Mr_anonimous stond vanochtend in Malden.quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:55 schreef brother52 het volgende:
Staat er vandaag ook iemand in Groesbeek?
quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:38 schreef Diaan73 het volgende:
We hebben vandaag een verhalfjaardag, Lennon is vandaag 6 maanden![]()
Het is ook verschrikkelijk.... de ene dag is het bloedheet, de andere dag regent en regent het maar. De weergoden daarboven moeten eens een keuze maken.quote:
Gewoon even een week of 4 een graad of 23 en een zonnetje. Hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is ook verschrikkelijk.... de ene dag is het bloedheet, de andere dag regent en regent het maar. De weergoden daarboven moeten eens een keuze maken.
Dat zou heerlijk zijnquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gewoon even een week of 4 een graad of 23 en een zonnetje. Hoe moeilijk kan het zijn?
en dan ook nog de "Koninginne-etappe", hopelijk heeft ze wel haar poncho meegenomen en geen last van haar blaar.quote:Die arme wyccie loopt al bijna de hele dag in de regen
De heuvels in. Als de blaar op haar hiel zit, gaat ze pijn krijgen bij het stijgen. En dan nog de gevaarlijk gladde afdalingenquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:53 schreef Diaan73 het volgende:
en dan ook nog de "Koninginne-etappe", hopelijk heeft ze wel haar poncho meegenomen en geen last van haar blaar.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:38 schreef Diaan73 het volgende:
Twan en Lennon gaan ook mee, Brother helaas niet...
Van hartequote:Goedemorgen![]()
We hebben vandaag een verhalfjaardag, Lennon is vandaag 6 maanden![]()
Zondag?? De kans is toch erg groot dat we zondag gaan....quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Al is er nog een heel erg kleine kans dat ik wel mee ga.
[..]
Thnx!!quote:Van harte
quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Wyccie gaat het halen voor alle dummies
Zondag gaat hem sowieso niet worden, of ik moet 's middags pas komen (of het moet zaterdag niet al te laat worden).quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:28 schreef Diaan73 het volgende:
Zondag?? De kans is toch erg groot dat we zondag gaan....
Okay... we hebben niets meer gehoord van E. dus het wordt denk ik gewoon zondag. 's Middags komen na zo'n zware nacht lijkt me niet een heel goed plan. De Efteling is wel open tot 21:00 uur trouwens, maar zo laat gaan wij het denk ik niet maken.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zondag gaat hem sowieso niet worden, of ik moet 's middags pas komen (of het moet zaterdag niet al te laat worden).
Maar als jullie maandag gaan en ik kan dan nog vrij krijgen, dan kom ik zeker.
Alleen is die kans heel erg klein en van te veel factoren afhankelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |