abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71815000
Met jou valt niet te discussiëren

Dit seizoen zal bewijzen wie gelijk heeft.
pi_71815023
laten we het eens hebben over de spitsen van de spurs
pi_71815038
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:18 schreef ktnxbye het volgende:
Met jou valt niet te discussiëren

Dit seizoen zal bewijzen wie gelijk heeft.
Omdat ik het niet met jou eens ben kan je gelijk al niet met mij discussiëren?
Ach wat zielig toch
pi_71815233
Ik ben niet zielig, maar als je echt wedstrijden van Arsenal gezien hebt zoals je beweert had je kunnen zien dat het toch een speler is van bovengemiddeld niveau. Ik zeg niet dat hij dezelfde kwaliteiten heeft als Bergkamp, maar dat zijn dan ook twee verschillende spelers.

Ik heb zijn statistieken er even bijgepakt over het seizoen 2007-2008 en dat ziet er gewoon redelijk goed uit voor iemand die net nieuw is bij een club. Bovendien heb ik de oefenwedstrijden van Arsenal gezien waarin hij toch weer prima in vorm lijkt te zijn en weinig kansen nodig heeft om te scoren.

Zijn goal afgelopen seizoen is zelfs door de fans op nummer 7 gezet in de Greatest Goals. Die goal verraadt toch enige klasse.
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:19 schreef Bulletdodger het volgende:
laten we het eens hebben over de spitsen van de spurs
Oh is sjimz van de spurs?
pi_71815300
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:26 schreef ktnxbye het volgende:
Ik ben niet zielig, maar als je echt wedstrijden van Arsenal gezien hebt zoals je beweert had je kunnen zien dat het toch een speler is van bovengemiddeld niveau. Ik zeg niet dat hij dezelfde kwaliteiten heeft als Bergkamp, maar dat zijn dan ook twee verschillende spelers.
Precies en daarom was die opmerking van je ook belachelijk dat ik Bergkamp een slechte spits vond.
quote:
Ik heb zijn statistieken er even bijgepakt over het seizoen 2007-2008 en dat ziet er gewoon redelijk goed uit voor iemand die net nieuw is bij een club.
Scorebordjournalistiek was dat toch
quote:
Bovendien heb ik de oefenwedstrijden van Arsenal gezien waarin hij toch weer prima in vorm lijkt te zijn en weinig kansen nodig heeft om te scoren.
Oefenwedstrijden zeggen mij niet zo veel.
Bent scoorde vorig seizoen in de voorbereiding ook 5 keer tegen Norwich ofzo.

En ja ik ben een liefhebber van de Spurs maar ik kon ook van Arsenal genieten met een goede Van Persie of een magistrale Bergkamp hoor.
Ik heb het alleen niet zo op Wenger.
pi_71816524
Bent heeft wel weer een goed scoringsgemiddelde en denk zeker dat hij een succes wordt bij Sunderland!
pi_71816589
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:12 schreef sjimz het volgende:

[..]

Klaas Jan Huntelaar ook.
Dan hoef ik het nog geen goede voetballer te vinden.
Eduardo is onze beste spits atm . Beter dan v. Persie.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_71816711
Centraal wel ja in het systeem van 4-3-3.. daar moet je Robin niet neerzetten. Eduardo gaat scoren dit seizoen.. denk ik .. en Arsenal gaat vlammen...hoop ik
pi_71816803
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:11 schreef Smeich het volgende:
Centraal wel ja in het systeem van 4-3-3.. daar moet je Robin niet neerzetten. Eduardo gaat scoren dit seizoen.. denk ik .. en Arsenal gaat vlammen...hoop ik
Hopelijk, maar als er geen aankopen meer worden gedaan denk ik dat het weer een 3e/4e plek word
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_71816867
1.Chelsea
2. Man Utd
3. Arsenal
4. Liverpool
5. City
6. Everton
7. Spurs
8. Aston Villa
9. West Ham.
10. Wigan
pi_71818190
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:01 schreef sjimz het volgende:

[..]

De 4e plek zal gaan tussen Everton, Aston Villa, Manchester City, Spurs en Arsenal.
Van die teams zijn vooral Aston Villa en Arsenal verzwakt tov vorig seizoen.
Dit denk ik ook ja. Zo lang Man City nog aan een topploeg bouwt is er even een top 3. Als Arsenal nu geen serieuze aankopen doet is de aansluiting met de andere 3 gewoon weg en moet je knokken om plek 4.

Er wordt mij wat al te makkelijk gedaan alsof Toure een matige verdediger is. Als dat zo is wil ik niet weten wat de andere centrumverdedigers van Arsenal zijn. Adebayor is denk ik minder een gemis, best een goede spits als hij er zin in heeft maar een rare jongen. Nadeel is wel dat als je nu een beetje body voorin wil, je automatisch terechtkomt bij Bendtner.

Daarnaast denk ik ook dat je van Eduardo en vooral Rosicky niet teveel mag verwachten. Met name de laatste heeft natuurlijk al jaren nauwelijks gevoetbald.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_71820443
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
1.Chelsea
2. Man Utd
3. Arsenal
4. Liverpool
5. City
6. Everton
7. Spurs
8. Aston Villa
9. West Ham.
10. Wigan
Realistische schatting imo!

@Demon_Cleaner Touré was echt een topverdediger! Echt een gemis!
Ik dacht dat hij vorig seizoen weinig wedstrijden speelden, maar hij heeft er vorig jaar 41 gespeeld.

[ Bericht 24% gewijzigd door Rejected op 12-08-2009 15:27:47 ]
pi_71828064
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
1.Chelsea
2. Man Utd
3. Arsenal
4. Liverpool
5. City
6. Everton
7. Spurs
8. Aston Villa
9. West Ham.
10. Wigan
Sunderland zit toch wel goed in te kopen en met hun laatste aankoop Cattermole denk ik dat ze Wigan gaan vervangen voor plek 10.
pi_71835564
Hoe komt Sunderland opeens aan dat geld ?
pi_71835613
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 23:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoe komt Sunderland opeens aan dat geld ?
Een Amerikaan die al langer deel uitmaakte van de board heeft de boel eind vorig seizoen overgenomen en flink wat geld beschikbaar gesteld.

Dat middenveld duo Cana - Cattermole wordt wel de schrik van de Premier League, die gaan nog menig middenvelder blesseren
pi_71835639
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 23:40 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Een Amerikaan die al langer deel uitmaakte van de board heeft de boel eind vorig seizoen overgenomen en flink wat geld beschikbaar gesteld.

Dat middenveld duo Cana - Cattermole wordt wel de schrik van de Premier League, die gaan nog menig middenvelder blesseren
Dat wordt de Slagerij van Sunderland ja
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_71835700
Mijn top8 voorspelling voor komend seizoen:

1. Manchester United
2. Chelsea
3. Liverpool
4. Arsenal
5. Tottenham Hotspur
6. Everton
7. Aston Villa
8. Manchester City

Zoals elk jaar Tottenham vast weer te hoog ingeschat maarja heb wel vetrouwen in Redknapp. Verder hoop ik dat Hodgson Fulham in de top8 eindigt maar ik denk niet dat het ze gaat lukken.
pi_71836184
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 14:01 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Er wordt mij wat al te makkelijk gedaan alsof Toure een matige verdediger is. Als dat zo is wil ik niet weten wat de andere centrumverdedigers van Arsenal zijn.
Als je Touré de laatste 2 jaar hebt zien spelen kun je niet ontkennen dat het alleen maar bergafwaarts is gegaan. Geen schim van wat hij in 2007 en daarvoor nog liet zien, toen was het nog een wereldverdediger. Ik kan me nog herinneren hoe R10 volledig kansloos uit de wedstrijd werd gespeeld. Een sensationele optreden van Kolo was dat, het zit nog op mijn netvlies gebrand.

De Kolo van nu is gewoon een prima verdediger. Hij is alleen niet meer zo fysiek en explosief als in zijn beste jaren. Neemt niet weg dat ik hem nog steeds graag bij Arsenal had zien spelen. Heeft zich al die jaren 100% ingezet voor de club.
pi_71837415
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 00:01 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Als je Touré de laatste 2 jaar hebt zien spelen kun je niet ontkennen dat het alleen maar bergafwaarts is gegaan. Geen schim van wat hij in 2007 en daarvoor nog liet zien, toen was het nog een wereldverdediger. Ik kan me nog herinneren hoe R10 volledig kansloos uit de wedstrijd werd gespeeld. Een sensationele optreden van Kolo was dat, het zit nog op mijn netvlies gebrand.

De Kolo van nu is gewoon een prima verdediger. Hij is alleen niet meer zo fysiek en explosief als in zijn beste jaren. Neemt niet weg dat ik hem nog steeds graag bij Arsenal had zien spelen. Heeft zich al die jaren 100% ingezet voor de club.
Zo goed als hij twee jaar geleden was is ie niet meer, dat ben ik wel met je eens ja. Toen hoorde hij echt bij de wereldtop. Het laatste halfjaar ofzo heeft hij zich wel weer enigszins hersteld vind ik. Hij hoort dan weliswaar niet bij de alllerbeste verdedigers (mannen als Vidic en Terry) van de Premier League, maar toch wel bij de beteren. En om die dan aan een concurrent te verkopen...maar goed, je geeft zelf ook al aan dat je hem liever wel had zien blijven.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 00:56:07 #145
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_71837443
man man man wat is die carlton cole goed.

wat nou rooney, owen of heskey in de spits bij Engeland?
Ik zou defoe en c. cole erin zetten.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_71841398
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 00:56 schreef Fortitudo het volgende:
man man man wat is die carlton cole goed.

wat nou rooney, owen of heskey in de spits bij Engeland?
Ik zou defoe en c. cole erin zetten.

Rooney liep hiervoor zowat 2 op 1 de laatste wedstrijden, hij is gewoon redelijk uitgeschakeld door de Nederlandse verdediging (dat ik dit nog kan zeggen )
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_71843820
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 00:01 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ik kan me nog herinneren hoe R10 volledig kansloos uit de wedstrijd werd gespeeld.

Kan Kolo nu nog beter.
quote:
Hij is alleen niet meer zo fysiek en explosief als in zijn beste jaren.
Ja wtf die sprints van hem.
pi_71844915
Kolo Toure is nog altijd beter dan Vermaelen
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 12:17:34 #149
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_71844936
quote:
Nicklas Bendtner gaat alle fans van Arsenal die een shirt hebben gekocht met daarop zijn naam een vergoeding geven. De Deense spits van de Engelse club heeft namelijk besloten om van rugnummer te wisselen. Bendtner speelde de afgelopen jaren met het nummer 26 op zijn rug, maar draagt dit seizoen een tricot met 52. "Dat is een speciaal nummer voor mij", verklaarde de Deen zijn 'wissel'.

Honderden aanhangers van Arsenal hadden echter al een shirt gekocht met daarop de naam van Bendtner en zijn 'oude' rugnummer 26. "Het betekent veel voor me dat fans mijn naam en nummer dragen en ik wil niet dat ze schade oplopen doordat ik een ander nummer heb genomen", zegt hij op de website van zijn club.

Supporters die kunnen aantonen dat ze deze zomer bij een officiële Arsenal-shop een shirt van Bendtner met rugnummer 26 hebben gekocht, krijgen van de Deen geld om het shirt te laten bedrukken met zijn nieuwe nummer.
Toch netjes van hem
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 13 augustus 2009 @ 13:39:31 #150
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_71847073
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 12:17 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Toch netjes van hem
goede actie idd
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')