quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:21 schreef o.us het volgende:
tvp
Hij zou er boven moeten staan, hij weet wat hij gedaan heeft. De hoaxroepers zijn een marginale groep, 90% van de mensheid gelooft dat hij er geweest is, schat ik zo.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:18 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als je iets gevaarlijks hebt ondernomen voor het gewin van de mensheid. En die zelfde mensen, waarvoor je dat grote gevaar hebt genomen, je voor de rest van je leven een pathalogische leugenaar noemen?
Ik zou met er ook wel wat van aantrekken.
Argumenten? En dan vooral die dingen die aantonen dat ze NIET op de maan geweest zijnquote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:40 schreef Sigmund666 het volgende:
Ze zijn er nooit geweest.![]()
Ze wouden alleen die ruimtewedloop met de USSR winnen.
Waarom zijn we na die ene missie nooit verder gegaan dan?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:45 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Argumenten? En dan vooral die dingen die aantonen dat ze NIET op de maan geweest zijn
Iemand die roept dat we na die 'ene missie' niet meer op de Maan zijn geweest. Heeft zijn feiten duidelijk niet op een rij. Dus dan is elke discussie zinloos.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:49 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Waarom zijn we na die ene missie nooit verder gegaan dan?Dat wil ik wel eens weten. Geen geld is een lulverhaal. De Amerikanen pompen nu ook triljoenen in hun economie.
There was the Vietnam war.... Daar ging het merendeel van al het geld heenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:49 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Waarom zijn we na die ene missie nooit verder gegaan dan?Dat wil ik wel eens weten. Geen geld is een lulverhaal. De Amerikanen pompen nu ook triljoenen in hun economie.
Apollo 17 was de laatste, iets meer high-tec enzo:quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:49 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Waarom zijn we na die ene missie nooit verder gegaan dan?![]()
Ga ergens anders lekker arrogant doen kerelquote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:51 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Iemand die roept dat we na die 'ene missie' niet meer op de Maan zijn geweest. Heeft zijn feiten duidelijk niet op een rij. Dus dan is elke discussie zinloos.
Ik adviseer je bij deze je goed in te lezen voordat je deel wil nemen aan een discussie. Dit gaat op voor elke discussie waar je ooit aan mee wil gaan doen.
Apollo 14, potje golf op de maan. Echt iets wat je gaat doen om de geloofwaardigheid te verhogen, als je de boel aan het hoaxen bent vanuit studio 21:quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:49 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Waarom zijn we na die ene missie nooit verder gegaan dan?![]()
Ben je er nog steeds van overtuigd dat we op de maan zijn geweest?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:51 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Iemand die roept dat we na die 'ene missie' niet meer op de Maan zijn geweest. Heeft zijn feiten duidelijk niet op een rij. Dus dan is elke discussie zinloos.
Ik adviseer je bij deze je goed in te lezen voordat je deel wil nemen aan een discussie. Dit gaat op voor elke discussie waar je ooit aan mee wil gaan doen.
"We" zijn na die ene missie wèl verder gegaan, nog jaren. Mischien daarna tijdelijk meer in andere richtingen omdat daar ook uitdagingen liggen, en keuzes gemaakt moeten worden. Maar de Maan is nog niet weg als doel.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:49 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Heb je een bron waarin staat dat NASA toegeeft NOOIT op de Maan te zijn geweest en zij alles gefaked hebben?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ben je er nog steeds van overtuigd dat we op de maan zijn geweest?
Er is zo gigantisch veel bewijs dat we er NIET zijn geweest. NASA zelf heeft (gedeeltelijk) toegegeven dat de hele missie van te voren in scene is gezet.
Er is niemand die mij ooit kan overtuigen dat we ooit op de maan zijn geweest. Het is fokking 40 jaar geleden, de techniek is 50x verbetert, en pas in 2020 willen ze weer naar de maan. 11 jaar?!?
Zal er wel niet van komen, want in 2012 gaan we er toch allemaal aan
Nou nee, kom maar eens met een bron danquote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Er is zo gigantisch veel bewijs dat we er NIET zijn geweest. NASA zelf heeft (gedeeltelijk) toegegeven dat de hele missie van te voren in scene is gezet.
Dat is dit topic volgens mij al 30x langs geweest.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:20 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Heb je een bron waarin staat dat NASA toegeeft NOOIT op de Maan te zijn geweest en zij alles gefaked hebben?
Ga jij eens naar bed!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:25 schreef Dartanion het volgende:
Er zijn vele beelden, waarvan aan te tonen is ze echt zijn.
Zo een grote leugen kan men nooit achter houden, zeker niet in Amerika
Waarom zouden ze zo een groot risico willen lopen?
De koude oorlog was bezig, de Russen hielden de Amerikanen dus goed in de gaten, daaruit blijkt ook dat er echt mensen op de Maan zijn geweest.
Dat zijn enkele redenen
Disclosure.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:19 schreef Dartanion het volgende:
Ticker, je bent onuitputtelijk!
Even hypothetisch:
Je hebt gelijk! Er zijn duidelijk structuren etc. En nu? Wat kunnen wij met die info?
Ben aan het zoeken!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:25 schreef Dartanion het volgende:
PS: je geeft aan dat die bron makkelijk te vinden is voor jou, dus kan het toch geen kwaad om met zo een kleine moeite zo een groots gebaar te maken?
Omdat ze daarvoor ook allang in de ruimte waren geweest misschien? Of geloof je dat ook niet. Dan is naar de maan toe niet een heel grote stap meer vind ik. Plus we hebben er TV-beelden van gezien, duizenden mensen die er aan mee hebben geholpen die nooit allemaal hun mond zouden kunnen houden, etc.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat is dit topic volgens mij al 30x langs geweest.
Maar nu mijn vraag; Waarom denk jij dat we er WEL zijn geweest. Ik ben benieuwd naar je mening (serieus!)
Inderdaad, als de Russen "hoax" hadden kunnen roepen, hadden ze het ongetwijfeld gedaan. En veel te vroeg ook, waarschijnlijkquote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:25 schreef Dartanion het volgende:
De koude oorlog was bezig, de Russen hielden de Amerikanen dus goed in de gaten, daaruit blijkt ook dat er echt mensen op de Maan zijn geweest.
Zou ik graag mijn theorie op los willen gooien.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:26 schreef Ticker het volgende:
[..]
Disclosure.
Buitenaards leven is er, en wij maken ruzie om religie?
Waar komt religie dan eigenlijk vandaan en wie is de mensheid.
Hele logische vragen die in navolging komen.
http://uk.answers.yahoo.c(...)0090329053609AARCO5Equote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:28 schreef Pek het volgende:
Inderdaad, als de Russen "hoax" hadden kunnen roepen, hadden ze het ongetwijfeld gedaan. En veel te vroeg ook, waarschijnlijk
Kijk eens, die rechter, dat is Buzz Aldrin, een vrijmetselaar.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:40 schreef Pek het volgende:
Ah hell, wat nou nep. Laten we er een hommage van maken![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij komt religie voort uit 2 dingen:quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:26 schreef Ticker het volgende:
[..]
Disclosure.
Buitenaards leven is er, en wij maken ruzie om religie?
[quote]
Als het een einde zou maken aan religie, zou ik het nog overwegen. Maar dat ongedierte vindt wel een manier om zich ook daar mee te identificeren.
[quot]
Waar komt religie dan eigenlijk vandaan en wie is de mensheid.
Helaas komen we dan nog dieper in een poel van speculatie, we zijn het toch wel eens dat de Maan onbewoond is?quote:Hele logische vragen die in navolging komen.
Dat is gewoon keihard bewijs, die hadden dit echt niet laten lopenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
http://uk.answers.yahoo.c(...)0090329053609AARCO5E
Klopt, de Russen hebben het nimmer ontkent. Dat moet ik nageven
werelds best bewaarde geheim; De Vrijmetselaars.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:30 schreef Ticker het volgende:
[..]
Kijk eens, die rechter, dat is Buzz Aldrin, een vrijmetselaar.
Hoe weet ik dat - hij draagt met trots zijn giganisch dikke vrijmetselaar ring, en nogwel op deze foto.
Masons own the world
Klopt. Zeker gezien de spanningen tussen USA en USSR. Toch ben ik nog steeds niet overtuigd (en nimmer ben jij van mijn ontkenning)quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:31 schreef Pek het volgende:
[..]
Dat is gewoon keihard bewijs, die hadden dit echt niet laten lopen
Ook onlogisch, huidige religie is een slap aftreksel van de kennis van voor een catastrofe die de mensheid heeft verdeelt. De overeenkomsten in religie over de gehele wereld tonen dit aan.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:30 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Volgens mij komt religie voort uit 2 dingen:
Toen er nog geen eenduidige overkoepelende regering was moesten mensen een leiddraad hebben hoe er een goede samenlevering zou werken, dus een boek met normen en waarden.
Deel twee is veiligheid, God luisterd altijd, vergeeft je, kan je helpen etc.
Onbewoond als in niet mogelijk om op te leven, inderdaad. Maar deze structuren zijn niet leeg, en zeker niet (allemaal) door de mensheid gebouwd.quote:Helaas komen we dan nog dieper in een poel van speculatie, we zijn het toch wel eens dat de Maan onbewoond is?
Op de persoon spelen, zwaktebod. FAILquote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:30 schreef Ticker het volgende:
[..]
Kijk eens, die rechter, dat is Buzz Aldrin, een vrijmetselaar.
Hoe weet ik dat - hij draagt met trots zijn giganisch dikke vrijmetselaar ring, en nogwel op deze foto.
Masons own the world
God is de grootste grap wat de mensheid ooit heeft voorgebracht. Religie dient enkel als machtsmiddel.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:35 schreef Ticker het volgende:
Ook onlogisch, huidige religie is een slap aftreksel van de kennis van voor een catastrofe die de mensheid heeft verdeelt. De overeenkomsten in religie over de gehele wereld tonen dit aan.
Er zijn fracties met ieder hun eigen 'god' overgebleven op elk continent.
Er zijn grote overeenkomsten maar ook grote verschillen. Het hangt er vanaf waar je je op concentreerd.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:35 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ook onlogisch, huidige religie is een slap aftreksel van de kennis van voor een catastrofe die de mensheid heeft verdeelt. De overeenkomsten in religie over de gehele wereld tonen dit aan.
Er zijn fracties met ieder hun eigen 'god' overgebleven op elk continent.
dat is een hoop speculatie in 3 zinnen!quote:Onbewoond als in niet mogelijk om op te leven, inderdaad. Maar deze structuren zijn niet leeg, en zeker niet (allemaal) door de mensheid gebouwd.
Deze machine is echt maar het tipje van de ijsberg.
Als dat de enige reden is waarom je het niet kan geloven... tja.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:33 schreef -CRASH- het volgende:
He Ticker....
Als er op de foto nou echt een graafmashine op zou staan, en nasa houd dat geheim voor iedereen.
Denk je dan niet dat ze de foto op internet zouden zetten waar zomaar alles opstaat.
En ik ben het roerend met hem eens!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:38 schreef Dartanion het volgende:
dat is een hoop speculatie in 3 zinnen!
quote:
http://tl2k.org/history.htmquote:On July 20, 1969, two American Astronauts landed on the moon of the planet Earth, in an area known as Mare Tranquilitatis , or "Sea of Tranquility". One of those brave men was Brother Edwin Eugene (Buzz) Aldrin, Jr., a member of Clear Lake Lodge No. 1417, AF&AM, Seabrook, Texas. Brother Aldrin carried with him SPECIAL DEPUTATION of then Grand Master J. Guy Smith, constituting and appointing Brother Aldrin as Special Deputy of the Grand Master, granting unto him full power in the premises to represent the Grand Master as such and authorize him to claim Masonic Territorial Jurisdiction for The Most Worshipful Grand Lodge of Texas, Ancient Free and Accepted Masons, on The Moon, and directed that he make due return of his acts. Brother Aldrin certified that the SPECIAL DEPUTATION was carried by him to the Moon on July 20, 1969.
To commemorate this historic event, and to further solidify and establish Texas Freemasonry on the Moon, it is proposed that a charter be issued to a new Lodge, to be known as Tranquility Lodge No. 2000, and that authorization for such new Lodge and its
God alsin almachtig alziend en overal aanwezig.. inderdaad (hoewel intelligent design een punt heeft)quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
God is de grootste grap wat de mensheid ooit heeft voorgebracht. Religie dient enkel als machtsmiddel.
Ach, niet dit weerquote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:40 schreef Ticker het volgende:
[..]
[..]
http://tl2k.org/history.htm
Een lodge op de maan!
God is in het leven geroepen om mensen te laten denken dat ze altijd in de gaten gehouden werden, voor er camera's waren die dat daadwerkelijk konden.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:44 schreef Ticker het volgende:
[..]
God alsin almachtig alziend en overal aanwezig.. inderdaad (hoewel intelligent design een punt heeft)
Maar in de bijbel wordt God beschreven als een huminoide die een groep (engelen/wachters) bij zich heeft.
Die verandert nog al heen en weer, maar in de puurste vorm is de bijbels God een personificatie.
Adam en eva een metafoor voor de eerste groep mensen. Kolonie?
Die vind ik goedquote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:38 schreef Ticker het volgende:
[..]
Als dat de enige reden is waarom je het niet kan geloven... tja.
Miljoenen foto's, en zoveel te zien en te vinden. Er wordt hard gebrushed hoor, maar dit zijn oude foto's in uit de tijd dat NASA nog wat minder oplettend was.
Ja ik ben de grondlegger van manipulatie.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:49 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Die vind ik goed![]()
Altijd weer naar een andere uitweg zoeken on je te bewijzen
Wellicht een kolonie. Gesticht door buitenaarde vormen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:44 schreef Ticker het volgende:
[..]
God alsin almachtig alziend en overal aanwezig.. inderdaad (hoewel intelligent design een punt heeft)
Maar in de bijbel wordt God beschreven als een huminoide die een groep (engelen/wachters) bij zich heeft.
Die verandert nog al heen en weer, maar in de puurste vorm is de bijbels God een personificatie.
Adam en eva een metafoor voor de eerste groep mensen. Kolonie?
Subtielquote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:51 schreef Ticker het volgende:
Wakker worden mensen, de leugen dat de NASA niet op de maan is geweest is een vorm van bewuste manipulatie.
Hoe vind je deze dan, de inca's hadden ook Goden.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wellicht een kolonie. Gesticht door buitenaarde vormen.
Ik geloof dat er "iets is" maar niet de goden die 1000 andere religies menen de aanbidden. Ieder religie heeft een kern van waarheid, alleen brengen ze het zo onwaarschijnlijk over, dat ieder mens met een IQ boven de 100 er makkelijk doorheen kan prikken.
Ik zeg overigens NIET dat ik het antwoord heb.
Nu we toch ongenuanceerd dingen gaan uitkramen:quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:01 schreef Ticker het volgende:
[..]
Hoe vind je deze dan, de inca's hadden ook Goden.
Ze wisten zelfs waar deze blanke man met grijze baard vandaan kwam: de pleiades.
![]()
Wie zijn de Goden?
Doet me denken aan dezelfde eis als de God in het midden oosten; offeringen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:04 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Nu we toch ongenuanceerd dingen gaan uitkramen:
Volgens de Inca's werd de oogst beter, het weer beter, won je oorlogen, etc etc als je maar genoeg maagdelijke vrouwen dood laat bloeden op een altaar
Je mist het punt:quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:04 schreef Ticker het volgende:
[..]
Doet me denken aan dezelfde eis als de God in het midden oosten; offeringen.
Typisch geval van verbastering van religie voor eigen gewin.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:04 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Nu we toch ongenuanceerd dingen gaan uitkramen:
Volgens de Inca's werd de oogst beter, het weer beter, won je oorlogen, etc etc als je maar genoeg maagdelijke vrouwen dood laat bloeden op een altaar
Je tweede zin is helaas een aanname. We weten nog altijd niet precies hoe het zit. We hebben wel sluitende theorieen, maar tot we tijd kunnen reizen. Sluit ik niks uit.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Typisch geval van verbastering van religie voor eigen gewin.
De Inca's zaten dichtbij de waarheid maar vergaten het aard van het beestje. De mens is van nature een egoïst. Dieren trouwens ook.
Trouwens, heb liever 72 sletten die weten wat ze doen ipv 72 maagden.
van wie was die ook alweer? Theo Maassen toch?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Typisch geval van verbastering van religie voor eigen gewin.
De Inca's zaten dichtbij de waarheid maar vergaten het aard van het beestje. De mens is van nature een egoïst. Dieren trouwens ook.
Trouwens, heb liever 72 sletten die weten wat ze doen ipv 72 maagden.
Dat niet lijken te kloppen is een grote valkuilquote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:20 schreef opgebaarde het volgende:
nadat ik foto's zag met rare schaduwen die niet lijken te kloppen met het licht, voetafdrukken etc was ik sceptisch maar als zelfs myth busters deze konden ontkrachten
Nou als je dan toch zo graag ongelijk wilt krijgen:quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:49 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Die vind ik goed![]()
Altijd weer naar een andere uitweg zoeken on je te bewijzen
En hier zit het hele probleem. Er is NIEMAND die mij ooit kan overtuigen???? Sceptisch zijn is goed, we zouden met zijn allen sceptisch moeten zijn maar... er is niemand die mij ooit kan overtuigen??quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Er is niemand die mij ooit kan overtuigen dat we ooit op de maan zijn geweest. Het is fokking 40 jaar geleden, de techniek is 50x verbetert, en pas in 2020 willen ze weer naar de maan. 11 jaar?!?
Is dit een uitsnede van een grotere foto? Zo ja, waar kan ik de foto vinden?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:30 schreef Ticker het volgende:
Nou als je dan toch zo graag ongelijk wilt krijgen:
[ afbeelding ]
AS14-70-983636 en AS14-70-983637
Overal nog te vinden, behalve bij NASA zelf.
Maargoed, ik heb het waarschijnlijk zelf eraf gehaald.. die grote hacker dat ik ben.
Als dat zo is, is dat alleen maar mooi. Het grappige aan dit soort dingen is altijd dat het juist de mensen zijn die alles maar blindelings geloven die de samenzweerders in een hoekje trappen en daarmee hun gelijk dienen te halen. Lukt dat niet dan komen er kreten als; "Ze weten toch niet van ophouden". De nonbelievers geloven het niet niet omdat ze dat graag willen, maar vaak omdat ze daarvoor eerst bewijs willen zien.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:20 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Nooit meer![]()
Er wordt toch wel weer wat op gevonden. Ze weten niet van ophouden.
Je draait de rollen wel heel erg om. Jullie maken fantastische claims, namelijk dat men nooit op de maan geweest is. I.p.v, vage foto's waar zogenaamd hijskranen op moeten staan, nonargumenten die al 100x makkelijk weerlegd zijn geef ons eens een concreet bewijsstuk. Waarom zijn wij nooit op de maan geweest. Dit maal willen wij geen doordenker zien, geen filosofische gedachtegang, geen denigrerende opmerking maar gewoon 1 concreet bewijs wat niet sneller te debunken is dan jullie op F5 kunnen drukken. Jullie beweren openminded te zijn(terwijl net iemand aangaf "niemand kan mij ooit overtuigen"), diep erover na te denken, twee goede zaken. Alleen gaat dit niet heel ver?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:21 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Als dat zo is, is dat alleen maar mooi. Het grappige aan dit soort dingen is altijd dat het juist de mensen zijn die alles maar blindelings geloven die de samenzweerders in een hoekje trappen en daarmee hun gelijk dienen te halen. Lukt dat niet dan komen er kreten als; "Ze weten toch niet van ophouden". De nonbelievers geloven het niet niet omdat ze dat graag willen, maar vaak omdat ze daarvoor eerst bewijs willen zien.
Er staan hele mooie getalletjes in me post waarin ik aangeef dat dit de foto ID nummers zijn; google is je vriend.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:06 schreef vanhal het volgende:
[..]
Is dit een uitsnede van een grotere foto? Zo ja, waar kan ik de foto vinden?
Als ik via google op die 2 ID's zoek kom ik uit op dit topic en op apollohoax.proboards21.com....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:44 schreef Ticker het volgende:
[..]
Er staan hele mooie getalletjes in me post waarin ik aangeef dat dit de foto ID nummers zijn; google is je vriend.
LoL, sorry man ik had die nummers gefucked. Heb je me post aangepast:quote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:50 schreef vanhal het volgende:
[..]
Als ik via google op die 2 ID's zoek kom ik uit op dit topic en op apollohoax.proboards21.com....
He.. dat is raar.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:10 schreef vanhal het volgende:
Okay, dit zijn blijkbaar de originele foto's. Ten eerste, waarom is de foto die jij post paars getint? Ten tweede, waarom zie ik op jouw foto de (ik neem aan) lichtstralen die van boven de foto naar beneden de foto lopen niet?
[ afbeelding ]
Wat moet het verschijnsel eigenlijk voorstellen?
Dus wat vind je er van?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:12 schreef Ticker het volgende:
He.. dat is raar.
Lijkt wel dus alsof we .......... ta ta tummmmmm 2 versies hebben!
Een beetje vreemd, maar wel lekker.quote:
Ja wat bedoel je nou?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:16 schreef vanhal het volgende:
Ik ben serieus hoor.... Ik ben echt benieuwd wat je van die foto's vind.
http://apollohoax.proboards.com/index.cgi?action=display&board=theories&thread=1154&page=7#58297quote:Looks like some sort of lens flare or glare - the 'UFO' is transparent, which is not at all obvious in the purple tinted exhibit of the photograph on the UFO site.
Oh jij kan het verklaren?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:20 schreef vanhal het volgende:
Ja, maar op die site waar je de foto hebt gevonden wordt het verschijnsel een ufo genoemd:
[..]
http://apollohoax.proboards.com/index.cgi?action=display&board=theories&thread=1154&page=7#58297
Sorry, maar ik zie er geen UFO in. Jij wel?
Nee je kan het niet verklaren maar nee je weigert het een UFO te noemen.quote:
UFO betekent Unidentified Flying Object. Ik kan niet eens zien of het vliegt? Jij wel?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:27 schreef Ticker het volgende:
Nee je kan het niet verklaren maar nee je weigert het een UFO te noemen.
Ohja.. ontkennen is zo lekker in de ochtend.
Persoonlijk doe ik er alleen niet aan.
Maar dat is toch altijd zo met die mensen. Alles wordt aangegrepen om een punt te maken, wanhopig op het internet zoekend onder het mom van "de vorige 50 keer had ie antwoord maar nu niet gnagnagna".quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:29 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Ticker wil zeggen : Ik snap de lichtval daar niet....DUS HOAX!!!
Ach je doet je best. T'is allemaal best schattig.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:28 schreef vanhal het volgende:
[..]
UFO betekent Unidentified Flying Object. Ik kan niet eens zien of het vliegt? Jij wel?
Wacht even hoor. Mocht je het niet door hebben, ik ben serieus in deze discussie. Ik neem jou serieus, ik verwacht dan ook dat je mij ook serieus neemt en me niet constant loopt te kleineren. Doe ik met jou ook niet. Okay?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:35 schreef Ticker het volgende:
Ach je doet je best. T'is allemaal best schattig.
Kunnen we weer terug naar die foto's met dat verschijnsel erop? Wat is je punt met die paars getinte foto? Ben jij ook van mening dat je daar een UFO op ziet?quote:
Truth's protective layers?
He volgens mij bedoelt Armstrong dat je voor de gek wordt gehouden Vanhal! Misschien opletten en kijken of je zelf wat van die laag kan afpeuzelen.
Een UFO als in een vast voorwerp wat op een hoogte vliegt, nee dat kan ik niet zeggen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:37 schreef vanhal het volgende:
[..]
Wacht even hoor. Mocht je het niet door hebben, ik ben serieus in deze discussie. Ik verwacht dan ook dat je mij ook serieus neemt en me niet constant loopt te kleineren. Doe ik met jou ook niet. Okay?
[..]
Kunnen we weer terug naar die foto's met dat verschijnsel erop? Wat is je punt met die paars getinte foto? Ben jij ook van mening dat je daar een UFO op ziet?
hoezo geheim? iedereen weet ervanquote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
werelds best bewaarde geheim; De Vrijmetselaars.
1 van de 2 is een photoshop zeg je. Aangezien de foto zonder de lichtstrepen paars is, lijkt mij dat de photoshop.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:44 schreef Ticker het volgende:
Een UFO als in een vast voorwerp wat op een hoogte vliegt, nee dat kan ik niet zeggen.
Maar zoals met alle UFO's en zoals diverse malen al is opgemerkt, op de maan zijn er 'lichtverschijnselen' waargenomen op foto's met de astronauten en door de astronauten.
Dit is ook zo'n vreemd lichtverschijnsel, het feit dat ik op de foto van NASA, welke er echt anders uitziet dan de wat krakkemikkige foto die ik postte, er ook nog eens extra licht strepen van boven af de foto naar beneden dwarrelen vind ik typisch een cover-up verhaal waar NASA er heel sterk een toevallig samenspel van licht van probeert te maken. (*aan dit verhaal kunnen geen rechten worden ontleend*)
Ik zie namelijk op die oude foto geen strepen. Ook al is die wat donkerder, de lijnen zouden zichtbaar moeten zijn.
Er is niks te zien. Een van de twee is een soep.
Wat is het verschil met de foto die ik postte en de foto die je alleen nog maar op de sites kan vinden op internet.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:48 schreef vanhal het volgende:
[..]
1 van de 2 is een photoshop zeg je. Aangezien de foto zonder de lichtstrepen paars is, lijkt mij dat de photoshop.
Stel NASA wil de lichtverschijnselen verdoezelen door er lichtstrepen op te photoshoppen om op die manier het verschijnsel makkelijk te kunnen verklaren, dan zou het dus zo zijn dat de NASA foto's manipuleert.
Okay, aangenomen dat NASA foto's manipuleert, waarom photoshoppen ze het hele verschijnsel dan niet gewoon weg? Met het wegphotoshoppen van het verschijnsel voorkom je toch vragen van skeptici?
Hoe zie jij dat?
En je bent nu serieus?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:50 schreef Ticker het volgende:
[..]
Wat is het verschil met de foto die ik postte en de foto die je alleen nog maar op de sites kan vinden op internet.
Ik ga even je scherpheid testen, ik kom namelijk tot de conclusie dat sceptische mensen nogal een probleem hebben, ze missen vaak details.
No offence, maar dat komt door de goedgelovigheid.
Dus sceptische mensen zijn tegelijkertijd heel gelovig ??quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:50 schreef Ticker het volgende:
[..]
Wat is het verschil met de foto die ik postte en de foto die je alleen nog maar op de sites kan vinden op internet.
Ik ga even je scherpheid testen, ik kom namelijk tot de conclusie dat sceptische mensen nogal een probleem hebben, ze missen vaak details.
Het verschil tussen de paars getinte foto die jij hebt gepost en de zwart-witte foto's die ik gepost heb?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:50 schreef Ticker het volgende:
[..]
Een vraag. Waarom moet je je gesprekspartner eigenlijk continue kleineren en denigrerende opmerkingen maken? Ik merk dit niet alleen aan de manier waarop je op mij reageert, maar eigenlijk hoe je tegen eenieder doet , die het niet met je conspiracy mening eens is.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:57 schreef Ticker het volgende:
Nee dat is niet waaraan je kunt zien dat die van NASA niet de orginele zijn.
Nog 1 keer proberen, dan zeg ik waaraan je het ziet.
Dat gedrag is niet alleen typerend voor Ticker, maar ik zie het veel complot aanbidders hier doen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:59 schreef Michielos het volgende:
[..]
Een vraag. Waarom moet je je gesprekspartner eigenlijk continue kleineren en denigrerende opmerkingen maken? Ik merk dit niet alleen aan de manier waarop je op mij reageert, maar eigenlijk hoe je tegen eenieder doet , die het niet met je conspiracy mening eens is.
Respect is belangrijk in discussies als deze, dat is wat ik je wil meegeven.
Enfin, game on!
http://apollohoax.proboards.com/index.cgi?action=display&board=theories&thread=1154&page=7#58297quote:The original photos are not hidden at all, they are AS14-70-983636 and AS14-70-983637.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |