heb het al veranderdquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:22 schreef Leandra het volgende:
Thnx Snetje![]()
Het meest recente topic staat onderaan trouwens, terwijl de rest van de topics van onder naar boven staan![]()
quote:
ja of ze bedoeld wat anders? ze is nl soms nogal moeilijk te begrijpenquote:MickyHoogendijk: did hug a tree. :-)#!!!?
1 day ago from web
MickyHoogendijk: On my way to nature. Tree hugging?
1 day ago from web
ja bom doe eens! ze vinden mij daar een rare ventquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:34 schreef Ole het volgende:
BOMMIE
Doe jij Chriissie even linkje sturen? je hebt toch niet zoveel te doen nu
iddquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:43 schreef Vivi het volgende:
Ik vind het idd niet erg loyaal van Chris, na al onze niet-aflatende support ../
Ik heb een beter idee..Wij als ptwiss team maken gehaktballen en laten ze keuren door Eddem in het bijzijn van Christina en op de achtergrond Mikequote:Op woensdag 22 juli 2009 00:41 schreef Greys het volgende:
Chrissie, mogen we een keertje gehaktballen bij je moeder komen eten denk je?
Dan zal je zien dat we helemaal niet weird, maar heel erg leuk ende lief en pro-Patries zijn!
dit doet me weer denken aan de penkeekbakwedstrijd met Elientje en Marilienquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:50 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik heb een beter idee..Wij als ptwiss team maken gehaktballen en laten ze keuren door Eddem in het bijzijn van Christina en op de achtergrond MikeIedereen wint en we hebben een meat -balMeet and Greet bij Ptwiss.De koningin van de gehaktballen !! Mike mag aantekeningen maken over hoe de lekkerste meatball dient klaargemaakt te worden inc jus,,maar ze daadwerkelijk bakken mag niet.
Ik wil dat Eddem blijft smachten naar goede meatballs ala pwissen en team![]()
Die draaide geen balllen maaquote:Op woensdag 22 juli 2009 01:09 schreef snetje het volgende:
[..]
dit doet me weer denken aan de penkeekbakwedstrijd met Elientje en Marilienwie? ja ! Marilien die
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:15 schreef snetje het volgende:
[..]
ja bom doe eens! ze vinden mij daar een rare ventterwijl eigenlijk jij dat bent
Volgens profiel welquote:
Leuk voor Chrissyquote:De dolverliefde tortelduifjes kunnen zich de tijd die voorafging aan de Adam/Micky-periode bijna niet meer herinneren![]()
![]()
Ja dat dan weer wel, maar we gaan GEEN medelijden met d'r hebbenquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:14 schreef Greys het volgende:
Wel schandalig eigenlijk he, dat 'Wordt Adam de vader van Micky's derde kind???'.
Ik bedoel, het is niet bepaald onze 'vriendin', maar als je twee miskramen hebt gehad is zoiets best een beetje lomp omschreven. Of ligt dat aan mij?
Oeh. The pressure! The pressurrrrrrrrre!quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:33 schreef Day het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel, maar we gaan GEEN medelijden met d'r hebben!
Sterk blijven Greys, sterk blijven!
Pótverdorie, zou dát even tof zijn zeg!quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:54 schreef beequeen het volgende:
Bedankt voor het scannen Eef. Toch even een vraagje: op de voorpagina staat dat Patries een nieuwe liefde heeft. Staat daar niks over geschreven?
[ afbeelding ]
Dat lijkt miij tofheid van de bovenste plank.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:00 schreef Greys het volgende:
Pótverdorie, zou dát even tof zijn zeg!
Een jonge adonis voor Ptwishj, waarmee ze Adam de ogen uit kan steken!![]()
Je hoeft het maar te vragenquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat lijkt miij tofheid van de bovenste plank.![]()
![]()
Misschien is het Eef niet opgevallen en is het een piepklein berichtje, bescheiden als Patries is, vandaar mijn vraag.
Edit: Thnx Eef, wat ben je snel.![]()
![]()
It's amazing Mike.quote:amyfiskePT: @MickyHoogendijk Hope you have eaten good carbs for tomorrow's workout. Are you ready for more TRX????
MickyHoogendijk: @amyfiskePT I'm so ready for more TRX! Welcome to twitter Amy. Ladies and gentlemen , Amy kicks my ass in the gym. She's the best PT.
quote:@amyfiskePT Aha! That's why we had whole wheat pasta last night
about 20 hours ago from web in reply to amyfiskePT
Wat een martelapparaat zegquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:36 schreef beequeen het volgende:
Meisje Mick hangt in een Tel Sell TRX apparaat en noemt dat mens die haar daarbij helpt PT.
[..]
It's amazing Mike.
quote:Good morning sunshines. The new harry potter film was amazing, but the ending was like pre-ejaculation in the face. 3 hours for THAT?
about 14 hours ago from web
3 uur op je gat zitten en dan nog het verhaal niet snappenquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:03 schreef Eef999 het volgende:
Chrissy is naar Harry Potter geweest![]()
[..]
Daar heeft Chrissy toch helemaal geen tijd voorquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:55 schreef snetje het volgende:
[..]
3 uur op je gat zitten en dan nog het verhaal niet snappenlezen dat soort meiden geen boeken
Nou, dat vind ik niet hoor. Ze kan iig zwanger worden toch. Tis niet alsof ze onvruchtbaar is.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:14 schreef Greys het volgende:
Wel schandalig eigenlijk he, dat 'Wordt Adam de vader van Micky's derde kind???'.
Ik bedoel, het is niet bepaald onze 'vriendin', maar als je twee miskramen hebt gehad is zoiets best een beetje lomp omschreven. Of ligt dat aan mij?
Het kwam meer door dat 'derde kind' gedeelte, want ze heeft nog geen kinderen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:04 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik niet hoor. Ze kan iig zwanger worden toch. Tis niet alsof ze onvruchtbaar is.
Maar ja, ik ben ook gewoon bot.
Nope, die houdt Ptwish nog even lekker voor zichzelf (áls het al waar is).quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:57 schreef bloodymary het volgende:
Is nu al bekend wie die jonge vent is en hoe jong die dan wel niet is?
O dat zou een bak zijn, als Ptwish nu een lékker jong blaadje aan de haak heeft geslagen. Want laten we wel zijn: Die Eddem mag dan wel 20 jaar jonger zijn dan Ptwish, give or take, maar ik vínd het toch een halfzacht ei. (En dat is niet het enige wat halfzacht aan hem was. Hihihihi.)quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nope, die houdt Ptwish nog even lekker voor zichzelf (áls het al waar is).
Overigens altijd zo 'mooi' dat er in zo'n artikel dan gesproken wordt over een 'goede vriend' die het verhaal dan verteld zou hebben aan zo'n roddelblad. Lekkere vriend, als Ptwish het zelf nog voor zich wil houden en hij weet dat!
Helemaal mee eens. Toen ik 14 was, vond ik Eddem nog wel een leuke stoere knul (maaw voorwal omdat hij met een Engkels accent spwak), maar inmiddels lijkt het me een mooiboy die lipgloss draagt, als hij de kans krijgt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:26 schreef conleche het volgende:
[..]
O dat zou een bak zijn, als Ptwish nu een lékker jong blaadje aan de haak heeft geslagen. Want laten we wel zijn: Die Eddem mag dan wel 20 jaar jonger zijn dan Ptwish, give or take, maar ik vínd het toch een halfzacht ei. (En dat is niet het enige wat halfzacht aan hem was. Hihihihi.)
*Team Ptwish meldt zich!!
Nou wat een ellende. Je identificeert je dan toch met iemand!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:19 schreef Ole het volgende:
iieeeewwww
Eddem is een supernerd gewoon!
(*&(&(&^(*^(* ik ben gewoon jarig op dezelfde dag als deze 'man'
Anders heb ik nog zoiets van "dat schept een band" maar ja .. Ik schaam me rot
Nou echt verschrikkelijk! Toen ik een jaar of 14 was was hij nog stoer! Toen was hij dj van een radiopiraat.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:33 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou wat een ellende. Je identificeert je dan toch met iemand!
quote:@adamcurry soy milk has left the fridge, no brain shrinking in this household!
quote:The coldest winter was summer in San Francisco. No one told me it would be this cold!!
22 minutes ago from web
quote:@MickyHoogendijk Right on Babes! You are totally our No Agenda Pin-Up Girl!
quote:@MickyHoogendijk reading Mark Twain again? xx
15 minutes ago from TTYtter in reply to MickyHoogendijk
quote:MickyHoogendijk my friend went to amsterdam fashion week without me but with his louise vuitton bag! kiss him for me when you see him :-) the bag! 2 minutes ago
ik word echt schijtziek van alle Louis tasjesquote:
Stom wijf die Mickyquote:Op zaterdag 25 juli 2009 04:01 schreef snetje het volgende:
[..]
ik word echt schijtziek van alle Louis tasjes![]()
ik heb me eigen tasje maar ff gemaakt .. en owee als ik er nog 1 tegen kom in de SHO ga ik er mee meppen ook nog![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 04:01 schreef snetje het volgende:
[..]
ik word echt schijtziek van alle Louis tasjes![]()
ik heb me eigen tasje maar ff gemaakt .. en owee als ik er nog 1 tegen kom in de SHO ga ik er mee meppen ook nog![]()
[ afbeelding ]
quote:real time with bill maher is my favourit show. the rest of USA TV sucks!
about 5 hours ago from web
Ze mist kwaliteitsprogramma's als "Goede tijden, slechte tijden" en "Lekker slim"?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:35 schreef Eef999 het volgende:
En de tv daar deugt ook al niet, wat doet ze daar nog![]()
Droomland valt nu al tegen![]()
[..]
'favourit'?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:35 schreef Eef999 het volgende:
En de tv daar deugt ook al niet, wat doet ze daar nog![]()
Droomland valt nu al tegen![]()
[..]
Ach, andersom gaat het net zo triest.... vanmorgen een kassabon ontvangen omdat een artikel uitverkocht was en het besteld moest worden.... staat er groot "Reservatie" opquote:
Da's Belgischquote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, andersom gaat het net zo triest.... vanmorgen een kassabon ontvangen omdat een artikel uitverkocht was en het besteld moest worden.... staat er groot "Reservatie" op
De van Dale kent het woord simpelweg niet, en het was een bedrijf wat onder de Free Record Shop valt, maar misschien heeft Hans Breukhoven inmiddels belastingasiel in België aangevraagdquote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
De van Dale kent het woord simpelweg niet, en het was een bedrijf wat onder de Free Record Shop valt, maar misschien heeft Hans Breukhoven inmiddels belastingasiel in België aangevraagd
Maar deze slaat alles.quote:MickyHoogendijk: @Tony_Touw I like good acting! Give me your top 5.
7 minutes ago from web · Reply · View Tweet · Show ConversationHide Conversation
MickyHoogendijk: @Edzzzzz The killer bees are coming!!!!!!!
8 minutes ago from web · Reply · View Tweet · Show ConversationHide Conversation
MickyHoogendijk: @shivie I will check it out. thanks.
9 minutes ago from web · Reply · View Tweet · Show ConversationHide Conversation
MickyHoogendijk: @seriesnu Ok you are right, HBO series are great. I just got an overload of housewives bullshit on every channel!! 9 minutes ago from web · Reply · View Tweet · Show ConversationHide Conversation
MickyHoogendijk: @mvdv1981 for the commercial problem we have dish network with dvr. so fast forward is my favorite button :-)
12 minutes ago from web ·
Meisje Mick's antwoord.quote:desmodus: @MickyHoogendijk Bill Maher is fantastisch. Erg intelligente man, en erg grappig. Zijn shows zijn ook als podcast te beluisteren.
quote:MickyHoogendijk: @desmodus cool will set that up.
Ik zit hier echt met open mondquote:Meisje Mick's antwoord.
[..]
[geoorloofde spamquote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:53 schreef Leandra het volgende:
Duidelijk, ik ga er dan ook vanuit dat we binnenkort een Asielgate hebben in SHO.....
Vanessa Conny die het Wassenaarse niet wil verlaten, en Hans die z'n economische crisis probeert te beperken met een verhuizing naar België, het is iig overduidelijk dat hij al met een inburgeringscursus bezig is.
Is dit serieus bedoeld als 'dat ga ik even opzetten', of mis ik wat?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:38 schreef beequeen het volgende:
Maar deze slaat alles.![]()
[..]
Meisje Mick's antwoord.
[..]
\quote:Op zondag 26 juli 2009 15:52 schreef Furia het volgende:
[..]
Is dit serieus bedoeld als 'dat ga ik even opzetten', of mis ik wat?
greys is druk met piet pootjequote:
Misschien gaat ze iets regelen? Dat er een Nederlandse variant beschikbaar komt voor immigranten?quote:
Laat maar zitten.quote:
Toch jammer hè?quote:Zanger Waylon: "Verhaal weekblad Prive klinkklare onzin"!
Dit bericht is geplaatst op 29-07-2009 om 09:10:00
Volgens weekblad Prive zou zanger Waylon de nieuwe liefde zijn van Patricia Paay. Primeurjagers sprak de twee en ...
Volgens weekblad Prive is de 29 jarige zanger Waylon, die vorige week als eerste Nederlander een platencontract tekende bij Motown, de nieuwe liefde van Patricia Paay (60).
“Klinkklare onzin”, zegt een verbaasde Waylon wanneer Primeurjagers hem hiermee confronteert. “Ik snap werkelijk niet hoe dit verhaal de wereld is ingekomen. Ik heb echt helemaal niets met Patricia Paay.
We kunnen als mens goed met elkaar opschieten en dat is alles. Ik was zo’n drie weken geleden in de studio voor een plaatopname. Mijn manager Wino, die ook manager is van Gerard Joling en Patricia, vroeg ik of ik na afloop even langskwam bij Popstars.
Ik kan goed opschieten met Gerard, Patricia en Henkjan Smits, dus leek het mij wel leuk.
Patricia zag mij en ze gaf een knuffel. Ja, zo is gewoon. We hebben toen nog een kopje koffie in de kantine gedronken en dat was het.
Ik voel me vereerd dat ik aan haar wordt gekoppeld, maar er is echt geen relatie tussen ons. Laat staan dat ik de nieuwe liefde ben. Er is best wel een chemie tussen ons, maar voor de rest was en is er niets wat mij betreft. Dit verhaal is echt uit de lucht gegrepen.
Ook Patricia Paay ontkent tegenover Primeurjagers dat Waylon haar nieuwe liefde is. “Ik voel me vereerd, maar nee hier klopt echt helemaal niets van. Zoals bekend ben ik een groot fan van Waylon.
Hij had vorig jaar Holland Got Talent moeten winnen. Ik was razend dat hij slechts tweede werd. Het contract met Motown bewijst mijn gelijk. We hebben elkaar inderdaad drie weken geleden ontmoet bij een van de opnames van Popstars.
Ik ben nogal een knuffeldier en deed dat ook bij hem. Blijkbaar hebben mensen die dit zagen verkeerd opgevat. Nee, hoor het is klinkklare onzin. Ik heb geen relatie met Waylon”.
Ik weet niet of het om die jongen gaat die er naast staat, maar die heeft net een contract bij Motownquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:53 schreef Copycat het volgende:
Waar ken ik dat jonge hoofd van?
Go Patries! Toyboys FTW
29!!!! Jézus..........quote:
Ja, jammerquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laat maar zitten.![]()
[..]
Toch jammer hè?
30 Jaar leeftijdsverschil. Dat doe ik haar (gelukkig) (nog) niet na.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:55 schreef conleche het volgende:
29!!!! Jézus..........![]()
Ben d'r stil van...............
Hmmm. Dat zou dan in jouw geval ook direct in de categorie mag niet vallen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
30 Jaar leeftijdsverschil. Dat doe ik haar (gelukkig) (nog) niet na.
Vandaar die 'gelukkig'.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:02 schreef conleche het volgende:
Hmmm. Dat zou dan in jouw geval ook direct in de categorie mag niet vallen.
Dat weet ik eigenlijk niet?? Maar dat moet zijn 1e natte droom nog krijgen denk ik.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vandaar die 'gelukkig'.
11 jaar. Dan zijn die balletjes nog heul niet ingedaald. (Toch???)
Eens en eensquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:16 schreef conleche het volgende:
Ik vind zelf zo rond de 30 precies goed.(maar die motown dude ziet eruit als 40, dus die zou ik niet moeten.
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |