Ik heb ze bekeken. Ik zie niks speciaals?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:20 schreef Drumpie het volgende:
Interessante filmpjes van een man die de maan filmt.
Op z'n channel zijn meer filmpjes te vinden.
Eehm, de enige die zich bij deze voor lul zet en zich als een persoon neerzet die totaal niet in staat is om te relativeren of uberhaupt te discussieren, dat ben jij.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:57 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dit wou ik even horen.![]()
Ik vraag me af wat het psychologische verschijnsel is wat hierbij hoort. Het zal iets met het niet kunnen accepteren van gigantische veranderingen te maken hebben.
Maar jezelf voor schut zetten kan je ieder geval perfect!![]()
Je zou ook eens eenmaal ontopic reageren he.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:15 schreef Ticker het volgende:
Nee nee ToT niet mijn berichten verwijderen en vanmiddag heel de dag geen flikker uit voeren.
Daarnaast twijfel ik over de capaciteiten van Michielos dat hij tot 3x kan tellen.
Toch laat je dat bericht wel staan.
voor de mensjesquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:26 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ticker, er zijn duizend-en-een mogelijke verklaringen voor wat we op "jouw" fotos zien.
En dat is juist het probleem. Als ik hem om duidelijke foto's vraag, krijg ik te horen dat ik niet tot 3 kan tellen e.d.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:26 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ticker, er zijn duizend-en-een mogelijke verklaringen voor wat we op "jouw" fotos zien.
Ticker, kun je me nog uitleggen waarom je alle verklaringen die niet in jouw versie van het verhaal passen zonder argumenten van de hand wijst?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:26 schreef ..-._---_-.- het volgende:
En sinds kort zit het ook in Google Earth 5.0.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:27 schreef The.Apple het volgende:
[..]
voor de mensjes
http://www.google.com/moon/
maps, mar dan van de moon
Dat is wel tof eigenlijk , toch?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:34 schreef Iblis het volgende:
[..]
En sinds kort zit het ook in Google Earth 5.0.
Ja! Je kunt ook de maanwandelingen zien, panoramafoto's, ter plekke genomen, maankaarten als overlay, hoogte kaarten als overlay.quote:
wow, cool. Ik ga er dadelijk eens op googlen enzquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:35 schreef Iblis het volgende:
[..]
Ja! Je kunt ook de maanwandelingen zien, panoramafoto's, ter plekke genomen, maankaarten als overlay, hoogte kaarten als overlay.
Best, bij deze heb ik nog wat meer opgeschoond.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:15 schreef Ticker het volgende:
Nee nee ToT niet mijn berichten verwijderen en vanmiddag heel de dag geen flikker uit voeren.
Daarnaast twijfel ik over de capaciteiten van Michielos dat hij tot 3x kan tellen.
Toch laat je dat bericht wel staan.
Er zijn er inderdaad wel een paar. Wellicht beter om deze te sluiten en zodoende het overzicht te bewarenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:44 schreef ToT het volgende:
Ik denk trouwens dat dit topic wel op slot kan aangezien er zo veel maanlandingtopics zijn.
Als mensen hier nog SERIEUS kunnen discussiëren kan ik 'm vooralsnog wel even open laten staan.
Copy paste die in het andere topic en het komt vast wel goed ... hoop ikquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik zou het wel aardig vinden als Ticker nog even hier antwoord op wil geven:
DE MAANLANDINGEN WAREN NEP #3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |