Dat gaat niet echt op voor de ruimtevaarttechnologiequote:2. De technologie. We zijn 40 jaar verder, moet je eens om je heen kijken wat er allemaal verbeterd is in die jaren. Dan praat je over een revolutie. Dan zou het nu toch veel en veel eenvoudiger zijn om naar de maan te gaan? 4 decenia aan technologische vooruitgang, waar zijn die dan? En waarom pas in 2020 een volgende? 11 JAAR! Dan zou er ruim 50(!!!!) jaar tussen de eerste en tweede maanlanding zitten.
quote:
Waarom zouden we er nog een keer geland zijn? Het is een kale dode rots die we vanaf aarde ook prima kunnen zien... (behalve de achterkant dan). Het heeft dus geen nut om er nog een keer op te gaan landen. Destijds ging het om de prestige.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:32 schreef EKTE-EKTE het volgende:
-knip-
2. De technologie. We zijn 40 jaar verder, moet je eens om je heen kijken wat er allemaal verbeterd is in die jaren. Dan praat je over een revolutie. Dan zou het nu toch veel en veel eenvoudiger zijn om naar de maan te gaan? 4 decenia aan technologische vooruitgang, waar zijn die dan? En waarom pas in 2020 een volgende? 11 JAAR! Dan zou er ruim 50(!!!!) jaar tussen de eerste en tweede maanlanding zitten.
-knip-
Nee, tussen de eerste en de tweede maanlanding zat een paar maanden.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:32 schreef EKTE-EKTE het volgende:
En waarom pas in 2020 een volgende? 11 JAAR! Dan zou er ruim 50(!!!!) jaar tussen de eerste en tweede maanlanding zitten.
"We" zijn er tussen 1969 en 1972 nog 5 keer geland.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:43 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Waarom zouden we er nog een keer geland zijn? Het is een kale dode rots die we vanaf aarde ook prima kunnen zien... (behalve de achterkant dan). Het heeft dus geen nut om er nog een keer op te gaan landen. Destijds ging het om de prestige.
Nee, de pakken die ze nu aanhebben zijn inderdaad vergelijkbaar met een dikke laag loodquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:32 schreef EKTE-EKTE het volgende: Een paar feiten, die de deskundigen naar voren brengen.
1. De straling beginnend 500KM boven de aarde is gigantisch. De pakken die ze droegen waren flinterdun. Ook het ruimteveer was niet voldoende. Op de aarde wordt je bescherm met een dikke laag lood bij gebruik van x-rays.
5000 jaar gelden bouwde men pyramides omdat men toen het nut ervan inzag er gigantisch veel tijd en moeite in te steken. We zijn naar de maan geweest, weten wat voor nuttigs er te halen valt en als dat rendabel wordt gaan we wel 'ns terug, maar waarom nu? Om mensen diequote:2. De technologie. We zijn 40 jaar verder, moet je eens om je heen kijken wat er allemaal verbeterd is in die jaren. Dan praat je over een revolutie. Dan zou het nu toch veel en veel eenvoudiger zijn om naar de maan te gaan? 4 decenia aan technologische vooruitgang, waar zijn die dan? En waarom pas in 2020 een volgende? 11 JAAR! Dan zou er ruim 50(!!!!) jaar tussen de eerste en tweede maanlanding zitten.
scharen onder de noemer "Een paar feiten, die de deskundigen naar voren brengen. tevreden te stellen? Betaal jij het?quote:3. Klinkt veel te mooi om waar te zijn, bekant een halve eeuw geleden met een raket naar de maan en levend terug keren, met oude technieken.
Nog zo'n overtuigend feitquote:4. De Russen hadden de eerste man in de ruimte, de eerste vrouw in de ruimte en de eerste hond in de ruimte. De Amerikanen konden destijds met moeite een raket van de grond krijgen. En dan ineens zouden de Amerikanen even een raket op de maan landen en ook nog levend terug keren?
Feitquote:5. En dan nog legio aan haken en ogen. Er rammelt veel te veel aan.
Vind je het gek als je zo in je eer wordt aangetast door een conspiracy randdebiel. Ouwe Aldrin hoeft dit heus niet te pikkenquote:
Inderdoadquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:05 schreef Michielos het volgende:
[..]
Vind je het gek als je zo in je eer wordt aangetast door een conspiracy randdebiel. Ouwe Aldrin hoeft dit heus niet te pikken
ik geef hem groot gelijkquote:
Ik heb ze bekeken. Ik zie niks speciaals?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:20 schreef Drumpie het volgende:
Interessante filmpjes van een man die de maan filmt.
Op z'n channel zijn meer filmpjes te vinden.
Eehm, de enige die zich bij deze voor lul zet en zich als een persoon neerzet die totaal niet in staat is om te relativeren of uberhaupt te discussieren, dat ben jij.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:57 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dit wou ik even horen.![]()
Ik vraag me af wat het psychologische verschijnsel is wat hierbij hoort. Het zal iets met het niet kunnen accepteren van gigantische veranderingen te maken hebben.
Maar jezelf voor schut zetten kan je ieder geval perfect!![]()
Je zou ook eens eenmaal ontopic reageren he.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:15 schreef Ticker het volgende:
Nee nee ToT niet mijn berichten verwijderen en vanmiddag heel de dag geen flikker uit voeren.
Daarnaast twijfel ik over de capaciteiten van Michielos dat hij tot 3x kan tellen.
Toch laat je dat bericht wel staan.
voor de mensjesquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:26 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ticker, er zijn duizend-en-een mogelijke verklaringen voor wat we op "jouw" fotos zien.
En dat is juist het probleem. Als ik hem om duidelijke foto's vraag, krijg ik te horen dat ik niet tot 3 kan tellen e.d.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:26 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ticker, er zijn duizend-en-een mogelijke verklaringen voor wat we op "jouw" fotos zien.
Ticker, kun je me nog uitleggen waarom je alle verklaringen die niet in jouw versie van het verhaal passen zonder argumenten van de hand wijst?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:26 schreef ..-._---_-.- het volgende:
En sinds kort zit het ook in Google Earth 5.0.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:27 schreef The.Apple het volgende:
[..]
voor de mensjes
http://www.google.com/moon/
maps, mar dan van de moon
Dat is wel tof eigenlijk , toch?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:34 schreef Iblis het volgende:
[..]
En sinds kort zit het ook in Google Earth 5.0.
Ja! Je kunt ook de maanwandelingen zien, panoramafoto's, ter plekke genomen, maankaarten als overlay, hoogte kaarten als overlay.quote:
wow, cool. Ik ga er dadelijk eens op googlen enzquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:35 schreef Iblis het volgende:
[..]
Ja! Je kunt ook de maanwandelingen zien, panoramafoto's, ter plekke genomen, maankaarten als overlay, hoogte kaarten als overlay.
Best, bij deze heb ik nog wat meer opgeschoond.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:15 schreef Ticker het volgende:
Nee nee ToT niet mijn berichten verwijderen en vanmiddag heel de dag geen flikker uit voeren.
Daarnaast twijfel ik over de capaciteiten van Michielos dat hij tot 3x kan tellen.
Toch laat je dat bericht wel staan.
Er zijn er inderdaad wel een paar. Wellicht beter om deze te sluiten en zodoende het overzicht te bewarenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:44 schreef ToT het volgende:
Ik denk trouwens dat dit topic wel op slot kan aangezien er zo veel maanlandingtopics zijn.
Als mensen hier nog SERIEUS kunnen discussiëren kan ik 'm vooralsnog wel even open laten staan.
Copy paste die in het andere topic en het komt vast wel goed ... hoop ikquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik zou het wel aardig vinden als Ticker nog even hier antwoord op wil geven:
DE MAANLANDINGEN WAREN NEP #3
Was een schrijffout. Het zijn geen feiten, maar opmerkelijke zaken wat mij betreft. Zaken waar je een groot vraagteken bij kunt zetten.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:49 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nee, de pakken die ze nu aanhebben zijn inderdaad vergelijkbaar met een dikke laag lood![]()
[..]
5000 jaar gelden bouwde men pyramides omdat men toen het nut ervan inzag er gigantisch veel tijd en moeite in te steken. We zijn naar de maan geweest, weten wat voor nuttigs er te halen valt en als dat rendabel wordt gaan we wel 'ns terug, maar waarom nu? Om mensen die
[..]
scharen onder de noemer "Een paar feiten, die de deskundigen naar voren brengen. tevreden te stellen? Betaal jij het?
[..]
Nog zo'n overtuigend feit![]()
[..]
Feitfeit
feit.
Weet jij wel wat een feit is?
Omdat ik me stoor aan het feit dat mensen alles voor zoete koek lijken aan te nemen. Iedereen lijkt alles te geloven wat op TV verschijnt en wat er in de kranten geschreven wordt. Ik wil een duidelijke foto van die buggy of amerikaanse vlag vanaf een orbital of sateliet genomen. Zolang ik die niet gezien heb, blijf ik ongelovig.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:52 schreef Shoombak het volgende:
Waarom willen al deze mensen zo graag bewijzen dat ze destijds niet op de maan stonden?
Een soort guilty until proven innocent dus?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:43 schreef EKTE-EKTE het volgende:
[..]
Omdat ik me stoor aan het feit dat mensen alles voor zoete koek lijken aan te nemen. Iedereen lijkt alles te geloven wat op TV verschijnt en wat er in de kranten geschreven wordt. Ik wil een duidelijke foto van die buggy of amerikaanse vlag vanaf een orbital of sateliet genomen. Zolang ik die niet gezien heb, blijf ik ongelovig.
Bij zoiets groots en bijzonders als een maanlanding, wil ik onomstotelijk bewijs zien. Zolang ik niet de dader met een nasmeulend geweer in zijn handen zie, geloof ik het niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:48 schreef Johnny-V het volgende:
[..]
Een soort guilty until proven innocent dus?
Het is niet mogelijk om zulke kleine details op zo'n afstand waar te nemen met behulp van een telescoop. Althans, niet met een lens kleiner dan een doorsnede van zeg, 100 meter. Zoiets bouwen zo zou ongelooflijk, verschrikkelijk duur zijn, zoveel tijd kosten om zo'n lens te maken, dat je goedkoper en sneller iemand een camera in z'n handen zou kunnen duwen, een ruimtevaartprogramma zou kunnen opstarten, iemand erheen zou kunnen sturen om dan een foto te maken.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:12 schreef Captain_Ghost het volgende:
Voor de zoveelste keer..
neem een telescoop en fotograferen de landing in maan... Amerikanen hebben de coördinaties al..
Daar moet je zeker te zien, al die rommel incl. landrover..!!
en nu ophoepelen..
Hoorde gisteren ook dat het 50x makkelijker is om vanaf de maan op Mars te geraken.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:27 schreef GaylordF0kker het volgende:
Het is anders nuttig genoeg om terug te gaan naar de maan. Er is massa's Helium 3 te rapen, een goedje dat meer waard is dan goud. En als grote voordeel daar: als ze het maanzand opwarmen tot rond de 800 graden, dan kunnen ze er drinkbaar water uit halen. En dat zorgt er dus voor dat ze (als ze dat willen) zeker kunnen denken aan een permanente basis.
(Vanavond gehoord in een docu van Koppen XL op de Belgische tv)
Jezus, als je al zo'n topic opent doe dan op z'n minst degelijk onderzoek.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:32 schreef EKTE-EKTE het volgende:
En waarom pas in 2020 een volgende? 11 JAAR! Dan zou er ruim 50(!!!!) jaar tussen de eerste en tweede maanlanding zitten.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jezus, als je al zo'n topic opent doe dan op z'n minst degelijk onderzoek.
Ze zijn er daarna nog 5x geweest..
Ehm jawel hoor, daardoor verander je in een elastisch persoon, of je wordt onzichtbaar, of je kan jezelf in vuur zetten of je wordt van steen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:33 schreef EKTE-EKTE het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je niet op de hoogte wat kosmischie straling doet met een menselijk lichaam? Blijkbaar ben je ook niet op de hoogte van de kracht van deze straling in de ruimte.
Ehm ja compleet uit de lucht gegrepen, het is mogelijk dus het zou moeten gebeuren. Geen argument dus.quote:Daarnaast, wat dacht je meteorietinslagen? kleine brokken, gruis, klein puin e.d. Gaat met een gigantische snelheid door de ruimte. Gaat dwars door satelieten, dus ook ruimteschepen heen. Ergens tijdens die 480.000 KM (heen en terug), zal er ongetwijfeld een rotsje tegen het ruimteveer knallen. lijkt me niet dat ze een geavanceerd schild hadden/hebben.
Buzz Aldrin heeft tijdens een speech in Delft verteld dat die zijn "omgewaait" toen ze weer opstegen, maar dat ze eigenlijk nooit het lef hebben gehad omdat aan het Amerikaanse volk te vertellen. Was een paar jaar geleden, als je dat al niet eens weet kan ik natuurlijk niets meer serieus nemen van wat je schrijft.quote:of de vlaggen die er nog moeten staan).
Klinkt als een slechte Indiana Jones filmquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:52 schreef vanwelleer het volgende:
[..]
en ze waren er al in 1942.
* knip *
For all further inquiries, list of publications and videos, available from the Academy, please write to me at the following address:
Vladimir Terziski,
10970 Ashton Ave. #310, Los Angeles, CA 90024,
phone and fax:bij mij bekend.
Vanwaar die arrogantie? Wie ben jij om over mij te zeggen dat ik alles voor zoete koek neem? Jij kent mij helemaal niet?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:43 schreef EKTE-EKTE het volgende:
[..]
Omdat ik me stoor aan het feit dat mensen alles voor zoete koek lijken aan te nemen. Iedereen lijkt alles te geloven wat op TV verschijnt en wat er in de kranten geschreven wordt.
Jij begrijpt ook wel dat ik de eerste serie daarmee bedoelde en de volgende "reeks"(?) in 2020.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jezus, als je al zo'n topic opent doe dan op z'n minst degelijk onderzoek.
Ze zijn er daarna nog 5x geweest..
Arrogantie? Ik bespeur zaken die niet kloppen. Ik zie dingen waar ik als weldenkend mens een vraagteken bij durf te zetten. Omdat we van de NASA die beelden hebben ontvangen, wil dat toch niet zeggen dat we er ook daadwekelijk geweest zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2009 07:18 schreef vanhal het volgende:
[..]
Vanwaar die arrogantie? Wie ben jij om over mij te zeggen dat ik alles voor zoete koek neem? Jij kent mij helemaal niet?
Geen argumenten, hoe ze dan wel beschermd waren voor die straling? Dacht ik alquote:Op woensdag 22 juli 2009 01:09 schreef Tweek het volgende:
[..]
[quote]
Ehm jawel hoor, daardoor verander je in een elastisch persoon, of je wordt onzichtbaar, of je kan jezelf in vuur zetten of je wordt van steen.
Ik zou er wel een kansberekeningsprogje op willen loslaten. Ik denk dat de situatie vergelijkbaar is, om als voetganger blind een 8-baanssnelweg over te steken.quote:Ehm ja compleet uit de lucht gegrepen, het is mogelijk dus het zou moeten gebeuren. Geen argument dus.
Ja dat heeft hij verklaard ja. En dan? Dan kun je die vlag toch nog wel zien of niet? En trouwens, er zijn daar meerdere vlaggen en buggy's, andere tools. Ook nog die lanceercapsule die achterblijft bij het terugkeren naar de aarde. Kortom, meer dan genoeg spullen om te bekijken. Maar als je dat al niet weet, dan praat ik niet meer met je hoorquote:Buzz Aldrin heeft tijdens een speech in Delft verteld dat die zijn "omgewaait" toen ze weer opstegen, maar dat ze eigenlijk nooit het lef hebben gehad omdat aan het Amerikaanse volk te vertellen. Was een paar jaar geleden, als je dat al niet eens weet kan ik natuurlijk niets meer serieus nemen van wat je schrijft.
Het is meestal alleen de bediende van zo'n Röntgenapparaat die zich moet beschermen omdat hij of zij er dag in dag uit mee in aanraking komt. Ik kan me niet herinneren dat ik dood ben gegaan, de laatste keer dat ik onbeschermd een Röntgenfoto liet maken.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:33 schreef EKTE-EKTE het volgende:
Blijkbaar ben je niet op de hoogte wat kosmischie straling doet met een menselijk lichaam? Blijkbaar ben je ook niet op de hoogte van de kracht van deze straling in de ruimte. De astronautenpakken bestonden uit een paar dunne lagen aluminium en textiel. Wat ik ter vergelijking aangaf, voor een x-ray moet je al een loden schort op je schoot leggen, laat staan kosmische straling.
Éen woord: ISS.quote:Daarnaast, wat dacht je meteorietinslagen? kleine brokken, gruis, klein puin e.d. Gaat met een gigantische snelheid door de ruimte. Gaat dwars door satelieten, dus ook ruimteschepen heen. Ergens tijdens die 480.000 KM (heen en terug), zal er ongetwijfeld een rotsje tegen het ruimteveer knallen. lijkt me niet dat ze een geavanceerd schild hadden/hebben.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:41 schreef EKTE-EKTE het volgende:
[..]
Arrogantie? Ik bespeur zaken die niet kloppen. Ik zie dingen waar ik als weldenkend mens een vraagteken bij durf te zetten. Omdat we van de NASA die beelden hebben ontvangen, wil dat toch niet zeggen dat we er ook daadwekelijk geweest zijn.
Nee, niet nog een maan-topic. Post gewoon aub hier, of misschien moeten we maar een Centraal-Maan topic maken?quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:43 schreef Ticker het volgende:
Ik zal mijn stuk in een eigen topic behandelen
Hoop vanavond, ben nu op werk.
Jullie?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:26 schreef Michielos het volgende:Je draait de rollen wel heel erg om. Jullie maken fantastische claims, namelijk dat men nooit op de maan geweest is. I.p.v, vage foto's waar zogenaamd hijskranen op moeten staan, nonargumenten die al 100x makkelijk weerlegd zijn geef ons eens een concreet bewijsstuk. Waarom zijn wij nooit op de maan geweest. Dit maal willen wij geen doordenker zien, geen filosofische gedachtegang, geen denigrerende opmerking maar gewoon 1 concreet bewijs wat niet sneller te debunken is dan jullie op F5 kunnen drukken. Jullie beweren openminded te zijn(terwijl net iemand aangaf "niemand kan mij ooit overtuigen"), diep erover na te denken, twee goede zaken. Alleen gaat dit niet heel ver?
Je zegt dat het niet meer lukt om naar de maan te gaan. Hoe bedoel je? Waarom zeg je dat het niet lukt?quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:17 schreef Tarabass het volgende:
En nu zijn er in al die 40 jaren genoeg redenen te bedenken waarom we vaker naar de maan moeten gaan, het lukt alleen niet.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:12 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nee, niet nog een maan-topic. Post gewoon aub hier, of misschien moeten we maar een Centraal-Maan topic maken?
Na die vaccinatie-wildgroei, krijgen we nu dankzij TRU zometeen een maan-wildgroei
De ruimte is voornamelijk LEEG... vandaar ook de benaming ruimtequote:Ik zou er wel een kansberekeningsprogje op willen loslaten. Ik denk dat de situatie vergelijkbaar is, om als voetganger blind een 8-baanssnelweg over te steken.
Als je zulke denkfouten maakt, is het niet verwonderlijk dat je gelooft dat de maanlanding onmogelijk was.quote:Voor alle fokkertjes die grappig proberen te doen. Het is net als een geloof, zonder echte feiten kun je het niet helemaal bewijzen. Maar als ongelovige moet je ook maar aantonen dat god niet bestaat. Tja, dat wordt moeilijk he.
De grap is dat het ook helemaal niet geheim HOEFT te zijn. Zolang mensen denken dat het alleen oude mannen met sokken in sandalen zijn die hier in geloven, is er niks aan de hand. Dit kan ook bijvoorbeeld door een film, waardoor het totale fictie lijkt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:13 schreef R0N1N het volgende:
Het ging eigenlijk al lang niet meer over het topic.
De Maan-Landingen (echt/nep), maar over vage foto's met vermeende structuren op de Maan.
... dus als we weer OT verder kunnen ... graag![]()
Ik denk dat we er echt zijn geweest. Want:
Zoiets 'groots' , met zoveel betrokkenen blijft geen 40 jaar geheim.
Zolang ze niet stiekem onder 1 hoedje speelden, had de USSR het wel van de daken geschreeuwd.
De spiegels voor de lasers waarmee we sindsdien de exacte afstand van de maan kunnen meten.
De nieuwe foto's van de landingsites.
etc.
etc.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:54 schreef Michielos het volgende:
Ook dat statement, dat alles voor zoete koek geslikt wordt...
Het zijn juist deze conspiracy nuts die alles van hun websites afhalen en letterlijk alles geloven wat ene Ralph Rene hun influisterd.
Ik geloof eerder mensen met een Dr. Degree in solar physics , astronomie e.d. dan ongeschoolde zolderkamer onderzoekers(no offense).
Als je vermoedens hebt op basis van onderbuikgevoelens of omdat je denkt dat er "iets' niet klopt.. ok, cool/
Maar als je hard bewijs wilt, moet je het niet in de hoek van de conspiracy nuts zoeken.
Handig, zo'n eigen raad.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:59 schreef Michielos het volgende:
[..]
Een vraag. Waarom moet je je gesprekspartner eigenlijk continue kleineren en denigrerende opmerkingen maken? Ik merk dit niet alleen aan de manier waarop je op mij reageert, maar eigenlijk hoe je tegen eenieder doet , die het niet met je conspiracy mening eens is.
Respect is belangrijk in discussies als deze, dat is wat ik je wil meegeven.
Enfin, game on!
Ligt eraan, als diegene ervoor kiest om iets te ontkennen wat niet te ontkennen valt, geef ik hem zelfs:quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:16 schreef TitusPullo het volgende:
Oei! Zou hij binnenkort iemand voor kk mongool uitmaken?
Eehm , ik scheld niemand uit hoor. Ik geef alleen aan dat ik eerder mensen met een decade of study achter de rug geloof. Het is verder niet persoonlijk aan iemand gericht.quote:
Dat toont eens te meer aan dat je een lasterlijke, verongelijkte dwerg bent. Laat ons nu met rust.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:18 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ligt eraan, als diegene ervoor kiest om iets te ontkennen wat niet te ontkennen valt, geef ik hem zelfs:Groot gelijk dus.
Rechts bovenin de hoek, dat kruisje.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:21 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat toont eens te meer aan dat je een lasterlijke, verongelijkte dwerg bent. Laat ons nu met rust.
nee? Wie scheld ik er dan mee uit? Ik zeg tegen niemand "jij bent een xxx" of "jij bent dat".quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:21 schreef Ticker het volgende:
"ongeschoolde zolderkamer onderzoekers"
"Eehm , ik scheld niemand uit hoor"
Dit punt bijvoorbeeld. Iemand die zich wetenschapper noemt, vertelt dit en jij neemt dit natuurlijk zonder je af te vragen of dit wel klopt aan? Heb je bijvoorbeeld hier een bron?quote:1. De straling beginnend 500KM boven de aarde is gigantisch. De pakken die ze droegen waren flinterdun. Ook het ruimteveer was niet voldoende beschermd. Op de aarde wordt je bescherm met een dikke laag lood bij gebruik van x-rays.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |