SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
Mendy kwam zelf ook wel erg stom in, die kon nooit bij die bal.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:38 schreef leroytje het volgende:
Ik poep bij deze op Bosingwa, Mendy glijdt uit en haalt hem neer, rolt nog lekker dramatisch 5 keer door.
Ik haat dat gedrag.
Het Ancelotti-effectquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:39 schreef buddyb het volgende:
Het ontbeert Chelsea aan creativiteit op het middenveld. Zo'n beetje alle ideeën moeten van Lampard komen.
Of Ballack dan het antwoord is weet ik ook niet hoor. Lijkt wel of ze af en toe op elkaars positie lopen daar op het middenveld, beetje te druk misschien met 4 man centraal.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:54 schreef mcyodogg het volgende:
Goede wissel Ballack voor Mikel. De Nigeriaan heeft een desastreuze helft achter de rug.
]quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:07 schreef onlogisch het volgende:
Is er trouwens al text & uitleg waarom competitie ronde 2 niet wordt uitgezonden op Sport 1?
Oja, was even in de war met ErediviseLive.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:12 schreef Plato1980 het volgende:
CL, Sport1 heeft de rechten niet voor de EL.
Denk dat hij het precies zo bedoelde.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:40 schreef buddyb het volgende:
Hij was niet zo bedoeld, maar het zag er toch mooi uit.
Niet zo bedoeld?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:40 schreef buddyb het volgende:
Hij was niet zo bedoeld, maar het zag er toch mooi uit.
Ja hier een paar uur na de wedstrijd een samenvatting.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:43 schreef VoreG het volgende:
Gifjes/filmpjes van de goal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |