Ik vermoedde al dat de 16e plek ingegeven werd door haat en niet door voetbalverstand.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:40 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
ik quote hem alvast even
Ik heb gewoon een hekel aan de spurs, ze kunnen mij niet laag genoeg eindigen wees blij dat ik ze niet op een degradatieplek ik ben nog mild
I'm a Goonerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:45 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Ik vermoedde al dat de 16e plek ingegeven werd door haat en niet door voetbalverstand.
Waarom heb je eigenlijk een hekel aan Spurs?
Ah jah, ik had het kunnen weten. Een weldenkend mens zou Arsenal immers nooit op plek 1 zettenquote:
Jouw voorspelling is anders ook niet gebaseerd op voetbalverstand. Spurs op 4 en Arsenal op 5quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:59 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Ah jah, ik had het kunnen weten. Een weldenkend mens zou Arsenal immers nooit op plek 1 zetten
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
alles beter dan Huntelaar
1: MU
2: Chelsea
3: Liverpool
4: City
5: Aston Villa
6: Arsenal
7: Everton
8: Tottenham
Zoiets lijkt me op dit moment
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:41 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Aston Villa 5? Heb je gezien hoe die instortten vorig seizoen toen ze de 4e plek niet vast konden houden?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:20 schreef Bulletdodger het volgende:
1. Arsenal (kan nog wel eens de verassing van het seizoen worden iedereen onderschat ze)
2. Man utd
3. Chelsea
4. Liverpool
5. Villa
6. Everton
7. City
8. Blackburn
9. West Ham.
10. Fulham.
11.Bolton
12. Sunderland
13 Birmingham
14. Wolves.
15. Portsmouth
16 Spurs
17 Stoke
18. Wigan
19 Hull
20 Burnley
Natuurlijk speelt wishful thinking altijd wel een beetje mee in een voorspelling, maar in jouw geval slaat het door.. Spurs 4 en Arsenal 5 is 10x realistischer dan Arsenal 1 en Spurs plek 16 natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:03 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Jouw voorspelling is anders ook niet gebaseerd op voetbalverstand. Spurs op 4 en Arsenal op 5
Volgens mij is dat nog nooit voorgekomen dat Spurs boven Arsenal eindigt?
Je bent zeker spurz aanhanger?
Ik denk dat het niet zo gek ver uit elkaar ligt.. Maar we zullen zien. Het belangrijkste voor beide is dat er dit weekend eindelijk weer een balletje rolt in de geweldige Premier League.. En wel te beginnen tegen Liverpool thuis.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:18 schreef Bulletdodger het volgende:
Kan best wezen maar ik weet eigenlijk wel zeker dat spurs dit seizoen zeker niet hoger gaat eindigen dan Arsenal
Spurs gaat wel meedoen voor de Europese plekken, maar de subtop ligt dicht bij elkaar.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:18 schreef Bulletdodger het volgende:
Kan best wezen maar ik weet eigenlijk wel zeker dat spurs dit seizoen zeker niet hoger gaat eindigen dan Arsenal
Maar 16e zullen ze echt niet worden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:18 schreef Bulletdodger het volgende:
Niet mee eens. Toure was geen schim meer van de speler die hij twee jaar geleden was en Adebayor een spits die niet zo goed in de groep lag. Toure is 'vervangen' door Vermaelen en bovendien zijn Rosicky en Eduardo weer terug.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:01 schreef sjimz het volgende:
Van die teams zijn vooral Aston Villa en Arsenal verzwakt tov vorig seizoen.
Rosicky zal wel weer voor 2 wedstrijden terug zijn en dan weer een half jaar geblesseerd.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:03 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Niet mee eens. Toure was geen schim meer van de speler die hij twee jaar geleden was en Adebayor een spits die niet zo goed in de groep lag. Toure is 'vervangen' door Vermaelen en bovendien zijn Rosicky en Eduardo weer terug.
Ik zeg niet dat ze versterkt zijn, maar zeker ook niet verzwakt.
Je hebt er niet echt veel verstand van zie ikquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Rosicky zal wel weer voor 2 wedstrijden terug zijn en dan weer een half jaar geblesseerd.
Eduardo heb ik nooit echt een hoge pet van op gehad.
Voordeel is wel dat Arshavin nu een heel seizoen kan spelen.
Arsenal gaat Adebayor echt wel missen hoe slecht hij ook in de groep lag.
Omdat ik een speler niet goed vind die jij wel goed vindt heb ik er gelijk geen verstand vanquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:09 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Je hebt er niet echt veel verstand van zie ik![]()
Dat van Rosicky is afwachten, maar hem totaal af te schrijven? En Eduardo is een koele goal-scorer. waar baseer je jouw aannames op?
Klaas Jan Huntelaar ook.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:11 schreef Rejected het volgende:
Serieus, Eduardo is ECHT dodelijk voor de goal.
dat weet jij, dat weet ik maar het wil nog niet tot sjimz doordringen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:11 schreef Rejected het volgende:
Serieus, Eduardo is ECHT dodelijk voor de goal.
Jij adoreert Evander Sno al. Nuff said.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klaas Jan Huntelaar ook.
Dan hoef ik het nog geen goede voetballer te vinden.
Hoeveel doelpunten uit hoeveel wedstrijden had hij voor zijn blessure in de PL gemaakt?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:13 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
dat weet jij, dat weet ik maar het wil nog niet tot sjimz doordringen.
quote:Jij adoreert Evander Sno al. Nuff said.
Nou ja, als hij echt zo dodelijk is verwacht ik toch wel een goed gemiddelde.quote:
Nee, nu doe je aannames die nergens op slaan.quote:als je spitsen afrekent op goals vind je bergkamp zeker ook maar een matige spits?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |