Ik vermoedde al dat de 16e plek ingegeven werd door haat en niet door voetbalverstand.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:40 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
ik quote hem alvast even
Ik heb gewoon een hekel aan de spurs, ze kunnen mij niet laag genoeg eindigen wees blij dat ik ze niet op een degradatieplek ik ben nog mild
I'm a Goonerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:45 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Ik vermoedde al dat de 16e plek ingegeven werd door haat en niet door voetbalverstand.
Waarom heb je eigenlijk een hekel aan Spurs?
Ah jah, ik had het kunnen weten. Een weldenkend mens zou Arsenal immers nooit op plek 1 zettenquote:
Jouw voorspelling is anders ook niet gebaseerd op voetbalverstand. Spurs op 4 en Arsenal op 5quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:59 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Ah jah, ik had het kunnen weten. Een weldenkend mens zou Arsenal immers nooit op plek 1 zetten
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
alles beter dan Huntelaar
1: MU
2: Chelsea
3: Liverpool
4: City
5: Aston Villa
6: Arsenal
7: Everton
8: Tottenham
Zoiets lijkt me op dit moment
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:41 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Aston Villa 5? Heb je gezien hoe die instortten vorig seizoen toen ze de 4e plek niet vast konden houden?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:20 schreef Bulletdodger het volgende:
1. Arsenal (kan nog wel eens de verassing van het seizoen worden iedereen onderschat ze)
2. Man utd
3. Chelsea
4. Liverpool
5. Villa
6. Everton
7. City
8. Blackburn
9. West Ham.
10. Fulham.
11.Bolton
12. Sunderland
13 Birmingham
14. Wolves.
15. Portsmouth
16 Spurs
17 Stoke
18. Wigan
19 Hull
20 Burnley
Natuurlijk speelt wishful thinking altijd wel een beetje mee in een voorspelling, maar in jouw geval slaat het door.. Spurs 4 en Arsenal 5 is 10x realistischer dan Arsenal 1 en Spurs plek 16 natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:03 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Jouw voorspelling is anders ook niet gebaseerd op voetbalverstand. Spurs op 4 en Arsenal op 5
Volgens mij is dat nog nooit voorgekomen dat Spurs boven Arsenal eindigt?
Je bent zeker spurz aanhanger?
Ik denk dat het niet zo gek ver uit elkaar ligt.. Maar we zullen zien. Het belangrijkste voor beide is dat er dit weekend eindelijk weer een balletje rolt in de geweldige Premier League.. En wel te beginnen tegen Liverpool thuis.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:18 schreef Bulletdodger het volgende:
Kan best wezen maar ik weet eigenlijk wel zeker dat spurs dit seizoen zeker niet hoger gaat eindigen dan Arsenal
Spurs gaat wel meedoen voor de Europese plekken, maar de subtop ligt dicht bij elkaar.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:18 schreef Bulletdodger het volgende:
Kan best wezen maar ik weet eigenlijk wel zeker dat spurs dit seizoen zeker niet hoger gaat eindigen dan Arsenal
Maar 16e zullen ze echt niet worden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:18 schreef Bulletdodger het volgende:
Niet mee eens. Toure was geen schim meer van de speler die hij twee jaar geleden was en Adebayor een spits die niet zo goed in de groep lag. Toure is 'vervangen' door Vermaelen en bovendien zijn Rosicky en Eduardo weer terug.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:01 schreef sjimz het volgende:
Van die teams zijn vooral Aston Villa en Arsenal verzwakt tov vorig seizoen.
Rosicky zal wel weer voor 2 wedstrijden terug zijn en dan weer een half jaar geblesseerd.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:03 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Niet mee eens. Toure was geen schim meer van de speler die hij twee jaar geleden was en Adebayor een spits die niet zo goed in de groep lag. Toure is 'vervangen' door Vermaelen en bovendien zijn Rosicky en Eduardo weer terug.
Ik zeg niet dat ze versterkt zijn, maar zeker ook niet verzwakt.
Je hebt er niet echt veel verstand van zie ikquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Rosicky zal wel weer voor 2 wedstrijden terug zijn en dan weer een half jaar geblesseerd.
Eduardo heb ik nooit echt een hoge pet van op gehad.
Voordeel is wel dat Arshavin nu een heel seizoen kan spelen.
Arsenal gaat Adebayor echt wel missen hoe slecht hij ook in de groep lag.
Omdat ik een speler niet goed vind die jij wel goed vindt heb ik er gelijk geen verstand vanquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:09 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Je hebt er niet echt veel verstand van zie ik![]()
Dat van Rosicky is afwachten, maar hem totaal af te schrijven? En Eduardo is een koele goal-scorer. waar baseer je jouw aannames op?
Klaas Jan Huntelaar ook.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:11 schreef Rejected het volgende:
Serieus, Eduardo is ECHT dodelijk voor de goal.
dat weet jij, dat weet ik maar het wil nog niet tot sjimz doordringen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:11 schreef Rejected het volgende:
Serieus, Eduardo is ECHT dodelijk voor de goal.
Jij adoreert Evander Sno al. Nuff said.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klaas Jan Huntelaar ook.
Dan hoef ik het nog geen goede voetballer te vinden.
Hoeveel doelpunten uit hoeveel wedstrijden had hij voor zijn blessure in de PL gemaakt?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:13 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
dat weet jij, dat weet ik maar het wil nog niet tot sjimz doordringen.
quote:Jij adoreert Evander Sno al. Nuff said.
Nou ja, als hij echt zo dodelijk is verwacht ik toch wel een goed gemiddelde.quote:
Nee, nu doe je aannames die nergens op slaan.quote:als je spitsen afrekent op goals vind je bergkamp zeker ook maar een matige spits?
Omdat ik het niet met jou eens ben kan je gelijk al niet met mij discussiëren?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:18 schreef ktnxbye het volgende:
Met jou valt niet te discussiëren
Dit seizoen zal bewijzen wie gelijk heeft.
Oh is sjimz van de spurs?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:19 schreef Bulletdodger het volgende:
laten we het eens hebben over de spitsen van de spurs
Precies en daarom was die opmerking van je ook belachelijk dat ik Bergkamp een slechte spits vond.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:26 schreef ktnxbye het volgende:
Ik ben niet zielig, maar als je echt wedstrijden van Arsenal gezien hebt zoals je beweert had je kunnen zien dat het toch een speler is van bovengemiddeld niveau. Ik zeg niet dat hij dezelfde kwaliteiten heeft als Bergkamp, maar dat zijn dan ook twee verschillende spelers.
Scorebordjournalistiek was dat tochquote:Ik heb zijn statistieken er even bijgepakt over het seizoen 2007-2008 en dat ziet er gewoon redelijk goed uit voor iemand die net nieuw is bij een club.
Oefenwedstrijden zeggen mij niet zo veel.quote:Bovendien heb ik de oefenwedstrijden van Arsenal gezien waarin hij toch weer prima in vorm lijkt te zijn en weinig kansen nodig heeft om te scoren.
Eduardo is onze beste spits atmquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klaas Jan Huntelaar ook.
Dan hoef ik het nog geen goede voetballer te vinden.
Hopelijk, maar als er geen aankopen meer worden gedaan denk ik dat het weer een 3e/4e plek wordquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:11 schreef Smeich het volgende:
Centraal wel ja in het systeem van 4-3-3.. daar moet je Robin niet neerzetten. Eduardo gaat scoren dit seizoen.. denk ik .. en Arsenal gaat vlammen...hoop ik
Dit denk ik ook ja. Zo lang Man City nog aan een topploeg bouwt is er even een top 3. Als Arsenal nu geen serieuze aankopen doet is de aansluiting met de andere 3 gewoon weg en moet je knokken om plek 4.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
De 4e plek zal gaan tussen Everton, Aston Villa, Manchester City, Spurs en Arsenal.
Van die teams zijn vooral Aston Villa en Arsenal verzwakt tov vorig seizoen.
Realistische schatting imo!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
1.Chelsea
2. Man Utd
3. Arsenal
4. Liverpool
5. City
6. Everton
7. Spurs
8. Aston Villa
9. West Ham.
10. Wigan
Sunderland zit toch wel goed in te kopen en met hun laatste aankoop Cattermole denk ik dat ze Wigan gaan vervangen voor plek 10.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
1.Chelsea
2. Man Utd
3. Arsenal
4. Liverpool
5. City
6. Everton
7. Spurs
8. Aston Villa
9. West Ham.
10. Wigan
Een Amerikaan die al langer deel uitmaakte van de board heeft de boel eind vorig seizoen overgenomen en flink wat geld beschikbaar gesteld.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoe komt Sunderland opeens aan dat geld ?
Dat wordt de Slagerij van Sunderland jaquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:40 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Een Amerikaan die al langer deel uitmaakte van de board heeft de boel eind vorig seizoen overgenomen en flink wat geld beschikbaar gesteld.
Dat middenveld duo Cana - Cattermole wordt wel de schrik van de Premier League, die gaan nog menig middenvelder blesseren
Als je Touré de laatste 2 jaar hebt zien spelen kun je niet ontkennen dat het alleen maar bergafwaarts is gegaan. Geen schim van wat hij in 2007 en daarvoor nog liet zien, toen was het nog een wereldverdediger. Ik kan me nog herinneren hoe R10 volledig kansloos uit de wedstrijd werd gespeeld. Een sensationele optreden van Kolo was dat, het zit nog op mijn netvlies gebrand.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:01 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Er wordt mij wat al te makkelijk gedaan alsof Toure een matige verdediger is. Als dat zo is wil ik niet weten wat de andere centrumverdedigers van Arsenal zijn.
Zo goed als hij twee jaar geleden was is ie niet meer, dat ben ik wel met je eens ja. Toen hoorde hij echt bij de wereldtop. Het laatste halfjaar ofzo heeft hij zich wel weer enigszins hersteld vind ik. Hij hoort dan weliswaar niet bij de alllerbeste verdedigers (mannen als Vidic en Terry) van de Premier League, maar toch wel bij de beteren. En om die dan aan een concurrent te verkopen...maar goed, je geeft zelf ook al aan dat je hem liever wel had zien blijven.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Als je Touré de laatste 2 jaar hebt zien spelen kun je niet ontkennen dat het alleen maar bergafwaarts is gegaan. Geen schim van wat hij in 2007 en daarvoor nog liet zien, toen was het nog een wereldverdediger. Ik kan me nog herinneren hoe R10 volledig kansloos uit de wedstrijd werd gespeeld. Een sensationele optreden van Kolo was dat, het zit nog op mijn netvlies gebrand.
De Kolo van nu is gewoon een prima verdediger. Hij is alleen niet meer zo fysiek en explosief als in zijn beste jaren. Neemt niet weg dat ik hem nog steeds graag bij Arsenal had zien spelen. Heeft zich al die jaren 100% ingezet voor de club.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:56 schreef Fortitudo het volgende:
man man man wat is die carlton cole goed.
wat nou rooney, owen of heskey in de spits bij Engeland?
Ik zou defoe en c. cole erin zetten.
Kan Kolo nu nog beter.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren hoe R10 volledig kansloos uit de wedstrijd werd gespeeld.
De Kolo van nu is gewoon een prima verdediger. Hij is alleen niet meer zo fysiek en explosief als in zijn beste jaren. Neemt niet weg dat ik hem nog steeds graag bij Arsenal had zien spelen. Heeft zich al die jaren 100% ingezet voor de club.
Ja wtf die sprints van hem.quote:Hij is alleen niet meer zo fysiek en explosief als in zijn beste jaren.
Toch netjes van hemquote:Nicklas Bendtner gaat alle fans van Arsenal die een shirt hebben gekocht met daarop zijn naam een vergoeding geven. De Deense spits van de Engelse club heeft namelijk besloten om van rugnummer te wisselen. Bendtner speelde de afgelopen jaren met het nummer 26 op zijn rug, maar draagt dit seizoen een tricot met 52. "Dat is een speciaal nummer voor mij", verklaarde de Deen zijn 'wissel'.
Honderden aanhangers van Arsenal hadden echter al een shirt gekocht met daarop de naam van Bendtner en zijn 'oude' rugnummer 26. "Het betekent veel voor me dat fans mijn naam en nummer dragen en ik wil niet dat ze schade oplopen doordat ik een ander nummer heb genomen", zegt hij op de website van zijn club.
Supporters die kunnen aantonen dat ze deze zomer bij een officiële Arsenal-shop een shirt van Bendtner met rugnummer 26 hebben gekocht, krijgen van de Deen geld om het shirt te laten bedrukken met zijn nieuwe nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |