Oh, ik vond het net zo mooi staanquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:24 schreef WeebI het volgende:
De banner bovenin is van vorig seizoen hoor, BS.
Dat zeggen ze elk jaar over 'poolquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Denk dat Liverpool dit seizoen wel eens kampioen kan worden.
Als er nog negen toppers bijkomen, maken ze zeker kans.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:21 schreef Radegast het volgende:
Ik geloof er fluit van dat City een gooi kan doen naar de titel. Zelfs top4 spelen lijkt me onmogelijk voor ze.
Precies. Terry zie ik het niet doen maar dan halen ze Lescott echt wel binnen. Hoger als 4e zie ik ze niet komen trouwens, en dat moet dan ten koste gaan van Arsenal. Verder door het vertrek van Ronaldo nu nog minder verschil tussen Man Utd, Chelsea en Liverpool, wordt inderdaad interessant om te zien hoe ze een eventueel vertrek van Alonso op gaan vangen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:11 schreef Barnet_Bee het volgende:
Ik zie City wel een aanval doen op de top 4. Ze missen nog een goede centrale verdediger, maar ik verwacht dat die er nog wel komt.
Daar is toch geen enkel beleid? Veel goede voetballers, maar geen team denk ik. Veel potentieel voor rebellerende spelers en onrust.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:11 schreef Barnet_Bee het volgende:
Ik zie City wel een aanval doen op de top 4. Ze missen nog een goede centrale verdediger, maar ik verwacht dat die er nog wel komt.
Geen team en geen instelling.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:54 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Daar is toch geen enkel beleid? Veel goede voetballers, maar geen team denk ik. Veel potentieel voor rebellerende spelers en onrust.
Villa is juist erg verzwakt door het vertrek van Barry.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:10 schreef One_conundrum het volgende:
Villa had vorig jaar een te kleine selectie en nu nog niet versterkt ....
Het gemis van Barry weegt imo zwaarder dan de terugkeer van Bouma.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:15 schreef mcyodogg het volgende:
en versterkt door de terugkeer van Bouma.
Wat Ashley Young en Joleon Lescott van Everton deze zomer gaan doen kan weleens erg belangrijk worden voor de strijd om die plaatsen ja.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:34 schreef One_conundrum het volgende:
En dat zullen AYoung en Agbo ook wel door hebben. De kans dat Ash weggaat is sowieso groot.
quote:Manchester City showed their famous sense of humour by unveiling a huge poster on the Victoria Bridge this morning, in England's third-biggest city.
In an obvious dig at their cross-city rivals Manchester United, who they signed Carlos Tevez from earlier this week, the poster looks like this:
Gaan ze nog harder op zoek naar jonge spelertjes in het buitenland... Ik vind het nu al belachelijk dat er clubs zijn die voetballertjes op 14 jarige leeftijd naar Engeland / buitenland halen. Denk nu zelf aan Barazite van Arsenal die op zn 16e bij NEC werd weggehaald. En zo zijn er nog legio voorbeelden, kijk maar naar Castaignos (oid) naar Liverpool.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:09 schreef mcyodogg het volgende:
De PL-clubs hebben een intentieverklaring getekend om vanaf 2010/2011 met een 'home-grown spelers' quota te werken. Football League heeft nu al zo'n systeem, en die van de Premier League zou daar dan op moeten gaan lijken. Dat zou inhouden dat je elke wedstrijd minimaal 4 van die spelers in je selectie moet hebben. Niet per se in de basis dus. Spelers die voor hun 21ste minimaal drie seizoenen geregistreerd in Engeland, worden beschouwd als een 'home grown speler'.
Ik hoop voor je dat de eigenaren ook zo realistisch zijn.quote:Op zondag 26 juli 2009 18:52 schreef Blight het volgende:
Als City Europees voetbal haalt hoor je mij niet klagen. Een titel is echt nog te veel gevraagd.
Gewoon maar 10 spelers per geboortejaar toestaan als Homegrown speler.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:12 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Gaan ze nog harder op zoek naar jonge spelertjes in het buitenland... Ik vind het nu al belachelijk dat er clubs zijn die voetballertjes op 14 jarige leeftijd naar Engeland / buitenland halen. Denk nu zelf aan Barazite van Arsenal die op zn 16e bij NEC werd weggehaald. En zo zijn er nog legio voorbeelden, kijk maar naar Castaignos (oid) naar Liverpool.
Aston Villa 5? Heb je gezien hoe die instortten vorig seizoen toen ze de 4e plek niet vast konden houden?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
alles beter dan Huntelaar
1: MU
2: Chelsea
3: Liverpool
4: City
5: Aston Villa
6: Arsenal
7: Everton
8: Tottenham
Zoiets lijkt me op dit moment
komt-ie naar LFC dan?quote:Op maandag 27 juli 2009 10:12 schreef numero_uno het volgende:
kijk maar naar Castaignos (oid) naar Liverpool.
De intentie die ik met mn post had was dat ik denk dat de clubs nog jonger gaan scouten in het buitenland om ze zo de home grown status te geven. Castaignos vond ik hierin een goed voorbeeld ook al is hij (voorlopig) nog niet naar LFC of een andere club getransfereerd.quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:01 schreef Smeich het volgende:
Wellicht zijn (enkele van) jullie bekend met dit dat sindskort in het centrum van Manchester te bewonderen is.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van het origineel
[ afbeelding ]
Duidelijke provocatie van City
maar.... nu dit![]()
![]()
[ afbeelding ]
en nee, deze is, jammer genoeg, niet echt..
http://therepublikofmancu(...)eams-for-wastelands/
En zo gaat het maar door met photoshops
Ja, ik heb ze ook heel goed zien voetballen 80% van het seizoenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:41 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Aston Villa 5? Heb je gezien hoe die instortten vorig seizoen toen ze de 4e plek niet vast konden houden?
Dan heb je ook gezien dat ze tekort kwamen doordat de selectie te klein was. Daar hebben ze niets aan gedaan en bovendien was die 80% mt Laursen...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja, ik heb ze ook heel goed zien voetballen 80% van het seizoen
Die jongen is nu al beter (en completer) dan Huntelaar: tweebenig, razendsnel voor iemand van zijn postuur, een hoge voetbalintelligentie, balvast, goed in de kleine ruimte en kopsterk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:14 schreef Smeich het volgende:
Wat zielig voor Pompey zeg..... down they go... al heeft Kalinic nog niet veel laten zien de afgelopen tijd (de nieuwe Suker wordt hij dus genoemd maar ja... al die bijnamen ..). Ik ben eerder benieuwd hoe Jason Scotland het gaat doen.
De kassa's zijn normaal gezien niet open. Je zou er wel een kaartje op de zwarte markt voor het stadion kunnen kopen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:50 schreef DuvelDuvel het volgende:
Vraagje aan degene die wel eens een wedstrijd bezoeken in Engeland. Kan ik zomaar een kaartje kopen voor the community shield van aankomende zaterdag. Ben dan toevallig in Londen namelijk.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:18 schreef mcyodogg het volgende:
Ik heb ook nog wel een goede tip: ik zou op zondag pas langs de wedstrijd gaan.
Ik vind Manchester maar matig geworden dit jaar op papier dan. Denk niet dat Man utd de titel kan verlengen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:52 schreef mcyodogg het volgende:
Liverpool grootste titelkandidaat bij de Engelse pers?
http://blogs.telegraph.co(...)-alex-ferguson-says/
http://www.guardian.co.uk(...)ue-preview-liverpool
We houden het in de gaten.
Dat eerste artikel is geschreven door een wel erg optimistische scouser lijkt het.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:52 schreef mcyodogg het volgende:
Hoezo overdrijven is een vak?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 09:59 schreef elChinoRecoba het volgende:
Een zwarte dag voor Engels voetbal!
Die eerste is een beetje pro Liverpool denk ikquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:52 schreef mcyodogg het volgende:
Toch sluit ik me niet aan bij dat net zo belabberde commentaar als de collumn.quote:Do you get paid for writing this rubbish? Liverpool played more of a quarter of their league games against 10 men last season, which is not going to happen again! They got knocked out of all cup competitions fairly early so had no need to rest players as united, arsenal and Chelsea had to do because of involvement in FA/Champions league, that wont happen again! Compared to United, arsenal and Chelsea Liverpool had a good season (injury wise), that wont happen again. Liverpool beat united and Chelsea home and away, that’s not going to happen again.
So to be simple Liverpool had everything there to win the league last season but they simply were not good enough and flopped. I think the whole “this is our season” is wearing a bit thin now 19 years down the line.
My predictions
1. Chelsea/United
3. Liverpool (if they have a good season)
4. Arsenal
And Liverpool fans before you jump on the band wagon what happened the last time you came close to winning the league (2002)? I’m sorry but under the Spanish waiter you will NEVER win the league.
quote:1. Chelsea - Dit is een ervaren ploeg, maar nog niet versleten. (valse hoop natuurlijk).
2. Manchester United - Vier keer op een rij wil niemand, next one please. Rooney heeft wel een topseizoen.
3. Liverpool - Zullen weer sterk zijn, maar het blijft Liverpool: ooit komt de onvermijdelijke bust.
4. Arsenal - Kan je zo goed aanvallen, met maar 1 degelijke centrale verdediger wordt niemand kampioen.
5. Tottenham - Zal er wel weer intrappen, maar 'Arry heeft de selectie om een goed jaar te hebben.
6. Everton - Yakubu, Arteta terug, verder een echt team, wat nog altijd boven individuen gaat.
7. Aston Villa - Koop in godsnaam eens een fatsoenlijke bank O'Neill. Ene maand is het briljant, andere prut.
8. Manchester City - Mooiweervoetballers zonder karakter. Gaat ze geregeld opbreken.
9. Fulham - Kunnen fantastisch verdedigen, maar elke week 0-0 schiet ook niet op.
10. West Ham United – Matige selectie, maar Zola maakt er wel wat van.
11. Blackburn Rovers – Ince verknoeide het aardig, maar Big Sam gaat laten zien hoe het hoort.
12. Bolton Wanderers – Het zal ongegeneerd lelijk zijn, maar dat zal ze geen reet interesseren.
13. Sunderland – God, wat waren zij slecht de laatste maanden, maar Bruce een mega zet.
14. Stoke City – Gooit zichzelf weer naar een veilige plek.
15. Wolverhampton Wanderers – Waren al de sterkste van de FL, maar hebben zich ook het best versterkt.
16. Wigan Athletic – Aardig verzwakt deze zomer, en erin blijven zal al een feestje waard zijn.
17. Portsmouth – Mark Viduka als voornaamste aankoop zegt alles eigenlijk wel.
18. Birmingham City – Heb hun pre-season resultaten bekeken en het is niet best.
19. Burnley – Toch een mooie ervaring geweest, zo’n PL-seizoen.
20. Hull City – Second season syndrom wordt deze tijgers fataal.
Zodat Celtic en Rangers ook een kans hebben.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:17 schreef BluesRebel het volgende:
Wat ik me altijd heb afgevraagd ga ik jullie nu vragen: waarom hebben Engeland en Schotland een eigen competitie (ik weet niet eens wat Wales heeft), terwijl t officieel 1 land is(VK)?
Het zijn toch echt 3 verschillende landen. Ze vallen wel onder hetzelfde koninkrijk, maar een Engelsman is geen landgenoot van een Schot.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:17 schreef BluesRebel het volgende:
Wat ik me altijd heb afgevraagd ga ik jullie nu vragen: waarom hebben Engeland en Schotland een eigen competitie (ik weet niet eens wat Wales heeft), terwijl t officieel 1 land is(VK)?
Ahaa. Jammer.. dan zou de competitie nog mooier zijn denk ik. Nu is t vooral tussen Londen en West-Engeland.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:05 schreef Dos37 het volgende:
Omdat er 4 voetbal federaties zijn. Dat heeft Engeland bedongen toen men lid werd van de FiFa.
Het zijn geen 3 verschillende landen, het is 1: Verenigd Koninkrijk / Groot-Brittanni. Het is hetzelfde als Spanjaarden, Basken en Catalanen. Maar ze hebben 1 paspoort.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:11 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Het zijn toch echt 3 verschillende landen. Ze vallen wel onder hetzelfde koninkrijk, maar een Engelsman is geen landgenoot van een Schot.
Je wordt in Schotland/Ierland/Wales bijna levend opgehangen als je ze uitmaakt voor een Engelsmanquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:43 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ahaa. Jammer.. dan zou de competitie nog mooier zijn denk ik. Nu is t vooral tussen Londen en West-Engeland.
[..]
Het zijn geen 3 verschillende landen, het is 1: Verenigd Koninkrijk / Groot-Brittanni. Het is hetzelfde als Spanjaarden, Basken en Catalanen. Maar ze hebben 1 paspoort.
Toch zou ik dat mooi vinden. Celtic en Rangers voegen echt wat toe aan de PL en ik zie ze er liever in dan clubs als Wigan en Hull.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Je wordt in Schotland/Ierland/Wales bijna levend opgehangen als je ze uitmaakt voor een Engelsman. Maar om die competities nu samen te voegen heeft ook weinig zin. Alleen Glasgow rangers en Celtic zouden mee kunnen in de PL.
Het is 1 koninkrijk en 1 eiland ja, maar verschillende landen. Misschien niet helemaal soeverein, maar het is zeker meer dan Baskenland en Catalonie die 'slechts' de status van provincies hebben(alhoewel zelfbesturend). Volgens mij kan je het beter vergelijken met de Antillen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:43 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Het zijn geen 3 verschillende landen, het is 1: Verenigd Koninkrijk / Groot-Brittanni. Het is hetzelfde als Spanjaarden, Basken en Catalanen. Maar ze hebben 1 paspoort.
Leuk feitje: United heeft meer prijzen gewonnen(3) dan goals gemaakt(1) in het nieuwe Wembley.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:30 schreef Ytereo het volgende:
Relaxt dat het weer gaat beginnen volgende week, vandaag The Shield
De clubs die niet willen dat Celtic en de Rangers de bij EPL komen moet je meer zoeken in het linkerrijtje, die zijn namelijk bang dat die Schotten er met hun Europa Cup-plekkie vandoorgaan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Toch zou ik dat mooi vinden. Celtic en Rangers voegen echt wat toe aan de PL en ik zie ze er liever in dan clubs als Wigan en Hull.
Ik ga me er ook maar aan wagen. Al zit het na plaats 10 allemaal heel dicht bij elkaar.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:04 schreef mcyodogg het volgende:
Zo'n 25 uur van de Community Shield vandaan zal ik even een voorspelling wagen. Maar elk jaar moet ik er met steeds grotere verlegenheid op terugkomen, zal dit seizoen ongetwijfeld niet veel anders zijn.
[..]
quote:1. Man Utd - Verzwakt, maar er zit nog rek in deze selectie om het vertrek van Ronaldo op te vangen. Veel hangt wel af van Rooney en de vraag of er nog iemand bijkomt.
2. Chelsea - Selectie in tact gebleven en Zhirkov er nog bij, enige top-4 ploeg die zich zeker versterkt heeft.
3. Liverpool - Het had vorig jaar moeten gebeuren denk ik.
4. Spurs - De resultaten en het voetbal zijn goed sinds Redknapp het overnam en de selectie is weer wat beter geworden dan vorig jaar.
5. Arsenal - Weer twee basisspelers vertrokken, nog zonder vervangers, en weer geen DM. Gaat ze eindelijk hun CL-plaats kosten dit seizoen.
6. Man City - Of Hughes het einde van het seizoen haalt is zeer de vraag, maar met zoveel kwaliteit gaan ze zeker Europees halen.
7. Everton - Presteren al jaren goed, maar gaan nu last krijgen van gebrek aan financile middelen.
8. Aston Villa - Barry weg, Laursen gestopt en het is maar de vraag of Young blijft. Te smalle selectie.
9. West Ham - Zola maakt een prima indruk en zal het weer goed doen.
10. Sunderland - Geld beschikbaar door overname en al wat goede aankopen gedaan, en hebben Bruce.
11. Fulham - Weer zo'n seizoen zit er niet in, maar ze blijven weer makkelijk uit de degradatiezone.
12. Bolton - Komen elk jaar rond deze plek uit en ook nu weer, zonder iets wat op voetbal lijkt te laten zien.
13. Wolves - Kunnen denk ik verrassen dankzij goede aankopen, vooral aanvallend ziet het er goed uit.
14. Blackburn - Allardyce zal er weer een ploeg van maken die even vervelend is om tegen te spelen als om naar te kijken.
15. Wigan - Wat spelers kwijtgeraakt het laatste halfjaar, maar Martinez is een veelbelovende manager.
16. Stoke - Tegenstanders kennen het spelletje van Stoke nu wel. Geweldige sfeer bij thuiswedstrijden.
17. Portsmouth - Weinig hoopgevende transferperiode ondanks een overname.
18. Birmingham - Veel geld uitgegeven aan versterkingen, maar het is net niet genoeg verwacht ik.
19. Hull City - Sinds december al ongelofelijk slecht en die vorm zullen ze wel doorzetten.
20. Burnley - Ik vrees voor een nieuwe Derby County, maar het zou wel leuk zijn als ik ernaast zat.
Dat zal een gemotiveerde speler opleverenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:27 schreef Smeich het volgende:
Joleon Lescott heeft nu zelfstandig een transferverzoek ingediend bij Everton, maar tot zijn spijt is deze ook de versnipperaar in gegaan.
http://www.ladbrokes.com/lbr_portalquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:44 schreef Fortitudo het volgende:
kan je deze voorspelling ook nog ergens inzetten?
Bespaar je de moeite, veel zal je er niet mee winnen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:44 schreef Fortitudo het volgende:
kan je deze voorspelling ook nog ergens inzetten?
Omdat je het niet eens bent met zijn voorspelling of kun je er sowieso weinig mee winnen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:48 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite, veel zal je er niet mee winnen.
Met alle respect, maar Spurs op plek 16 is echt absurd. Laat ik het zo zeggen.. Als ze 15e of lager eindigen krijg jij van mij 15 kratten bier...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:20 schreef Bulletdodger het volgende:
1. Arsenal (kan nog wel eens de verassing van het seizoen worden iedereen onderschat ze)
2. Man utd
3. Chelsea
4. Liverpool
5. Villa
6. Everton
7. City
8. Blackburn
9. West Ham.
10. Fulham.
11.Bolton
12. Sunderland
13 Birmingham
14. Wolves.
15. Portsmouth
16 Spurs
17 Stoke
18. Wigan
19 Hull
20 Burnley
ik quote hem alvast evenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:35 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Met alle respect, maar Spurs op plek 16 is echt absurd. Laat ik het zo zeggen.. Als ze 15e of lager eindigen krijg jij van mij 15 kratten bier...
Ik vermoedde al dat de 16e plek ingegeven werd door haat en niet door voetbalverstand.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:40 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
ik quote hem alvast even
Ik heb gewoon een hekel aan de spurs, ze kunnen mij niet laag genoeg eindigen wees blij dat ik ze niet op een degradatieplek ik ben nog mild
I'm a Goonerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:45 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Ik vermoedde al dat de 16e plek ingegeven werd door haat en niet door voetbalverstand.
Waarom heb je eigenlijk een hekel aan Spurs?
Ah jah, ik had het kunnen weten. Een weldenkend mens zou Arsenal immers nooit op plek 1 zettenquote:
Jouw voorspelling is anders ook niet gebaseerd op voetbalverstand. Spurs op 4 en Arsenal op 5quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:59 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Ah jah, ik had het kunnen weten. Een weldenkend mens zou Arsenal immers nooit op plek 1 zetten
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
alles beter dan Huntelaar
1: MU
2: Chelsea
3: Liverpool
4: City
5: Aston Villa
6: Arsenal
7: Everton
8: Tottenham
Zoiets lijkt me op dit moment
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:41 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Aston Villa 5? Heb je gezien hoe die instortten vorig seizoen toen ze de 4e plek niet vast konden houden?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:20 schreef Bulletdodger het volgende:
1. Arsenal (kan nog wel eens de verassing van het seizoen worden iedereen onderschat ze)
2. Man utd
3. Chelsea
4. Liverpool
5. Villa
6. Everton
7. City
8. Blackburn
9. West Ham.
10. Fulham.
11.Bolton
12. Sunderland
13 Birmingham
14. Wolves.
15. Portsmouth
16 Spurs
17 Stoke
18. Wigan
19 Hull
20 Burnley
Natuurlijk speelt wishful thinking altijd wel een beetje mee in een voorspelling, maar in jouw geval slaat het door.. Spurs 4 en Arsenal 5 is 10x realistischer dan Arsenal 1 en Spurs plek 16 natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:03 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Jouw voorspelling is anders ook niet gebaseerd op voetbalverstand. Spurs op 4 en Arsenal op 5
Volgens mij is dat nog nooit voorgekomen dat Spurs boven Arsenal eindigt?
Je bent zeker spurz aanhanger?
Ik denk dat het niet zo gek ver uit elkaar ligt.. Maar we zullen zien. Het belangrijkste voor beide is dat er dit weekend eindelijk weer een balletje rolt in de geweldige Premier League.. En wel te beginnen tegen Liverpool thuis.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:18 schreef Bulletdodger het volgende:
Kan best wezen maar ik weet eigenlijk wel zeker dat spurs dit seizoen zeker niet hoger gaat eindigen dan Arsenal
Spurs gaat wel meedoen voor de Europese plekken, maar de subtop ligt dicht bij elkaar.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:18 schreef Bulletdodger het volgende:
Kan best wezen maar ik weet eigenlijk wel zeker dat spurs dit seizoen zeker niet hoger gaat eindigen dan Arsenal
Maar 16e zullen ze echt niet worden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:18 schreef Bulletdodger het volgende:
Niet mee eens. Toure was geen schim meer van de speler die hij twee jaar geleden was en Adebayor een spits die niet zo goed in de groep lag. Toure is 'vervangen' door Vermaelen en bovendien zijn Rosicky en Eduardo weer terug.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:01 schreef sjimz het volgende:
Van die teams zijn vooral Aston Villa en Arsenal verzwakt tov vorig seizoen.
Rosicky zal wel weer voor 2 wedstrijden terug zijn en dan weer een half jaar geblesseerd.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:03 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Niet mee eens. Toure was geen schim meer van de speler die hij twee jaar geleden was en Adebayor een spits die niet zo goed in de groep lag. Toure is 'vervangen' door Vermaelen en bovendien zijn Rosicky en Eduardo weer terug.
Ik zeg niet dat ze versterkt zijn, maar zeker ook niet verzwakt.
Je hebt er niet echt veel verstand van zie ikquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Rosicky zal wel weer voor 2 wedstrijden terug zijn en dan weer een half jaar geblesseerd.
Eduardo heb ik nooit echt een hoge pet van op gehad.
Voordeel is wel dat Arshavin nu een heel seizoen kan spelen.
Arsenal gaat Adebayor echt wel missen hoe slecht hij ook in de groep lag.
Omdat ik een speler niet goed vind die jij wel goed vindt heb ik er gelijk geen verstand vanquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:09 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Je hebt er niet echt veel verstand van zie ik![]()
Dat van Rosicky is afwachten, maar hem totaal af te schrijven? En Eduardo is een koele goal-scorer. waar baseer je jouw aannames op?
Klaas Jan Huntelaar ook.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:11 schreef Rejected het volgende:
Serieus, Eduardo is ECHT dodelijk voor de goal.
dat weet jij, dat weet ik maar het wil nog niet tot sjimz doordringen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:11 schreef Rejected het volgende:
Serieus, Eduardo is ECHT dodelijk voor de goal.
Jij adoreert Evander Sno al. Nuff said.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klaas Jan Huntelaar ook.
Dan hoef ik het nog geen goede voetballer te vinden.
Hoeveel doelpunten uit hoeveel wedstrijden had hij voor zijn blessure in de PL gemaakt?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:13 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
dat weet jij, dat weet ik maar het wil nog niet tot sjimz doordringen.
quote:Jij adoreert Evander Sno al. Nuff said.
Nou ja, als hij echt zo dodelijk is verwacht ik toch wel een goed gemiddelde.quote:
Nee, nu doe je aannames die nergens op slaan.quote:als je spitsen afrekent op goals vind je bergkamp zeker ook maar een matige spits?
Omdat ik het niet met jou eens ben kan je gelijk al niet met mij discussiren?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:18 schreef ktnxbye het volgende:
Met jou valt niet te discussiren
Dit seizoen zal bewijzen wie gelijk heeft.
Oh is sjimz van de spurs?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:19 schreef Bulletdodger het volgende:
laten we het eens hebben over de spitsen van de spurs
Precies en daarom was die opmerking van je ook belachelijk dat ik Bergkamp een slechte spits vond.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:26 schreef ktnxbye het volgende:
Ik ben niet zielig, maar als je echt wedstrijden van Arsenal gezien hebt zoals je beweert had je kunnen zien dat het toch een speler is van bovengemiddeld niveau. Ik zeg niet dat hij dezelfde kwaliteiten heeft als Bergkamp, maar dat zijn dan ook twee verschillende spelers.
Scorebordjournalistiek was dat tochquote:Ik heb zijn statistieken er even bijgepakt over het seizoen 2007-2008 en dat ziet er gewoon redelijk goed uit voor iemand die net nieuw is bij een club.
Oefenwedstrijden zeggen mij niet zo veel.quote:Bovendien heb ik de oefenwedstrijden van Arsenal gezien waarin hij toch weer prima in vorm lijkt te zijn en weinig kansen nodig heeft om te scoren.
Eduardo is onze beste spits atmquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klaas Jan Huntelaar ook.
Dan hoef ik het nog geen goede voetballer te vinden.
Hopelijk, maar als er geen aankopen meer worden gedaan denk ik dat het weer een 3e/4e plek wordquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:11 schreef Smeich het volgende:
Centraal wel ja in het systeem van 4-3-3.. daar moet je Robin niet neerzetten. Eduardo gaat scoren dit seizoen.. denk ik .. en Arsenal gaat vlammen...hoop ik
Dit denk ik ook ja. Zo lang Man City nog aan een topploeg bouwt is er even een top 3. Als Arsenal nu geen serieuze aankopen doet is de aansluiting met de andere 3 gewoon weg en moet je knokken om plek 4.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
De 4e plek zal gaan tussen Everton, Aston Villa, Manchester City, Spurs en Arsenal.
Van die teams zijn vooral Aston Villa en Arsenal verzwakt tov vorig seizoen.
Realistische schatting imo!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
1.Chelsea
2. Man Utd
3. Arsenal
4. Liverpool
5. City
6. Everton
7. Spurs
8. Aston Villa
9. West Ham.
10. Wigan
Sunderland zit toch wel goed in te kopen en met hun laatste aankoop Cattermole denk ik dat ze Wigan gaan vervangen voor plek 10.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
1.Chelsea
2. Man Utd
3. Arsenal
4. Liverpool
5. City
6. Everton
7. Spurs
8. Aston Villa
9. West Ham.
10. Wigan
Een Amerikaan die al langer deel uitmaakte van de board heeft de boel eind vorig seizoen overgenomen en flink wat geld beschikbaar gesteld.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoe komt Sunderland opeens aan dat geld ?
Dat wordt de Slagerij van Sunderland jaquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:40 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Een Amerikaan die al langer deel uitmaakte van de board heeft de boel eind vorig seizoen overgenomen en flink wat geld beschikbaar gesteld.
Dat middenveld duo Cana - Cattermole wordt wel de schrik van de Premier League, die gaan nog menig middenvelder blesseren
Als je Tour de laatste 2 jaar hebt zien spelen kun je niet ontkennen dat het alleen maar bergafwaarts is gegaan. Geen schim van wat hij in 2007 en daarvoor nog liet zien, toen was het nog een wereldverdediger. Ik kan me nog herinneren hoe R10 volledig kansloos uit de wedstrijd werd gespeeld. Een sensationele optreden van Kolo was dat, het zit nog op mijn netvlies gebrand.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:01 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Er wordt mij wat al te makkelijk gedaan alsof Toure een matige verdediger is. Als dat zo is wil ik niet weten wat de andere centrumverdedigers van Arsenal zijn.
Zo goed als hij twee jaar geleden was is ie niet meer, dat ben ik wel met je eens ja. Toen hoorde hij echt bij de wereldtop. Het laatste halfjaar ofzo heeft hij zich wel weer enigszins hersteld vind ik. Hij hoort dan weliswaar niet bij de alllerbeste verdedigers (mannen als Vidic en Terry) van de Premier League, maar toch wel bij de beteren. En om die dan aan een concurrent te verkopen...maar goed, je geeft zelf ook al aan dat je hem liever wel had zien blijven.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Als je Tour de laatste 2 jaar hebt zien spelen kun je niet ontkennen dat het alleen maar bergafwaarts is gegaan. Geen schim van wat hij in 2007 en daarvoor nog liet zien, toen was het nog een wereldverdediger. Ik kan me nog herinneren hoe R10 volledig kansloos uit de wedstrijd werd gespeeld. Een sensationele optreden van Kolo was dat, het zit nog op mijn netvlies gebrand.
De Kolo van nu is gewoon een prima verdediger. Hij is alleen niet meer zo fysiek en explosief als in zijn beste jaren. Neemt niet weg dat ik hem nog steeds graag bij Arsenal had zien spelen. Heeft zich al die jaren 100% ingezet voor de club.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:56 schreef Fortitudo het volgende:
man man man wat is die carlton cole goed.
wat nou rooney, owen of heskey in de spits bij Engeland?
Ik zou defoe en c. cole erin zetten.
Kan Kolo nu nog beter.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren hoe R10 volledig kansloos uit de wedstrijd werd gespeeld.
De Kolo van nu is gewoon een prima verdediger. Hij is alleen niet meer zo fysiek en explosief als in zijn beste jaren. Neemt niet weg dat ik hem nog steeds graag bij Arsenal had zien spelen. Heeft zich al die jaren 100% ingezet voor de club.
Ja wtf die sprints van hem.quote:Hij is alleen niet meer zo fysiek en explosief als in zijn beste jaren.
Toch netjes van hemquote:Nicklas Bendtner gaat alle fans van Arsenal die een shirt hebben gekocht met daarop zijn naam een vergoeding geven. De Deense spits van de Engelse club heeft namelijk besloten om van rugnummer te wisselen. Bendtner speelde de afgelopen jaren met het nummer 26 op zijn rug, maar draagt dit seizoen een tricot met 52. "Dat is een speciaal nummer voor mij", verklaarde de Deen zijn 'wissel'.
Honderden aanhangers van Arsenal hadden echter al een shirt gekocht met daarop de naam van Bendtner en zijn 'oude' rugnummer 26. "Het betekent veel voor me dat fans mijn naam en nummer dragen en ik wil niet dat ze schade oplopen doordat ik een ander nummer heb genomen", zegt hij op de website van zijn club.
Supporters die kunnen aantonen dat ze deze zomer bij een officile Arsenal-shop een shirt van Bendtner met rugnummer 26 hebben gekocht, krijgen van de Deen geld om het shirt te laten bedrukken met zijn nieuwe nummer.
goede actie iddquote:
carlton cole heeft gewoon al zijn duels gewonnen. een perfecte targetman. Daaromheen moet dan nog een snelle spits cirkelen om het af te maken. Dan zou ik er defoe of rooney neerzetten. Ik vond defoe gister icm cole heel erg sterk spelen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:55 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Rooney liep hiervoor zowat 2 op 1 de laatste wedstrijden, hij is gewoon redelijk uitgeschakeld door de Nederlandse verdediging (dat ik dit nog kan zeggen)
Rooney, mits fit, speelt gewoon voor Engeland, simpelweg omdat hij verreweg de beste spits is die ze hebben. Om daar dan Cole bij te gebruiken ipv Heskey zou kunnen, maar Defoe is echt geen concurrent voor Rooney. Met zijn twee goals heeft ie dan wel weer zijn positie als backup voor Rooney versterkt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:40 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
carlton cole heeft gewoon al zijn duels gewonnen. een perfecte targetman. Daaromheen moet dan nog een snelle spits cirkelen om het af te maken. Dan zou ik er defoe of rooney neerzetten. Ik vond defoe gister icm cole heel erg sterk spelen.
quote:1 Chelsea
2 Liverpool
3 Man U
4 Arsenal
5 Everton
6 Spurs
7 Man City
8 Hammers
9 Aston Villa
10 Fulham
11 Sunderland
12 Blackburn
13 Bolton
14 Pompey
15 Wigan
16 Stoke
17 Wolverhampton
18 Burnley
19 Hull
20 Birmingham
Idd bij Aston Villa liep het na de aankopp van Heskey voor geen meter meer.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:52 schreef ktnxbye het volgende:
Sowieso snap ik niet dat ze Heskey nog steeds oproepen dan wel opstellen. Erg matige speler.
voetbalprimeurquote:International Bentley in de cel na auto-ongeluk
Voor David Bentley is het nieuwe voetbalseizoen slecht begonnen. Met een flinke slok op vouwde de middenvelder van Tottenham Hotspur zijn auto om een lantaarnpaal.
Bentley werd vervolgens ingerekend door de politie en bracht de nacht van woensdag op donderdag door in een cel. "Ik besef dat ik als voetballer een voorbeeldfunctie heb en zo heb ik me niet gedragen", zegt de international op de clubsite. "Ik ben erg blij dat er niemand gewond is geraakt."
"Ik bied hierbij mijn excuses aan en wil mijn gedrag in de toekomst verbeteren, op sportief en persoonlijk vlak", vervolgt Bentley. The Spurs namen de rechtsmidden vorig jaar voor een miljoenenbedrag over van Blackburn Rovers, maar in Londen raakte Bentley snel zijn basisplaats kwijt. Daardoor raakte hij uit beeld bij bondscoach Fabio Capello.
Ben ook best benieuwd naar Man City.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:59 schreef Dos37 het volgende:
Alleen Everton - Arsenal en Spurs - Liverpool zijn wel interessant. Voor de rest zitten er weinig krakers tussen.
Kutclub.quote:United risk Uefa ruling with latest Italian raid
Fiorentina outraged at champions’ attempt to sign national Under-16 defender
Manchester United are facing an official complaint to Uefa from the Serie A club Fiorentina after their latest move to sign young Italian talent, the national Under-16 captain Michele Fornasier.
Fornasier is 16 next week and already established at United, having played for them during the Milk Cup tournament in Northern Ireland this month. United have subsequently offered the defender a contract, much to the displeasure of Fiorentina, who, under Italian rules, are unable to sign players until their 16th birthday. It was the same loophole which enabled United to sign Federico Macheda from Lazio two years ago, incurring the wrath of the Italian side when he burst into the United first team last season.
Ik ben van plan dit te bekijken het weekend.:quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:40 schreef M0NTANA het volgende:
Morgenmiddag vrijgehouden voor de start van de PL.
Hehe, tnx.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:23 schreef Smeich het volgende:
Be quick
Premier League-toto 2009/2010 #1
Nou je het zegtquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:38 schreef Ytereo het volgende:
Yes, zometeen Chelsea - Hull![]()
Erg veel zin in dit nieuwe seizoen.
Maar ronde 2 ( Komende dinsdag en woensdag ) komt niet live op Sport 1 ?![]()
Volgens mij kiezen ze voor de Champions League.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:42 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nou je het zegt![]()
Zie niets in de online gids, maar het kan altijd anders zijn.
Zhirkov geblesseerd, maar is het/wordt het een basisspeler bij Chelsea? Gaat A. Cole dan naar de bank?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:50 schreef mcyodogg het volgende:
Die vuile Hunt weer. Volgens mij is het zijn doel om minimaal 1 Chelsea-speler per jaar het ziekenhuis in te krijgen.
miss gaat hij linksmid spelen? ik denk dat ashley cole nog beter is op linksbackquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:52 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Zhirkov geblesseerd, maar is het/wordt het een basisspeler bij Chelsea? Gaat A. Cole dan naar de bank?
Boateng blinkt uit bij Hullquote:
En dan niet kiezen voor DE benelux matchquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens mij kiezen ze voor de Champions League.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
Mendy kwam zelf ook wel erg stom in, die kon nooit bij die bal.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:38 schreef leroytje het volgende:
Ik poep bij deze op Bosingwa, Mendy glijdt uit en haalt hem neer, rolt nog lekker dramatisch 5 keer door.
Ik haat dat gedrag.
Het Ancelotti-effectquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:39 schreef buddyb het volgende:
Het ontbeert Chelsea aan creativiteit op het middenveld. Zo'n beetje alle ideen moeten van Lampard komen.
Of Ballack dan het antwoord is weet ik ook niet hoor. Lijkt wel of ze af en toe op elkaars positie lopen daar op het middenveld, beetje te druk misschien met 4 man centraal.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:54 schreef mcyodogg het volgende:
Goede wissel Ballack voor Mikel. De Nigeriaan heeft een desastreuze helft achter de rug.
]quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:07 schreef onlogisch het volgende:
Is er trouwens al text & uitleg waarom competitie ronde 2 niet wordt uitgezonden op Sport 1?
Oja, was even in de war met ErediviseLive.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:12 schreef Plato1980 het volgende:
CL, Sport1 heeft de rechten niet voor de EL.
Denk dat hij het precies zo bedoelde.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:40 schreef buddyb het volgende:
Hij was niet zo bedoeld, maar het zag er toch mooi uit.
Niet zo bedoeld?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:40 schreef buddyb het volgende:
Hij was niet zo bedoeld, maar het zag er toch mooi uit.
Ja hier een paar uur na de wedstrijd een samenvatting.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:43 schreef VoreG het volgende:
Gifjes/filmpjes van de goal?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:44 schreef buddyb het volgende:
Ik denk dat hij gewoon een voorzet wilde geven.
Top, bedankt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:44 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ja hier een paar uur na de wedstrijd een samenvatting.
En inderdaad, een simpele overwinningquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:50 schreef DemonCleaner het volgende:
Oooh natuurlijk, Hunt en Cech meteen tegen elkaar![]()
Kan me voor deze wedstrijd eigenlijk niks anders voorstellen dan een simpele overwinning voor Chelsea.
Niet?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:46 schreef Ambrosius het volgende:
Drogba heeft geen geel gehad voor het uittrekken van z'n shirt, vreemd.
livescore.com had hem al staan, maar de gele kaart is toch weer verdwenenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:46 schreef Ambrosius het volgende:
Zo vreemd is dat niet in de hektiek.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:46 schreef Ambrosius het volgende:
Niet zo typisch als Chelsea dat in de slotfase de verliezende om de oren krijgen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:45 schreef buddyb het volgende:
Het is trouwens wel typisch Chelsea om in de slotfase de winnende te maken.
quote:1432: TEAMS Blackburn v Man City:
Blackburn: Robinson, Jacobsen, Samba, Givet, Warnock, Diouf, Andrews, Nzonzi, Pedersen, Roberts, McCarthy. Subs: Brown, Grella, Khizanishvili, Gallagher, Olsson, Hoilett, Di Santo.
Man City: Given, Richards, Dunne, Toure, Bridge, Wright-Phillips, Ireland, Barry, Robinho, Adebayor, Bellamy. Subs: Taylor, Onuoha, Zabaleta, Petrov, Tevez, De Jong, Weiss.
quote:1434: TEAMS Stoke v Burnley:
Stoke: Sorensen, Wilkinson, Abdoulaye Faye, Shawcross, Higginbotham, Lawrence, Delap, Whitehead, Etherington, Beattie, Fuller. Subs: Simonsen, Griffin, Cort, Whelan, Kitson, Pugh, Cresswell.
Burnley: Jensen, Mears, Carlisle, Jordan, Kalvenes, Alexander, Paterson, Elliott, McCann, Blake, Steven Fletcher. Subs: Penny, McDonald, Gudjonsson, Eckersley, Thompson, Guerrero, Eagles.
Je kruipt dit seizoen al snel in de underdog mode.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:51 schreef mcyodogg het volgende:
Wordt zeker weer zo'n seizoen dat thuiswedstrijden tegen Stoke en Hull even moeilijk zijn als Liverpool en Arsenal.
[..]
Niet zo typisch als Chelsea dat in de slotfase de verliezende om de oren krijgen.
Hij heeft toegegeven na de wedstrijd dat hij het bedoelde als een voorzet.quote:
Mbt de uitslag, of als het begint?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:55 schreef Kopbal het volgende:
Als iemand zo vriendelijk zou willen zijn om mij een PM te sturen mbt de wedstrijd Everton - Arsenal, dank u.
Niets met underdog rol te maken. Je kan redelijk objectief vaststellen dat Chelsea snel dichtslaat tegen ploegen die weinig ruimte weggeven. Vandaag was eigenlijk weer hetzelfde liedje als vorig seizoen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:55 schreef Gunner het volgende:
[..]
Je kruipt dit seizoen al snel in de underdog mode.
Wie nietquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:56 schreef venomsnake het volgende:
Ben benieuwd wat City ervan gaat bakken..
Kleine correctiequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:59 schreef mcyodogg het volgende:
Ze zijn gewoon een van de vier grote kanshebbers op de titel, dus dat is verre van een underdog.
Ik zie Arsenal nog niet als een titelkandidaat zonder nieuwe aankopenquote:
Ik denk niet dat het realistisch is om Arsenal als 1 van de topfavorieten te bestempelen.quote:
Mwah, met alle respect, maar ik zie Arsenal niet als een serieuze titelkandidaat.quote:
quote:1445: TEAMS Aston Villa v Wigan
Aston Villa: Friedel, Beye, Cuellar, Davies, Shorey, Milner, Delph, Petrov, Ashley Young, Agbonlahor, Heskey. Subs: Guzan, Sidwell, Carew, Albrighton, Reo-Coker, Gardner, Clark.
Wigan: Kirkland, Melchiot, Bramble, Scharner, Figueroa, Brown, Thomas, N'Zogbia, Gomez, Koumas, Rodallega. Subs: Pollitt, Edman, Cho, Scotland, Sinclair, Boyce, King.
quote:1455: TEAMS Portsmouth v Fulham:
Portsmouth: James, Kaboul, Wilson, Distin, Belhadj, Mullins, Diop, Mokoena, Utaka, Kranjcar, Piquionne. Subs: Begovic, Nugent, Hughes, Kanu, Basinas, Ward, Ritchie.
Fulham: Schwarzer, Pantsil, Hughes, Hangeland, Konchesky, Gera, Murphy, Etuhu, Dempsey, Andrew Johnson, Zamora. Subs: Zuberbuhler, Kelly, Baird, Seol, Nevland, Kamara, Riise.
quote:1501: WOLVES v WEST HAM TEAMS
Wolverhampton: Hennessey, Foley, Mancienne, Craddock, Stephen Ward, Halford, Henry, Milijas, Jarvis, Keogh, Ebanks-Blake. Subs: Hahnemann, Elokobi, Edwards, Stearman, Surman, David Jones, Vokes.
West Ham: Green, Faubert, Collins, Upson, Ilunga, Noble, Parker, Collison, Dyer, Cole, Jimenez. Subs: Kurucz, Gabbidon, Spector, Payne, Hines, Stanislas, Nouble.
quote:
nog niet iigquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:59 schreef Gunner het volgende:
Even kijken of Adebayor bij City ook zoveel kansen nodig heeft.
Minstens zo onrealtistisch..quote:
Vorig jaar 18 punten van de kampioen geeindigd. Als Arsenal zich echt wil mengen in de race moeten ze zich onwaarschijnlijk goed verbeteren tov vorig seizoen. Of de rest moet veel slechter zijn.quote:
Alsof je dat na 10 minuten in het seizoen kunt zeggenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:10 schreef EddyAlbena het volgende:
Het wordt ook al meteen duidelijk dat City het met deze defensie niet gaat redden.
Joh, vorig jaar was het al niet denderend en nu lopen ze er ook rond als kippen zonder kop. Die beperkte aanval van Blackburn krijgt alle ruimte. Een aanval wordt direct een mogelijkheid.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Alsof je dat na 10 minuten in het seizoen kunt zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |