heb het al veranderdquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:22 schreef Leandra het volgende:
Thnx Snetje![]()
Het meest recente topic staat onderaan trouwens, terwijl de rest van de topics van onder naar boven staan![]()
quote:
ja of ze bedoeld wat anders? ze is nl soms nogal moeilijk te begrijpenquote:MickyHoogendijk: did hug a tree. :-)#!!!?
1 day ago from web
MickyHoogendijk: On my way to nature. Tree hugging?
1 day ago from web
ja bom doe eens! ze vinden mij daar een rare ventquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:34 schreef Ole het volgende:
BOMMIE
Doe jij Chriissie even linkje sturen? je hebt toch niet zoveel te doen nu
iddquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:43 schreef Vivi het volgende:
Ik vind het idd niet erg loyaal van Chris, na al onze niet-aflatende support ../
Ik heb een beter idee..Wij als ptwiss team maken gehaktballen en laten ze keuren door Eddem in het bijzijn van Christina en op de achtergrond Mikequote:Op woensdag 22 juli 2009 00:41 schreef Greys het volgende:
Chrissie, mogen we een keertje gehaktballen bij je moeder komen eten denk je?
Dan zal je zien dat we helemaal niet weird, maar heel erg leuk ende lief en pro-Patries zijn!
dit doet me weer denken aan de penkeekbakwedstrijd met Elientje en Marilienquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:50 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik heb een beter idee..Wij als ptwiss team maken gehaktballen en laten ze keuren door Eddem in het bijzijn van Christina en op de achtergrond MikeIedereen wint en we hebben een meat -balMeet and Greet bij Ptwiss.De koningin van de gehaktballen !! Mike mag aantekeningen maken over hoe de lekkerste meatball dient klaargemaakt te worden inc jus,,maar ze daadwerkelijk bakken mag niet.
Ik wil dat Eddem blijft smachten naar goede meatballs ala pwissen en team![]()
Die draaide geen balllen maaquote:Op woensdag 22 juli 2009 01:09 schreef snetje het volgende:
[..]
dit doet me weer denken aan de penkeekbakwedstrijd met Elientje en Marilienwie? ja ! Marilien die
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:15 schreef snetje het volgende:
[..]
ja bom doe eens! ze vinden mij daar een rare ventterwijl eigenlijk jij dat bent
Volgens profiel welquote:
Leuk voor Chrissyquote:De dolverliefde tortelduifjes kunnen zich de tijd die voorafging aan de Adam/Micky-periode bijna niet meer herinneren![]()
![]()
Ja dat dan weer wel, maar we gaan GEEN medelijden met d'r hebbenquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:14 schreef Greys het volgende:
Wel schandalig eigenlijk he, dat 'Wordt Adam de vader van Micky's derde kind???'.
Ik bedoel, het is niet bepaald onze 'vriendin', maar als je twee miskramen hebt gehad is zoiets best een beetje lomp omschreven. Of ligt dat aan mij?
Oeh. The pressure! The pressurrrrrrrrre!quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:33 schreef Day het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel, maar we gaan GEEN medelijden met d'r hebben!
Sterk blijven Greys, sterk blijven!
Pótverdorie, zou dát even tof zijn zeg!quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:54 schreef beequeen het volgende:
Bedankt voor het scannen Eef. Toch even een vraagje: op de voorpagina staat dat Patries een nieuwe liefde heeft. Staat daar niks over geschreven?
[ afbeelding ]
Dat lijkt miij tofheid van de bovenste plank.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:00 schreef Greys het volgende:
Pótverdorie, zou dát even tof zijn zeg!
Een jonge adonis voor Ptwishj, waarmee ze Adam de ogen uit kan steken!![]()
Je hoeft het maar te vragenquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat lijkt miij tofheid van de bovenste plank.![]()
![]()
Misschien is het Eef niet opgevallen en is het een piepklein berichtje, bescheiden als Patries is, vandaar mijn vraag.
Edit: Thnx Eef, wat ben je snel.![]()
![]()
It's amazing Mike.quote:amyfiskePT: @MickyHoogendijk Hope you have eaten good carbs for tomorrow's workout. Are you ready for more TRX????
MickyHoogendijk: @amyfiskePT I'm so ready for more TRX! Welcome to twitter Amy. Ladies and gentlemen , Amy kicks my ass in the gym. She's the best PT.
quote:@amyfiskePT Aha! That's why we had whole wheat pasta last night
about 20 hours ago from web in reply to amyfiskePT
Wat een martelapparaat zegquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:36 schreef beequeen het volgende:
Meisje Mick hangt in een Tel Sell TRX apparaat en noemt dat mens die haar daarbij helpt PT.
[..]
It's amazing Mike.
quote:Good morning sunshines. The new harry potter film was amazing, but the ending was like pre-ejaculation in the face. 3 hours for THAT?
about 14 hours ago from web
3 uur op je gat zitten en dan nog het verhaal niet snappenquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:03 schreef Eef999 het volgende:
Chrissy is naar Harry Potter geweest![]()
[..]
Daar heeft Chrissy toch helemaal geen tijd voorquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:55 schreef snetje het volgende:
[..]
3 uur op je gat zitten en dan nog het verhaal niet snappenlezen dat soort meiden geen boeken
Nou, dat vind ik niet hoor. Ze kan iig zwanger worden toch. Tis niet alsof ze onvruchtbaar is.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:14 schreef Greys het volgende:
Wel schandalig eigenlijk he, dat 'Wordt Adam de vader van Micky's derde kind???'.
Ik bedoel, het is niet bepaald onze 'vriendin', maar als je twee miskramen hebt gehad is zoiets best een beetje lomp omschreven. Of ligt dat aan mij?
Het kwam meer door dat 'derde kind' gedeelte, want ze heeft nog geen kinderen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:04 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik niet hoor. Ze kan iig zwanger worden toch. Tis niet alsof ze onvruchtbaar is.
Maar ja, ik ben ook gewoon bot.
Nope, die houdt Ptwish nog even lekker voor zichzelf (áls het al waar is).quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:57 schreef bloodymary het volgende:
Is nu al bekend wie die jonge vent is en hoe jong die dan wel niet is?
O dat zou een bak zijn, als Ptwish nu een lékker jong blaadje aan de haak heeft geslagen. Want laten we wel zijn: Die Eddem mag dan wel 20 jaar jonger zijn dan Ptwish, give or take, maar ik vínd het toch een halfzacht ei. (En dat is niet het enige wat halfzacht aan hem was. Hihihihi.)quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nope, die houdt Ptwish nog even lekker voor zichzelf (áls het al waar is).
Overigens altijd zo 'mooi' dat er in zo'n artikel dan gesproken wordt over een 'goede vriend' die het verhaal dan verteld zou hebben aan zo'n roddelblad. Lekkere vriend, als Ptwish het zelf nog voor zich wil houden en hij weet dat!
Helemaal mee eens. Toen ik 14 was, vond ik Eddem nog wel een leuke stoere knul (maaw voorwal omdat hij met een Engkels accent spwak), maar inmiddels lijkt het me een mooiboy die lipgloss draagt, als hij de kans krijgt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:26 schreef conleche het volgende:
[..]
O dat zou een bak zijn, als Ptwish nu een lékker jong blaadje aan de haak heeft geslagen. Want laten we wel zijn: Die Eddem mag dan wel 20 jaar jonger zijn dan Ptwish, give or take, maar ik vínd het toch een halfzacht ei. (En dat is niet het enige wat halfzacht aan hem was. Hihihihi.)
*Team Ptwish meldt zich!!
Nou wat een ellende. Je identificeert je dan toch met iemand!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:19 schreef Ole het volgende:
iieeeewwww
Eddem is een supernerd gewoon!
(*&(&(&^(*^(* ik ben gewoon jarig op dezelfde dag als deze 'man'
Anders heb ik nog zoiets van "dat schept een band" maar ja .. Ik schaam me rot
Nou echt verschrikkelijk! Toen ik een jaar of 14 was was hij nog stoer! Toen was hij dj van een radiopiraat.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:33 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou wat een ellende. Je identificeert je dan toch met iemand!
quote:@adamcurry soy milk has left the fridge, no brain shrinking in this household!
quote:The coldest winter was summer in San Francisco. No one told me it would be this cold!!
22 minutes ago from web
quote:@MickyHoogendijk Right on Babes! You are totally our No Agenda Pin-Up Girl!
quote:@MickyHoogendijk reading Mark Twain again? xx
15 minutes ago from TTYtter in reply to MickyHoogendijk
quote:MickyHoogendijk my friend went to amsterdam fashion week without me but with his louise vuitton bag! kiss him for me when you see him :-) the bag! 2 minutes ago
ik word echt schijtziek van alle Louis tasjesquote:
Stom wijf die Mickyquote:Op zaterdag 25 juli 2009 04:01 schreef snetje het volgende:
[..]
ik word echt schijtziek van alle Louis tasjes![]()
ik heb me eigen tasje maar ff gemaakt .. en owee als ik er nog 1 tegen kom in de SHO ga ik er mee meppen ook nog![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 04:01 schreef snetje het volgende:
[..]
ik word echt schijtziek van alle Louis tasjes![]()
ik heb me eigen tasje maar ff gemaakt .. en owee als ik er nog 1 tegen kom in de SHO ga ik er mee meppen ook nog![]()
[ afbeelding ]
quote:real time with bill maher is my favourit show. the rest of USA TV sucks!
about 5 hours ago from web
Ze mist kwaliteitsprogramma's als "Goede tijden, slechte tijden" en "Lekker slim"?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:35 schreef Eef999 het volgende:
En de tv daar deugt ook al niet, wat doet ze daar nog![]()
Droomland valt nu al tegen![]()
[..]
'favourit'?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:35 schreef Eef999 het volgende:
En de tv daar deugt ook al niet, wat doet ze daar nog![]()
Droomland valt nu al tegen![]()
[..]
Ach, andersom gaat het net zo triest.... vanmorgen een kassabon ontvangen omdat een artikel uitverkocht was en het besteld moest worden.... staat er groot "Reservatie" opquote:
Da's Belgischquote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, andersom gaat het net zo triest.... vanmorgen een kassabon ontvangen omdat een artikel uitverkocht was en het besteld moest worden.... staat er groot "Reservatie" op
De van Dale kent het woord simpelweg niet, en het was een bedrijf wat onder de Free Record Shop valt, maar misschien heeft Hans Breukhoven inmiddels belastingasiel in België aangevraagdquote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
De van Dale kent het woord simpelweg niet, en het was een bedrijf wat onder de Free Record Shop valt, maar misschien heeft Hans Breukhoven inmiddels belastingasiel in België aangevraagd
Maar deze slaat alles.quote:MickyHoogendijk: @Tony_Touw I like good acting! Give me your top 5.
7 minutes ago from web · Reply · View Tweet · Show ConversationHide Conversation
MickyHoogendijk: @Edzzzzz The killer bees are coming!!!!!!!
8 minutes ago from web · Reply · View Tweet · Show ConversationHide Conversation
MickyHoogendijk: @shivie I will check it out. thanks.
9 minutes ago from web · Reply · View Tweet · Show ConversationHide Conversation
MickyHoogendijk: @seriesnu Ok you are right, HBO series are great. I just got an overload of housewives bullshit on every channel!! 9 minutes ago from web · Reply · View Tweet · Show ConversationHide Conversation
MickyHoogendijk: @mvdv1981 for the commercial problem we have dish network with dvr. so fast forward is my favorite button :-)
12 minutes ago from web ·
Meisje Mick's antwoord.quote:desmodus: @MickyHoogendijk Bill Maher is fantastisch. Erg intelligente man, en erg grappig. Zijn shows zijn ook als podcast te beluisteren.
quote:MickyHoogendijk: @desmodus cool will set that up.
Ik zit hier echt met open mondquote:Meisje Mick's antwoord.
[..]
[geoorloofde spamquote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:53 schreef Leandra het volgende:
Duidelijk, ik ga er dan ook vanuit dat we binnenkort een Asielgate hebben in SHO.....
Vanessa Conny die het Wassenaarse niet wil verlaten, en Hans die z'n economische crisis probeert te beperken met een verhuizing naar België, het is iig overduidelijk dat hij al met een inburgeringscursus bezig is.
Is dit serieus bedoeld als 'dat ga ik even opzetten', of mis ik wat?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:38 schreef beequeen het volgende:
Maar deze slaat alles.![]()
[..]
Meisje Mick's antwoord.
[..]
\quote:Op zondag 26 juli 2009 15:52 schreef Furia het volgende:
[..]
Is dit serieus bedoeld als 'dat ga ik even opzetten', of mis ik wat?
greys is druk met piet pootjequote:
Misschien gaat ze iets regelen? Dat er een Nederlandse variant beschikbaar komt voor immigranten?quote:
Laat maar zitten.quote:
Toch jammer hè?quote:Zanger Waylon: "Verhaal weekblad Prive klinkklare onzin"!
Dit bericht is geplaatst op 29-07-2009 om 09:10:00
Volgens weekblad Prive zou zanger Waylon de nieuwe liefde zijn van Patricia Paay. Primeurjagers sprak de twee en ...
Volgens weekblad Prive is de 29 jarige zanger Waylon, die vorige week als eerste Nederlander een platencontract tekende bij Motown, de nieuwe liefde van Patricia Paay (60).
“Klinkklare onzin”, zegt een verbaasde Waylon wanneer Primeurjagers hem hiermee confronteert. “Ik snap werkelijk niet hoe dit verhaal de wereld is ingekomen. Ik heb echt helemaal niets met Patricia Paay.
We kunnen als mens goed met elkaar opschieten en dat is alles. Ik was zo’n drie weken geleden in de studio voor een plaatopname. Mijn manager Wino, die ook manager is van Gerard Joling en Patricia, vroeg ik of ik na afloop even langskwam bij Popstars.
Ik kan goed opschieten met Gerard, Patricia en Henkjan Smits, dus leek het mij wel leuk.
Patricia zag mij en ze gaf een knuffel. Ja, zo is gewoon. We hebben toen nog een kopje koffie in de kantine gedronken en dat was het.
Ik voel me vereerd dat ik aan haar wordt gekoppeld, maar er is echt geen relatie tussen ons. Laat staan dat ik de nieuwe liefde ben. Er is best wel een chemie tussen ons, maar voor de rest was en is er niets wat mij betreft. Dit verhaal is echt uit de lucht gegrepen.
Ook Patricia Paay ontkent tegenover Primeurjagers dat Waylon haar nieuwe liefde is. “Ik voel me vereerd, maar nee hier klopt echt helemaal niets van. Zoals bekend ben ik een groot fan van Waylon.
Hij had vorig jaar Holland Got Talent moeten winnen. Ik was razend dat hij slechts tweede werd. Het contract met Motown bewijst mijn gelijk. We hebben elkaar inderdaad drie weken geleden ontmoet bij een van de opnames van Popstars.
Ik ben nogal een knuffeldier en deed dat ook bij hem. Blijkbaar hebben mensen die dit zagen verkeerd opgevat. Nee, hoor het is klinkklare onzin. Ik heb geen relatie met Waylon”.
Ik weet niet of het om die jongen gaat die er naast staat, maar die heeft net een contract bij Motownquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:53 schreef Copycat het volgende:
Waar ken ik dat jonge hoofd van?
Go Patries! Toyboys FTW
29!!!! Jézus..........quote:
Ja, jammerquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laat maar zitten.![]()
[..]
Toch jammer hè?
30 Jaar leeftijdsverschil. Dat doe ik haar (gelukkig) (nog) niet na.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:55 schreef conleche het volgende:
29!!!! Jézus..........![]()
Ben d'r stil van...............
Hmmm. Dat zou dan in jouw geval ook direct in de categorie mag niet vallen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
30 Jaar leeftijdsverschil. Dat doe ik haar (gelukkig) (nog) niet na.
Vandaar die 'gelukkig'.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:02 schreef conleche het volgende:
Hmmm. Dat zou dan in jouw geval ook direct in de categorie mag niet vallen.
Dat weet ik eigenlijk niet?? Maar dat moet zijn 1e natte droom nog krijgen denk ik.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vandaar die 'gelukkig'.
11 jaar. Dan zijn die balletjes nog heul niet ingedaald. (Toch???)
Eens en eensquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:16 schreef conleche het volgende:
Ik vind zelf zo rond de 30 precies goed.(maar die motown dude ziet eruit als 40, dus die zou ik niet moeten.
)
Je steelt mijn tekst! Wij vinden gewoon dat het zo is, he Co?!quote:
Post je het hier dan even? Ik ben te lui om het uit te zoeken nml.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:43 schreef Greys het volgende:
Dames dames, age is nothing but a number!![]()
Dus zeg niet bij voorbaat nee tegen 40!![]()
Hoe komt die gast in godesnaam bij Motown? Ik ga dat eens even terugzoeken, helemaal gemist!
Ik heb serieus het hele topic doorgescrolled om te kijken of ik het echt gestolen had.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:13 schreef Vivi het volgende:
[..]
Je steelt mijn tekst! Wij vinden gewoon dat het zo is, he Co?!
Gniffel. Trutjequote:Op woensdag 29 juli 2009 12:15 schreef Vivi het volgende:
[..]
Post je het hier dan even? Ik ben te lui om het uit te zoeken nml..
Hihihihiiiiiih. *gnork*.
Ptwish en Waylon klinkt beter dan Ptwish en Willemquote:Waylon eerste Nederlandse soloartiest bij Motown
(Novum) - Waylon zet donderdag zijn handtekening onder een contract met Motown. Hij is de eerste Nederlandse soloartiest die ooit onder de vleugels van het gerenommeerde platenlabel is genomen. Dat maakte Motowns moederbedrijf Universal Music donderdag bekend.
De 29-jarige Waylon, die geboren werd als Willem Bijkerk, vergaarde nationale bekendheid met zijn deelname aan het televisieprogramma Holland's Got Talent, een talentenshow waarin hij vorig jaar als tweede eindigde.
Via Universal Music kwam Waylon in aanraking met Motown, het legendarische label dat artiesten voortbracht als Michael Jackson, The Supremes en Stevie Wonder. Volgens het label heeft de Nederlander 'een exceptionele stem' en is hij 'een uitstekend performer'.
De eerste plaat van Waylon moet op 28 augustus in de winkels liggen. 'Wicked ways' is geproduceerd door Martin Terefe en Sacha Skarbek, die eerder samenwerkten met James Morrison en Jason Mraz. De eerste single, 'Wicked way', wordt 7 augustus gelanceerd.
Ja! Feel the force!quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:43 schreef Vivi het volgende:
Nou gaaf idd zeg! Ben benieuwd *Motown luft* .
Daar wil ik ook wel eens heen ja! Zat. gaan we naar die ene waar wij Cootje een bon voor hebben gegeven op haar verjaardagquote:Kennen jullie deze al btw, schijnt helemaal top of the bill te zijn. Voor jullie dagje zaterdag ms?
Ik heb de Story al binnen, zal straks ff scannenquote:Patricia Paay gebruikt seks om scheiding te vergeten
Uitgegeven: 29 juli 2009 11:56
Laatst gewijzigd: 29 juli 2009 12:51
AMSTERDAM – Patricia Paay wil erg graag een nieuwe liefdesrelatie. “Seks is voor mij de beste remedie om er weer bovenop te komen”, vertelt Paay tegen weekblad Story.
“Ik kan het nu ook doen zonder schuldgevoel, dat gaat niet wanneer je getrouwd bent”, aldus Paay in Story.
“Begrijp me goed: ik leef er niet op los, maar ik ga het ook niet uit de weg! Ik wil gewoon het plezier in mijn leven terughebben. En écht, seks helpt daarbij!”
Waylon
Eerder deze week werd beweerd dat Paay een relatie zou hebben met de 29-jarige zanger Waylon. Maar de twee ontkenden dit later.
“Ik voel me vereerd, maar het is klinkklare onzin. We kunnen gewoon goed met elkaar opschieten, maar dat is alles”, aldus Waylon. De twee kennen elkaar van het programma Holland’s Got Talent, waar Paay in de jury zit.
De 19-jarige dochter van Patricia Paay moet nog erg wennen aan de nieuwe instelling van haar moeder: “Christina heeft er best wel moeite mee dat ik met mannen afspreek. Zij is dat niet van haar moeder gewend.”
Gadverquote:
Ze is het niet waard om een eigen Gate te geven he? Ik vind het een trutquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:54 schreef Copycat het volgende:
Irene van de Laar is wéér verliefd. Wéér op een rijkerd.
Nee! Zelfs niet samen met haar partner in slime wier naam mij gewoon is ontschoten. Die van Ary, maar toch maar niet.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:57 schreef Greys het volgende:
Ze is het niet waard om een eigen Gate te geven he? Ik vind het een trut
Eensch!quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze is het niet waard om een eigen Gate te geven he? Ik vind het een trut
wat fijn voor t vrouwtje, hoop zo dat het dit keer wel luktquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:54 schreef Copycat het volgende:
Irene van de Laar is wéér verliefd. Wéér op een rijkerd.
Ze valt wel op mannen met aparte kapsels, vroeger had Eddem toch ook zo'n Farrah Fawcett-kapselquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:25 schreef Copycat het volgende:
Wat een suffe kuifknul. Niks voor Pittige Patries!
Ze wil gewoon een paar weken lekker sjeksen met deze nep-Shakin Stevens.Gelijk hep ze.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:25 schreef Copycat het volgende:
Wat een suffe kuifknul. Niks voor Pittige Patries!
Sjeksen? Dat is Volendams voor geyle neuckseks?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:31 schreef Anniebab het volgende:
Ze wil gewoon een paar weken lekker sjeksen met deze nep-Shakin Stevens.Gelijk hep ze.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sjeksen? Dat is Volendams voor geyle neuckseks?
En het is inderdaad een vuige roddel, zonder waarheid.
Ik teken ervoor om er zo uit te zien als ik zo oud ben....quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:43 schreef Greys het volgende:
Mijn stijl is het niet, maar pótverdikkie wat ziet Ptwish er op dat fotootje met die zwarte hoed aan het ontbijt vreselijk goed uit zeg! En op dat fotootje er naast! Niets 'ouwe taart'! Lekker wijf, verdomme!
Ze komt altijd over als een verveeld en verwend nestquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:25 schreef Vivi het volgende:
Ik vind Chrissie er wel een beetje uitzien als een ouwe taart.
Patries ziet er inderdaad super uit, al is het niet helemaal mijn smaak zo over de top, maar ze kan het zeker hebben, topquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:55 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik teken ervoor om er zo uit te zien als ik zo oud ben....
ja idd ze komt erg oud over zo... zeker naast zo'n moeder.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:25 schreef Vivi het volgende:
Ik vind Chrissie er wel een beetje uitzien als een ouwe taart.
Het is een veel te zacht ei voor zo'n pittige dame als Ptwish!quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:14 schreef Duderella het volgende:
Wat een stommerd.![]()
Ze kan toch wel beter krijgen.
En hij heeft een prutmondje.Over de kuif van onze Elvis the Paayvis zal ik maar zwijgen.
Ja maar dit is maar het tussendoortje hé, dit is gewoon even bedtijdvulling. De enige echte vent voor P'twish loopt nog ergens daarbuiten rondquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:29 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Het is een veel te zacht ei voor zo'n pittige dame als Ptwish!
Ik denk dezequote:Op donderdag 30 juli 2009 00:17 schreef Duderella het volgende:
Ik hoop wel dat ze geneukt hebben (gewoon, voor de leuk, voor Ptwish), maar dat ze toen lachend uit bed is gesprongen in een leuk ochtenddingetje omdat ze wel wat beters te doen heeft verder.
Zoals Eddem een poot uitdraaien. - Begrijpt iemand die opmerking uit één van de gescande (Dank!) artikelen, over zijn 'zaak verkopen, als voorwaarde voor de scheiding'?
Zo, die neuken écht wel!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:07 schreef Greys het volgende:
Ptwish en Waylon varen allebei mee op het Gay-bootje van Geer.
En hij benadrukte nog maar eens dat hij zéker wist dat ze elkaar heel aardig vinden, maar dat ze echt niets met elkaar doen. Ze trekken zich echter weinig aan van de roddels en dus zijn ze gewoon allebei als genodigden op de boot aanwezig om het feest mee te vieren.
Zou ze morgen die hoed opzetten, maar dan in het roze of zilver?quote:
Als ze slim is, laat ze niet té veel zien, want het is beter voor de scheiding als ze de eenzaam achtergebleven vrouw is.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou ze morgen die hoed opzetten, maar dan in het roze of zilver?![]()
En als ik haar was zou ik heel de tijd een beetje klef om MrMotown zijn nek gaan hangen, levert weer leuke foto's op voor Eddem!
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:09 schreef Ole het volgende:
Ik heb net Pwtish gezien![]()
Knuffelen met Geer op een boot! Ik riep nog Team Pwtish maar ik denk niet dat ze me hoorde
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:09 schreef Ole het volgende:
Knuffelen met Geer op een boot! Ik riep nog Team Pwtish maar ik denk niet dat ze me hoorde
Co is nog onderweg naar Amsterdam van ons saunamiddagjequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:12 schreef Ole het volgende:
Als het goed is hebben Vivi en conleche haar ook gezien
Goed bezig! Maak je ook foto's?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:09 schreef Ole het volgende:
Kom even in de F&F SCquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:00 schreef conleche het volgende:
Ik ben er!! Ik ben een beetje loom van de sauna.Heb vivi maar even gesmst of het wel gezellig is, voor ik dat hele eind ga fietsen. (ik word oud
)
Geen idee, maar aan de andere kant van Patries staat Pattyquote:
Dit schuitje ziet er idd veel gezelliger uit dan die Snikkelaasboot van Gordonquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:35 schreef Greys het volgende:![]()
Ptwish die daar vrolijk wuivend achter staat!
Het lijkt me echt een enig mens en wat heeft ze het naar haar zin gehad zo te zien!
Het leek met een gezellig schuitje, dat van Geer! En Ptwish ziet er inderdaad SUPER uit!
Hoe kan ze er nou achter komen dat we zo meeleven..Actie voor Patriesquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:43 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Dit schuitje ziet er iid veel gezelliger uit dan die Snikkelaasboot van Gordon![]()
![]()
Ongelooflijk hoe Patries er uit ziet, TOP
Misschien heeft Chrissie het toch aan haar moeder laten lezen van die "weird people"quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:45 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Hoe kan ze er nou achter komen dat we zo meeleven..Actie voor Patries
Misschien wel,schaar jij je daaronder ?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:48 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Misschien heeft Chrissie het toch aan haar moeder laten lezen van die "weird people"
Nee hoor en ik vind het van Chrissy ook een beetje weird dat ze "ons" zo noemt, we zijn nog wel zo positief over haar mummyquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:52 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Misschien wel,schaar jij je daaronder ?Meid,het is Zaterdag avond en ik ben ook voor team pwatrish.niet erg toch.
![]()
Ja ,dus dat..Patries is lief,Crissie een beetje verwent,Eddem een lul en Mike een ....vul me maar aanquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:56 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Nee hoor en ik vind het van Chrissy ook een beetje weird dat ze "ons" zo noemt, we zijn nog wel zo positief over haar mummy
Wat doet die mevrouw in dat rode truitje? Die kop, die handenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:59 schreef Eef999 het volgende:
Hij was dus wel vermomd als Elvis![]()
[ afbeelding ]
*fap fap*quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat doet die mevrouw in dat rode truitje? Die kop, die handen
Gefotosjoptquote:Op zondag 2 augustus 2009 00:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat doet die mevrouw in dat rode truitje? Die kop, die handen
hihihii, nee joh, die houdt zich met alle macht vast aan die stang. Anders zeilt ze zo de gracht in. Heb je die oren gezien??quote:
Neehhh geloof ik niet .zou kunnen..quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:49 schreef Day het volgende:
Ik zou er dus helemaal niet van opkijken als blijkt dat Waylon 't vriendje is van Gerard.
quote:the dutch press REALLY need to stop using2-4 year old horrendous, fat, and ugly pictures of me. it's NOT cute!
Ptwish ziet er beeldschoon uit en zou Christina balen dat mensen haar misschien minder mooi vindenquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/chrissiecurry/status/3088220696
[..]
Die zus en moeder van Patries zien er toch ook nog super uit zeg, goeie genenquote:Op maandag 3 augustus 2009 03:57 schreef snetje het volgende:
altijd weer leuk zon generatiefotootje![]()
ff gezellie saampjes mobielen![]()
alleen heeft oma het niet in de gaten dat het geen druktoetsen zijn
[ afbeelding ]
Kan ik me best voorstellen, ik was zelf ook nogal een laatbloeier qua looks en de eigenaressequote:Op zondag 2 augustus 2009 18:57 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ptwish ziet er beeldschoon uit en zou Christina balen dat mensen haar misschien minder mooi vinden
quote:Patricia Paay druk aan het daten
Na 21 jaar huwelijk zette Adam haar aan de kant. Patricia laat het drama achter zich en praat honderduit over haar nieuwe avonturen!
Terwijl Adam Curry gelukkig is met Micky Hoogendijk, vindt Patricia het nu tijd om de stilte te doorbreken. “Ik ben aan ’t daten,” zegt ze lachend. “Hele rijen mannen!!”
Volgens de roddelbladen zou Patricia tegenwoordig een relatie hebben met de 29-jarige zanger Waylon. Zelf vertelt ze RTL Boulevard dat ze zich vooralsnog geen raad weet met alle mannen die zichzelf aan haar aanbieden: “Ik heb allemaal smsjes, ik krijg mailtjes.. Ze willen allemaal! Kind, ik heb geen tijd!!”
Kijk dinsdag naar RTL Boulevard voor het openhartige interview!
quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:45 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Die zus en moeder van Patries zien er toch ook nog super uit zeg, goeie genen![]()
En zelfs als het helemaal niet waar is en ze zichzelf nog steeds elke avond in slaap huilt is dit het verstandigst om te doen en zeggen natuurlijk. Go Ptwish!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:25 schreef -sabine- het volgende:
Doet ze goed.
Blik vooruit en gaan met die fluit.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:21 schreef Greys het volgende:
Ptwish is uitgehuild en heeft zin in haar nieuwe leven!
En "Zo'n man WIL ik niet eens!" over Eddem
Ze heeft al haar tranen gebruikt maar meer tranen is hij niet waard.
Ze heeft Eddem niet meer gesproken, helemaal niet, sinds hij weg ging.
Absoluut geen behoefte aan ook. Eddem heeft het wel gevraagd maar zij wil niet.
Christina heeft er de meeste moeite mee, ze was papa's meisje en nu heeft papa een ander meisje.
Ptwish zal nooit tussen Christina en haar vader komen, want dat blijft toch haar vader.
Vergeven kan ze nog niet, daar heeft ze zich nog niet in verdiept, hij zoekt het maar lekker uit.
Ze heeft zoooooooo'n enorme sjans!Ze weet niet wat ze kiezen moet
Bron: NU.nlquote:'Patricia Paay weer verliefd'
Uitgegeven: 5 augustus 2009 08:43
Laatst gewijzigd: 5 augustus 2009 10:09
AMSTERDAM - Patricia Paay lijkt niet langer te willen treuren om haar huwelijksbreuk met Adam Curry. De zangeres en tv-persoonlijkheid heeft volgens Story een nieuwe liefde gevonden in de steenrijke havenbaron Hans Vervat (61).
Patricia Paay pakt draad weer opslideshow Het tijdschrift betrapte het koppel in het nachtleven van Amsterdam. "Hans en ik gaan al langer met elkaar om. Hij is een lieve en sociale man", aldus Paay in een reactie.
"Ik heb ooit tegen hem gezegd: Hans, als er ooit iets gebeurt tussen Adam en mij sta je op mijn lijstje."
Vorige week ging het gerucht dat Paay iets zou hebben met de 29-jarige zanger Waylon, maar volgens haar is dat een indianenverhaal. Ook de zanger zelf ontkende vorige week iets met Paay te hebben.
Gay Pride
Paay lijkt haar leven weer een klein beetje op de rails te hebben. Afgelopen zaterdag feestte ze met zanger Gerard Joling op een van de Gay Pride-boten en dinsdag verscheen ze aan Jolings zijde tijdens diens persconferentie in Spaarnwoude.
In mei werd bekend dat Paay na een huwelijk van twintig jaar weer vrijgezel is. Curry zette haar aan de kant voor actrice Micky Hoogendijk.
Ik zal straks de Story ff halenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:10 schreef Greys het volgende:
Ik gun Ptwish alle lol en liefde van de wereld, dus als deze meneer maar lief voor haar is...
Het kan net zo goed zijn dat ze, zoals in dat stukje van Eef al stond, gewoon al jaren goede vrienden zijn natuurlijk. Maar sowieso ziet ze er weer erg gelukkig en vrolijk uit!
Het is toch wel een hele overstap van Eddem en Wayne naar deze meneerquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:13 schreef Greys het volgende:
Oh, die foto van hierboven is een beetje outdated![]()
Dit is wat meer recent:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waylon was helemaal niet waar, dus die mag je niet meetellenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:19 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Het is toch wel een hele overstap van Eddem en Wayne naar deze meneer![]()
Maar als hij lief voor d'r is en ze wordt er gelukkig van, prima![]()
Hij heeft haar in ieder geval genoeg te bieden, zoals ze het gewend is
Ja past wel bij haar, maar ik vind de verschillen zo groot. Ze gooit het nu echt helemaal over een andere boegquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Waylon was helemaal niet waar, dus die mag je niet meetellen
Ik vind zo'n stijlvolle leuke echte heer als deze juist veel beter bij haar passen. Voor Eddem moest ze zelfs zijn haar kammen, een beetje zijn moeder spelen. Deze meneer ziet er uit alsof hij dat zelf kan, haar gehaktballen op waarde zal weten te schatten en Ptwish als een prinsesje behandelenDenk ik. Hoop ik.
Bron: Zijonlinequote:Patricai Paay (60) dumpt Rotterdamse havenbaron (61) omdat hij te oud is!
(5-8-2009) Patricia Paay, die seks de beste remedie vindt om over de breuk met Adam Curry heen te komen, is volop aan hett daten! Maar dat doet ze alleen met veel jongeren mannen. Recent werd Paay nog gekoppeld aan de 31 jaar jongere zanger Waylon, maar de 60-jarige Paay vermaakte zich afgelopen weekend met Rotterdamse havenbaron Hans Vervat , maar die is volgens Paay te oud! Wel vermaakte ze zich heel recent met de 29-jarige Waylon... En dat zeer tegen de zin van dochter Christina!
Ze is dan wel na 21 jaar huwelijk met Adam Curry weer single, bij de pakken neerzitten daar doet Patricia Paay niet aan! Met opgeheven hoofd gaat de diva verder met haar leven, en hoe. Ze is weer druk aan het daten.
Haar ex Adam mag dan nieuw geluk gevonden hebben bij Micky Hoogendijk, ook voor Patricia staan de mannen in de rij als we de zangeres mogen geloven.
"Ik ben aan het daten. Hele rijen mannen!" grapt ze. Vorige week was haar zogenaamde relatie met Waylon nog volop nieuws, maar ze vertelt nu eindelijk hoe het zit met haar liefdesleven. "Ik heb allemaal smsjes, ik krijg mailtjes. Ze willen allemaal! Kind, ik heb geen tijd!", aldus een stralende Patricia.
Overigens date Paay alleen met jongere mannen, omdat dat zij dat gezelschap gewend is. In mannen van haar eigen leeftijd ziet Paay niets..
Havenbaron Hans VervatDe zangeres en tv-persoonlijkheid heeft volgens Story een nieuwe liefde gevonden in de steenrijke havenbaron Hans Vervat (61), maar die is inmiddels door Paay weer afgeserveerd wegens te oud...
"Hans en ik gaan al langer met elkaar om. Hij is een lieve en sociale man", aldus Paay. "Ik heb ooit tegen hem gezegd: Hans, als er ooit iets gebeurt tussen Adam en mij sta je op mijn lijstje." Dat mag zo zijn, maar het bleef bij een etentje, afgelopen weekend, voor Hans Vervat. Paay vindt de man een lieve vriend, maar liet inmiddels aan vrienden weten hem als mogelijke minnaar/man te oud te vinden.
Hans Vervat is 61 jaar en Rotterdammer in hart en nieren. Hij is een ondernemer met een grote staat van dienst en is al jaren lid van de PvdA.
Weekblad Prive meldt overigens dat Paay na de opname van Popstars, dat volgende week begint, er vandoor is gegaan met zanger Waylon. Ze zou haar dochter Chrsitina huilend hebben achtergelaten in de studio toen zij met de 29-jarige zanger de nacht in verdween.
o maar op de onderste foto vind ik em nog wel kunnen bij patries hoorquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:13 schreef Greys het volgende:
Oh, die foto van hierboven is een beetje outdated![]()
Dit is wat meer recent:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nope..........hier gaat niks harder kloppen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:31 schreef Copycat het volgende:
Dat is toch heul geen geile toyboy om eens flink mee te ravotten tussen de lakens?
En gelijk heeft onze Patriesquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:21 schreef Greys het volgende:
Ptwish is uitgehuild en heeft zin in haar nieuwe leven!
En "Zo'n man WIL ik niet eens!" over Eddem
Ze heeft al haar tranen gebruikt maar meer tranen is hij niet waard.
Ze heeft Eddem niet meer gesproken, helemaal niet, sinds hij weg ging.
Absoluut geen behoefte aan ook. Eddem heeft het wel gevraagd maar zij wil niet.
Christina heeft er de meeste moeite mee, ze was papa's meisje en nu heeft papa een ander meisje.
Ptwish zal nooit tussen Christina en haar vader komen, want dat blijft toch haar vader.
Vergeven kan ze nog niet, daar heeft ze zich nog niet in verdiept, hij zoekt het maar lekker uit.
Ze heeft zoooooooo'n enorme sjans!Ze weet niet wat ze kiezen moet
Ik vind het helemaal niks, qua spannende uitstraling. De regiodirecteur van een bank.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:32 schreef Vivi het volgende:
Het is toch best een charmante man voor zijn leeftijd vind ik hoor.
het lijkt me wel iemand die eindelijk eens voor haar gaat zorgen .. ze heeft 20 jaar opgescheept gezeten met een ikweetnietwatikmoetgaandoehóen!neuspeuteraaramateurdeejeetjequote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niks, qua spannende uitstraling. De regiodirecteur van een bank.
Juist!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:19 schreef bloodymary het volgende:
Zo is dat en dat zou eigenlijk voor alle vrouwen moeten gelden! Maar helaas....
Oh... nou.... pfff.. lekker boeiend zegquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:35 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig maar. Anders had ik je man gebeld dat ie je wat beter in de hand moest houden.
nee niet als vaderfiguur! denk ook echt niet dat dat gaat lukken bij Patriesquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:15 schreef Copycat het volgende:
Patries heeft helemaal niemand nodig om voor haar te zorgen. Ze is geen geriatrisch kasplantje, maar een moderne vrouw die heel goed haar eigen boontjes - en die van een paar leuke jonge knullen - kan doppen. Die heeft geen behoefte aan een vaderfiguur.
Yep, lekker degelijk, en dat vind ik tegenwoordig wel aantrekkelijk....quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:32 schreef Vivi het volgende:
Het is toch best een charmante man voor zijn leeftijd vind ik hoor.
quote:Patricia Paay en Wethouder tongzoenend op straat gespot!
Dit bericht is geplaatst op 05-08-2009 om 12:46:00
Wethouder Hans Vervat probeert nu ineens de romance van afgelopen zondag te ontkennen. Maar is hij dit dan vergeten.....
De Rotterdamse wethouder van Economie en Verkeer en havenbaron Hans Vervat had het maar wat naar zijn zin afgelopen zondag met Patricia Paay. Jarenlang loopt hij al achter de diva aan en ziet na de breuk met Adam zijn kans schoon.
Maar zoals politici altijd al draaikonten liet Hans via zijn woordvoerder weten dat er van een romance geen sprake was, maar dat hij en Paay slechts goede vrienden zijn.
Allemaal leuk en aardig Hans maar Story fotograaf Edwin Smulders was zondagavond getuige van een opvoering die weinig te maken had met een slechts vriendschappelijke band.
Na afloop van het diner begaven de twee zich naar het hotel van Patricia Paay. Eerst nadat ze hand in hand het restaurant hadden verlaten waar ze zondag aten.
Voor het hotel begonnen de twee ook nog eens aan een stevig potje tongzoenen.
Uiteraard niet wetend dat Edwin Smulders hier allemaal getuige van was. Na een stevige zoenpartij nam Paay Hans aan de hand mee het hotel in en hield ze op haar hotelkamer zeker geen werkbespreking.
Uren later verliet Hans pas de hotelkamer. Dat was rond half drie 's nachts. Doe je dit met al je vrienden Hans?
Ik zou de rest van Ptwish lijstje wel eens willen zienquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:02 schreef Ole het volgende:
[ afbeelding ]
NIEUWE LIEFDE VOOR LA PAAY
De foto's in weekblad STORY maken een eind aan alle indianenverhalen: niet de 29-jarige Waylon, maar de 61-jarige steenrijke havenbaron Hans Vervat is de nieuwe liefde van Patrica Paay.
Story betrapte het stel in nachtelijk Amsterdam. 'Hans en ik gaan al langer met elkaar om. Ik heb ooit tegen hem gezegd: Hans, als er ooit iets gebeurt tussen Adam en mij sta je op mijn lijstje,' aldus Patricia. 'Hij is een lieve en sociale man'.
Voor meer roddels, de nieuwe story ligt vanaf vandaag in de winkel!
Oh, dat vind ik zo afschuwelijjk dat soort dingen. Met zo'n instelilng kom je er nooit als vrouw.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:57 schreef snetje het volgende:
[..]
nee niet als vaderfiguur! denk ook echt niet dat dat gaat lukken bij Patries![]()
meer galant! een gentleman .. iemand die wel de deur voor haar opent ..iemand die er wel voor zorgt dat zij eerst plaats neemt aan tafel en netjes haar stoel aanschuift ... snap ie .. etiketteetiquette .. en dat past wel bij Patries
Whut?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:14 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik zo afschuwelijjk dat soort dingen. Met zo'n instelilng kom je er nooit als vrouw.
Je kunt ook heel vrouwelijk zijn terwijl je zelf gewoon de stoel pakt en gaat zitten hoor. Bij jou betaalt de man ook zeker altijd?
ja toch stel je voor dat een man je als vrouw behandeld en wat hoffelijks doet!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:14 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik zo afschuwelijjk dat soort dingen. Met zo'n instelilng kom je er nooit als vrouw.
Je kunt ook heel vrouwelijk zijn terwijl je zelf gewoon de stoel pakt en gaat zitten hoor. Bij jou betaalt de man ook zeker altijd?
Oh dat wist ik niet. En niets mis met haarstukken, zeker niet als ze zo mooi zijnquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:56 schreef Ole het volgende:
Is geen geheim dat ze haarstukken gebruikt hoor. Was destijds nog een bitchfight over tussen haar en Conny Breukhoven.
Ik ook!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, lekker degelijk, en dat vind ik tegenwoordig wel aantrekkelijk....![]()
Maar goed, misschien gaat Patricia nog steeds liever voor jong en fout dan voor verstandig en oud.
Kom je nooit waar?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:14 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Bij mij wel. Because I'm worth itquote:Je kunt ook heel vrouwelijk zijn terwijl je zelf gewoon de stoel pakt en gaat zitten hoor. Bij jou betaalt de man ook zeker altijd?
Dat ook denk ik, maar mijn degelijke lief is dan ook wel heel lief, en intelligent, en leuk, en hij kan goed koken..... het is meer dat ik er nu zelf ook van overtuigd ben dat ik het verdiend heb dat iemand zo lief voor me is.quote:
Tot nog toe lukt dat prima dus I'll take my changesquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:13 schreef Vivi het volgende:
Als je dan maar weet dat je er nooit gaat komen zo!
OK, komen zequote:
Geweldig!!!quote:
Ik vind het ook best een charmante verschijning, een echte man ipv barbieboyquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:29 schreef Greys het volgende:
Ik vind het best een aantrekkelijke kerel
En of het nou echt haar nieuwe liefde is of niet, Ptwish heeft het in elk geval prrrrrrrrima naar haar zin zo te zien!
Super fijn voor Patries,en zij leeft nu misschien wel veel komplieter dan heel die Micky Hoogendijk.Niks karma voor Micky.Het heeft zo moeten zijn voor Ptwishquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:20 schreef Sanne het volgende:
[..]
Geweldig!!!![]()
Go Patries, Go!!!!
Ze had aluhoedje Eddem allang aan de kant moeten zetten.
http://www.at5.nl/artikel(...)met-rijke-havenbaronquote:Ik heb ooit tegen hem gezegd: Hans, als er ooit iets gebeurt tussen Adam en mij sta je op mijn lijstje
Is Hans trouwens eerder getrouwd geweest,heeft ie kinderen en event kleinkinderen..Details pleasequote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ze wilde toch een nóg jongere partner? En dan komt ze hier mee aanMaar wel leuk hoor
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:33 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ik vind het ook best een charmante verschijning, een echte man ipv barbieboy
Wat maakt het uit, hij heeft geld.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:12 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Is Hans trouwens eerder getrouwd geweest,heeft ie kinderen en event kleinkinderen..Details please![]()
![]()
![]()
![]()
En dan wil hij het ook nog eens doen met Patwiesj, de enige vraag nu is natuurlijk of hij net zo rijk is als die suikeroom van Tatjanaquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, hij heeft geld.
Gelukkig! Ik dacht al dat ik de enige was met deze mening.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:32 schreef conleche het volgende:
Ik vind hem zo booooooring. Zo bobo-achtig en zonder sjeu.![]()
Kom op Patries, dat kan je beter!!
Ik vind Hans ook niet knapquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig! Ik dacht al dat ik de enige was met deze mening.
Bron: Telegraafquote:'Wethouder te oud voor Patricia Paay'
van onze redactie
AMSTERDAM - Volgens Yvonne Keeley, de zus van Patrica Paay, is het uitgesloten dat het Holland's Got Talent-jurylid een relatie heeft met de Rotterdamse wethouder Hans Vervat. "Patricia valt op jongere mannen."
Patricia en Hans werden afgelopen weekend samen gefotografeerd in Amsterdam, maar Yvonne weet zeker dat er niets aan de hand is. "Ik weet het zeker, want zussen vertellen elkaar alles", vertelt ze in het AD.
Bovendien zouden zowel Hans en Patricia elkaars 'type' niet zijn. "Simpelweg omdat Patricia op jongere mannen valt en Hans op jongere vrouwen. Natuurlijk Hans is een charmante man, lief en heeft altijd wat interessants te vertellen. Maar we kennen hem al zo lang, hij hoort gewoon bij de familie."
Als Patricia wil heeft ze in ieder geval zó een nieuwe liefde. Ze liet eerder weten aan aandacht van mannen geen gebrek te hebben: "Ik heb allemaal smsjes, ik krijg mailtjes. Ze willen allemaal! Kind, ik heb geen tijd!'
Dat staat er toch ook? Dat Yvonne Keeley, zus van Patricia, dat zegt?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Volgens Yvonne haar zus..zojuist gelezen in Telegraaf.
Rustig jij ja..ik zegt dat ik zojuist gelezen hebt in de telegraaf maar niet hierquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat staat er toch ook? Dat Yvonne Keeley, zus van Patricia, dat zegt?
Wat rustig? Ik vraag het toch alleen maar, wat je bedoelde?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Rustig jij ja..ik zegt dat ik zojuist gelezen hebt in de telegraaf maar niet hier
Vind ik ook ja. Wel 'oud', maar een leuke beetje jongensachtige uitstraling.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:33 schreef silence_s het volgende:
Leuke man om te zien, goede uitstraling.
Als Ptwish hem al 30 jaar kent,weet ze ook hoe ie er vroegehh uitzag .Zij ziet waarschijnlijk sommige dingen Qua blikken, die wij niet weten en herkennenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Vind ik ook ja. Wel 'oud', maar een leuke beetje jongensachtige uitstraling.
Smaken verschillen, da's wel duidelijk hier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |