Hij danst en is iets. Nu ja, dat moet dan nog blijken.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:14 schreef Wickedangel het volgende:
Maar hij danst en doet er nog wat bij?
Omer Bhattiquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
Is het de zogenaamde zoon van MJ, Omer?
Zo kwam ik er op.quote:Ik stuit net op het topic, kan er ook niks aan doen.
Ja, het duurt altijd even voordat ik de AT en de nieuwe topics heb doorgeworsteldquote:
Dat heb ik met de zanger van IXCSquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
Wat ik ook niet begrijp, is dat ze z'n dood aan die arts willen ophangen.
Ik hoef het ook allemaal niet te weten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
Ik word echt doodmoe van al die MJ-speculaties
Je kunt wel je vraagtekens zetten bij hoe zo'n arts z'n vak interpreteert, maar zoals je zegt, de man is natuurlijk niet verantwoordelijk voor de dood van MJ. Als deze arts ze niet gegeven had was MJ naar een ander gegaan. Het is niet dat hij zoals normale stervelingen bij een huisarts in een gezondheidscentrum terecht moest.quote:Wat ik ook niet begrijp, is dat ze z'n dood aan die arts willen ophangen. MJ wilde toch zelf de eventuele pillen, poeders en injecties. Waarom moet er weer een zondebok worden gevonden?
Het topic is al meer dan 26 uur oudquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, het duurt altijd even voordat ik de AT en de nieuwe topics heb doorgeworsteldIk blijf hier en daar nog wel eens hangen.
Precies. Wie zegt er luid en duidelijk NEE tegen een ster? Affijn.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Je kunt wel je vraagtekens zetten bij hoe zo'n arts z'n vak interpreteert, maar zoals je zegt, de man is natuurlijk niet verantwoordelijk voor de dood van MJ. Als deze arts ze niet gegeven had was MJ naar een ander gegaan. Het is niet dat hij zoals normale stervelingen bij een huisarts in een gezondheidscentrum terecht moest.
Goed plan. Ik lees af en toe kleine stukjes omdat ElizabethR daar post. Maar het is daar vergeven van de zielige typetjesquote:
Dan kwam ik het niet tegen bij de nieuwe topicsquote:
Je hebt gister gewoon niet opgeletquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan kwam ik het niet tegen bij de nieuwe topics
Medesemibikkelaar, jeweettog. Ze vroeg laatst om 'steun' in de MJ-reeks en toen ben ik daar gaan neuzen.quote:
Dat is een klef clubje, toch?quote:
Jij steunt haar door te neuzen?quote:Ze vroeg laatst om 'steun' in de MJ-reeks en toen ben ik daar gaan neuzen.
Enorm. Een soort vrijmetselaars. Maar dan anders.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is een klef clubje, toch?
Nee, door er te posten. Maar daar heb ik van afgezienquote:Jij steunt haar door te neuzen?
Toch wel met geheime occulte rituelen?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Enorm. Een soort vrijmetselaars. Maar dan anders.
Dus je hebt niets over voor je Semibikkelzuster?quote:[..]
Nee, door er te posten. Maar daar heb ik van afgezien
En een speciale begroetingsceremoniequote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Toch wel met geheime occulte rituelen?
Als ik in gesprek moet met idioten, niet dusquote:Dus je hebt niets over voor je Semibikkelzuster?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |