Gast, het mag hier niet. Dus muil houden nu.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:35 schreef delano.888 het volgende:
Doe s rustig zeg, wat maakt t nou uit, tis maar speelgoed.
Niemand hier die in belgie woont?
Als het speelgoed is, bestel het dan gewoon, wees een man en neem het risico en zeik er niet overquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:35 schreef delano.888 het volgende:
Doe s rustig zeg, wat maakt t nou uit, tis maar speelgoed.
Niemand hier die in belgie woont?
Zappertjequote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:53 schreef Zapper het volgende:
[..]
Gast, het mag hier niet. Dus muil houden nu.
Das wel een heeeel matige TVPquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:27 schreef RudyCarell het volgende:
Dus....
wat kan er mis gaanquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:46 schreef jopiede het volgende:
Bij DP kon je deze krijgen http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21509 Alleen weet ik niet of die nouw wel goed zijn om in je mond te stoppenWeet iemand hier meer van?
Grtz
Gisteren binnen gehad, ziet er prima uit en geen rare plastic lucht.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:46 schreef jopiede het volgende:
Bij DP kon je deze krijgen http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21509 Alleen weet ik niet of die nouw wel goed zijn om in je mond te stoppenWeet iemand hier meer van?
Grtz
Ga er maar niet vanuit, het duurt eerder langer dan korter, en als je niks verwacht is het des te leuker als het toch nog op tijd komtquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:31 schreef firecow het volgende:
Hey vraaagje
Ik las laatst iets over Shipped via Air Mail en Shipped via Tracked Air Mail
Ik meen me te herinderen dat de normale air mail sneller was dan de tracked air mail ??
Ik ga woensdag nacht op vakantie en mijn order is vandaag 05:36NL tijd veranderd in shipped via air mail. Nu ben ik uiteraard benieuwd of dit voor of op dinsdag binnen komt ?? Wat is normaal gesproken de zendtijd met normale airmail ?
Rond de 7 dagen ben je wel bezig geloof ik.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:10 schreef Manneke_Pils het volgende:
Als iets maandag bij Hongkongpost is afgegeven door DP, wat is dan de verwachte aankomstdatum? Weet iemand dat? Kan op dealperfect of op de site van Kongkongpost niks vinden..
weinig. veruit het meeste financiert de overheid. en hun toch al kleine verzendprijs verdisconteren ze in de verkoopprijs. daarom free shipping bij de meeste artikelen. behalve bij duurdere (bijv gsms) waar een duurdere verzendmethode op zit EMSquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:44 schreef julian6 het volgende:
Wat kost het die webshops eigenlijk om zo'n envelop naar NL te sturen? vraag ik me ff af
is het registered airmail? dan kun je een track en trace doen totdat het HK verlaat. maar als je niets kan zien op DP heb ik vermoeden dat t nog niet is verzondenquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:10 schreef Manneke_Pils het volgende:
Als iets maandag bij Hongkongpost is afgegeven door DP, wat is dan de verwachte aankomstdatum? Weet iemand dat? Kan op dealperfect of op de site van Kongkongpost niks vinden..
Ja, ik heb dus die T&T gedaan en daar is nu te zien dat het maandag verzonden /afgegeven is via/ bij Hongkongpost. Ik was nu dus beniewd naar het vervolgtraject en de bijbehorende tijden/ dagen, maar dat kon/ kan ik niet vinden.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:54 schreef mcwops het volgende:
[..]
is het registered airmail? dan kun je een track en trace doen totdat het HK verlaat. maar als je niets kan zien op DP heb ik vermoeden dat t nog niet is verzonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |