Serieus?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:05 schreef Powerkiwi het volgende:
Dat was de vorige keer ook al de fipo en de keer daarvoor ook
Waarom heb ik zon vermoeden dat dit niet aan gaat komenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:19 schreef MacorgaZ het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18077
Ach, pepperspray, boksbeugels, een vlindermes, pakketten van 7cm dik kwamen allemaal aan, dan lijkt zo'n ding me geen probleemquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waarom heb ik zon vermoeden dat dit niet aan gaat komen
JA! Dat is dus precies wat ik wou kopen! Zon BB gun, maar dat raadde iedereen me afquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:41 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ach, pepperspray, boksbeugels, een vlindermes, pakketten van 7cm dik kwamen allemaal aan, dan lijkt zo'n ding me geen probleem. En jij was toch nieuw hier? Neem maar van mij aan dat de douane haast niet in actie komt, sommige mensen krijgen ook gewoon die plastic pistooltjes binnen.
http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/airsoftshop/quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:42 schreef delano.888 het volgende:
[..]
JA! Dat is dus precies wat ik wou kopen! Zon BB gun, maar dat raadde iedereen me af
Dus ik zoek nog iemand die in Belgie woont en tegen vergoeding het voor mij wil bestellen, beter dan 270 euro boete + strafblad.
Delano, ga even ergens anders zoeken aubquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:06 schreef delano.888 het volgende:
En nee ik wil geen andere luchtbuks of BB gun, echt gewoon die.
Gast, het mag hier niet. Dus muil houden nu.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:35 schreef delano.888 het volgende:
Doe s rustig zeg, wat maakt t nou uit, tis maar speelgoed.
Niemand hier die in belgie woont?
Als het speelgoed is, bestel het dan gewoon, wees een man en neem het risico en zeik er niet overquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:35 schreef delano.888 het volgende:
Doe s rustig zeg, wat maakt t nou uit, tis maar speelgoed.
Niemand hier die in belgie woont?
Zappertjequote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:53 schreef Zapper het volgende:
[..]
Gast, het mag hier niet. Dus muil houden nu.
Das wel een heeeel matige TVPquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:27 schreef RudyCarell het volgende:
Dus....
wat kan er mis gaanquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:46 schreef jopiede het volgende:
Bij DP kon je deze krijgen http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21509 Alleen weet ik niet of die nouw wel goed zijn om in je mond te stoppenWeet iemand hier meer van?
Grtz
Gisteren binnen gehad, ziet er prima uit en geen rare plastic lucht.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:46 schreef jopiede het volgende:
Bij DP kon je deze krijgen http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21509 Alleen weet ik niet of die nouw wel goed zijn om in je mond te stoppenWeet iemand hier meer van?
Grtz
Ga er maar niet vanuit, het duurt eerder langer dan korter, en als je niks verwacht is het des te leuker als het toch nog op tijd komtquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:31 schreef firecow het volgende:
Hey vraaagje
Ik las laatst iets over Shipped via Air Mail en Shipped via Tracked Air Mail
Ik meen me te herinderen dat de normale air mail sneller was dan de tracked air mail ??
Ik ga woensdag nacht op vakantie en mijn order is vandaag 05:36NL tijd veranderd in shipped via air mail. Nu ben ik uiteraard benieuwd of dit voor of op dinsdag binnen komt ?? Wat is normaal gesproken de zendtijd met normale airmail ?
Rond de 7 dagen ben je wel bezig geloof ik.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:10 schreef Manneke_Pils het volgende:
Als iets maandag bij Hongkongpost is afgegeven door DP, wat is dan de verwachte aankomstdatum? Weet iemand dat? Kan op dealperfect of op de site van Kongkongpost niks vinden..
weinig. veruit het meeste financiert de overheid. en hun toch al kleine verzendprijs verdisconteren ze in de verkoopprijs. daarom free shipping bij de meeste artikelen. behalve bij duurdere (bijv gsms) waar een duurdere verzendmethode op zit EMSquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:44 schreef julian6 het volgende:
Wat kost het die webshops eigenlijk om zo'n envelop naar NL te sturen? vraag ik me ff af
is het registered airmail? dan kun je een track en trace doen totdat het HK verlaat. maar als je niets kan zien op DP heb ik vermoeden dat t nog niet is verzondenquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:10 schreef Manneke_Pils het volgende:
Als iets maandag bij Hongkongpost is afgegeven door DP, wat is dan de verwachte aankomstdatum? Weet iemand dat? Kan op dealperfect of op de site van Kongkongpost niks vinden..
Ja, ik heb dus die T&T gedaan en daar is nu te zien dat het maandag verzonden /afgegeven is via/ bij Hongkongpost. Ik was nu dus beniewd naar het vervolgtraject en de bijbehorende tijden/ dagen, maar dat kon/ kan ik niet vinden.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:54 schreef mcwops het volgende:
[..]
is het registered airmail? dan kun je een track en trace doen totdat het HK verlaat. maar als je niets kan zien op DP heb ik vermoeden dat t nog niet is verzonden
Hij haalt mijn helicopter opquote:
wauw, 5 hele punten!quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:17 schreef mtchel112 het volgende:
ik heb nu al 5 punten bij jack
Serieusquote:
Ik heb deze besteld en inmiddels ook binnen. Mijn ervaring ermee is alleen positief. Ziet er _exact_ hetzelfde uit als het origineel wat ik ook heb.. ALLEEN.. Hij zit dus in een HTC doosje (met beschrijving vol ,met Engelse taalfouten) i.p.v. een blister waar het origineel ook in zit.. En de mijne zag er iets wat gebruikt uit. (vinger afdrukken erop en hier en daar wat kleine krasjes..) ik denk/vermoed, omdat ik verder in de kabels geen verschil zie, dat dit een partij kabels is die gerefurbished zijn. Kabltje stelt zelf geen reet voor, en als je het zilver kapje (met mooi blauw oplichtend HTC logo eraf wipt) zit er waarsch. een zekering onder. Als deze doorfikt, tsjah. Dus ik denk gerefurbished. Dat, of het is verdomd goede namaak.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:22 schreef Zapper het volgende:
[..]
Niet doen! Zoek de originele autolader van HTC op DX op, voor ong. 4 euro. Die is perfect en daarvoor gemaakt
Edit: deze dus: http://dealextreme.com/details.dx/sku.25179
Mocht het erg lang duren, kan je een tichet inleggen met de vraag of je order opgesplitst kan worden. Deden ze vroeger uit zichzelf al redelijk snel in zulke situaties, maar tegenwoordig niet meer zo snel..quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:18 schreef Elias3 het volgende:
KutzooiPaar dingen besteld bij DX voor de vakantie, zijn er steeds weer verschillende items die een andere ETA krijgen
fijn
Ik denk het laatste. Ik heb de originele en die van DX en vergeleken met elkaar, maar kan geen afwijkingen vinden. Denk zelfs dat 'ie origineel isquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:37 schreef neo2000 het volgende:
Ik heb deze besteld en inmiddels ook binnen. Mijn ervaring ermee is alleen positief. Ziet er _exact_ hetzelfde uit als het origineel wat ik ook heb.. ALLEEN.. Hij zit dus in een HTC doosje (met beschrijving vol ,met Engelse taalfouten) i.p.v. een blister waar het origineel ook in zit.. En de mijne zag er iets wat gebruikt uit. (vinger afdrukken erop en hier en daar wat kleine krasjes..) ik denk/vermoed, omdat ik verder in de kabels geen verschil zie, dat dit een partij kabels is die gerefurbished zijn. Kabltje stelt zelf geen reet voor, en als je het zilver kapje (met mooi blauw oplichtend HTC logo eraf wipt) zit er waarsch. een zekering onder. Als deze doorfikt, tsjah. Dus ik denk gerefurbished. Dat, of het is verdomd goede namaak.
Wat zoek je?quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:44 schreef Powerkiwi het volgende:
Iemand een tip voor een goede zaklamp?
Voor deze kan je beter deze http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13525 kiezen is vele malen beter, steviger etc. is wel zo'n 2,5 keer duurder maar op een bedrag van $ 2.19 maakt dat niet veel uit.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:18 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ook weer es melden hier, sinds lange tijd weer 'n bestellinkje op DX gedaan:
..
03529 Flat to Round Power Plug Convertor x 1 Pending $0.87
Bedankt, heb 'm even 'n ticket aangemaaktquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:52 schreef PedroN het volgende:
[..]
Voor deze kan je beter deze http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13525 kiezen is vele malen beter, steviger etc. is wel zo'n 2,5 keer duurder maar op een bedrag van $ 2.19 maakt dat niet veel uit.
Dat wil ik later monteren als ik het onder de knie hebquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:39 schreef monkeybrain het volgende:
Bruut![]()
Hier sta je niet mee voor paal in tegenstelling tot zo'n klein speelgoed ding.
Hier moet je een keer een kleine camera aan hangen, kun je echt mooie beelden maken.
Dit soort reactiesquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:49 schreef PedroN het volgende:
[..]
Wat zoek je?
- een hele felle lamp die ver schijnt
- een hele felle lamp die breed uitstraalt
- hoe groot mag ie zijn
- wat voor batterijen wil je gebruiken (AA, AAA of 18650, CR123 etc. etc.)
- hoe lang MOET de brand duur zijn etc.
Mijn persoonlijke favorieten:
- http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9070 (werkt op 2AA batterijen en dan een heel lange brandtijd of een CR123A en dan heel fel.)
- http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16179 (werkt op een 18650 of 2 CR123 zeer fel en een goede throw en flood)
- http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26122 (werkt op 1 AA of 1 14500, erg handzaam en fel, 5 modes, mooi lampje om altijd bij je te dragen)
- http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16607 (werkt op 1 AA of 1 14500, erg handzaam en fel, 3 zelf naar keuze te programmeren modes, mooi lampje om altijd bij je te dragen)
- http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1251 (geen lamp maar een lader voor de gebruikte batterijen zoals 18650, 14500, cr123a etc) wel zelf even een euro-snoertje kopen of een adaptertje erbij kopen, de http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13525 )
Dit zijn wat van mijn persoonlijke favorieten maar ik heb er nog wel meer
Edit: ik vergeet nog een hele goede keus, de http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14450
deze is zoomable dus of breed of ver en alles er tussen in.
Who, die is mooi zeg!quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:43 schreef firecow het volgende:
gaaf die heli zeg!
ook maar weer iets besteld.
Dit keer geinig klokje met allemaal kinky kleurtjes![]()
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2998
Betekend dat er een 'gratis' pakje op weg is naar mij of is dit slechts een foutje?quote:7/22/2009
Dear Dion,
Your order has been shipped from the fulfillment center. Delivery time is about 7 to 10 working days, as quoted by the post office (3 to 4 days for EMS Express). * Note that this delivery estimation is as provided by Hong Kong Post and like most post offices around the world delivery time for airmail packages is not guaranteed.
If this is a partial shipment, you will be able to track what is shipped and unshipped using the Invoice page from order tracking, after 24 hours of receiving this e-mail.
When the order delivers, please keep the original packaging of the entire order for one month. Should you need to request for return or replacement, customer care staffs may ask for a picture of the packaging.
Mijn favoriet is de SKU 9070, die heb ik ook altijd bij mij als ik de hond uitlaat in het bos e.d., vooral in de bossen op de Veluwe waar het absoluut donker is is dit een kick-ass lamp, ik gebruik er dan een oplaadbare CR123 in. Deze lamp schijnt ver en zag laatst ook weer 2 kleine gele lichtjes oplichten op zo'n 100 meter afstand, stond ik dus gewoon een wild zwijn in zijn ogen te schijnen. Dit lampje is mooi klein, zeker als je er 1 CR123 in hebt zitten.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:53 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Dit soort reacties![]()
![]()
Ik wandel altijd met de honden en aangezien dat in een friggin donker bos is waar helemaal géén licht is en daarom heb ik altijd een zaklamp mee.
Ik had zo'n kickass maglite maar die is kapot, daarom zoek ik ernaar.
Grootte maakt niet echt uit, ik houd hem toch de hele tijd in m'n hand.
Het liefst een lamp die heel ver schijnt, of iets er tussenin. Dat je hem gewoon voor je kunt richten om te kijken of je niet in de stront stapt maar vooral om goed in de bosjes enzo te kunnen schijnen, omdat een van onze honden zwart is en het zou niet de eerste keer zijn dat hij zoek raakt in het donkere bosssssss![]()
Ik rag er waarschijnlijk toch oplaadbare batterijen in dus de batterijduur maakt niet uit, behalve als het echt atómisch slecht is en je nog niet eens 5 minuten dat ding aan kunt hebben en alweer aan de lader moet.
Twijfel nu tussen SKU 9070, SKU 16179 en SKU 26122. Welke zou je me aanraden?
when does Rachel get back? I miss her.... Hehequote:Op donderdag 23 juli 2009 07:55 schreef jack-peng het volgende:
1$ Coupon code:PTP225672009HTJZMG
Expire date:2009 07 30
Here is a new function of Dealperfect,Coupon code.
Any order over 2$ and input the couond code can get 1$ discount directly.
But every paypal account can just use the coupon code for 1 time.
For examole:http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21146
Input the coupon code,3.99$ you can get a DSTT!
heb je de link nog ergens? Ik ben aan het twijvelen of ik ook één ga kopen... Hij is wel errrrug gaaf.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:40 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Dat wil ik later monteren als ik het onder de knie heb
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:53 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Dit soort reacties![]()
![]()
Ik wandel altijd met de honden en aangezien dat in een friggin donker bos is waar helemaal géén licht is en daarom heb ik altijd een zaklamp mee.
Ik had zo'n kickass maglite maar die is kapot, daarom zoek ik ernaar.
Grootte maakt niet echt uit, ik houd hem toch de hele tijd in m'n hand.
Het liefst een lamp die heel ver schijnt, of iets er tussenin. Dat je hem gewoon voor je kunt richten om te kijken of je niet in de stront stapt maar vooral om goed in de bosjes enzo te kunnen schijnen, omdat een van onze honden zwart is en het zou niet de eerste keer zijn dat hij zoek raakt in het donkere bosssssss![]()
Ik rag er waarschijnlijk toch oplaadbare batterijen in dus de batterijduur maakt niet uit, behalve als het echt atómisch slecht is en je nog niet eens 5 minuten dat ding aan kunt hebben en alweer aan de lader moet.
Twijfel nu tussen SKU 9070, SKU 16179 en SKU 26122. Welke zou je me aanraden?
ai ai wat gaan die RC helicopters voor vele een desillusie worden...quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:31 schreef Dionysiou het volgende:
[ afbeelding ]
Hij ziet er wel groter uit dan ik had verwacht![]()
![]()
enquote:7/15/2009 6:13:08 PM Quotation Created
7/15/2009 6:29:06 PM Instant Order Received
7/17/2009 6:50:05 PM Collecting Products Now
7/17/2009 6:51:07 PM Package Shipped
7/23/2009 4:58:50 PM Fulfilled
quote:7/14/2009 5:38:34 PM Instant Order Received
7/15/2009 9:27:19 AM Collecting Products Now
7/16/2009 7:57:50 PM Package Shipped
7/23/2009 4:58:00 PM Fulfilled
Ach, al het RC spul komt bijna uit China ook al beweren sommige fabrikanten van nietquote:Op donderdag 23 juli 2009 10:51 schreef kloink het volgende:
[..]
ai ai wat gaan die RC helicopters voor vele een desillusie worden...![]()
Het besturen van zo'n helicopter is echt een vak apart en niet te vergelijken met die leuke kleine piepschuime dingetjes met 2 kanalen. Buiten dat om moet zo'n apparaat ook worden afgesteld bij de eerste vlucht en is dit vaak beter voor elkaar bij het niet china spul.....
hier praat geen zeikurt..maar een ervaringsdeskundige![]()
quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:17 schreef Smart-Einstein het volgende:
* Smart-Einstein heeft ook wat besteld bij DP, een mooie horloge
eens kijken hoe dat gaat, en dat kun je voor 10 euro prima doen!
Is het verzenden gratis? Je hebt 2 opties, maar natuurlijk kies ik dan de gratis optie...
Met zoon ding lacht de hond me nog uitquote:Op donderdag 23 juli 2009 10:05 schreef Skiet het volgende:
[..]
Zijn die headlamps dan niet beter voor jou? Lijkt me ideaal voor dat soort doeleinden. Waar je kijkt schijn je. http://www.dealextreme.co(...).906~search.headlamp
It is sending with freeshippingquote:Op donderdag 23 juli 2009 10:17 schreef Smart-Einstein het volgende:
* Smart-Einstein heeft ook wat besteld bij DP, een mooie rolax
eens kijken hoe dat gaat, en dat kun je voor 10 euro prima doen!
Is het verzenden gratis? Je hebt 2 opties, maar natuurlijk kies ik dan de gratis optie...
Maak ff een accountje aan met je paypal-emailadres, dan kan je meteen bij die order info etc.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:54 schreef aaipod het volgende:
Weet iemand of je ook een email bevestiging moet krijgen van Dealperfect? Ik had wel een emaltje van paypal met betalingsbevestiging, maar had eigenlijk ook 1 van DP zelf verwacht. Dat order tracking werkt ook niet. Ik kreeg een nummer en als ik die invul moet ik nog een nummer invullen die ik niet heb.
Engels voor Jack:
@Jack, when I place an order, should I get a confirmation e-mail from DealPerfect? Ik have received an email from paypal to confirm my payment, but not from your site. Kind Regards.
Rachel will come back 3 days later,Her house need to change to a new place...quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:53 schreef Patrickfovic het volgende:
[..]
when does Rachel get back? I miss her.... Hehe
Ah ok thnx!quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:01 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Maak ff een accountje aan met je paypal-emailadres, dan kan je meteen bij die order info etc.
Zolang je pakketje nog niet op de post zit kan je niks met die code trouwens (of je moet dus een account hebben..)
Yes,Our server will send a confirmation Email to your paypal Email address after you have done the payment.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:54 schreef aaipod het volgende:
Weet iemand of je ook een email bevestiging moet krijgen van Dealperfect? Ik had wel een emaltje van paypal met betalingsbevestiging, maar had eigenlijk ook 1 van DP zelf verwacht. Dat order tracking werkt ook niet. Ik kreeg een nummer en als ik die invul moet ik nog een nummer invullen die ik niet heb.
Engels voor Jack:
@Jack, when I place an order, should I get a confirmation e-mail from DealPerfect? Ik have received an email from paypal to confirm my payment, but not from your site. Kind Regards.
Ok. I have e-mailed you.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:05 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Yes,Our server will send a confirmation Email to your paypal Email address after you have done the payment.
But if you are hotmail users ,maybe you can not receive an order confirmation because of the anti-jammer system.
If you want to know your order status,you can log in DP,and see your order status in your account,if there is an order number for your latest payment,it is confirmed that your payment has been accepted by our system,Or you can send Email to Dealperfectcs01@gmail.com to ask me.
As far as I know,some helicopters DX sell with too much profit.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:51 schreef kloink het volgende:
[..]
ai ai wat gaan die RC helicopters voor vele een desillusie worden...![]()
Het besturen van zo'n helicopter is echt een vak apart en niet te vergelijken met die leuke kleine piepschuime dingetjes met 2 kanalen. Buiten dat om moet zo'n apparaat ook worden afgesteld bij de eerste vlucht en is dit vaak beter voor elkaar bij het niet china spul.....
hier praat geen zeikurt..maar een ervaringsdeskundige![]()
If BB gun is legal in Holland,shipping with airmail is without problem.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:07 schreef FernandesGreenPunch het volgende:
Ik wil een paar dingen bestellen op DealExtreme, ik vroeg mij af of het beter is dat allemaal los te verzenden of in een keer? Of kan dat niet?
Ik vroeg me ook af of het illegaal is om zo'n BB gun te kopen.
OK..quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:11 schreef Zapper het volgende:
Jack, I want the same helicopter as Dion
And please check your e-mail.
BB-gun is illegaalquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:07 schreef FernandesGreenPunch het volgende:
Ik wil een paar dingen bestellen op DealExtreme, ik vroeg mij af of het beter is dat allemaal los te verzenden of in een keer? Of kan dat niet?
quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:07 schreef FernandesGreenPunch het volgende:
quote:- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
Zo zou ik ook graag reageren maar we kunnen beter normaal reageren/antwoorden... En voor de rest de modjes hun werk laten doen...quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:24 schreef mtchel112 het volgende:
hou nou is ff op oven bbguns, straks gaat dit topic weer dicht en dan kunnen de geintresseerde die wel netjes doen niet meer posten -.- egoisten
Betekend dat er een 'gratis' pakje op weg is naar mij of is dit slechts een foutje?quote:7/22/2009
Dear Dion,
Your order has been shipped from the fulfillment center. Delivery time is about 7 to 10 working days, as quoted by the post office (3 to 4 days for EMS Express). * Note that this delivery estimation is as provided by Hong Kong Post and like most post offices around the world delivery time for airmail packages is not guaranteed.
If this is a partial shipment, you will be able to track what is shipped and unshipped using the Invoice page from order tracking, after 24 hours of receiving this e-mail.
When the order delivers, please keep the original packaging of the entire order for one month. Should you need to request for return or replacement, customer care staffs may ask for a picture of the packaging.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:38 schreef Damzkieee het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat je met een 200Mw laser kan doen?Behalve figuurtjes schijnen op de muur van de overburen?
Weet ikquote:
Muggen elimineren vanuit je bed.quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:38 schreef Damzkieee het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat je met een 200Mw laser kan doen?Behalve figuurtjes schijnen op de muur van de overburen?
Ik weet niet in welk opzicht jij anders behandeld werd (behalve de soms asociale antwoorden van de CS) maar ik kan de laser gewoon - opnieuw - terugsturen hoor. Ben daar tot op heden alleen te lui voor geweest. Die laserpen in combinatie met mij is gewoon een dikke fail.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:22 schreef Dionysiou het volgende:
Weet ik
Ik had hetzelfde probleem als jou toen der tijd alleen deden ze bij mij niet zo moeilijk maar toen had ik Jack
Maar errr, ga jij ook zo'n helicopter bestellen?
Kreeg net een mail van Jack dat de helicopter van mij is besteld + een extra batterij.
Her whole house?quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:01 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Rachel will come back 3 days later,Her house need to change to a new place...
Ah oke, na 2 tickets mocht ik 'm terug sturen en kreeg ik de verzendkosten terug en ik heb iets van 3 verschillende laserpennen teruggestuurt omdat ze niet naar mijn verwachtingen voldeden of een straal van 1mW gaven etc.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:35 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ik weet niet in welk opzicht jij anders behandeld werd (behalve de soms asociale antwoorden van de CS) maar ik kan de laser gewoon - opnieuw - terugsturen hoor. Ben daar tot op heden alleen te lui voor geweest. Die laserpen in combinatie met mij is gewoon een dikke fail.
Over die helicopter, daar heb ik inderdaad naar geïnformeerd bij Jack. Hij gaat 'm in z'n shop plaatsen en dan zal ik 'm zeer waarschijnlijk ook bestellenJe had het trouwens over 130 euro, maar dat is alleen zo met de huidige dollarkoers toch? Met de koers die Paypal hanteert kom je duurder uit...
quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:31 schreef MacorgaZ het volgende:
O shit... I accidentally the whole thing...
quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:31 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik heb 'm nog niet besteldquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:53 schreef Dionysiou het volgende:
Ik kwam alsnog uit op 132,40. Alsnog weinig voor zo'n apparaat. Jij?
Waar slaat dit op? Zin is ook niet volledig overigens.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:31 schreef MacorgaZ het volgende:
Ligt het aan mij of doet deze code het niet?quote:Op donderdag 23 juli 2009 07:55 schreef jack-peng het volgende:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:06 schreef Zapper het volgende:
Waar slaat dit op? Zin is ook niet volledig overigens.
Handigquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:49 schreef PedroN het volgende:
[..]
Wat zoek je?
- een hele felle lamp die ver schijnt
- een hele felle lamp die breed uitstraalt
- hoe groot mag ie zijn
- wat voor batterijen wil je gebruiken (AA, AAA of 18650, CR123 etc. etc.)
- hoe lang MOET de brand duur zijn etc.
Mijn persoonlijke favorieten:
- http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9070 (werkt op 2AA batterijen en dan een heel lange brandtijd of een CR123A en dan heel fel.)
- http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16179 (werkt op een 18650 of 2 CR123 zeer fel en een goede throw en flood)
- http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26122 (werkt op 1 AA of 1 14500, erg handzaam en fel, 5 modes, mooi lampje om altijd bij je te dragen)
- http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16607 (werkt op 1 AA of 1 14500, erg handzaam en fel, 3 zelf naar keuze te programmeren modes, mooi lampje om altijd bij je te dragen)
- http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1251 (geen lamp maar een lader voor de gebruikte batterijen zoals 18650, 14500, cr123a etc) wel zelf even een euro-snoertje kopen of een adaptertje erbij kopen, de http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13525 )
Dit zijn wat van mijn persoonlijke favorieten maar ik heb er nog wel meer
Edit: ik vergeet nog een hele goede keus, de http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14450
deze is zoomable dus of breed of ver en alles er tussen in.
Mailen (dealperfects1 at gmail dot com).quote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:00 schreef Tjardo het volgende:
Hoe kan je contact met die Jack krijgen?
En oja, verkoopt hij ook kleren, bekende merken.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:04 schreef MacorgaZ het volgende:
dealperfectcs01@gmail.com - het is DealPerfect CS 01, Customer Service 01 dus.
Ohja, dat dus. Die spelfout maakte ik ook wel vaker bij het sturen van een mailtje naar Jack/Rachel.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:04 schreef MacorgaZ het volgende:
dealperfectcs01@gmail.com - het is DealPerfect CS 01, Customer Service 01 dus.
quote:
Het is toch voor 21:00 besteld en de volgende dag in huis? Dan duurt het wel lang.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:21 schreef Dionysiou het volgende:
Mijn pakje is 2 dagen geleden besteld en nog steeds niet aangekomen wtf???![]()
![]()
![]()
Pfff, we gaan DP/DX/China boycotten. Hoe durven zequote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:38 schreef Chuphinh het volgende:
Jij ook al
Ik had vanmiddag een sleutelhanger besteld, nog steeds niet op verzonden. Hoopte het voor het weekend nog binnen te hebben.
Ik moet morgen namelijk op vakantie en nu moet ik al mijn sleutels los m'n broekzak doen![]()
Ja echt heel stom dit, eens en nooit meer dit!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:41 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Het is toch voor 21:00 besteld en de volgende dag in huis? Dan duurt het wel lang.
quote:Binnen 1 werkdag thuisbezorgd. Geen verzendkosten, bestel nu!
quote:Outward Registered Letter
Destination - Netherlands
The item (RB0*******HK) is being processed for departure from Hong Kong as of 24-Jul-2009.
Hoezo kostenloos? De ondergrondse troglidieten vragen ook tolquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:04 schreef Chuphinh het volgende:
Ok ik ben al begonnen een tunnel te graven naar china. Zo kunnen ze pakketjes gewoon laten vallen in een gat en komt het direct bij mij aan.
Snel, kosteloos, GEEN douane.
Ik vraag trouwens wel 1 euro servicekosten
Ook een pakje die je niet had besteld?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:15 schreef Lolque het volgende:
Krijg gewoon een pakketje in m'n mik geduwd die de 22ste Hongkong verlaten zou hebben.![]()
Ik hoop dat een ander pakketje dat ook de 22ste verstuurd is dan ook morgen op de stoep ligt.
Wel besteld, is van Dealperfect.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:32 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ook een pakje die je niet had besteld?
Ah okey, das enorm snel.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:00 schreef Lolque het volgende:
[..]
Wel besteld, is van Dealperfect.
Normaal duurt het 5 dagen, nu had ik em gewoon binnen 2.
http://search1.taobao.com(...)htm?ssid=s1#ListViewquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:47 schreef mtchel112 het volgende:
maar iedereen blijft er maar over door gaan , en zolang er geen mods zijn ....
This code can be used by everyone with out problem.This coupon code will be expired after 20090730.quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:40 schreef Lolque het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of doet deze code het niet?
Jack, I think google translate has let you down.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:17 schreef jack-peng het volgende:
[..]
http://search1.taobao.com(...)htm?ssid=s1#ListView
Here is the search result for toys for cats in taobao.com,you can select some of them and send Email to:dealperfectcs01@gmail.com ,I will tell you the price including shipping cost.
The search result is already from the cheapest to the highest
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:17 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Here is the search result for toys for cats in taobao.com,you can select some of them and send Email to:dealperfectcs01@gmail.com ,I will tell you the price including shipping cost.
Did you mean the same helicoptor the Dion bought ?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:25 schreef Daantjelove het volgende:
Jack: I want the E-Sky RC too, so can you contact me thru; jeffrey[AT]5dstudio[DOT]nl . thnx
Oh...SOrry..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:23 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Jack, I think google translate has let you down.
He wasn't talking about cat toys but about those dumbasses who are talking about illegal stuff
Rachel will come back on Monday,but I am always here.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:03 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ja, anders krijg je weer mensen die hier gaan zeuren dat Jack niet reageert.
Now I am at home,and I will go to bed later....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:28 schreef aaipod het volgende:
Shouldn't you be in bed Jack, it's late in China nowMaybe that's also what's causing the mistakes
ME!!!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:31 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Rachel will come back on Monday,but I am always here.
All the Emails sent to me has been replied...
And here is a nice activity,is there anyone can make a video about how to set the time and date for the rolex watch ?
Many new buyers do not know how to set the time and date ,always asked me ,and it is hard to answer this kind of question.
If there is someone can make a teaching video ,I can give him 10$ coupon as reward,hope someone can help me to do this video.
Go fuck your new girlfriend bitchquote:
Ik spaar je!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:57 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Waar is dat KLB-topic dat je zou openen, bitch?
Je hebt het eerder altijd zelf opgehaald?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:51 schreef Lolque het volgende:
Is het hele order systeem van DP veranderd?
Ik moet opeens adres etc invullen, normaal was dat nooit nodig?
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:52 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je hebt het eerder altijd zelf opgehaald?
Komt wel goed, had ik laatst ook.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:03 schreef Damzkieee het volgende:
Hmm weer error met PayPal? Zegt weer invalid IPN is invalid.
Neuh klopt wel, had het laatst zelf ook.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:06 schreef Lolque het volgende:
[..]
Komt wel goed, had ik laatst ook.
Ze hebben de betaling zelf nagekeken, ik heb zelf niks hoeven te doen, zelfs geen mailtje.
idd na 10 dagen nog steeds pendingquote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:38 schreef HerrHenk het volgende:
Gaat wel heel langzaam deze keer bij dx, heb 2 weken geleden besteld en de status is nu eindelijk packaging
Je provincie.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:05 schreef Cahir het volgende:
Wat moet je invullen bij 'state' bij DX? Wij leven toch niet n staten?
Chinese webshop en gadgetstopic #5, waar Jack in gaat postenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:45 schreef korting het volgende:
welke autolader is beter voor het opladen van mijn HTC Touch in de auto?
http://dealextreme.com/details.dx/sku.25179
of
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12210 (deze heeft overspanningsbeveiliging? En hier kan ik mijn USB kabel inpluggen).
Jaa dat had ik gelezen (A) maar toen kwam ik die andere tegen!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:37 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Chinese webshop en gadgetstopic #5, waar Jack in gaat posten
Cool. Beter dan met van die echte plakplaatjes je armen vol laten krassen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:05 schreef Lolque het volgende:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.23460
wtf
http://www.dealperfect.com/help/default.dp/FaqID.1#4quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:53 schreef Joey101 het volgende:
Fijn dat nu iedereen je naam kan zien als je punten hebt ingewisseld![]()
http://www.dealperfect.com/points/
3'', lijkt me niet écht comfortabel.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:42 schreef Powerkiwi het volgende:
http://www.dealperfect.com/points/Detail.dp/ID.6
Gefeliciteerd met de zwangerschap van je vrouw/vriendinquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:41 schreef area78 het volgende:
Dealextreme doet de laatste tijd weer wat beter naar mijn ervaring, mn bestelling was relatief snel binnen en ze hebben vrij netjes mn customer support tickets afgehandeld dit keer.
Toch blijft het apart wat ze verkopen:
- rookmelders die niet werken
- condooms met gaten
- batterijopladers met nietwerkende overbelading-/oververhittingdetectie
enz
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:48 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de zwangerschap van je zusje
je koopt die zooi toch niet in China je bent de sjaak als ze niet werkenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:41 schreef area78 het volgende:
Dealextreme doet de laatste tijd weer wat beter naar mijn ervaring, mn bestelling was relatief snel binnen en ze hebben vrij netjes mn customer support tickets afgehandeld dit keer.
Toch blijft het apart wat ze verkopen:
- rookmelders die niet werken
- condooms met gaten
- batterijopladers met nietwerkende overbelading-/oververhittingdetectie
enz
Dat is dus niet waar. Daarom bestaan er dus lossless formaten als .flac. MP3 doet zeker wel onder voor een CD. (mits je de CD niet van een paar mp3tjes hebt gebrandquote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:39 schreef neo2000 het volgende:
terwijl mp3 dus eigenlijk minimaal cd kwaliteit is.
Denk dat e.e.a. met bitrate te maken heeft.. Ik ken maar weinig mensen die het verschil horen tussen een 320k mp3tje en een flac of ape file hoor. 128k is uiteraard niets.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:08 schreef aaipod het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar. Daarom bestaan er dus lossless formaten als .flac. MP3 doet zeker wel onder voor een CD. (mits je de CD niet van een paar mp3tjes hebt gebrand)
TNT Pakket(service?) + fotosquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:49 schreef Chuphinh het volgende:
Waarom ligt jouw pakketje nog ingepakt op de grond in een schuurtje?
Mijn buren worden nieuwschierig ondertussen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:55 schreef Chuphinh het volgende:
Ooh doen ze bij mij ook altijd. Maar ik heb onze postbode daar ook toestemming voor gegeven. Liever achterom in mijn serre dan bij een van mijn buren. Ze nemen het altijd wel netjes aan hoor daar niet van, maar ik heb geen zin om bij hun aan te kloppen.
Dat lijkt me echt kut als je daar steeds je pakje moet afhalenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:57 schreef Lolque het volgende:
[..]
Mijn buren worden nieuwschierig ondertussen.![]()
Ik werk van 8 tot 5, en ik woon in een tokkiebuurt dus die zitten allemaal in de uitkering.
Is het ook.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:59 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt kut als je daar steeds je pakje moet afhalen
eSky Belt CP V2quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:09 schreef Semmm het volgende:
Net terug van vakantie en 4 reeksen voorbij
Heb ik iets belangrijks gemist?
iemand een samenvatting?
handigquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:01 schreef Lolque het volgende:
[..]
Is het ook.![]()
Verder is het wel goed volk hoor, maar ik vind het toch altijd wel lomp.
De pakketjes bezorger komt altijd tussen 1 en 2 uur langs, dan neem ik dus ook mn pauze en fiets ik met een rotvaart naar huis in de hoop hem net te kunnen treffen.
Heb het laatste topic doorgelezen en over je helicopterquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:10 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
eSky Belt CP V2
Trouwens, leuke vakantie gehad?
waarom haal je hem dan niet gewoon op , jack en DX sturen toch altijd aangetekend?quote:
Klopt, maar die TNT medewerker staat me ook al vreemd aan te kijken.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:21 schreef gers het volgende:
[..]
waarom haal je hem dan niet gewoon op , jack en DX sturen toch altijd aangetekend?
Kun je die zooi niet naar het werk laten sturen?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:57 schreef Lolque het volgende:
[..]
Mijn buren worden nieuwschierig ondertussen.![]()
Ik werk van 8 tot 5, en ik woon in een tokkiebuurt dus die zitten allemaal in de uitkering.
die postbodes moeten niet zeiken maar gewoon hun werk doenquote:Op zondag 26 juli 2009 00:05 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Kun je die zooi niet naar het werk laten sturen?
Pakjes bestellen en vervolgens de gehele dag niet thuis zijn is volkssport nr.1 geworden in Nederland.
Daarna klagen dat de postbode niet volgens de regels werkt maar de arme man/vrouw mag de gehele zooi wel terug naar het magazijn sleuren op de fiets![]()
Een postbode die handig de zooi in de schuur of kattenluik schuift is goed bezigAls je veel pakjes verwacht moet je ze even aanspreken dat je het wc raampje wel openlaat oid
Ja want pakketjes die bijvoorbeeld uit Hong Kong komen zijn ook zo goed traceerbaar. Je weet nooit precies wanneer het aankomt...quote:Op zondag 26 juli 2009 00:05 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Pakjes bestellen en vervolgens de gehele dag niet thuis zijn is volkssport nr.1 geworden in Nederland.
Daarna klagen dat de postbode niet volgens de regels werkt maar de arme man/vrouw mag de gehele zooi wel terug naar het magazijn sleuren op de fiets![]()
Een postbode die handig de zooi in de schuur of kattenluik schuift is goed bezigAls je veel pakjes verwacht moet je ze even aanspreken dat je het wc raampje wel openlaat oid
Dat weet je van te voren en het gaat hier ook niet meer om 1 pakje in de zoveel tijdquote:Op zondag 26 juli 2009 00:19 schreef Patrickfovic het volgende:
[..]
Ja want pakketjes die bijvoorbeeld uit Hong Kong komen zijn ook zo goed traceerbaar. Je weet nooit precies wanneer het aankomt...
Nee het kan niet naar mn werk toe.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:05 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je kunt ook tegen de postbode zeggen dat hij zelf kan tekenen en het vervolgens door het wc raampje duwt.quote:Op zondag 26 juli 2009 10:36 schreef Lolque het volgende:
[..]
Nee het kan niet naar mn werk toe.
En voor de pakketjes moet meestal getekend worden, dus dan kan ik wel een raampje openlaten maar dat schiet alsnog niks op.
Inderdaad, niet alleen de site, in orders verwerken ook.quote:
quote:Op zondag 26 juli 2009 12:56 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je kunt ook tegen de postbode zeggen dat hij zelf kan tekenen en het vervolgens door het wc raampje duwt.
Mijn punt is dat je iets kan regelen ipv zeuren terwijl je zelf "het probleem" bent.
Stuur het naar je oma, neem een postbus...
Kom je thuis, al helemaal niet meer aan die pakjes gedacht, denk je, ik moet schijten!quote:Op zondag 26 juli 2009 00:05 schreef monkeybrain het volgende:
Als je veel pakjes verwacht moet je ze even aanspreken dat je het wc raampje wel openlaat oid
Oma dood.quote:Op zondag 26 juli 2009 12:56 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je kunt ook tegen de postbode zeggen dat hij zelf kan tekenen en het vervolgens door het wc raampje duwt.
Mijn punt is dat je iets kan regelen ipv zeuren terwijl je zelf "het probleem" bent.
Stuur het naar je oma, neem een postbus...
Gelukkig zit er nog 'n papierke omquote:Op zondag 26 juli 2009 13:37 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Kom je thuis, al helemaal niet meer aan die pakjes gedacht, denk je, ik moet schijten!
Zit je op de pot, hoor je "plof" in plaats van "plons".
Kijk je naar beneden, ligt er een drol op de hello kitty-knuffel voor je nichtje![]()
![]()
![]()
Jij lijkt mijn oma met alzheimer wel, die praat ook nog over PTTquote:
Waar die pakjes vandaan komen zal het niet veel frisser zijn hoor, grote loods, kinderarbeid, drinken uit de regenpijp en schijten op een emmerquote:Op zondag 26 juli 2009 13:37 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Kom je thuis, al helemaal niet meer aan die pakjes gedacht, denk je, ik moet schijten!
Zit je op de pot, hoor je "plof" in plaats van "plons".
Kijk je naar beneden, ligt er een drol op de hello kitty-knuffel voor je nichtje![]()
![]()
![]()
Plak een post-it op de deur.quote:Op zondag 26 juli 2009 10:58 schreef Damzkieee het volgende:
Kun je bij de TNT aangeven dat ze het bij de postagentschap afleveren in plaats van bij de buren? Of moet dat bij de verzender worden aangegeven?
Ik zou er niet op rekenenquote:Op zondag 26 juli 2009 17:56 schreef aaipod het volgende:
Mijn pakketje is gisteren vertrokken uit Hong Kong.. Moet toch lukken om voor vrijdag te krijgen..
Ik heb anders meestal na de shipped melding toch wel in 3 4 dagen binnen hoor.quote:
Ik weet dattie bij de standaard classic controller niet echt lang is.. Als het 50cm is, is het veel. Maar dat maakt ook niet echt uit aangezien je 'm onderin de wiimote klikt.quote:Op zondag 26 juli 2009 18:20 schreef korting het volgende:
Weet iemand hoe lang de kabel van deze controller is?
http://dealperfect.com/detail.dp/sku.22193
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 juli 2009 18:42 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik weet dattie bij de standaard classic controller niet echt lang is.. Als het 50cm is, is het veel. Maar dat maakt ook niet echt uit aangezien je 'm onderin de wiimote klikt.
quote:- Directly plugs into the Wii console
quote:Op donderdag 23 juli 2009 07:55 schreef jack-peng het volgende:
quote:Op zondag 26 juli 2009 19:10 schreef Chuphinh het volgende:
Het werkt ook alleen voor toffe jongens gadgets.
Dat was een ''voorbeeld'' code.quote:Op zondag 26 juli 2009 19:32 schreef Ayca het volgende:
[..]
ik had best toffe jongens gadgets...
maarja 1$ stelt niks voor natuurlijk
Dan is het dus een gamecube controller met het uiterlijk van een classic controller. Best onhandig lijkt mij.quote:Op zondag 26 juli 2009 18:44 schreef korting het volgende:
[..]
Ja,quote:Op zondag 26 juli 2009 21:14 schreef Skiet het volgende:
Heeft iemand nog zicht op de oordopjes? Welke zien er hip uit, hebben redelijk/goed geluid en een aangename prijs. Hoeven niet perse van een "merk" te zijn.
Top, heb je review gelezen. Dat blikke geluid, dat klinkt als niet echt positief natuurlijk. Maar dat valt wel mee dus?quote:Op zondag 26 juli 2009 21:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja,
Deze:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8037
Heb ik hier op fok gereviewd:
[GADGETS] DealExtreme reviewtopic
En de bovenste review op DX is ook van mij. (vrijwel zelfde, maar dan vertaald)
Ja, valt heel erg mee, merk je niet.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:33 schreef Skiet het volgende:
[..]
Top, heb je review gelezen. Dat blikke geluid, dat klinkt als niet echt positief natuurlijk. Maar dat valt wel mee dus?
Denk het niet, maar wel op Mach 3 houders...quote:Op zondag 26 juli 2009 21:37 schreef Angelob het volgende:
Weten jullie trouwens of http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9299 op de fusion gezet kan worden?
Mijne staat sinds gister op packaging, en eigenlijk moet ik m op zn laatst volgende week zaterdagavond hebben....quote:Op zondag 26 juli 2009 23:48 schreef GuitarJJ het volgende:
Net weer een ballon opgelaten. Blijven vette dingen!
Ze lijken ook ontiegelijk snel te gaan. Iemand een idee waar je een klein gps signaal verzendertje kan kopen? Lijkt me wel lagge als je op de laptop je ballon kunt volgen. ^^
neu want dan weet je ook waar die landtquote:
12V naar 220V omvormer. Kun je je diepvries meenemen, of je gitaarversterker.. Alles dus. zowiezo handig om te hebben.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:34 schreef Skiet het volgende:
Ik wil zo een FM apparaat kopen voor de Ipod voor in de auto. Me nicht vroeg naar zoiets. Welke is dan een goede oplossing en geeft goed geluid?
Zijn er naast de FM apparaten die in de 12V gaan nog andere simpele oplossingen tegen lage kosten? Maar wel goed geluid?
Jack woont niet op dit forum hoor... En bedoel je dit?quote:Op maandag 27 juli 2009 12:53 schreef athlonkmf het volgende:
Hi Jack
have you received my email about the cat/pet supplies?
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:17 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Dat is wel de makkelijkste manier om hem te bereiken, want op mails heeft ie dus niet gereageerd.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:03 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Jack woont niet op dit forum hoor... En bedoel je dit?
[..]
Kan door omstandigheden tot iets meer dan 4 weken duren. Moet de halve wereld over he.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:46 schreef Neraice het volgende:
Inmiddels al bijna drie weken geleden sinds m'n bestelling is verstuurd, en pas één van de drie dingen gekregen. Duurt dat altijd zo lang? :/
Of hij lag hierquote:Op maandag 27 juli 2009 14:37 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Kan door omstandigheden tot iets meer dan 4 weken duren. Moet de halve wereld over he.
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:00 schreef Marvelous het volgende:
ik snap jullie probleem echt niet... ik heb nu 3 x besteld, soms duurt het wat langer en soms gaat het wat sneller! nou en? heb geduld... het komt heus wel binnen!
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:52 schreef Neraice het volgende:
[..]
Of hij lag hier![]()
http://frontpage.fok.nl/n(...)bij-UPS-in-Best.html
Welke had je besteld?quote:Op zondag 26 juli 2009 23:48 schreef GuitarJJ het volgende:
Net weer een ballon opgelaten. Blijven vette dingen!
Ze lijken ook ontiegelijk snel te gaan. Iemand een idee waar je een klein gps signaal verzendertje kan kopen? Lijkt me wel lagge als je op de laptop je ballon kunt volgen. ^^
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:52 schreef Neraice het volgende:
[..]
Of hij lag hier![]()
http://frontpage.fok.nl/n(...)bij-UPS-in-Best.html
Als het geshipt is zo'n 7 dagen (als je een tracking number hebt en je ziet dat het uit hong kong is meestal 5 dagen)quote:Op maandag 27 juli 2009 19:35 schreef drumstickNL het volgende:
Hoelang duurt het voordat je wat ontvangt? (DX)
Dat hangt voornamelijk af of een product op voorraad is of de leverancier het snel kan leveren. Met een beetje geluk duurt het iets meer dan een week. Als het tegen zit paar maanden.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:35 schreef drumstickNL het volgende:
Hoelang duurt het voordat je wat ontvangt? (DX)
Yup met paypal.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:43 schreef drumstickNL het volgende:
Betalen jullie allemaal met paypal? Da's toch automatische incasso?
Die staat er echt net 2 dagen op, dus als al iemand hem gelijk toen besteld had, heeft iemand hem voor t eerst over minimaal een weekquote:Op maandag 27 juli 2009 11:03 schreef RudyCarell het volgende:
Heeft iemand deze al? http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.27390
En zoja wat zijn de ervaringen...
Ja, maar Click&Buy is een totaal ander bedrijf dan Paypal. Bij Paypal betaal je gewoon voor wat je besteld heb en wat je betaald heb via het internet (zelf bevestigd dus), je krijgt niet later dingen dat je extra zult moeten betalen.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:47 schreef drumstickNL het volgende:
Daar heb ik slechte ervaringen mee, was toen een keer niet goed gegaan en toen moest ik 15 euro extra betalen. En ze dreigden met een deurwaarder bijna direct al.(Click&Buy)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |