Ik weet waartoe mensen als jij in staat zijnquote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je hebt je natuurlijk lįten wegjagen.
Ja, ik stuur mannen met hoeden op je af.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik weet waartoe mensen als jij in staat zijn
cool avant la lettre, pas maar opquote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Die linker was het!
De zon heeft inderdaad net weer 2 minuten geschenen en nu hoost het weerquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:07 schreef brother52 het volgende:
Dat is ook maar bij vlagen, straks schijnt de zon wel weer.
Wyccie haalt vanmiddag haar kruisjequote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:41 schreef FP128 het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel van de mensen hier zo een 4 daagse kruisje hebben gehaald gezien de reacties.
Ik krijg hier dubbelzinnige gedachten bij.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wyccie haalt vanmiddag haar kruisje
Twee bier en ze is zatquote:
Gefeliciteerd Wyccie !!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:42 schreef wyccie het volgende:
Nou, ik ben binnen hoor.
Het was het waard toch? Al dat bikkelen enzo voor dat ene moment van glorie?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:00 schreef wyccie het volgende:
Dank jullie allemaal!
Op de Via Gladiola had ik nergens meer last van. De mensen aan de kant doen je je pijn vergeten.
Vond ik ook. Ik zag haar bij RTL.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:00 schreef pyl het volgende:
wyccie, je oogde vermoeid, maar je had nog een bijzonder kwieke tred! Alle lof en hulde!![]()
Oh, moe ben ik zeker.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:00 schreef pyl het volgende:
wyccie, je oogde vermoeid, maar je had nog een bijzonder kwieke tred! Alle lof en hulde!![]()
Had ik willen zienquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:00 schreef pyl het volgende:
Ja toen ik in Malden stond was het ook niet zo druk maar ik stond er ook woensdag al....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Leuk dat je me gezien hebt. In Malden heb ik iemand gemist, en op de Sint Anna ook. En het was niet eens zo druk toen ik er liep.
Oh, ja hoor. Het ging me echt om de Via Gladiola. Ik wist dat dat me erdoorheen zou slepen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Het was het waard toch? Al dat bikkelen enzo voor dat ene moment van glorie?
Ik ken het.... Het mooiste gevoel wat je maar voor kan stellen....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, ja hoor. Het ging me echt om de Via Gladiola. Ik wist dat dat me erdoorheen zou slepen.
Ik stond bij de Hatertse molen. Je passeerde ver voor de grote massa - knap! Later ben ik naar het Keizer Karelplein gelopen en de stad in - wat een feest inderdaad! Echt geweldig.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, moe ben ik zeker.
Leuk dat je me gezien hebt. In Malden heb ik iemand gemist, en op de Sint Anna ook. En het was niet eens zo druk toen ik er liep.
Even later heb ik zelf ook nog aan de kant gestaan om de lopers toe te juichen, wat een feest.
Hou oud was je toen je begon?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:15 schreef tong80 het volgende:
Ik was 12 toen ik de avond vierdaagse uitliep
47.... Tong doet alles andersom...quote:
quote:
Minelli en Dohertyquote:
Waarom toch iets nuttigen als je er allergisch voor bent?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:23 schreef wyccie het volgende:
Ahum, ik ga weer even in bed kruipen. Niet omdat ik moe ben, maar omdat ik een beetje niet lekker word van de sojamelk die gisteren werd uitgedeeld langs de weg.
Ik weet wel dat ik er een beetje allergisch voor ben.![]()
denk altijd aan Shannon dan .me badquote:
Shannon is leuker dan die wagelijke Pete. Superkneus is dat zeg.....quote:
wat ziet Kate toch in hem...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Shannon is leuker dan die wagelijke Pete. Superkneus is dat zeg.....
Het is toch uit?quote:
En andersomquote:
Wat goed, wyccie!quote:
Omdat het chocoladesojamelk was.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Waarom toch iets nuttigen als je er allergisch voor bent?
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:06 schreef wyccie het volgende:
Vogend jaar sta ik ook als een dwaas te klappen langs de kant!
![]()
Je gaat niet voor je 2e kruisje?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:06 schreef wyccie het volgende:
Vogend jaar sta ik ook als een dwaas te klappen langs de kant!
![]()
Je kent hem wel denk ik Tong.quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:56 schreef brother52 het volgende:
Je gaat niet voor je 2e kruisje?
Ik had al naar TV Gelderland en de KRO gekeken. Wat een vreugde.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:05 schreef qonmann het volgende:
Als je van TV kijken houdt:
Ned 1 om 12:15 - Het gevoel van de vierdaagse
(en nogmaals congrats dat je het gehaald hebt)
Nee, beide dezelfde jongen....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:04 schreef wyccie het volgende:
On topic:
Dat ene plaatje van Andy, is dat Jeroen Post?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |