En vervolgens open je een topic om 22:00 op vrijdag avond met een klachtquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:11 schreef musicfreakyme het volgende:
Dat had ik laatst ook!
"pakketje ligt daar en daar" - en ergens ver achterin de tuin.
Punt 1 - ik wil dat mn pakketjes gewoon áfgegeven worden.
Punt 2 - waarom komt de pakjes-man helemaal in mn tuin? Ga es weg, ik wil dat niet! Als ik niet opendoe kom je later maar weer
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En vervolgens open je een topic om 22:00 op vrijdag avond met een klacht
waarom heb je een tuin die toegangelijk is voor buitenstaanders uberhaupt?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:11 schreef musicfreakyme het volgende:
Dat had ik laatst ook!
"pakketje ligt daar en daar" - en ergens ver achterin de tuin.
Punt 2 - waarom komt de pakjes-man helemaal in mn tuin? Ga es weg, ik wil dat niet! Als ik niet opendoe kom je later maar weer
Je snapt het niet.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:21 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
![]()
Of je kijkt even wie het topic gestart heeft
Ja, ik heb een hond rondlopen in de tuin... 6kg schoon aan de haak.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:34 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom heb je een tuin die toegangelijk is voor buitenstaanders uberhaupt?
Ja, want voor alle pakketjes moet getekend wordenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:22 schreef Bob-B het volgende:
Ach je hebt niet voor ontvangst getekend, dus volgens mij krijg je nog een pakket.
dus omdat je een hond hebt rond lopen kan je een tuin hebben die voor buitenstaanders te bereiken is?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:36 schreef Lolque het volgende:
[..]
Ja, ik heb een hond rondlopen in de tuin... 6kg schoon aan de haak.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:39 schreef mschol het volgende:
[..]
dus omdat je een hond hebt rond lopen kan je een tuin hebben die voor buitenstaanders te bereiken is?...
Als er niet voor getekend moet worden krijg je geen briefjequote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:38 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja, want voor alle pakketjes moet getekend worden
Ik heb 6 jaar op zaterdag bij de TNT gewerkt. En ja, je krijgt ook een briefje als er niet voor getekend hoeft te worden.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:41 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Als er niet voor getekend moet worden krijg je geen briefje
Waar zit je verstand dude?
Dat krijg je heul niet, heb ik nog NOOIT gehad en ik heb al in de 50 pakjes ontvangen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:44 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ik heb 6 jaar op zaterdag bij de TNT gewerkt. En ja, je krijgt ook een briefje als er niet voor getekend hoeft te worden.
Omdat mijn tuin grenst aan die van mijn bovenbuurman, gezamelijke tuin zeg maar, dus die kan ik niet afsluiten, want hij moet er ook in kunnenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:34 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom heb je een tuin die toegangelijk is voor buitenstaanders uberhaupt?
Ik krijg ze wel hoor.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:45 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Dat krijg je heul niet, heb ik nog NOOIT gehad en ik heb al in de 50 pakjes ontvangen.
Man, nogmaals, ik heb 6 jaar bij PTT/TPG/TNT gewerkt. En jij komt mij even vertellen dat je geen briefje krijgt als je niet hoeft te tekenen. Als je thuis bent krijg je geen briefje inderdaad, maar anders krijg je toch echt een briefje als het bij ej buren ligt of als ze morgen weer terug komen, of als je het moet afhalen op het postkantoor. Hoe kom je daar anders ooit achterquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:45 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Dat krijg je heul niet, heb ik nog NOOIT gehad en ik heb al in de 50 pakjes ontvangen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |