Ze valt wel op mannen met aparte kapsels, vroeger had Eddem toch ook zo'n Farrah Fawcett-kapselquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:25 schreef Copycat het volgende:
Wat een suffe kuifknul. Niks voor Pittige Patries!
Ze wil gewoon een paar weken lekker sjeksen met deze nep-Shakin Stevens.Gelijk hep ze.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:25 schreef Copycat het volgende:
Wat een suffe kuifknul. Niks voor Pittige Patries!
Sjeksen? Dat is Volendams voor geyle neuckseks?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:31 schreef Anniebab het volgende:
Ze wil gewoon een paar weken lekker sjeksen met deze nep-Shakin Stevens.Gelijk hep ze.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sjeksen? Dat is Volendams voor geyle neuckseks?
En het is inderdaad een vuige roddel, zonder waarheid.
Ik teken ervoor om er zo uit te zien als ik zo oud ben....quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:43 schreef Greys het volgende:
Mijn stijl is het niet, maar pótverdikkie wat ziet Ptwish er op dat fotootje met die zwarte hoed aan het ontbijt vreselijk goed uit zeg! En op dat fotootje er naast! Niets 'ouwe taart'! Lekker wijf, verdomme!
Ze komt altijd over als een verveeld en verwend nestquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:25 schreef Vivi het volgende:
Ik vind Chrissie er wel een beetje uitzien als een ouwe taart.
Patries ziet er inderdaad super uit, al is het niet helemaal mijn smaak zo over de top, maar ze kan het zeker hebben, topquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:55 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik teken ervoor om er zo uit te zien als ik zo oud ben....
ja idd ze komt erg oud over zo... zeker naast zo'n moeder.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:25 schreef Vivi het volgende:
Ik vind Chrissie er wel een beetje uitzien als een ouwe taart.
Het is een veel te zacht ei voor zo'n pittige dame als Ptwish!quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:14 schreef Duderella het volgende:
Wat een stommerd.![]()
Ze kan toch wel beter krijgen.
En hij heeft een prutmondje.Over de kuif van onze Elvis the Paayvis zal ik maar zwijgen.
Ja maar dit is maar het tussendoortje hé, dit is gewoon even bedtijdvulling. De enige echte vent voor P'twish loopt nog ergens daarbuiten rondquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:29 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Het is een veel te zacht ei voor zo'n pittige dame als Ptwish!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |