Toch wel met geheime occulte rituelen?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Enorm. Een soort vrijmetselaars. Maar dan anders.
Dus je hebt niets over voor je Semibikkelzuster?quote:[..]
Nee, door er te posten. Maar daar heb ik van afgezien
En een speciale begroetingsceremoniequote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Toch wel met geheime occulte rituelen?
Als ik in gesprek moet met idioten, niet dusquote:Dus je hebt niets over voor je Semibikkelzuster?
Daar laat ik me niet over uitquote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben je hier in deze reeks in opdracht? Op missie?
wyccie heeft geen hulp nodig.quote:
Je bent te goed.quote:
En dat topic was door wyccie geopendquote:Op zondag 16 maart 2008 00:51 schreef Wickedangel het volgende:
Dit is niet met punten?
Ik wist dat het niet Babe Ruth was. Zodoende moest het Joe wel zijn want meer honkballers ken ik nietquote:
Trustenquote:Ik ga slapen de andere heeft niet met Marylin het bed gedeeld maar is wel een soort Cruijff.
Trusten raders
Er staat een mij onbekende auto aan de overkant geparkeerd met een man met een hoed achter het stuurquote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze zitten overal. Net als de vrijmetselaars.
Toen ik hier voor het eerst kwam posten alleen tong80 en Fotoloog hier.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
Dit was mijn eerste post in deze reeks.
[..]
En dat topic was door wyccie geopend
Dat is broerquote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Er staat een mij onbekende auto aan de overkant geparkeerd met een man met een hoed achter het stuur
In 1872?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Toen ik hier voor het eerst kwam posten alleen tong80 en Fotoloog hier.
Ik doe snel het licht uitquote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is broerDie heeft een geheime missie in Amsterdam-Oost
Niet aan mijquote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Te laat, hij sms't net zijn bevindingen.
Dat zal anders zijn geweest, maar ik ben te moe om dat te gaan zoeken. Ik heb net al flink gezocht naar mijn allereerste post hierzo.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik weet het. Jij jaagde mij meteen weg toen ik me daar één keer liet zien
I.R. Baboons semibikkeltijd, deel 107quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:21 schreef Wickedangel het volgende:
Nou, ik kan me wel zoiets als 'Scheer je weg' herinneren.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:36 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
Ga jij eens weg, semibikkelnewbie
Ik weet waartoe mensen als jij in staat zijnquote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je hebt je natuurlijk láten wegjagen.
Ja, ik stuur mannen met hoeden op je af.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik weet waartoe mensen als jij in staat zijn
cool avant la lettre, pas maar opquote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Die linker was het!
De zon heeft inderdaad net weer 2 minuten geschenen en nu hoost het weerquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:07 schreef brother52 het volgende:
Dat is ook maar bij vlagen, straks schijnt de zon wel weer.
Wyccie haalt vanmiddag haar kruisjequote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:41 schreef FP128 het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel van de mensen hier zo een 4 daagse kruisje hebben gehaald gezien de reacties.
Ik krijg hier dubbelzinnige gedachten bij.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wyccie haalt vanmiddag haar kruisje
Twee bier en ze is zatquote:
Gefeliciteerd Wyccie !!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:42 schreef wyccie het volgende:
Nou, ik ben binnen hoor.
Het was het waard toch? Al dat bikkelen enzo voor dat ene moment van glorie?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:00 schreef wyccie het volgende:
Dank jullie allemaal!
Op de Via Gladiola had ik nergens meer last van. De mensen aan de kant doen je je pijn vergeten.
Vond ik ook. Ik zag haar bij RTL.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:00 schreef pyl het volgende:
wyccie, je oogde vermoeid, maar je had nog een bijzonder kwieke tred! Alle lof en hulde!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |