Hmmmm, ja. Een Vierdaagse-supporter klinkt wel een beetje als een SBS-kijker.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:30 schreef Wickedangel het volgende:
Er moest eigenlijk 'hun' supporters staan, maar dat haalde ie nét niet.
Had gekund, maar dat doe ik eigenlijk nooit.quote:
Dat is ook lelijkquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Had gekund, maar dat doe ik eigenlijk nooit.
Doe dan eens een betere foto van hem.quote:Ik was al een nieuw plaatje aan het zoeken, maar mijn Elvis van gisteravond staat nog open!
Dit is de betere foto?quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:39 schreef Wickedangel het volgende:
Jaha, was al aan het zoeken.
[ afbeelding ]
Feesten, daar draait het zeker om? Niet bij de die hard lopers, die moeten in vorm zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:40 schreef qonmann het volgende:
Lopen is bijzaak in Nijmegen, lees ik net.
Stukken beter herkenbaarquote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Feesten, daar draait het zeker om? Niet bij de die hard lopers, die moeten in vorm zijn.
Robbert Paul?quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Stukken beter herkenbaarMaar zeg nou zelf, het zou bijna Elvis zelf kunnen zijn.
Zo'n vermoeden had ik al. Heet-ie Kurt?quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:49 schreef Wickedangel het volgende:
Heeft Elvis dus in een film gespeeld.
Zo heet ie.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo'n vermoeden had ik al. Heet-ie Kurt?
Krek.quote:Op woensdag 22 juli 2009 01:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan zal het wel Kurt Russell zijn
quote:maar Kurt als voornaam was een onzinnig bedoelde gok
Ja, ik zag het op buienradar.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:59 schreef peaceman het volgende:
Zo, de voorhoofdholteontsteking lijkt weg te trekken.
quote:
Ja, dat was volgens mij nog wel de bedoeling. Wacht, ik bel wel even.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:13 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
pff het is veuls te warm. Ow en ik vind de afkorting RJP ook niet mooi staan
![]()
Brother, ga je nog met ons mee naar de Efteling eigenlijk?
Nou vertel eens Tong.quote:
Iemand die een plaatje post.quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:23 schreef brother52 het volgende:
Goedemorgen
Zou Wyccie al bij Wijchen zijn?
Kut.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoe zou het gaan met Wyccie de Wandelaar?
De tweede dag is altijd de lastigste. Doorzetten nu!quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
[..]
Kut.![]()
Ik start morgen wel. Maar als de blaar pijn blijft doen, gaat het héél héél zwaar worden.
Peter Heerschop.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:24 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
even een makkie om er weer in te komen: de vervanger van Beau van Erven Dorens
Vind je?quote:in Ik hou van Holland, leuk programma trouwens.
quote:
quote:Vind je?
Ik moet er keihard van braken. Sorryquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:50 schreef Diaan73 het volgende:ja ik vind het erg ontspannend en soms erg lachwekkend.
Net op tijd voor de Eftelingquote:Ow goed nieuws vwb mn enkel: het tape is eraf en het voelt al een paar dagen minder pijnlijkZonder tape voelde eigenlijk nog beter, nu nog wel een brace erom voor als ik ga lopen enz. maar die kan er makkelijk vanaf met douchen, zwemmen enz.
![]()
Geeft niet hoor, het is ook wel een beetje een fout programma. Af en toe vind ik dat heerlijk.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik moet er keihard van braken. Sorry![]()
[..]
quote:Net op tijd voor de Efteling
Tros Muziekfeest op het Plein vind ik dan weer een topprogrammaquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, het is ook wel een beetje een fout programma. Af en toe vind ik dat heerlijk.
Daar krijg ik dan weer braakneigingen vanquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tros Muziekfeest op het Plein vind ik dan weer een topprogramma
BZN op reis was ook altijd geweldigquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar krijg ik dan weer braakneigingen van![]()
zo snel mogelijk zappen als ik dat zie.
Dat moet bijna wel want hij komt niet echt sympathiek op me over maar wat dat betreft zou het dus ook zo een Fransman of Italiaan kunnen zijn.quote:
Hij maakt toch deel uit van een heel populair duo.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat moet bijna wel want hij komt niet echt sympathiek op me over maar wat dat betreft zou het dus ook zo een Fransman of Italiaan kunnen zijn.
Neuhquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:18 schreef brother52 het volgende:
Statler ziet er toch heel anders uit?
Of is dit Waldorf?
quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tros Muziekfeest op het Plein vind ik dan weer een topprogramma
Jeetje, jij hebt soms ook geen smaak hè?quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
BZN op reis was ook altijd geweldig
quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jeetje, jij hebt soms ook geen smaak hè?![]()
Geen van beidenquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:21 schreef Diaan73 het volgende:
Zijn ze muziekpartners of zakenpartners?
quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Het is een feest van verbijstering, zo'n programma.
[..]
quote:Geen van beiden
Ze bedoelen het niet kwaad en het is allemaal zó knullig. 8 minuten televisie over de bassist en zijn vrouw die elkaar continu mislopen via trap en lift in het hotel. Gaat de één net met de lift omhoog op zoek naar de ander, gaat de ander net via de trap naar beneden op zoek naar de één. Hilarischquote:
Ja, hij kan het ook!quote:[..]
heb je nog een hintje dan?
Te flauw voor woorden dus.... en zoals Peace altijd zegt: de gevangenissen zitten vol met mensen die het goed bedoel(d)enquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze bedoelen het niet kwaad en het is allemaal zó knullig. 8 minuten televisie over de bassist en zijn vrouw die elkaar continu mislopen via trap en lift in het hotel. Gaat de één net met de lift omhoog op zoek naar de ander, gaat de ander net via de trap naar beneden op zoek naar de één. Hilarisch![]()
[..]
Ow een van de mensen van Obama?quote:Ja, hij kan het ook!
Het is Jiskefet maar dan echt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:35 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kan daar een beetje slecht tegen, tegen dat soort flauwe televisie.
Niet één van de, maar de andere.quote:[..]
Ow een van de mensen van Obama?
Jiskefet vond ik wel leuk, maar ook niet alle sketches.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is Jiskefet maar dan echt.
[..]
WA to the rescuequote:Niet één van de, maar de andere.
Wyccie is al naar bed, die moet morgen nog een heel eind lopen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
wyccie, blaren kun je gewoon doorprikken hè!
Ik wil haar gewoon een hart onder de riem steken.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Wyccie is al naar bed, die moet morgen nog een heel eind lopen.
Ga jij trouwens nog met wyccie en mij mee naar De Efteling?quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik wil haar gewoon een hart onder de riem steken.
Maffia?quote:[ afbeelding ]
De Efteling?quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Ga jij trouwens nog met wyccie en mij mee naar De Efteling?
quote:Maffia?
O wacht, nee. Ik ben in de war. Peaceman en Diaan gaan naar de Efteling met Brother52quote:
Italiaans-Amerikaans, me dunkt.quote:[..]
Dat moet je met kinderen doen, neem aan dat Twan en Lennon ook meegaan.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
O wacht, nee. Ik ben in de war. Peaceman en Diaan gaan naar de Efteling met Brother52![]()
Nee, dat lijkt me niet.quote:Italiaans-Amerikaans, me dunkt.
Lennon lijkt me een tikkie te jong.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat moet je met kinderen doen, neem aan dat Twan en Lennon ook meegaan.
Niet eens Italiaans?quote:[..]
Nee, dat lijkt me niet.
Je bent nooit te jong voor de achtbaanquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Lennon lijkt me een tikkie te jong.
Neehee.quote:Niet eens Italiaans?
De Pythonquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je bent nooit te jong voor de achtbaan![]()
Maar ze zijn zo kleihein.quote:[..]
Neehee.
Napoleon was ook kleihein. Al die kleiheine ventjes moeten zichzelf bewijhijzen.quote:
Waarom zeg je dan dat ze net als Napoleon zijn?quote:
Ruitjesquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
Kijk nog eens goed. Wat valt er op?
Ze neigen allebei naar een unibrow.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die koppen. Zoek de verschillen?
Qua postuur wel. Wat denk jij?quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:34 schreef Wickedangel het volgende:
Zou het misschien familie kunnen zijn?
quote:(24 October 1933 – 1 October 2000) and
(24 October 1933 – 17 March 1995) were twin brothers, and the foremost organised crime leaders dominating London's East End during the 1950s and 1960s.
Heet-ie echt Ronnie?quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:49 schreef Wickedangel het volgende:
En nou die ander en hun achternaam nog.
Mr_anonimous stond vanochtend in Malden.quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:55 schreef brother52 het volgende:
Staat er vandaag ook iemand in Groesbeek?
quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:38 schreef Diaan73 het volgende:
We hebben vandaag een verhalfjaardag, Lennon is vandaag 6 maanden![]()
Het is ook verschrikkelijk.... de ene dag is het bloedheet, de andere dag regent en regent het maar. De weergoden daarboven moeten eens een keuze maken.quote:
Gewoon even een week of 4 een graad of 23 en een zonnetje. Hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is ook verschrikkelijk.... de ene dag is het bloedheet, de andere dag regent en regent het maar. De weergoden daarboven moeten eens een keuze maken.
Dat zou heerlijk zijnquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gewoon even een week of 4 een graad of 23 en een zonnetje. Hoe moeilijk kan het zijn?
en dan ook nog de "Koninginne-etappe", hopelijk heeft ze wel haar poncho meegenomen en geen last van haar blaar.quote:Die arme wyccie loopt al bijna de hele dag in de regen
De heuvels in. Als de blaar op haar hiel zit, gaat ze pijn krijgen bij het stijgen. En dan nog de gevaarlijk gladde afdalingenquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:53 schreef Diaan73 het volgende:
en dan ook nog de "Koninginne-etappe", hopelijk heeft ze wel haar poncho meegenomen en geen last van haar blaar.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:38 schreef Diaan73 het volgende:
Twan en Lennon gaan ook mee, Brother helaas niet...
Van hartequote:Goedemorgen![]()
We hebben vandaag een verhalfjaardag, Lennon is vandaag 6 maanden![]()
Zondag?? De kans is toch erg groot dat we zondag gaan....quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Al is er nog een heel erg kleine kans dat ik wel mee ga.
[..]
Thnx!!quote:Van harte
quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Wyccie gaat het halen voor alle dummies
Zondag gaat hem sowieso niet worden, of ik moet 's middags pas komen (of het moet zaterdag niet al te laat worden).quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:28 schreef Diaan73 het volgende:
Zondag?? De kans is toch erg groot dat we zondag gaan....
Okay... we hebben niets meer gehoord van E. dus het wordt denk ik gewoon zondag. 's Middags komen na zo'n zware nacht lijkt me niet een heel goed plan. De Efteling is wel open tot 21:00 uur trouwens, maar zo laat gaan wij het denk ik niet maken.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zondag gaat hem sowieso niet worden, of ik moet 's middags pas komen (of het moet zaterdag niet al te laat worden).
Maar als jullie maandag gaan en ik kan dan nog vrij krijgen, dan kom ik zeker.
Alleen is die kans heel erg klein en van te veel factoren afhankelijk.
Ik ga nu maar eens de huishouding doenquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay... we hebben niets meer gehoord van E. dus het wordt denk ik gewoon zondag. 's Middags komen na zo'n zware nacht lijkt me niet een heel goed plan. De Efteling is wel open tot 21:00 uur trouwens, maar zo laat gaan wij het denk ik niet maken.
Zo, mn strijkgoed is klaar
Dat is over de uiterste houdbaarheidsdatum heenquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:05 schreef brother52 het volgende:
De laatste keer dat ik bier in huis gehaald heb is al bijna een jaar geleden.
Succesquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ga nu maar eens de huishouding doen
Dan zal het idd wel zondag worden. Dan hangt het er van af hoe laat ik wakker word. Als ik er om een uur of 12 kan zijn, dan rijd ik waarschijnlijk nog wel die kant op.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:04 schreef Diaan73 het volgende:
Okay... we hebben niets meer gehoord van E. dus het wordt denk ik gewoon zondag. 's Middags komen na zo'n zware nacht lijkt me niet een heel goed plan. De Efteling is wel open tot 21:00 uur trouwens, maar zo laat gaan wij het denk ik niet maken.
Mooi, ik heb thuis ook nog wel wat voor je liggenquote:Zo, mn strijkgoed is klaar
Okay, dat is ook nog een prima tijdquote:Op donderdag 23 juli 2009 14:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan zal het idd wel zondag worden. Dan hangt het er van af hoe laat ik wakker word. Als ik er om een uur of 12 kan zijn, dan rijd ik waarschijnlijk nog wel die kant op.
[..]
Jij strijkt helemaal nietquote:Mooi, ik heb thuis ook nog wel wat voor je liggen
Klopt, het zwaait zelfs al naar me al ik de koelkast open doe.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is over de uiterste houdbaarheidsdatum heen
Afgelopen vrijdag heb ik nog een overhemd gestrekenquote:
Is dat in tegenwoordig die overhemden met strijkboutprint?quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag heb ik nog een overhemd gestreken
Zeg dat maar eens tegen die blaren!quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
wyccie, blaren kun je gewoon doorprikken hè!
Oh..ff volhouden nog Wyccie !quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zeg dat maar eens tegen die blaren!
Verdomde blaren, verdomde regen, verdomde vermoeidheid. Wat een kutdag.![]()
Nu even een warme douche waar ik niet meer onder vandaan kom.
Voeten in een bak warm water soda er bij. Blaren doorprikken morgen blaren pleisters er over en dan nog 1 dagje doorbijten en staat Patch op je te wachten bij de finish!quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Arme wyccie ...quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:19 schreef wyccie het volgende:
Op het laatste plaatje, jaquote:
Je gaat het toch wel redden?! De laatste loodjesquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:19 schreef wyccie het volgende:
Nee, dan moet ze naar het Blarenbal. Dronken worden van een Breezerquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:20 schreef Wickedangel het volgende:
En dan moet je uitgebreid komen vertellen hoe het nou was.
Ze is wel een sportvrouw, hè.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, dan moet ze naar het Blarenbal. Dronken worden van een Breezer
Jij kent wyccie niet zo goed, hè?quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Wyccie gooit gewoon haar haren los en wordt zat
Eén keer per jaar, mag toch wel? Eén Breezer en ze is zat.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij kent wyccie niet zo goed, hè?
Ze mag het van mij elk weekend doen. Dan geef ik haar vrijaf van RjPquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Eén keer per jaar, mag toch wel?
Ik ken iemand die (zegt dat ze) al zat wordt van een half glas wijn.quote:Eén Breezer en ze is zat.
Het plaatje dat jij dacht te hebben geradenquote:
Ho ho, ze is wel een sportvrouw, hè?quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze mag het van mij elk weekend doen. Dan geef ik haar vrijaf van RjP![]()
[..]
Een kaboutertje?quote:Ik ken iemand die (zegt dat ze) al zat wordt van een half glas wijn.
Hmmmm... een danser?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Daar zijn de meningen nog over verdeeld.
Nope.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:09 schreef Wickedangel het volgende:
Of Mark Owen moet heel erg zijn afgevallen.
Hij danst en is iets. Nu ja, dat moet dan nog blijken.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:14 schreef Wickedangel het volgende:
Maar hij danst en doet er nog wat bij?
Omer Bhattiquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
Is het de zogenaamde zoon van MJ, Omer?
Zo kwam ik er op.quote:Ik stuit net op het topic, kan er ook niks aan doen.
Ja, het duurt altijd even voordat ik de AT en de nieuwe topics heb doorgeworsteldquote:
Dat heb ik met de zanger van IXCSquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
Wat ik ook niet begrijp, is dat ze z'n dood aan die arts willen ophangen.
Ik hoef het ook allemaal niet te weten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
Ik word echt doodmoe van al die MJ-speculaties
Je kunt wel je vraagtekens zetten bij hoe zo'n arts z'n vak interpreteert, maar zoals je zegt, de man is natuurlijk niet verantwoordelijk voor de dood van MJ. Als deze arts ze niet gegeven had was MJ naar een ander gegaan. Het is niet dat hij zoals normale stervelingen bij een huisarts in een gezondheidscentrum terecht moest.quote:Wat ik ook niet begrijp, is dat ze z'n dood aan die arts willen ophangen. MJ wilde toch zelf de eventuele pillen, poeders en injecties. Waarom moet er weer een zondebok worden gevonden?
Het topic is al meer dan 26 uur oudquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, het duurt altijd even voordat ik de AT en de nieuwe topics heb doorgeworsteldIk blijf hier en daar nog wel eens hangen.
Precies. Wie zegt er luid en duidelijk NEE tegen een ster? Affijn.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Je kunt wel je vraagtekens zetten bij hoe zo'n arts z'n vak interpreteert, maar zoals je zegt, de man is natuurlijk niet verantwoordelijk voor de dood van MJ. Als deze arts ze niet gegeven had was MJ naar een ander gegaan. Het is niet dat hij zoals normale stervelingen bij een huisarts in een gezondheidscentrum terecht moest.
Goed plan. Ik lees af en toe kleine stukjes omdat ElizabethR daar post. Maar het is daar vergeven van de zielige typetjesquote:
Dan kwam ik het niet tegen bij de nieuwe topicsquote:
Je hebt gister gewoon niet opgeletquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan kwam ik het niet tegen bij de nieuwe topics
Medesemibikkelaar, jeweettog. Ze vroeg laatst om 'steun' in de MJ-reeks en toen ben ik daar gaan neuzen.quote:
Dat is een klef clubje, toch?quote:
Jij steunt haar door te neuzen?quote:Ze vroeg laatst om 'steun' in de MJ-reeks en toen ben ik daar gaan neuzen.
Enorm. Een soort vrijmetselaars. Maar dan anders.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is een klef clubje, toch?
Nee, door er te posten. Maar daar heb ik van afgezienquote:Jij steunt haar door te neuzen?
Toch wel met geheime occulte rituelen?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Enorm. Een soort vrijmetselaars. Maar dan anders.
Dus je hebt niets over voor je Semibikkelzuster?quote:[..]
Nee, door er te posten. Maar daar heb ik van afgezien
En een speciale begroetingsceremoniequote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Toch wel met geheime occulte rituelen?
Als ik in gesprek moet met idioten, niet dusquote:Dus je hebt niets over voor je Semibikkelzuster?
Daar laat ik me niet over uitquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben je hier in deze reeks in opdracht? Op missie?
wyccie heeft geen hulp nodig.quote:
Je bent te goed.quote:
En dat topic was door wyccie geopendquote:Op zondag 16 maart 2008 00:51 schreef Wickedangel het volgende:
Dit is niet met punten?
Ik wist dat het niet Babe Ruth was. Zodoende moest het Joe wel zijn want meer honkballers ken ik nietquote:
Trustenquote:Ik ga slapen de andere heeft niet met Marylin het bed gedeeld maar is wel een soort Cruijff.
Trusten raders
Er staat een mij onbekende auto aan de overkant geparkeerd met een man met een hoed achter het stuurquote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze zitten overal. Net als de vrijmetselaars.
Toen ik hier voor het eerst kwam posten alleen tong80 en Fotoloog hier.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
Dit was mijn eerste post in deze reeks.
[..]
En dat topic was door wyccie geopend
Dat is broerquote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Er staat een mij onbekende auto aan de overkant geparkeerd met een man met een hoed achter het stuur
In 1872?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Toen ik hier voor het eerst kwam posten alleen tong80 en Fotoloog hier.
Ik doe snel het licht uitquote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is broerDie heeft een geheime missie in Amsterdam-Oost
Niet aan mijquote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Te laat, hij sms't net zijn bevindingen.
Dat zal anders zijn geweest, maar ik ben te moe om dat te gaan zoeken. Ik heb net al flink gezocht naar mijn allereerste post hierzo.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik weet het. Jij jaagde mij meteen weg toen ik me daar één keer liet zien
I.R. Baboons semibikkeltijd, deel 107quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:21 schreef Wickedangel het volgende:
Nou, ik kan me wel zoiets als 'Scheer je weg' herinneren.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:36 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
Ga jij eens weg, semibikkelnewbie
Ik weet waartoe mensen als jij in staat zijnquote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je hebt je natuurlijk láten wegjagen.
Ja, ik stuur mannen met hoeden op je af.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik weet waartoe mensen als jij in staat zijn
cool avant la lettre, pas maar opquote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Die linker was het!
De zon heeft inderdaad net weer 2 minuten geschenen en nu hoost het weerquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:07 schreef brother52 het volgende:
Dat is ook maar bij vlagen, straks schijnt de zon wel weer.
Wyccie haalt vanmiddag haar kruisjequote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:41 schreef FP128 het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel van de mensen hier zo een 4 daagse kruisje hebben gehaald gezien de reacties.
Ik krijg hier dubbelzinnige gedachten bij.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wyccie haalt vanmiddag haar kruisje
Twee bier en ze is zatquote:
Gefeliciteerd Wyccie !!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:42 schreef wyccie het volgende:
Nou, ik ben binnen hoor.
Het was het waard toch? Al dat bikkelen enzo voor dat ene moment van glorie?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:00 schreef wyccie het volgende:
Dank jullie allemaal!
Op de Via Gladiola had ik nergens meer last van. De mensen aan de kant doen je je pijn vergeten.
Vond ik ook. Ik zag haar bij RTL.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:00 schreef pyl het volgende:
wyccie, je oogde vermoeid, maar je had nog een bijzonder kwieke tred! Alle lof en hulde!![]()
Oh, moe ben ik zeker.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:00 schreef pyl het volgende:
wyccie, je oogde vermoeid, maar je had nog een bijzonder kwieke tred! Alle lof en hulde!![]()
Had ik willen zienquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:00 schreef pyl het volgende:
Ja toen ik in Malden stond was het ook niet zo druk maar ik stond er ook woensdag al....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Leuk dat je me gezien hebt. In Malden heb ik iemand gemist, en op de Sint Anna ook. En het was niet eens zo druk toen ik er liep.
Oh, ja hoor. Het ging me echt om de Via Gladiola. Ik wist dat dat me erdoorheen zou slepen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Het was het waard toch? Al dat bikkelen enzo voor dat ene moment van glorie?
Ik ken het.... Het mooiste gevoel wat je maar voor kan stellen....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, ja hoor. Het ging me echt om de Via Gladiola. Ik wist dat dat me erdoorheen zou slepen.
Ik stond bij de Hatertse molen. Je passeerde ver voor de grote massa - knap! Later ben ik naar het Keizer Karelplein gelopen en de stad in - wat een feest inderdaad! Echt geweldig.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, moe ben ik zeker.
Leuk dat je me gezien hebt. In Malden heb ik iemand gemist, en op de Sint Anna ook. En het was niet eens zo druk toen ik er liep.
Even later heb ik zelf ook nog aan de kant gestaan om de lopers toe te juichen, wat een feest.
Hou oud was je toen je begon?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:15 schreef tong80 het volgende:
Ik was 12 toen ik de avond vierdaagse uitliep
47.... Tong doet alles andersom...quote:
quote:
Minelli en Dohertyquote:
Waarom toch iets nuttigen als je er allergisch voor bent?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:23 schreef wyccie het volgende:
Ahum, ik ga weer even in bed kruipen. Niet omdat ik moe ben, maar omdat ik een beetje niet lekker word van de sojamelk die gisteren werd uitgedeeld langs de weg.
Ik weet wel dat ik er een beetje allergisch voor ben.![]()
denk altijd aan Shannon dan .me badquote:
Shannon is leuker dan die wagelijke Pete. Superkneus is dat zeg.....quote:
wat ziet Kate toch in hem...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Shannon is leuker dan die wagelijke Pete. Superkneus is dat zeg.....
Het is toch uit?quote:
En andersomquote:
Wat goed, wyccie!quote:
Omdat het chocoladesojamelk was.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Waarom toch iets nuttigen als je er allergisch voor bent?
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:06 schreef wyccie het volgende:
Vogend jaar sta ik ook als een dwaas te klappen langs de kant!
![]()
Je gaat niet voor je 2e kruisje?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:06 schreef wyccie het volgende:
Vogend jaar sta ik ook als een dwaas te klappen langs de kant!
![]()
Je kent hem wel denk ik Tong.quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:56 schreef brother52 het volgende:
Je gaat niet voor je 2e kruisje?
Ik had al naar TV Gelderland en de KRO gekeken. Wat een vreugde.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:05 schreef qonmann het volgende:
Als je van TV kijken houdt:
Ned 1 om 12:15 - Het gevoel van de vierdaagse
(en nogmaals congrats dat je het gehaald hebt)
Nee, beide dezelfde jongen....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:04 schreef wyccie het volgende:
On topic:
Dat ene plaatje van Andy, is dat Jeroen Post?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |