde, helaas....)
pi_71237162
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 00:45 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

OP STAANDE VOET
JA OOK OP STAANDE VOET

Interne criminaliteit wordt in artikel 7:678 van het Burgerlijk Wetboek als voorbeeld van een dringende reden genoemd.

Als jij bijvoorbeeld uiterst gevoelige informatie aan een concurrent verkoopt. Wat denk je zelf?
pi_71237199
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 00:51 schreef Eddie-Vedder het volgende:

[..]

JA OOK OP STAANDE VOET

Interne criminaliteit wordt in artikel 7:678 van het Burgerlijk Wetboek als voorbeeld van een dringende reden genoemd.
Het weigeren van visitatie is geen criminaliteit, hoor
quote:
Als jij bijvoorbeeld uiterst gevoelige informatie aan een concurrent verkoopt. Wat denk je zelf?
Dat je die waarschijnlijk niet in je te visiteren binnenzak zult vinden.....
pi_71237279
Niet meewerken = schuldig want als je niets te verbergen hebt...
pi_71237287
quote:
[..]

Specifieke taken ja. Ik werk in de haven (UCT nabij de Hanno/Uniport voor insiders ) en mag als het gaat om de controle van inkomende en uitgaande goederen heb ik een indrukwekkende reeks aan opsporingsmiddelen tot mijn beschikking.

Een junk die ik een fles wijn zie stelen bij de AH mag ik echter alleen aanhouden en overdragen aan de politie. Zelfs als ik hem die fles in zijn zijn binnenzak heb zien stoppen.
pi_71239890
quote:
Als beveiliger heb ik de bevoegdheid om jou de visiteren , op voorwaarde dat jij je medewerking verleent . Weiger jij? Dan mag ik te nooit en te nimmer visiteren.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_71239957
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 20:53 schreef redrum76 het volgende:
Bedankt voor jullie reacties steun en advies !! Ik ga morgen bellen
Het is morgen!

Excuses gekregen? Er worden stappen ondernomen? Komen er beveiligers voor de klanten?
pi_71239963
quote:
Specifieke taken ja. Ik werk in de haven (UCT nabij de Hanno/Uniport voor insiders ) en mag als het gaat om de controle van inkomende en uitgaande goederen heb ik een indrukwekkende reeks aan opsporingsmiddelen tot mijn beschikking.
Heheheheh, geweldige man!! Over drie jaar mag je je lollistok inruilen voor een blauw pak met een "S" erop?
hy·po·criet (de; m,v; meervoud: hypocrieten)
1 schijnheilige, "sir" Lewis Hamilton
pi_71241375
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_71242015
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 00:43 schreef Eddie-Vedder het volgende:

[..]

´KAN´ ja. Je kunt niet contractueel vastleggen dat iets een dringende reden voor ontslag ´IS´. Dat bepaalt de rechter wel.
  PR/Manusje van alles donderdag 23 juli 2009 @ 10:23:49 #146
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_71242239
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 00:57 schreef Eddie-Vedder het volgende:

Een junk die ik een fles wijn zie stelen bij de AH mag ik echter alleen aanhouden en overdragen aan de politie. Zelfs als ik hem die fles in zijn zijn binnenzak heb zien stoppen.
Je mag die fles pakken als je hem nog ziet zitten en de 'verdachte' zelf niet aan hoeft te raken.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  donderdag 23 juli 2009 @ 11:59:47 #147
190735 redrum76
The son of bloody Mary
pi_71245322
even een update

Ik heb het hoofdfiliaal gebeld betreffende deze klacht. Ze vond de zaak erg zorgwekkend en gaat een hartig woordje spreken met de manager van dit filiaal.

NU denk ik zelf dat hij zichzelf eruit gaat lullen en dat alles wel mee valt en ik als leugenaar zou worden bestempeld

Of denken jullie dat er echt onderzoek word gedaan??
  donderdag 23 juli 2009 @ 12:13:48 #148
190735 redrum76
The son of bloody Mary
pi_71245843
Ik heb trouwens nooit beweert dat hij een junk is, ik dacht dat hij onder invloed van bier was of een blowtje,
maar het kan natuurlijk ook een psychiatrisch patient zijn en dat maakt de zaak nog erger.

Iedereen van jong tot oud van vuilnis man tot professor in de hoogste functies kunnen lager aan wal geraken.

Ook die eikels die tegen zijn en dat dit soort gajes geweken moet worden. Bedenk maar eens goed dat jij hetzelfde zou kunnen overkomen. En dan in de AH mishandeld worden omdat je een beetje vreemd uitziet of gedraagd!

Onthoud dit goed iedereen is een mens en is geboren op de aardkloot en heeft dezelfde rechten als iederander.

Alleen worde de een geboren stinkend rijk en de ander straat arm!

[ Bericht 0% gewijzigd door redrum76 op 23-07-2009 12:37:25 ]
pi_71246265
Leuk dat iedereen direct weet dat het over een AH supermarkt gaat
  donderdag 23 juli 2009 @ 12:34:59 #150
190735 redrum76
The son of bloody Mary
pi_71246614
weer een update. Die vrouw gesproken van de klachtenservice.

Ze heeft de manager gesproken en hij vond het wel meevallen. Mevrouw zei het word een gevalletje welles nietes.

De manager wilde een gesprek met mij aangaan, dit heb ik geweigert omdat ik al weet welke kant dit gesprek op zou gaan.

Er word wel een reportage gemaakt voor alle filiaalen van dit incident. Ik zei laat er aub een beveiliger komen die deze zaken oplost en niet door vakkenvullers.

[ Bericht 9% gewijzigd door Five_Horizons op 23-07-2009 13:03:28 ]
  donderdag 23 juli 2009 @ 12:40:13 #151
190735 redrum76
The son of bloody Mary
pi_71246815
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 12:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Leuk dat iedereen direct weet dat het over een AH supermarkt gaat
Als je zoekt op google zie je het direct staan.
pi_71247177
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 12:34 schreef redrum76 het volgende:
weer een update. Die vrouw gesproken van de klachtenservice.

Ze heeft de manager gesproken en hij vond het wel meevallen. Mevrouw zei het word een gevalletje welles nietes.

De manager wilde een gesprek met mij aangaan, dit heb ik geweigert omdat ik al weet welke kant dit gesprek op zou gaan.

Er word wel een reportage gemaakt voor alle filiaalen van dit incident. Ik zei laat er aub een beveiliger komen die deze zaken oplost en niet door vakkenvullers.
Dan maar een berichtje richting telegraaf. Dan bereik je misschien wel iets.

En gevalletje welles nietes, dat kunnen ze achterhalen met de security tapes natuurlijk (die nu toevallig beschadigd zijn)

[ Bericht 4% gewijzigd door Five_Horizons op 23-07-2009 13:11:11 ]
pi_71247708
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 12:49 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Dan maar een berichtje richting telegraaf. Dan bereik je misschien wel iets.

En gevalletje welles nietes, dat kunnen ze achterhalen met de security tapes natuurlijk (die nu toevallig beschadigd zijn)
Een berichtje richting de Telegraaf? TS weigert een gesprek, omdat 'hij wel weet welke richting het uitgaat'
  donderdag 23 juli 2009 @ 13:10:05 #154
190735 redrum76
The son of bloody Mary
pi_71247891
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:04 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Een berichtje richting de Telegraaf? TS weigert een gesprek, omdat 'hij wel weet welke richting het uitgaat'
Wat wil die gast voor gesprek voeren dat heb ik gister al gedaan.
pi_71247945
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:10 schreef redrum76 het volgende:

[..]

Wat wil die gast voor gesprek voeren dat heb ik gister al gedaan.
Je hebt alleen een beetje staan schreeuwen naar die vent
  donderdag 23 juli 2009 @ 13:12:35 #156
190735 redrum76
The son of bloody Mary
pi_71247986
VAkkenvullers horen geen mensen te mishandelen en ook niet spelen als beveiliger. Je had die marrokaan eens moeten zien die haat die uit die ogen kwam.
pi_71248018
Ah, nu krijgt het topic een goeie wending.....
  donderdag 23 juli 2009 @ 13:14:14 #158
190735 redrum76
The son of bloody Mary
pi_71248043
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:11 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Je hebt alleen een beetje staan schreeuwen naar die vent
Was jij erbij ? Nadat ik buiten op adem kwam in gesprek met mede klanten praten over het geval heb ik ook gesproken met de manager die erbij kwam staan. NIet geschreeuwd maar rustig en beleefd geproken over zijn beleid.

Ontkent alles.
'
pi_71248076
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:13 schreef Five_Horizons het volgende:
Ah, nu krijgt het topic een goeie wending.....
Ik zeg nog steeds Telegraafpotentie.
pi_71248160
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:14 schreef redrum76 het volgende:

[..]

Was jij erbij ?

Ontkent alles.
'
Mwoa....ik kan, net als jij, alles inmiddels wel een beetje in twijfel trekken. (exact de reden dat ik de naam van de betreffende supermarkt hier weghaal)
pi_71248179
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:14 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Ik zeg nog steeds Telegraafpotentie.
Met welk doel?
  donderdag 23 juli 2009 @ 13:18:58 #162
190735 redrum76
The son of bloody Mary
pi_71248246
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:17 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Met welk doel?
Heb je het topic wel gelezen?
pi_71248264
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:18 schreef redrum76 het volgende:

[..]

Heb je het topic wel gelezen?
Het is volgens mij niet zo'n moeilijke vraag hoor.....

Ik bedoel: wil je een minuutje gratis boodschappen, ontslag voor de vakkenvuller/beveiliger, die dronken junk gratis boodschappen laten doen, een bosje bloemen?
  donderdag 23 juli 2009 @ 13:22:15 #164
190735 redrum76
The son of bloody Mary
pi_71248340
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:19 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

moet ik voortaan mijn kop in het zand steken, en gewoon hun gang laten gaan?

moeten er eerst doden vallen?
pi_71248371
Stampvoet je d'r ook bij, als je dat tikt?
  donderdag 23 juli 2009 @ 13:23:25 #166
190735 redrum76
The son of bloody Mary
pi_71248377
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:19 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Ik bedoel: wil je een minuutje gratis boodschappen, ontslag voor de vakkenvuller/beveiliger, die dronken junk gratis boodschappen laten doen, een bosje bloemen?

Het enigste wat ik wil is gerechtigheid en dat dit niet meer mag gebeuren op deze wijze.
pi_71248449
Dat vind ik ook 'enig', maar waarom ga je dan geen gesprek aan?
pi_71248493
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:17 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Met welk doel?
Ik vind het altijd leuk om te zien hoeveel reacties op berichten komen met marokkanen in de titel.

Ik voorspel hierbij dus een kop als "Marokkaanse AH-medewerkers mishandelen oude man"

En dan gok ik dat er binnen 10 reacties iets zal komen in de trend van "ja, worden ze aangenomen, gaan ze mensen mishandelen. Goede zaak dus, om ze te weren"
  donderdag 23 juli 2009 @ 13:30:01 #169
190735 redrum76
The son of bloody Mary
pi_71248618
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:25 schreef Five_Horizons het volgende:
Dat vind ik ook 'enig', maar waarom ga je dan geen gesprek aan?
Wat wil die man van mij dan die manager? bosje bloemen gratis boodschappen, mij flink een grote bek geven, winkel verbod????
pi_71248761
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:30 schreef redrum76 het volgende:

[..]

Wat wil die man van mij dan die manager? bosje bloemen gratis boodschappen, mij flink een grote bek geven, winkel verbod????
Jíj bent degene met een probleem......
  donderdag 23 juli 2009 @ 13:35:20 #171
190735 redrum76
The son of bloody Mary
pi_71248798
ik ga heus niet naar de krant maar zit er wel mee in mijn maag
pi_71248842
Ja, dan moet je je frustraties gewoon gaan botvieren op een forum waar de beste man waarschijnlijk niet aanwezig is....
  donderdag 23 juli 2009 @ 13:38:25 #173
190735 redrum76
The son of bloody Mary
pi_71248916
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:34 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Jíj bent degene met een probleem......
Ik vind jouw toch wel zeer negatief tegen mijn persoon, dat ik diegene ben met een probleem
terwijl ik juist iemand heb geholpen.

NIet zo onaardig zijn joh
  donderdag 23 juli 2009 @ 13:40:09 #174
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_71248969
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:30 schreef redrum76 het volgende:

[..]

Ik denk dat die man jouw verhaal serieuzer gaat nemen als jij er face-to-face met hem over gaat praten.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 23 juli 2009 @ 13:40:42 #175
190735 redrum76
The son of bloody Mary
pi_71248987
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:36 schreef Five_Horizons het volgende:
Ja, dan moet je je frustraties gewoon gaan botvieren op een forum waar de beste man waarschijnlijk niet aanwezig is....
zit hier juist om raad aan jouw posts heb ik geen zak aan reageer dan gewoon niet meer, vind dat je mij zit te jennen
  donderdag 23 juli 2009 @ 13:41:23 #176
190735 redrum76
The son of bloody Mary
pi_71249009
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:40 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik denk dat die man jouw verhaal serieuzer gaat nemen als jij er face-to-face met hem over gaat praten.
Kijk hier heb ik iets aan!
  donderdag 23 juli 2009 @ 13:51:54 #177
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_71249386
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:41 schreef redrum76 het volgende:

[..]

Vertel hem wat je hebt gezien en hoe jij hebt gereageerd.

Vertel hem ook wat jij, als klant van deze AH vindt van deze gang van zaken. Het was bijzonder klantonvriendelijk naar die bewuste man toe, maar ook klantonvriendelijk voor de omstanders, waaronder jij. Dat is zeer slechte reclame voor zijn AH en dat mag je hem best vertellen.

Verder zou ik, als ik jou was, het daar bij laten. Ga niet oordelen over hem of zijn personeel, ga niet eisen dat hij bepaalde acties neemt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_71249636
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:41 schreef redrum76 het volgende:

[..]

En dat had je zelf niet kunnen bedenken?
  donderdag 23 juli 2009 @ 14:05:34 #179
190735 redrum76
The son of bloody Mary
pi_71249799
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:51 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Vertel hem wat je hebt gezien en hoe jij hebt gereageerd.

Vertel hem ook wat jij, als klant van deze AH vindt van deze gang van zaken. Het was bijzonder klantonvriendelijk naar die bewuste man toe, maar ook klantonvriendelijk voor de omstanders, waaronder jij. Dat is zeer slechte reclame voor zijn AH en dat mag je hem best vertellen.

Verder zou ik, als ik jou was, het daar bij laten. Ga niet oordelen over hem of zijn personeel, ga niet eisen dat hij bepaalde acties neemt.
Ik heb hem gesproken net het hele verhaal van mijn kant verteld en ook zijn kant van het verhaal. Hij verdedigd zijn acties en handelswijze. Maar hij is wel erg geschrokken van gisteren ook die vakken vullers dat er iemand zich ermee ging bemoeien , ik heb hem niet veroordeeld wel mijn ideeen dat hij het niet door vakkenvullers moet laten opknappen, ik hoop dat hij hiervan iets heeft geleerd en dat hij zijn beleid verandert.
pi_71252832
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:38 schreef redrum76 het volgende:
Ik vind jouw toch wel zeer negatief tegen mijn persoon, dat ik diegene ben met een probleem
Complimenten daarvoor overigens..
  donderdag 23 juli 2009 @ 17:53:46 #181
29071 Archie
Wegmisbruiker ;)
pi_71257554
Winkelverbod kan trouwens niet gegeven worden aan iemand die weigert mee te werken aan tassencontrole.
Daar was laatst nog iets van op tv. Zolang degene in kwestie geen strafbaar feit heeft verricht, is de winkelier verplicht diegene gewoon binnen te laten.

Aan winkelverboden zijn behoorlijk eisen gesteld, waaronder het op heterdaad betrappen van een winkeldief.
Laag vliegen is ook een kunst!!!
  zaterdag 25 juli 2009 @ 15:51:45 #182
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_71316160
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:38 schreef redrum76 het volgende:

[..]

NIet zo onaardig zijn joh
Je komt ook niet echt over als een stabiel persoon om het maar erg vriendelijk uit te drukken

Als ik die manager was geweest had jij ook op straat gelegen naast die junk
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_71316682
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 17:53 schreef Archie het volgende:
Winkelverbod kan trouwens niet gegeven worden aan iemand die weigert mee te werken aan tassencontrole.
Daar was laatst nog iets van op tv. Zolang degene in kwestie geen strafbaar feit heeft verricht, is de winkelier verplicht diegene gewoon binnen te laten.

Aan winkelverboden zijn behoorlijk eisen gesteld, waaronder het op heterdaad betrappen van een winkeldief.
Onzin. Een winkel is privéterrein en op eigen terrein hoef je niemand toe te laten die je daar niet wilt hebben.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 16:46:42 #184
29071 Archie
Wegmisbruiker ;)
pi_71318057
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 16:08 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Onzin. Een winkel is privéterrein en op eigen terrein hoef je niemand toe te laten die je daar niet wilt hebben.
Ga jij maar eens zoeken op "winkelverbod" dan. Je moet het wel erg verpesten voor je een winkelverbod kan krijgen.
Laag vliegen is ook een kunst!!!
  zaterdag 25 juli 2009 @ 21:54:33 #185
190735 redrum76
The son of bloody Mary
pi_71325929
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 15:51 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Je komt ook niet echt over als een stabiel persoon om het maar erg vriendelijk uit te drukken

Als ik die manager was geweest had jij ook op straat gelegen naast die junk
Gelukkig was jij die manager niet had je nu in de cel gezeten.

Het ging ook over Marokanen of turken die simpele vakkenvullers zijn en geen beveiligers daarom bemmoiede ik mij ermee.

Mischien was het wel geen junk. Mensen bevoor-oordelen iemand zo snel op hun uiterlijk. dit kan bij iedereen gebeuren.

Ook met jouw Arnold, er kan iets in je leven gebeuren waardoor je psychisch of lichamelijk iets zou mankeren, en dan een supermarkt binnenwandelen en het zou je hetzelfde kunnen overkomen. Hoop dat er dan ook iemand jouw zou helpen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')