Ja, ik zag het op buienradar.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:59 schreef peaceman het volgende:
Zo, de voorhoofdholteontsteking lijkt weg te trekken.
quote:
Ja, dat was volgens mij nog wel de bedoeling. Wacht, ik bel wel even.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:13 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
pff het is veuls te warm. Ow en ik vind de afkorting RJP ook niet mooi staan
![]()
Brother, ga je nog met ons mee naar de Efteling eigenlijk?
Nou vertel eens Tong.quote:
Iemand die een plaatje post.quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:23 schreef brother52 het volgende:
Goedemorgen
Zou Wyccie al bij Wijchen zijn?
Kut.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoe zou het gaan met Wyccie de Wandelaar?
De tweede dag is altijd de lastigste. Doorzetten nu!quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
[..]
Kut.![]()
Ik start morgen wel. Maar als de blaar pijn blijft doen, gaat het héél héél zwaar worden.
Peter Heerschop.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:24 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
even een makkie om er weer in te komen: de vervanger van Beau van Erven Dorens
Vind je?quote:in Ik hou van Holland, leuk programma trouwens.
quote:
quote:Vind je?
Ik moet er keihard van braken. Sorryquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:50 schreef Diaan73 het volgende:ja ik vind het erg ontspannend en soms erg lachwekkend.
Net op tijd voor de Eftelingquote:Ow goed nieuws vwb mn enkel: het tape is eraf en het voelt al een paar dagen minder pijnlijkZonder tape voelde eigenlijk nog beter, nu nog wel een brace erom voor als ik ga lopen enz. maar die kan er makkelijk vanaf met douchen, zwemmen enz.
![]()
Geeft niet hoor, het is ook wel een beetje een fout programma. Af en toe vind ik dat heerlijk.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik moet er keihard van braken. Sorry![]()
[..]
quote:Net op tijd voor de Efteling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |