Post je het hier dan even? Ik ben te lui om het uit te zoeken nml.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:43 schreef Greys het volgende:
Dames dames, age is nothing but a number!![]()
Dus zeg niet bij voorbaat nee tegen 40!![]()
Hoe komt die gast in godesnaam bij Motown? Ik ga dat eens even terugzoeken, helemaal gemist!
Ik heb serieus het hele topic doorgescrolled om te kijken of ik het echt gestolen had.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:13 schreef Vivi het volgende:
[..]
Je steelt mijn tekst! Wij vinden gewoon dat het zo is, he Co?!
Gniffel. Trutjequote:Op woensdag 29 juli 2009 12:15 schreef Vivi het volgende:
[..]
Post je het hier dan even? Ik ben te lui om het uit te zoeken nml..
Hihihihiiiiiih. *gnork*.
Ptwish en Waylon klinkt beter dan Ptwish en Willemquote:Waylon eerste Nederlandse soloartiest bij Motown
(Novum) - Waylon zet donderdag zijn handtekening onder een contract met Motown. Hij is de eerste Nederlandse soloartiest die ooit onder de vleugels van het gerenommeerde platenlabel is genomen. Dat maakte Motowns moederbedrijf Universal Music donderdag bekend.
De 29-jarige Waylon, die geboren werd als Willem Bijkerk, vergaarde nationale bekendheid met zijn deelname aan het televisieprogramma Holland's Got Talent, een talentenshow waarin hij vorig jaar als tweede eindigde.
Via Universal Music kwam Waylon in aanraking met Motown, het legendarische label dat artiesten voortbracht als Michael Jackson, The Supremes en Stevie Wonder. Volgens het label heeft de Nederlander 'een exceptionele stem' en is hij 'een uitstekend performer'.
De eerste plaat van Waylon moet op 28 augustus in de winkels liggen. 'Wicked ways' is geproduceerd door Martin Terefe en Sacha Skarbek, die eerder samenwerkten met James Morrison en Jason Mraz. De eerste single, 'Wicked way', wordt 7 augustus gelanceerd.
Ja! Feel the force!quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:43 schreef Vivi het volgende:
Nou gaaf idd zeg! Ben benieuwd *Motown luft* .
Daar wil ik ook wel eens heen ja! Zat. gaan we naar die ene waar wij Cootje een bon voor hebben gegeven op haar verjaardagquote:Kennen jullie deze al btw, schijnt helemaal top of the bill te zijn. Voor jullie dagje zaterdag ms?
Ik heb de Story al binnen, zal straks ff scannenquote:Patricia Paay gebruikt seks om scheiding te vergeten
Uitgegeven: 29 juli 2009 11:56
Laatst gewijzigd: 29 juli 2009 12:51
AMSTERDAM – Patricia Paay wil erg graag een nieuwe liefdesrelatie. “Seks is voor mij de beste remedie om er weer bovenop te komen”, vertelt Paay tegen weekblad Story.
“Ik kan het nu ook doen zonder schuldgevoel, dat gaat niet wanneer je getrouwd bent”, aldus Paay in Story.
“Begrijp me goed: ik leef er niet op los, maar ik ga het ook niet uit de weg! Ik wil gewoon het plezier in mijn leven terughebben. En écht, seks helpt daarbij!”
Waylon
Eerder deze week werd beweerd dat Paay een relatie zou hebben met de 29-jarige zanger Waylon. Maar de twee ontkenden dit later.
“Ik voel me vereerd, maar het is klinkklare onzin. We kunnen gewoon goed met elkaar opschieten, maar dat is alles”, aldus Waylon. De twee kennen elkaar van het programma Holland’s Got Talent, waar Paay in de jury zit.
De 19-jarige dochter van Patricia Paay moet nog erg wennen aan de nieuwe instelling van haar moeder: “Christina heeft er best wel moeite mee dat ik met mannen afspreek. Zij is dat niet van haar moeder gewend.”
Gadverquote:
Ze is het niet waard om een eigen Gate te geven he? Ik vind het een trutquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:54 schreef Copycat het volgende:
Irene van de Laar is wéér verliefd. Wéér op een rijkerd.
Nee! Zelfs niet samen met haar partner in slime wier naam mij gewoon is ontschoten. Die van Ary, maar toch maar niet.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:57 schreef Greys het volgende:
Ze is het niet waard om een eigen Gate te geven he? Ik vind het een trut
Eensch!quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze is het niet waard om een eigen Gate te geven he? Ik vind het een trut
wat fijn voor t vrouwtje, hoop zo dat het dit keer wel luktquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:54 schreef Copycat het volgende:
Irene van de Laar is wéér verliefd. Wéér op een rijkerd.
Ze valt wel op mannen met aparte kapsels, vroeger had Eddem toch ook zo'n Farrah Fawcett-kapselquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:25 schreef Copycat het volgende:
Wat een suffe kuifknul. Niks voor Pittige Patries!
Ze wil gewoon een paar weken lekker sjeksen met deze nep-Shakin Stevens.Gelijk hep ze.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:25 schreef Copycat het volgende:
Wat een suffe kuifknul. Niks voor Pittige Patries!
Sjeksen? Dat is Volendams voor geyle neuckseks?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:31 schreef Anniebab het volgende:
Ze wil gewoon een paar weken lekker sjeksen met deze nep-Shakin Stevens.Gelijk hep ze.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sjeksen? Dat is Volendams voor geyle neuckseks?
En het is inderdaad een vuige roddel, zonder waarheid.
Ik teken ervoor om er zo uit te zien als ik zo oud ben....quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:43 schreef Greys het volgende:
Mijn stijl is het niet, maar pótverdikkie wat ziet Ptwish er op dat fotootje met die zwarte hoed aan het ontbijt vreselijk goed uit zeg! En op dat fotootje er naast! Niets 'ouwe taart'! Lekker wijf, verdomme!
Ze komt altijd over als een verveeld en verwend nestquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:25 schreef Vivi het volgende:
Ik vind Chrissie er wel een beetje uitzien als een ouwe taart.
Patries ziet er inderdaad super uit, al is het niet helemaal mijn smaak zo over de top, maar ze kan het zeker hebben, topquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:55 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik teken ervoor om er zo uit te zien als ik zo oud ben....
ja idd ze komt erg oud over zo... zeker naast zo'n moeder.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:25 schreef Vivi het volgende:
Ik vind Chrissie er wel een beetje uitzien als een ouwe taart.
Het is een veel te zacht ei voor zo'n pittige dame als Ptwish!quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:14 schreef Duderella het volgende:
Wat een stommerd.![]()
Ze kan toch wel beter krijgen.
En hij heeft een prutmondje.Over de kuif van onze Elvis the Paayvis zal ik maar zwijgen.
Ja maar dit is maar het tussendoortje hé, dit is gewoon even bedtijdvulling. De enige echte vent voor P'twish loopt nog ergens daarbuiten rondquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:29 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Het is een veel te zacht ei voor zo'n pittige dame als Ptwish!
Ik denk dezequote:Op donderdag 30 juli 2009 00:17 schreef Duderella het volgende:
Ik hoop wel dat ze geneukt hebben (gewoon, voor de leuk, voor Ptwish), maar dat ze toen lachend uit bed is gesprongen in een leuk ochtenddingetje omdat ze wel wat beters te doen heeft verder.
Zoals Eddem een poot uitdraaien. - Begrijpt iemand die opmerking uit één van de gescande (Dank!) artikelen, over zijn 'zaak verkopen, als voorwaarde voor de scheiding'?
Zo, die neuken écht wel!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:07 schreef Greys het volgende:
Ptwish en Waylon varen allebei mee op het Gay-bootje van Geer.
En hij benadrukte nog maar eens dat hij zéker wist dat ze elkaar heel aardig vinden, maar dat ze echt niets met elkaar doen. Ze trekken zich echter weinig aan van de roddels en dus zijn ze gewoon allebei als genodigden op de boot aanwezig om het feest mee te vieren.
Zou ze morgen die hoed opzetten, maar dan in het roze of zilver?quote:
Als ze slim is, laat ze niet té veel zien, want het is beter voor de scheiding als ze de eenzaam achtergebleven vrouw is.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou ze morgen die hoed opzetten, maar dan in het roze of zilver?![]()
En als ik haar was zou ik heel de tijd een beetje klef om MrMotown zijn nek gaan hangen, levert weer leuke foto's op voor Eddem!
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:09 schreef Ole het volgende:
Ik heb net Pwtish gezien![]()
Knuffelen met Geer op een boot! Ik riep nog Team Pwtish maar ik denk niet dat ze me hoorde
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:09 schreef Ole het volgende:
Knuffelen met Geer op een boot! Ik riep nog Team Pwtish maar ik denk niet dat ze me hoorde
Co is nog onderweg naar Amsterdam van ons saunamiddagjequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:12 schreef Ole het volgende:
Als het goed is hebben Vivi en conleche haar ook gezien
Goed bezig! Maak je ook foto's?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:09 schreef Ole het volgende:
Kom even in de F&F SCquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:00 schreef conleche het volgende:
Ik ben er!! Ik ben een beetje loom van de sauna.Heb vivi maar even gesmst of het wel gezellig is, voor ik dat hele eind ga fietsen. (ik word oud
)
Geen idee, maar aan de andere kant van Patries staat Pattyquote:
Dit schuitje ziet er idd veel gezelliger uit dan die Snikkelaasboot van Gordonquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:35 schreef Greys het volgende:![]()
Ptwish die daar vrolijk wuivend achter staat!
Het lijkt me echt een enig mens en wat heeft ze het naar haar zin gehad zo te zien!
Het leek met een gezellig schuitje, dat van Geer! En Ptwish ziet er inderdaad SUPER uit!
Hoe kan ze er nou achter komen dat we zo meeleven..Actie voor Patriesquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:43 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Dit schuitje ziet er iid veel gezelliger uit dan die Snikkelaasboot van Gordon![]()
![]()
Ongelooflijk hoe Patries er uit ziet, TOP
Misschien heeft Chrissie het toch aan haar moeder laten lezen van die "weird people"quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:45 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Hoe kan ze er nou achter komen dat we zo meeleven..Actie voor Patries
Misschien wel,schaar jij je daaronder ?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:48 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Misschien heeft Chrissie het toch aan haar moeder laten lezen van die "weird people"
Nee hoor en ik vind het van Chrissy ook een beetje weird dat ze "ons" zo noemt, we zijn nog wel zo positief over haar mummyquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:52 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Misschien wel,schaar jij je daaronder ?Meid,het is Zaterdag avond en ik ben ook voor team pwatrish.niet erg toch.
![]()
Ja ,dus dat..Patries is lief,Crissie een beetje verwent,Eddem een lul en Mike een ....vul me maar aanquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:56 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Nee hoor en ik vind het van Chrissy ook een beetje weird dat ze "ons" zo noemt, we zijn nog wel zo positief over haar mummy
Wat doet die mevrouw in dat rode truitje? Die kop, die handenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:59 schreef Eef999 het volgende:
Hij was dus wel vermomd als Elvis![]()
[ afbeelding ]
*fap fap*quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat doet die mevrouw in dat rode truitje? Die kop, die handen
Gefotosjoptquote:Op zondag 2 augustus 2009 00:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat doet die mevrouw in dat rode truitje? Die kop, die handen
hihihii, nee joh, die houdt zich met alle macht vast aan die stang. Anders zeilt ze zo de gracht in. Heb je die oren gezien??quote:
Neehhh geloof ik niet .zou kunnen..quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:49 schreef Day het volgende:
Ik zou er dus helemaal niet van opkijken als blijkt dat Waylon 't vriendje is van Gerard.
quote:the dutch press REALLY need to stop using2-4 year old horrendous, fat, and ugly pictures of me. it's NOT cute!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |