abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 juli 2009 @ 13:41:23 #176
190735 redrum76
The son of bloody Mary
pi_71249009
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:40 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik denk dat die man jouw verhaal serieuzer gaat nemen als jij er face-to-face met hem over gaat praten.
Kijk hier heb ik iets aan!
  donderdag 23 juli 2009 @ 13:51:54 #177
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_71249386
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:41 schreef redrum76 het volgende:

[..]

Vertel hem wat je hebt gezien en hoe jij hebt gereageerd.

Vertel hem ook wat jij, als klant van deze AH vindt van deze gang van zaken. Het was bijzonder klantonvriendelijk naar die bewuste man toe, maar ook klantonvriendelijk voor de omstanders, waaronder jij. Dat is zeer slechte reclame voor zijn AH en dat mag je hem best vertellen.

Verder zou ik, als ik jou was, het daar bij laten. Ga niet oordelen over hem of zijn personeel, ga niet eisen dat hij bepaalde acties neemt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_71249636
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:41 schreef redrum76 het volgende:

[..]

En dat had je zelf niet kunnen bedenken?
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  donderdag 23 juli 2009 @ 14:05:34 #179
190735 redrum76
The son of bloody Mary
pi_71249799
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:51 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Vertel hem wat je hebt gezien en hoe jij hebt gereageerd.

Vertel hem ook wat jij, als klant van deze AH vindt van deze gang van zaken. Het was bijzonder klantonvriendelijk naar die bewuste man toe, maar ook klantonvriendelijk voor de omstanders, waaronder jij. Dat is zeer slechte reclame voor zijn AH en dat mag je hem best vertellen.

Verder zou ik, als ik jou was, het daar bij laten. Ga niet oordelen over hem of zijn personeel, ga niet eisen dat hij bepaalde acties neemt.
Ik heb hem gesproken net het hele verhaal van mijn kant verteld en ook zijn kant van het verhaal. Hij verdedigd zijn acties en handelswijze. Maar hij is wel erg geschrokken van gisteren ook die vakken vullers dat er iemand zich ermee ging bemoeien , ik heb hem niet veroordeeld wel mijn ideeen dat hij het niet door vakkenvullers moet laten opknappen, ik hoop dat hij hiervan iets heeft geleerd en dat hij zijn beleid verandert.
pi_71252832
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:38 schreef redrum76 het volgende:
Ik vind jouw toch wel zeer negatief tegen mijn persoon, dat ik diegene ben met een probleem
terwijl ik juist iemand heb geholpen.
Complimenten daarvoor overigens..
  donderdag 23 juli 2009 @ 17:53:46 #181
29071 Archie
Wegmisbruiker ;)
pi_71257554
Winkelverbod kan trouwens niet gegeven worden aan iemand die weigert mee te werken aan tassencontrole.
Daar was laatst nog iets van op tv. Zolang degene in kwestie geen strafbaar feit heeft verricht, is de winkelier verplicht diegene gewoon binnen te laten.

Aan winkelverboden zijn behoorlijk eisen gesteld, waaronder het op heterdaad betrappen van een winkeldief.
Laag vliegen is ook een kunst!!!
  zaterdag 25 juli 2009 @ 15:51:45 #182
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_71316160
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:38 schreef redrum76 het volgende:

[..]

Ik vind jouw toch wel zeer negatief tegen mijn persoon, dat ik diegene ben met een probleem
terwijl ik juist iemand heb geholpen.

NIet zo onaardig zijn joh
Je komt ook niet echt over als een stabiel persoon om het maar erg vriendelijk uit te drukken

Als ik die manager was geweest had jij ook op straat gelegen naast die junk
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_71316682
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 17:53 schreef Archie het volgende:
Winkelverbod kan trouwens niet gegeven worden aan iemand die weigert mee te werken aan tassencontrole.
Daar was laatst nog iets van op tv. Zolang degene in kwestie geen strafbaar feit heeft verricht, is de winkelier verplicht diegene gewoon binnen te laten.

Aan winkelverboden zijn behoorlijk eisen gesteld, waaronder het op heterdaad betrappen van een winkeldief.
Onzin. Een winkel is privéterrein en op eigen terrein hoef je niemand toe te laten die je daar niet wilt hebben.
There is no love sincerer than the love of food.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 16:46:42 #184
29071 Archie
Wegmisbruiker ;)
pi_71318057
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 16:08 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Onzin. Een winkel is privéterrein en op eigen terrein hoef je niemand toe te laten die je daar niet wilt hebben.
Ga jij maar eens zoeken op "winkelverbod" dan. Je moet het wel erg verpesten voor je een winkelverbod kan krijgen.
Laag vliegen is ook een kunst!!!
  zaterdag 25 juli 2009 @ 21:54:33 #185
190735 redrum76
The son of bloody Mary
pi_71325929
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 15:51 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Je komt ook niet echt over als een stabiel persoon om het maar erg vriendelijk uit te drukken

Als ik die manager was geweest had jij ook op straat gelegen naast die junk
Gelukkig was jij die manager niet had je nu in de cel gezeten.

Het ging ook over Marokanen of turken die simpele vakkenvullers zijn en geen beveiligers daarom bemmoiede ik mij ermee.

Mischien was het wel geen junk. Mensen bevoor-oordelen iemand zo snel op hun uiterlijk. dit kan bij iedereen gebeuren.

Ook met jouw Arnold, er kan iets in je leven gebeuren waardoor je psychisch of lichamelijk iets zou mankeren, en dan een supermarkt binnenwandelen en het zou je hetzelfde kunnen overkomen. Hoop dat er dan ook iemand jouw zou helpen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')