http://www.dealperfect.com/help/default.dp/FaqID.1#4quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:53 schreef Joey101 het volgende:
Fijn dat nu iedereen je naam kan zien als je punten hebt ingewisseld![]()
http://www.dealperfect.com/points/
3'', lijkt me niet écht comfortabel.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:42 schreef Powerkiwi het volgende:
http://www.dealperfect.com/points/Detail.dp/ID.6
Gefeliciteerd met de zwangerschap van je vrouw/vriendinquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:41 schreef area78 het volgende:
Dealextreme doet de laatste tijd weer wat beter naar mijn ervaring, mn bestelling was relatief snel binnen en ze hebben vrij netjes mn customer support tickets afgehandeld dit keer.
Toch blijft het apart wat ze verkopen:
- rookmelders die niet werken
- condooms met gaten
- batterijopladers met nietwerkende overbelading-/oververhittingdetectie
enz
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:48 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de zwangerschap van je zusje
je koopt die zooi toch niet in China je bent de sjaak als ze niet werkenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:41 schreef area78 het volgende:
Dealextreme doet de laatste tijd weer wat beter naar mijn ervaring, mn bestelling was relatief snel binnen en ze hebben vrij netjes mn customer support tickets afgehandeld dit keer.
Toch blijft het apart wat ze verkopen:
- rookmelders die niet werken
- condooms met gaten
- batterijopladers met nietwerkende overbelading-/oververhittingdetectie
enz
Dat is dus niet waar. Daarom bestaan er dus lossless formaten als .flac. MP3 doet zeker wel onder voor een CD. (mits je de CD niet van een paar mp3tjes hebt gebrandquote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:39 schreef neo2000 het volgende:
terwijl mp3 dus eigenlijk minimaal cd kwaliteit is.
Denk dat e.e.a. met bitrate te maken heeft.. Ik ken maar weinig mensen die het verschil horen tussen een 320k mp3tje en een flac of ape file hoor. 128k is uiteraard niets.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:08 schreef aaipod het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar. Daarom bestaan er dus lossless formaten als .flac. MP3 doet zeker wel onder voor een CD. (mits je de CD niet van een paar mp3tjes hebt gebrand)
TNT Pakket(service?) + fotosquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:49 schreef Chuphinh het volgende:
Waarom ligt jouw pakketje nog ingepakt op de grond in een schuurtje?
Mijn buren worden nieuwschierig ondertussen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:55 schreef Chuphinh het volgende:
Ooh doen ze bij mij ook altijd. Maar ik heb onze postbode daar ook toestemming voor gegeven. Liever achterom in mijn serre dan bij een van mijn buren. Ze nemen het altijd wel netjes aan hoor daar niet van, maar ik heb geen zin om bij hun aan te kloppen.
Dat lijkt me echt kut als je daar steeds je pakje moet afhalenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:57 schreef Lolque het volgende:
[..]
Mijn buren worden nieuwschierig ondertussen.![]()
Ik werk van 8 tot 5, en ik woon in een tokkiebuurt dus die zitten allemaal in de uitkering.
Is het ook.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:59 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt kut als je daar steeds je pakje moet afhalen
eSky Belt CP V2quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:09 schreef Semmm het volgende:
Net terug van vakantie en 4 reeksen voorbij
Heb ik iets belangrijks gemist?
iemand een samenvatting?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |