quote:1 Chelsea
2 Liverpool
3 Man U
4 Arsenal
5 Everton
6 Spurs
7 Man City
8 Hammers
9 Aston Villa
10 Fulham
11 Sunderland
12 Blackburn
13 Bolton
14 Pompey
15 Wigan
16 Stoke
17 Wolverhampton
18 Burnley
19 Hull
20 Birmingham
Idd bij Aston Villa liep het na de aankopp van Heskey voor geen meter meer.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:52 schreef ktnxbye het volgende:
Sowieso snap ik niet dat ze Heskey nog steeds oproepen dan wel opstellen. Erg matige speler.
voetbalprimeurquote:International Bentley in de cel na auto-ongeluk
Voor David Bentley is het nieuwe voetbalseizoen slecht begonnen. Met een flinke slok op vouwde de middenvelder van Tottenham Hotspur zijn auto om een lantaarnpaal.
Bentley werd vervolgens ingerekend door de politie en bracht de nacht van woensdag op donderdag door in een cel. "Ik besef dat ik als voetballer een voorbeeldfunctie heb en zo heb ik me niet gedragen", zegt de international op de clubsite. "Ik ben erg blij dat er niemand gewond is geraakt."
"Ik bied hierbij mijn excuses aan en wil mijn gedrag in de toekomst verbeteren, op sportief en persoonlijk vlak", vervolgt Bentley. The Spurs namen de rechtsmidden vorig jaar voor een miljoenenbedrag over van Blackburn Rovers, maar in Londen raakte Bentley snel zijn basisplaats kwijt. Daardoor raakte hij uit beeld bij bondscoach Fabio Capello.
Ben ook best benieuwd naar Man City.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:59 schreef Dos37 het volgende:
Alleen Everton - Arsenal en Spurs - Liverpool zijn wel interessant. Voor de rest zitten er weinig krakers tussen.
Kutclub.quote:United risk Uefa ruling with latest Italian raid
Fiorentina outraged at champions’ attempt to sign national Under-16 defender
Manchester United are facing an official complaint to Uefa from the Serie A club Fiorentina after their latest move to sign young Italian talent, the national Under-16 captain Michele Fornasier.
Fornasier is 16 next week and already established at United, having played for them during the Milk Cup tournament in Northern Ireland this month. United have subsequently offered the defender a contract, much to the displeasure of Fiorentina, who, under Italian rules, are unable to sign players until their 16th birthday. It was the same loophole which enabled United to sign Federico Macheda from Lazio two years ago, incurring the wrath of the Italian side when he burst into the United first team last season.
Ik ben van plan dit te bekijken het weekend.:quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:40 schreef M0NTANA het volgende:
Morgenmiddag vrijgehouden voor de start van de PL.
Hehe, tnx.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:23 schreef Smeich het volgende:
Be quick
Premier League-toto 2009/2010 #1
Nou je het zegtquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:38 schreef Ytereo het volgende:
Yes, zometeen Chelsea - Hull![]()
Erg veel zin in dit nieuwe seizoen.
Maar ronde 2 ( Komende dinsdag en woensdag ) komt niet live op Sport 1 ?![]()
Volgens mij kiezen ze voor de Champions League.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:42 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nou je het zegt![]()
Zie niets in de online gids, maar het kan altijd anders zijn.
Zhirkov geblesseerd, maar is het/wordt het een basisspeler bij Chelsea? Gaat A. Cole dan naar de bank?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:50 schreef mcyodogg het volgende:
Die vuile Hunt weer. Volgens mij is het zijn doel om minimaal 1 Chelsea-speler per jaar het ziekenhuis in te krijgen.
miss gaat hij linksmid spelen? ik denk dat ashley cole nog beter is op linksbackquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:52 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Zhirkov geblesseerd, maar is het/wordt het een basisspeler bij Chelsea? Gaat A. Cole dan naar de bank?
Boateng blinkt uit bij Hullquote:
En dan niet kiezen voor DE benelux matchquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens mij kiezen ze voor de Champions League.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |