abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 juli 2009 @ 00:26:04 #1
28033 Pek
je moet wat
pi_71167330
Laatste post vorige topic: DE MAANLANDINGEN WAREN NEP
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 00:21 schreef o.us het volgende:
tvp
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 00:18 schreef Dartanion het volgende:

[..]

Hoe zou jij het vinden als je iets gevaarlijks hebt ondernomen voor het gewin van de mensheid. En die zelfde mensen, waarvoor je dat grote gevaar hebt genomen, je voor de rest van je leven een pathalogische leugenaar noemen?

Ik zou met er ook wel wat van aantrekken.
Hij zou er boven moeten staan, hij weet wat hij gedaan heeft. De hoaxroepers zijn een marginale groep, 90% van de mensheid gelooft dat hij er geweest is, schat ik zo.

[ Bericht 2% gewijzigd door Pek op 21-07-2009 00:32:04 ]
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 00:29:30 #2
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71167406
Hij zou er eigenlijk boven moeten staan, maar hij is ook maar een mens.
De hard schreeuwende HOAXroepers mogen wel een keer flink de mond gesnoerd worden. Die mensen nemen namelijk geen genoegen met feiten. Ze blijven zoeken naar dingen die zij mogelijk aan zouden kunnen kaarten als zijnde nep.
:-)
  PR/Manusje van alles dinsdag 21 juli 2009 @ 00:29:39 #3
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_71167408
ze zijn er ook geweest
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  dinsdag 21 juli 2009 @ 00:40:03 #4
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_71167602
Ze zijn er nooit geweest.
Ze wouden alleen die ruimtewedloop met de USSR winnen.
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  dinsdag 21 juli 2009 @ 00:40:33 #5
28033 Pek
je moet wat
pi_71167614
Ah hell, wat nou nep. Laten we er een hommage van maken

dinsdag 21 juli 2009 @ 00:45:36 #6
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71167707
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 00:40 schreef Sigmund666 het volgende:
Ze zijn er nooit geweest.
Ze wouden alleen die ruimtewedloop met de USSR winnen.
Argumenten? En dan vooral die dingen die aantonen dat ze NIET op de maan geweest zijn
  dinsdag 21 juli 2009 @ 00:49:28 #7
187674 Sigmund666
pi_71167765
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 00:45 schreef Dartanion het volgende:

[..]

Argumenten? En dan vooral die dingen die aantonen dat ze NIET op de maan geweest zijn
Waarom zijn we na die ene missie nooit verder gegaan dan? Dat wil ik wel eens weten. Geen geld is een lulverhaal. De Amerikanen pompen nu ook triljoenen in hun economie.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 00:51:12 #8
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71167804
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 00:49 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Waarom zijn we na die ene missie nooit verder gegaan dan? Dat wil ik wel eens weten. Geen geld is een lulverhaal. De Amerikanen pompen nu ook triljoenen in hun economie.
Iemand die roept dat we na die 'ene missie' niet meer op de Maan zijn geweest. Heeft zijn feiten duidelijk niet op een rij. Dus dan is elke discussie zinloos.
Ik adviseer je bij deze je goed in te lezen voordat je deel wil nemen aan een discussie. Dit gaat op voor elke discussie waar je ooit aan mee wil gaan doen.
pi_71167871
quote:

[..]

There was the Vietnam war.... Daar ging het merendeel van al het geld heen
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  dinsdag 21 juli 2009 @ 01:02:31 #10
28033 Pek
je moet wat
pi_71167966
quote:

[..]

Waarom zijn we na die ene missie nooit verder gegaan dan?
Apollo 17 was de laatste, iets meer high-tec enzo:

Daarom ben ik ook zo benieuwd naar de nieuwe foto's, die stoere buggy staat er nog steeds
  dinsdag 21 juli 2009 @ 01:02:32 #11
187674 Sigmund666
pi_71167967
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 00:51 schreef Dartanion het volgende:

[..]

Iemand die roept dat we na die 'ene missie' niet meer op de Maan zijn geweest. Heeft zijn feiten duidelijk niet op een rij. Dus dan is elke discussie zinloos.
Ik adviseer je bij deze je goed in te lezen voordat je deel wil nemen aan een discussie. Dit gaat op voor elke discussie waar je ooit aan mee wil gaan doen.
Ga ergens anders lekker arrogant doen kerel
Bitch plzzzzz.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 01:10:25 #12
115814 Drumpie
Zie Signature.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 01:15:35 #13
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71168144

En zie ook voor een wat grotere weergave:
http://files.abovetopsecret.com/uploads/Copernicus3-full.gif

In navolg van de eerdere discussie.. (sorry.. ik ben in slaap gevallen )

KLIK!

Heb de 2gb Tiff van NASA zelf er nog eens bij gepakt en met wat knip en filter werk me punt gemaakt, er is geen denken aan dat dit een samenspel is van toevallige schaduwen.

Zoals hier wat meer geaccentueerd:

Nummer 1 en 2 tonen, meer dan duidelijk en ongekenmerkt in toevalligheid, 2 exact gelijke ofwel symmetrische uitsteeksel aan, van de machine. Hoe is het mogelijk dat dit door een samenloop van toevalligheden kan komen?
Niet alleen is het aantal graden waarin deze uitsteeksel naar boven kantelen exact hetzelfde, ook hebben beide, aan het uiteinde een kenmerkende, en exact gelijk aan omvang, zwart schaduw(?).
Het is totaal ondenkbaar dat zoiets kan doordat er een samenspel is van toevallige schaduw effecten. Niet alleen zouden er meer afwijkingen moeten zijn, maar 2 van dezelfde lichteffecten binnen een bereik van 1 mm, op dezelfde foto?
Een foto, waar tevens zo goed als nergens een samenspel van lichteffecten als deze kan worden waargenomen.

Doordat ik de filters wat omhoog heb gegooid, is nu duidelijk te zien dat object 4 en schaduw 3, achter de machine lopen.
Enigszins speculerend, lijkt object 4 direct onder de machine te bevinden, door het contrast te verhogen is de zwarte afscheiding onmiskenbaar. Mogelijk is dit het eind product wat uit de machine komt.. zoals ik zeg, zover wil ik niet speculeren, duidelijk is dat deze steen niet voor het object bevind, wat tevens ook onmogelijk is, gezien ik er kleuren aan heb gegeven zie je duidelijk dat object 4 (donkerblauw) zich naast de poot bevind van het lichtblauwe gedeelte.

Dat is niet alles. Ik heb het bovendek een oranje kleur gegeven. Hoe kan in vredesnaam een samenspel van lichtval een exact horizontale bovendek hebben? Nee niet alleen dat, de rechte lijn loopt in directe verhouding met de kanteling van de machine, de rechterkant is duidelijk niet direct naar de camera toe gedraait te zien aan de schuine vorm van het lichtblauwe gedeelte, maar er juist iets vanaf.. en kijk verrek... het bovendek (oranje) is net als de machine, ook meegekantelt, met de rechterkant iets meer naar boven (van de kijker dus af) Het is een 3dimensionaal object!

Helaas minder zichtbaar, maar genoeg foto's om dit na te controleren: de schaduwen aan de linkerkant, onder de 2 symetrische uitsteeksels, begint rechtsonder donkerder en heeft een kleine verandering naar een ietswat lichter grijs, naarmate de schaduw verder van de kijker afgaat.

Dit verklaard in mijn ogen ook de reden dat de schaduwen niet zo groot zijn, zoals verwacht met zo'n groot object, er is kunstmatig licht aanwezig. Lijkt me ook meer dan logisch indien er gewerkt wordt (zie object 4: eindproduct? Vervoer?.. puur speculaties)

Dat schaduw 3 achter de 'kop' van de machine loopt, laat juist zien dat de kop zich boven de grond bevind, en niet zoals eerder aangegeven, een samenspel van licht is. Waar zou immers de gigantische schaduw zijn, deze 'rots' zou namelijk een van de grootste zijn in de omgeving? Ik zie geen schaduwval direct links ervan. Iets wat wel aanwezig is bij alle objecten om en rond de machine.
Indien er nu een tegenreactie komt, dat de het bovendek de schaduw is. Onzinnige gedachten, enig idee waarom deze zich dan perfect uitrekt in de lengte?

Ik kan niet anders concluderen dat er hard geprobeerd wordt te ontkennen dat we worden dom gehouden, en mensen werken hier zelf keihard aan mee.
Het is zonde om te zien dat er liever fictieve situaties worden verzonnen, dan dat er begrepen wordt waar we op dit moment al staan als mensheid.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  dinsdag 21 juli 2009 @ 01:18:24 #14
28033 Pek
je moet wat
pi_71168168
quote:

[..]

Waarom zijn we na die ene missie nooit verder gegaan dan?
Apollo 14, potje golf op de maan. Echt iets wat je gaat doen om de geloofwaardigheid te verhogen, als je de boel aan het hoaxen bent vanuit studio 21:

pi_71168172
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 00:51 schreef Dartanion het volgende:

[..]

Ben je er nog steeds van overtuigd dat we op de maan zijn geweest?

Er is zo gigantisch veel bewijs dat we er NIET zijn geweest. NASA zelf heeft (gedeeltelijk) toegegeven dat de hele missie van te voren in scene is gezet.

Er is niemand die mij ooit kan overtuigen dat we ooit op de maan zijn geweest. Het is fokking 40 jaar geleden, de techniek is 50x verbetert, en pas in 2020 willen ze weer naar de maan. 11 jaar?!?

Zal er wel niet van komen, want in 2012 gaan we er toch allemaal aan
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 21 juli 2009 @ 01:19:32 #16
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71168182
Ticker, je bent onuitputtelijk!

Even hypothetisch:

Je hebt gelijk! Er zijn duidelijk structuren etc. En nu? Wat kunnen wij met die info?
pi_71168185
quote:

[..]

"We" zijn na die ene missie wèl verder gegaan, nog jaren. Mischien daarna tijdelijk meer in andere richtingen omdat daar ook uitdagingen liggen, en keuzes gemaakt moeten worden. Maar de Maan is nog niet weg als doel.
En ook nu zijn er vele initiatieven, Denk b.v. ook aan de Japanners, die nu allerlei onderzoek doen en graag een mogelijke bemande maanvlucht willen voorbereiden.
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
  dinsdag 21 juli 2009 @ 01:20:39 #18
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71168193
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 01:18 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ben je er nog steeds van overtuigd dat we op de maan zijn geweest?

Er is zo gigantisch veel bewijs dat we er NIET zijn geweest. NASA zelf heeft (gedeeltelijk) toegegeven dat de hele missie van te voren in scene is gezet.

Er is niemand die mij ooit kan overtuigen dat we ooit op de maan zijn geweest. Het is fokking 40 jaar geleden, de techniek is 50x verbetert, en pas in 2020 willen ze weer naar de maan. 11 jaar?!?

Zal er wel niet van komen, want in 2012 gaan we er toch allemaal aan
Heb je een bron waarin staat dat NASA toegeeft NOOIT op de Maan te zijn geweest en zij alles gefaked hebben?
  dinsdag 21 juli 2009 @ 01:21:35 #19
28033 Pek
je moet wat
pi_71168208
quote:

[..]

Nou nee, kom maar eens met een bron dan
pi_71168216
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 01:20 schreef Dartanion het volgende:

[..]

Heb je een bron waarin staat dat NASA toegeeft NOOIT op de Maan te zijn geweest en zij alles gefaked hebben?
Dat is dit topic volgens mij al 30x langs geweest.

Maar nu mijn vraag; Waarom denk jij dat we er WEL zijn geweest. Ik ben benieuwd naar je mening (serieus!)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 21 juli 2009 @ 01:25:10 #21
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71168243
Er zijn vele beelden, waarvan aan te tonen is ze echt zijn.
Zo een grote leugen kan men nooit achter houden, zeker niet in Amerika
Waarom zouden ze zo een groot risico willen lopen?
De koude oorlog was bezig, de Russen hielden de Amerikanen dus goed in de gaten, daaruit blijkt ook dat er echt mensen op de Maan zijn geweest.

Dat zijn enkele redenen

PS: je geeft aan dat die bron makkelijk te vinden is voor jou, dus kan het toch geen kwaad om met zo een kleine moeite zo een groots gebaar te maken?
pi_71168254
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 01:25 schreef Dartanion het volgende:
Er zijn vele beelden, waarvan aan te tonen is ze echt zijn.
Zo een grote leugen kan men nooit achter houden, zeker niet in Amerika
Waarom zouden ze zo een groot risico willen lopen?
De koude oorlog was bezig, de Russen hielden de Amerikanen dus goed in de gaten, daaruit blijkt ook dat er echt mensen op de Maan zijn geweest.

Dat zijn enkele redenen
Ga jij eens naar bed!
Baby darling doll face honey
  dinsdag 21 juli 2009 @ 01:26:46 #23
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71168263
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 01:19 schreef Dartanion het volgende:
Ticker, je bent onuitputtelijk!

Even hypothetisch:

Je hebt gelijk! Er zijn duidelijk structuren etc. En nu? Wat kunnen wij met die info?
Disclosure.
Buitenaards leven is er, en wij maken ruzie om religie?
Waar komt religie dan eigenlijk vandaan en wie is de mensheid.
Hele logische vragen die in navolging komen.
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_71168264
quote:
PS: je geeft aan dat die bron makkelijk te vinden is voor jou, dus kan het toch geen kwaad om met zo een kleine moeite zo een groots gebaar te maken?
Ben aan het zoeken!
  dinsdag 21 juli 2009 @ 01:27:05 #25
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_71168265
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 01:22 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Dat is dit topic volgens mij al 30x langs geweest.

Maar nu mijn vraag; Waarom denk jij dat we er WEL zijn geweest. Ik ben benieuwd naar je mening (serieus!)
Omdat ze daarvoor ook allang in de ruimte waren geweest misschien? Of geloof je dat ook niet. Dan is naar de maan toe niet een heel grote stap meer vind ik. Plus we hebben er TV-beelden van gezien, duizenden mensen die er aan mee hebben geholpen die nooit allemaal hun mond zouden kunnen houden, etc.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 01:28:17 #26
28033 Pek
je moet wat
pi_71168279
quote:

Inderdaad, als de Russen "hoax" hadden kunnen roepen, hadden ze het ongetwijfeld gedaan. En veel te vroeg ook, waarschijnlijk
pi_71168280
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 01:26 schreef Ticker het volgende:

[..]

Disclosure.
Zou ik graag mijn theorie op los willen gooien.

Maar dit lijkt me niet geschikt voor dit topic.
pi_71168301
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 01:28 schreef Pek het volgende:
Inderdaad, als de Russen "hoax" hadden kunnen roepen, hadden ze het ongetwijfeld gedaan. En veel te vroeg ook, waarschijnlijk
http://uk.answers.yahoo.c(...)0090329053609AARCO5E

Klopt, de Russen hebben het nimmer ontkent. Dat moet ik nageven
  dinsdag 21 juli 2009 @ 01:30:24 #29
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71168313
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 00:40 schreef Pek het volgende:
Ah hell, wat nou nep. Laten we er een hommage van maken

[ afbeelding ]

Kijk eens, die rechter, dat is Buzz Aldrin, een vrijmetselaar.
Hoe weet ik dat - hij draagt met trots zijn giganisch dikke vrijmetselaar ring, en nogwel op deze foto.
Masons own the world
  dinsdag 21 juli 2009 @ 01:30:53 #30
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71168321
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 01:26 schreef Ticker het volgende:

[..]

Disclosure.
[quote]

Als het een einde zou maken aan religie, zou ik het nog overwegen. Maar dat ongedierte vindt wel een manier om zich ook daar mee te identificeren.

[quot]
Volgens mij komt religie voort uit 2 dingen:

Toen er nog geen eenduidige overkoepelende regering was moesten mensen een leiddraad hebben hoe er een goede samenlevering zou werken, dus een boek met normen en waarden.
Deel twee is veiligheid, God luisterd altijd, vergeeft je, kan je helpen etc.
quote:
Helaas komen we dan nog dieper in een poel van speculatie, we zijn het toch wel eens dat de Maan onbewoond is?
  dinsdag 21 juli 2009 @ 01:31:44 #31
28033 Pek
je moet wat
pi_71168333
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 01:29 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

http://uk.answers.yahoo.c(...)0090329053609AARCO5E

Klopt, de Russen hebben het nimmer ontkent. Dat moet ik nageven
Dat is gewoon keihard bewijs, die hadden dit echt niet laten lopen
pi_71168340
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 01:30 schreef Ticker het volgende:

[..]

Hoe weet ik dat - hij draagt met trots zijn giganisch dikke vrijmetselaar ring, en nogwel op deze foto.
Masons own the world
werelds best bewaarde geheim; De Vrijmetselaars.
pi_71168347
He Ticker....
Als er op de foto nou echt een graafmashine op zou staan, en nasa houd dat geheim voor iedereen.
Denk je dan niet dat ze de foto op internet zouden zetten waar zomaar alles opstaat.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_71168354
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 01:31 schreef Pek het volgende:

[..]

Dat is gewoon keihard bewijs, die hadden dit echt niet laten lopen
Klopt. Zeker gezien de spanningen tussen USA en USSR. Toch ben ik nog steeds niet overtuigd (en nimmer ben jij van mijn ontkenning)
  dinsdag 21 juli 2009 @ 01:35:10 #35
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71168368
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 01:30 schreef Dartanion het volgende:

[..]

Volgens mij komt religie voort uit 2 dingen:

Toen er nog geen eenduidige overkoepelende regering was moesten mensen een leiddraad hebben hoe er een goede samenlevering zou werken, dus een boek met normen en waarden.
Deel twee is veiligheid, God luisterd altijd, vergeeft je, kan je helpen etc.
Ook onlogisch, huidige religie is een slap aftreksel van de kennis van voor een catastrofe die de mensheid heeft verdeelt. De overeenkomsten in religie over de gehele wereld tonen dit aan.
Er zijn fracties met ieder hun eigen 'god' overgebleven op elk continent.
quote:
Helaas komen we dan nog dieper in een poel van speculatie, we zijn het toch wel eens dat de Maan onbewoond is?
Onbewoond als in niet mogelijk om op te leven, inderdaad. Maar deze structuren zijn niet leeg, en zeker niet (allemaal) door de mensheid gebouwd.
Deze machine is echt maar het tipje van de ijsberg.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 01:35:11 #36
28033 Pek
je moet wat
pi_71168369
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 01:30 schreef Ticker het volgende:

[..]

Masons own the world
Op de persoon spelen, zwaktebod. FAIL
pi_71168387
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 01:35 schreef Ticker het volgende:

Ook onlogisch, huidige religie is een slap aftreksel van de kennis van voor een catastrofe die de mensheid heeft verdeelt. De overeenkomsten in religie over de gehele wereld tonen dit aan.
God is de grootste grap wat de mensheid ooit heeft voorgebracht. Religie dient enkel als machtsmiddel.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 01:38:25 #38
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71168396
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 01:35 schreef Ticker het volgende:

[..]

Er zijn grote overeenkomsten maar ook grote verschillen. Het hangt er vanaf waar je je op concentreerd.
quote:
Onbewoond als in niet mogelijk om op te leven, inderdaad. Maar deze structuren zijn niet leeg, en zeker niet (allemaal) door de mensheid gebouwd.
Deze machine is echt maar het tipje van de ijsberg.
dat is een hoop speculatie in 3 zinnen!
  dinsdag 21 juli 2009 @ 01:38:37 #39
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71168399
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 01:33 schreef -CRASH- het volgende:
He Ticker....
Als er op de foto nou echt een graafmashine op zou staan, en nasa houd dat geheim voor iedereen.
Denk je dan niet dat ze de foto op internet zouden zetten waar zomaar alles opstaat.
Als dat de enige reden is waarom je het niet kan geloven... tja.
Miljoenen foto's, en zoveel te zien en te vinden. Er wordt hard gebrushed hoor, maar dit zijn oude foto's in uit de tijd dat NASA nog wat minder oplettend was.
Andere theorie is dat er disclosure nodig is, stukje bij beetje. Gezien dat dit niet zo doorslaggevend is.. bedoel ok mijnen, so what.
pi_71168409
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 01:38 schreef Dartanion het volgende:

dat is een hoop speculatie in 3 zinnen!
En ik ben het roerend met hem eens!
  dinsdag 21 juli 2009 @ 01:40:51 #41
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71168424
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 01:35 schreef Pek het volgende:

[..]

Op de persoon spelen, zwaktebod. FAIL
quote:
On July 20, 1969, two American Astronauts landed on the moon of the planet Earth, in an area known as Mare Tranquilitatis , or "Sea of Tranquility". One of those brave men was Brother Edwin Eugene (Buzz) Aldrin, Jr., a member of Clear Lake Lodge No. 1417, AF&AM, Seabrook, Texas. Brother Aldrin carried with him SPECIAL DEPUTATION of then Grand Master J. Guy Smith, constituting and appointing Brother Aldrin as Special Deputy of the Grand Master, granting unto him full power in the premises to represent the Grand Master as such and authorize him to claim Masonic Territorial Jurisdiction for The Most Worshipful Grand Lodge of Texas, Ancient Free and Accepted Masons, on The Moon, and directed that he make due return of his acts. Brother Aldrin certified that the SPECIAL DEPUTATION was carried by him to the Moon on July 20, 1969.

To commemorate this historic event, and to further solidify and establish Texas Freemasonry on the Moon, it is proposed that a charter be issued to a new Lodge, to be known as Tranquility Lodge No. 2000, and that authorization for such new Lodge and its
http://tl2k.org/history.htm

Een lodge op de maan!
  dinsdag 21 juli 2009 @ 01:44:24 #42
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71168473
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 01:37 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

God is de grootste grap wat de mensheid ooit heeft voorgebracht. Religie dient enkel als machtsmiddel.
God alsin almachtig alziend en overal aanwezig.. inderdaad (hoewel intelligent design een punt heeft)
Maar in de bijbel wordt God beschreven als een huminoide die een groep (engelen/wachters) bij zich heeft.
Die verandert nog al heen en weer, maar in de puurste vorm is de bijbels God een personificatie.
Adam en eva een metafoor voor de eerste groep mensen. Kolonie?
  dinsdag 21 juli 2009 @ 01:45:11 #43
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_71168483
Conclusie: Natuurlijk zijn ze er geweest.

Slotje.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 01:45:32 #44
28033 Pek
je moet wat
pi_71168488
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 01:40 schreef Ticker het volgende:

[..]

[..]

http://tl2k.org/history.htm

Een lodge op de maan!
Ach, niet dit weer
Wat de vent in zijn vrije tijd doet, moet hij lekker zelf weten
  dinsdag 21 juli 2009 @ 01:47:48 #45
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71168513
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 01:44 schreef Ticker het volgende:

[..]

God alsin almachtig alziend en overal aanwezig.. inderdaad (hoewel intelligent design een punt heeft)
Maar in de bijbel wordt God beschreven als een huminoide die een groep (engelen/wachters) bij zich heeft.
Die verandert nog al heen en weer, maar in de puurste vorm is de bijbels God een personificatie.
God is in het leven geroepen om mensen te laten denken dat ze altijd in de gaten gehouden werden, voor er camera's waren die dat daadwerkelijk konden.
We willen ons graag identificeren met zo een grootmacht, vandaag mens-achtig
Adam en Eva illustreerd heel duidelijk dat vrouwen veel kosten, een rib uit je lijf.
pi_71168534
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 01:38 schreef Ticker het volgende:

[..]

Als dat de enige reden is waarom je het niet kan geloven... tja.
Miljoenen foto's, en zoveel te zien en te vinden. Er wordt hard gebrushed hoor, maar dit zijn oude foto's in uit de tijd dat NASA nog wat minder oplettend was.
Die vind ik goed
Altijd weer naar een andere uitweg zoeken on je te bewijzen
  dinsdag 21 juli 2009 @ 01:51:30 #48
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71168552

http://www.bibliotecapley(...)olitics_vonbraun.htm

Wakker worden mensen, de leugen dat de NASA niet op de maan is geweest is een vorm van bewuste manipulatie.
Iedereen kijkt links, maar wat gebeurt er rechts?
  dinsdag 21 juli 2009 @ 01:52:37 #49
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71168567
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 01:49 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Die vind ik goed
Ja ik ben de grondlegger van manipulatie.
Grootse onzin vertel ik je.

Mensen die continu naar de maan gaan.
Haaaa zover zijn we nog niet.. toch?
  dinsdag 21 juli 2009 @ 01:55:13 #50
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_71168592
Lunar and NASA secrets

1 of 12 parts enjoy the show.
pi_71168627
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 01:44 schreef Ticker het volgende:

[..]

Wellicht een kolonie. Gesticht door buitenaarde vormen.

Ik geloof dat er "iets is" maar niet de goden die 1000 andere religies menen de aanbidden. Ieder religie heeft een kern van waarheid, alleen brengen ze het zo onwaarschijnlijk over, dat ieder mens met een IQ boven de 100 er makkelijk doorheen kan prikken.

Ik zeg overigens NIET dat ik het antwoord heb.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 02:01:38 #52
28033 Pek
je moet wat
pi_71168646
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 01:51 schreef Ticker het volgende:
Wakker worden mensen, de leugen dat de NASA niet op de maan is geweest is een vorm van bewuste manipulatie.
Subtiel
  dinsdag 21 juli 2009 @ 02:01:53 #53
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71168650
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 01:59 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Wellicht een kolonie. Gesticht door buitenaarde vormen.

Ik geloof dat er "iets is" maar niet de goden die 1000 andere religies menen de aanbidden. Ieder religie heeft een kern van waarheid, alleen brengen ze het zo onwaarschijnlijk over, dat ieder mens met een IQ boven de 100 er makkelijk doorheen kan prikken.

Ik zeg overigens NIET dat ik het antwoord heb.
Hoe vind je deze dan, de inca's hadden ook Goden.
Ze wisten zelfs waar deze blanke man met grijze baard vandaan kwam: de pleiades.

Wie zijn de Goden?
  dinsdag 21 juli 2009 @ 02:04:18 #54
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71168678
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 02:01 schreef Ticker het volgende:

[..]

Hoe vind je deze dan, de inca's hadden ook Goden.
Ze wisten zelfs waar deze blanke man met grijze baard vandaan kwam: de pleiades.

Wie zijn de Goden?
Nu we toch ongenuanceerd dingen gaan uitkramen:

Volgens de Inca's werd de oogst beter, het weer beter, won je oorlogen, etc etc als je maar genoeg maagdelijke vrouwen dood laat bloeden op een altaar
  dinsdag 21 juli 2009 @ 02:04:50 #55
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71168683
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 02:04 schreef Dartanion het volgende:

[..]

Volgens de Inca's werd de oogst beter, het weer beter, won je oorlogen, etc etc als je maar genoeg maagdelijke vrouwen dood laat bloeden op een altaar
Doet me denken aan dezelfde eis als de God in het midden oosten; offeringen.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 02:06:18 #56
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71168701
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 02:04 schreef Ticker het volgende:

[..]

Doet me denken aan dezelfde eis als de God in het midden oosten; offeringen.
Je mist het punt:

Er is geen causaal verband tussen dode maagden en voorspoed.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 02:07:59 #57
28033 Pek
je moet wat
pi_71168713
Donder eens op met dat religieus geneuzel, we zitten hier toch in het Big Bang-kamp, mag ik aannemen

Edit: krijg je ook meteen weer die "ikzoekgod.nl" banner voor je kiezen, godverdegloeiende
pi_71168743
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 02:04 schreef Dartanion het volgende:

[..]

Typisch geval van verbastering van religie voor eigen gewin.

De Inca's zaten dichtbij de waarheid maar vergaten het aard van het beestje. De mens is van nature een egoïst. Dieren trouwens ook.

Trouwens, heb liever 72 sletten die weten wat ze doen ipv 72 maagden.
pi_71168827
nadat ik foto's zag met rare schaduwen die niet lijken te kloppen met het licht, voetafdrukken etc was ik sceptisch maar als zelfs myth busters deze konden ontkrachten
  dinsdag 21 juli 2009 @ 02:21:14 #60
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71168833
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 02:11 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

De Inca's zaten dichtbij de waarheid maar vergaten het aard van het beestje. De mens is van nature een egoïst. Dieren trouwens ook.

Je tweede zin is helaas een aanname. We weten nog altijd niet precies hoe het zit. We hebben wel sluitende theorieen, maar tot we tijd kunnen reizen. Sluit ik niks uit.
pi_71168843
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 02:11 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

van wie was die ook alweer? Theo Maassen toch?

Edit: weet het al, Najib Amali

En ticker gelooft natuurlijk hier ook weer in deze complottheorie, net zoals in de "griephoax"

Sommige mensen zijn volgens mij gewoon verzot op complottheoriën en verliezen zodoende de mogelijkheid om echt objectief naar de dingen te kijken!
  dinsdag 21 juli 2009 @ 02:24:03 #62
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71168862
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 02:20 schreef opgebaarde het volgende:
nadat ik foto's zag met rare schaduwen die niet lijken te kloppen met het licht, voetafdrukken etc was ik sceptisch maar als zelfs myth busters deze konden ontkrachten
Dat niet lijken te kloppen is een grote valkuil
Veel mensen houden er geen rekening mee dat er op de Maan geen atmosfeer is, het oppervlak reflecteerd en schaduwen vertekenen door glooing van het landschap.

Ik moet toegeven dat ik ook wat "whow" momentjes had bij MYthbusters
  dinsdag 21 juli 2009 @ 02:30:58 #63
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71168929
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 01:49 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Die vind ik goed
Nou als je dan toch zo graag ongelijk wilt krijgen:

AS14-70-9836 en AS14-70-9837
Overal nog te vinden, behalve bij NASA zelf.
Maargoed, ik heb het waarschijnlijk zelf eraf gehaald.. die grote hacker dat ik ben.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ticker op 21-07-2009 08:52:52 ]
  dinsdag 21 juli 2009 @ 08:04:30 #64
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71169981
quote:

[..]

En hier zit het hele probleem. Er is NIEMAND die mij ooit kan overtuigen???? Sceptisch zijn is goed, we zouden met zijn allen sceptisch moeten zijn maar... er is niemand die mij ooit kan overtuigen??

Wat mij overigens opvalt van elke "conspiracy nut" is dat alles wordt aangegrepen om maar een punt te maken. Ze komen eerst met puntje A dat volgens hun "stuitend bewijs" is dat de maanlandingen een hoax zijn (mijn inziens een regelrechte spuug op de wetenschap), Wordt dit weerlegd, dan maakt het niks uit.. dan hebben ze puntje B maar dit is ZEEER overtuigend.. Ook puntje B wordt makkelijk weerlegd. Je zou verwachten dat het daarna ophoudt maar onder het mom van "niemand kan mij ooit overtuigen"(wat een instelling.. serieus ) dragen ze puntje C aan.. en D ,F,G all the way to Z. Ook hierna zou je verwachten dat ze ophouden maar zo niet de conspiracy Nut. Ze blijven onvermoeid zoeken naar iets en zodra ze iets gevonden hebben wat door iemand op het internet niet per direct verklaard kan worden , slaan ze toe. "Zie je wel.. tadaaa.. " en "leer denken, bekrompen geest".. dit soort dingen. Dit terwijl ze vergeten dat puntje 1 t/m 400 zojuist weerlegd was en dit puntje verklaard zou kunnen worden door iemand die er "echt "geweest is. Het grappige is dan ook dat hun "onderzoek" voornamelijk vanaf hun computer gedaan wordt.
Achja, die mensen moeten er ook zijn. Ergo: Niemand kan mij ervan overtuigen?? ik kan er nog steeds niet mee omgaan....

[ Bericht 43% gewijzigd door Michielos op 21-07-2009 08:20:10 ]
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_71169997
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 02:30 schreef Ticker het volgende:

Nou als je dan toch zo graag ongelijk wilt krijgen:

[ afbeelding ]

AS14-70-983636 en AS14-70-983637
Overal nog te vinden, behalve bij NASA zelf.
Maargoed, ik heb het waarschijnlijk zelf eraf gehaald.. die grote hacker dat ik ben.
Is dit een uitsnede van een grotere foto? Zo ja, waar kan ik de foto vinden?
pi_71170119
quote:
Op maandag 20 juli 2009 23:20 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Nooit meer
Er wordt toch wel weer wat op gevonden. Ze weten niet van ophouden.
Als dat zo is, is dat alleen maar mooi. Het grappige aan dit soort dingen is altijd dat het juist de mensen zijn die alles maar blindelings geloven die de samenzweerders in een hoekje trappen en daarmee hun gelijk dienen te halen. Lukt dat niet dan komen er kreten als; "Ze weten toch niet van ophouden". De nonbelievers geloven het niet niet omdat ze dat graag willen, maar vaak omdat ze daarvoor eerst bewijs willen zien.

Ik vind het vrij eng dat eeuwen lang, en nog steeds, mensen in staat zijn in dingen te geloven die ze nog nooit gezien hebben. Ik noem een god. Maar ik vind het ook eng dat mensen blindelings geloven dat ze een maansteen aanraken, omdat daar een bordje bijstaat dat het een maansteen is. Ook eng zijn die mensen die zonder zelf na te denken zomaar Hussein de dood in wenste. Die man is gewoon zonder eerlijk proces en zonder tegenwerking tot de dood veroordeeld, gebaseerd op pure propaganda vanuit amerika. Afghanistan, de war on terror. Taliban moet verdreven worden. De halve wereld gelooft het. Het is gewoon een war on drugs. Het enige wat ze daar doen is papavervelden ruimen, en die boeren boontjes laten verbouwen. Nee, is niet zo. Want ze zeggen dat bin Laden daar zou zitten. Waar is die man, en waarom vinden ze die dan nooit als het zo belangrijk is? Quantanamo bay, daar zitten alleen maar terroristen. Nu moeten we erachter komen dat er vele onschuldige mensen zitten opgesloten. En met de ogen dicht laten we ons alles wijsmaken.

Dus laat die foto's maar komen. Het zijn imo juist de non-believers die ze zouden willen zien en ontvangen. De schaapjes willen dat natuurlijk niet weten, want zij hebben per definitie gelijk. En theorieën van een ieder die verder kijkt dan zijn neus lang is, wordt weggemoffeld onder de noemer 'conspiracy'. En als straks die foto's en bewijzen er komen dat het niet zo geweest is, die maanlanding, hebben de schaapjes nu alvast vastgesteld dat het bewijzen zijn van mensen die toch niet weten op te houden hun conspiracy's te verdedigen. Lekker makkelijk, maar dat maakt wel de hele discussie kapot..
  dinsdag 21 juli 2009 @ 08:26:29 #67
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71170170
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 08:21 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Als dat zo is, is dat alleen maar mooi. Het grappige aan dit soort dingen is altijd dat het juist de mensen zijn die alles maar blindelings geloven die de samenzweerders in een hoekje trappen en daarmee hun gelijk dienen te halen. Lukt dat niet dan komen er kreten als; "Ze weten toch niet van ophouden". De nonbelievers geloven het niet niet omdat ze dat graag willen, maar vaak omdat ze daarvoor eerst bewijs willen zien.

Je draait de rollen wel heel erg om. Jullie maken fantastische claims, namelijk dat men nooit op de maan geweest is. I.p.v, vage foto's waar zogenaamd hijskranen op moeten staan, nonargumenten die al 100x makkelijk weerlegd zijn geef ons eens een concreet bewijsstuk. Waarom zijn wij nooit op de maan geweest. Dit maal willen wij geen doordenker zien, geen filosofische gedachtegang, geen denigrerende opmerking maar gewoon 1 concreet bewijs wat niet sneller te debunken is dan jullie op F5 kunnen drukken. Jullie beweren openminded te zijn(terwijl net iemand aangaf "niemand kan mij ooit overtuigen"), diep erover na te denken, twee goede zaken. Alleen gaat dit niet heel ver?

Verduidelijking: Zie vorige post. Michielos @ 8:04
  dinsdag 21 juli 2009 @ 08:44:39 #68
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71170387
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 08:06 schreef vanhal het volgende:

[..]

Is dit een uitsnede van een grotere foto? Zo ja, waar kan ik de foto vinden?
Er staan hele mooie getalletjes in me post waarin ik aangeef dat dit de foto ID nummers zijn; google is je vriend.
pi_71170426
Mensen die denken dat het waarschijnlijker is dat een complottheorie met duizenden betrokken meewerkende mensen over de maanlanding bestaat, dan het daadwerkelijk heen en weer crossen met een spaceshuttle

Niggah plz.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2009 08:48:44 ]
pi_71170434

pi_71170452
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 08:44 schreef Ticker het volgende:

[..]

Er staan hele mooie getalletjes in me post waarin ik aangeef dat dit de foto ID nummers zijn; google is je vriend.
Als ik via google op die 2 ID's zoek kom ik uit op dit topic en op apollohoax.proboards21.com....
  dinsdag 21 juli 2009 @ 08:53:32 #72
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71170483
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 08:50 schreef vanhal het volgende:

[..]

Als ik via google op die 2 ID's zoek kom ik uit op dit topic en op apollohoax.proboards21.com....
LoL, sorry man ik had die nummers gefucked. Heb je me post aangepast:
AS14-70-9836 en AS14-70-9837
pi_71170677
Okay, dit zijn blijkbaar de originele foto's. Ten eerste, waarom is de foto die jij post paars getint? Ten tweede, waarom zie ik op jouw foto de (ik neem aan) lichtstralen die van boven de foto naar beneden de foto lopen niet?

Wat moet het verschijnsel eigenlijk voorstellen?
pi_71170700
Bestaat die hele maan eigenlijk wel echt?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2009 09:12:32 ]
  dinsdag 21 juli 2009 @ 09:12:30 #75
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71170707
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 09:10 schreef vanhal het volgende:
Okay, dit zijn blijkbaar de originele foto's. Ten eerste, waarom is de foto die jij post paars getint? Ten tweede, waarom zie ik op jouw foto de (ik neem aan) lichtstralen die van boven de foto naar beneden de foto lopen niet?

[ afbeelding ]

Wat moet het verschijnsel eigenlijk voorstellen?
He.. dat is raar.
Lijkt wel dus alsof we .......... ta ta tummmmmm 2 versies hebben!
pi_71170714
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 09:12 schreef Ticker het volgende:

He.. dat is raar.
Lijkt wel dus alsof we .......... ta ta tummmmmm 2 versies hebben!
Dus wat vind je er van?
  dinsdag 21 juli 2009 @ 09:14:52 #77
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71170740
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 09:13 schreef vanhal het volgende:

[..]

Dus wat vind je er van?
Een beetje vreemd, maar wel lekker.
pi_71170761
Ik ben serieus hoor.... Ik ben echt benieuwd wat je van die foto's vind.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 09:17:33 #79
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71170778
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 09:16 schreef vanhal het volgende:
Ik ben serieus hoor.... Ik ben echt benieuwd wat je van die foto's vind.
Ja wat bedoel je nou?
Ik kwam toch zelf met de foto aan, ik wist dus al dat er 2 versies waren want daarom haalde ik ze aan.
Wat vind ik er dus van, een vreemd fenomeen.

Of moest er iets diepzinnigs bij komen?
pi_71170832
Ja, maar op die site waar je de foto hebt gevonden wordt het verschijnsel een ufo genoemd:
quote:
Looks like some sort of lens flare or glare - the 'UFO' is transparent, which is not at all obvious in the purple tinted exhibit of the photograph on the UFO site.
http://apollohoax.proboards.com/index.cgi?action=display&board=theories&thread=1154&page=7#58297

Sorry, maar ik zie er geen UFO in. Jij wel?
  dinsdag 21 juli 2009 @ 09:21:22 #81
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71170842
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 09:20 schreef vanhal het volgende:
Ja, maar op die site waar je de foto hebt gevonden wordt het verschijnsel een ufo genoemd:
[..]

http://apollohoax.proboards.com/index.cgi?action=display&board=theories&thread=1154&page=7#58297

Sorry, maar ik zie er geen UFO in. Jij wel?
Oh jij kan het verklaren?
pi_71170911
Nee, jij wel?
  dinsdag 21 juli 2009 @ 09:27:10 #83
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71170938
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 09:25 schreef vanhal het volgende:
Nee, jij wel?
Nee je kan het niet verklaren maar nee je weigert het een UFO te noemen.
Ohja.. ontkennen is zo lekker in de ochtend.
Persoonlijk doe ik er alleen niet aan.
pi_71170964
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 09:27 schreef Ticker het volgende:

Nee je kan het niet verklaren maar nee je weigert het een UFO te noemen.
Ohja.. ontkennen is zo lekker in de ochtend.
Persoonlijk doe ik er alleen niet aan.
UFO betekent Unidentified Flying Object. Ik kan niet eens zien of het vliegt? Jij wel?
pi_71170973
Ticker wil zeggen : Ik snap de lichtval daar niet....DUS HOAX!!!
  dinsdag 21 juli 2009 @ 09:33:41 #86
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71171061
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 09:29 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Ticker wil zeggen : Ik snap de lichtval daar niet....DUS HOAX!!!

Maar dat is toch altijd zo met die mensen. Alles wordt aangegrepen om een punt te maken, wanhopig op het internet zoekend onder het mom van "de vorige 50 keer had ie antwoord maar nu niet gnagnagna".
  dinsdag 21 juli 2009 @ 09:35:03 #87
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71171082
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 09:28 schreef vanhal het volgende:

[..]

UFO betekent Unidentified Flying Object. Ik kan niet eens zien of het vliegt? Jij wel?
Ach je doet je best. T'is allemaal best schattig.

Truth's protective layers?
He volgens mij bedoelt Armstrong dat je voor de gek wordt gehouden Vanhal! Misschien opletten en kijken of je zelf wat van die laag kan afpeuzelen.
pi_71171118
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 09:35 schreef Ticker het volgende:

Ach je doet je best. T'is allemaal best schattig.
Wacht even hoor. Mocht je het niet door hebben, ik ben serieus in deze discussie. Ik neem jou serieus, ik verwacht dan ook dat je mij ook serieus neemt en me niet constant loopt te kleineren. Doe ik met jou ook niet. Okay?
quote:

Truth's protective layers?
He volgens mij bedoelt Armstrong dat je voor de gek wordt gehouden Vanhal! Misschien opletten en kijken of je zelf wat van die laag kan afpeuzelen.
Kunnen we weer terug naar die foto's met dat verschijnsel erop? Wat is je punt met die paars getinte foto? Ben jij ook van mening dat je daar een UFO op ziet?

[ Bericht 0% gewijzigd door vanhal op 21-07-2009 09:44:18 ]
  dinsdag 21 juli 2009 @ 09:44:02 #89
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71171254
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 09:37 schreef vanhal het volgende:

[..]

Wacht even hoor. Mocht je het niet door hebben, ik ben serieus in deze discussie. Ik verwacht dan ook dat je mij ook serieus neemt en me niet constant loopt te kleineren. Doe ik met jou ook niet. Okay?
[..]

Kunnen we weer terug naar die foto's met dat verschijnsel erop? Wat is je punt met die paars getinte foto? Ben jij ook van mening dat je daar een UFO op ziet?
Een UFO als in een vast voorwerp wat op een hoogte vliegt, nee dat kan ik niet zeggen.
Maar zoals met alle UFO's en zoals diverse malen al is opgemerkt, op de maan zijn er 'lichtverschijnselen' waargenomen op foto's met de astronauten en door de astronauten.
Dit is ook zo'n vreemd lichtverschijnsel, het feit dat ik op de foto van NASA, welke er echt anders uitziet dan de wat krakkemikkige foto die ik postte, er ook nog eens extra licht strepen van boven af de foto naar beneden dwarrelen vind ik typisch een cover-up verhaal waar NASA er heel sterk een toevallig samenspel van licht van probeert te maken. (*aan dit verhaal kunnen geen rechten worden ontleend*)

Ik zie namelijk op die oude foto geen strepen. Ook al is die wat donkerder, de lijnen zouden zichtbaar moeten zijn.
Er is niks te zien. Een van de twee is een soep.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 09:45:16 #90
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_71171274
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 01:32 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

werelds best bewaarde geheim; De Vrijmetselaars.
hoezo geheim? iedereen weet ervan
pi_71171340
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 09:44 schreef Ticker het volgende:

Een UFO als in een vast voorwerp wat op een hoogte vliegt, nee dat kan ik niet zeggen.
Maar zoals met alle UFO's en zoals diverse malen al is opgemerkt, op de maan zijn er 'lichtverschijnselen' waargenomen op foto's met de astronauten en door de astronauten.
Dit is ook zo'n vreemd lichtverschijnsel, het feit dat ik op de foto van NASA, welke er echt anders uitziet dan de wat krakkemikkige foto die ik postte, er ook nog eens extra licht strepen van boven af de foto naar beneden dwarrelen vind ik typisch een cover-up verhaal waar NASA er heel sterk een toevallig samenspel van licht van probeert te maken. (*aan dit verhaal kunnen geen rechten worden ontleend*)

Ik zie namelijk op die oude foto geen strepen. Ook al is die wat donkerder, de lijnen zouden zichtbaar moeten zijn.
Er is niks te zien. Een van de twee is een soep.
1 van de 2 is een photoshop zeg je. Aangezien de foto zonder de lichtstrepen paars is, lijkt mij dat de photoshop.

Stel NASA wil de lichtverschijnselen verdoezelen door er lichtstrepen op te photoshoppen om op die manier het verschijnsel makkelijk te kunnen verklaren, dan zou het dus zo zijn dat de NASA foto's manipuleert.
Okay, aangenomen dat NASA foto's manipuleert, waarom photoshoppen ze het hele verschijnsel dan niet gewoon weg? Met het wegphotoshoppen van het verschijnsel voorkom je toch vragen van skeptici?
Hoe zie jij dat?
  dinsdag 21 juli 2009 @ 09:50:07 #92
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71171369
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 09:48 schreef vanhal het volgende:

[..]

1 van de 2 is een photoshop zeg je. Aangezien de foto zonder de lichtstrepen paars is, lijkt mij dat de photoshop.

Stel NASA wil de lichtverschijnselen verdoezelen door er lichtstrepen op te photoshoppen om op die manier het verschijnsel makkelijk te kunnen verklaren, dan zou het dus zo zijn dat de NASA foto's manipuleert.
Okay, aangenomen dat NASA foto's manipuleert, waarom photoshoppen ze het hele verschijnsel dan niet gewoon weg? Met het wegphotoshoppen van het verschijnsel voorkom je toch vragen van skeptici?
Hoe zie jij dat?
Wat is het verschil met de foto die ik postte en de foto die je alleen nog maar op de sites kan vinden op internet.
Ik ga even je scherpheid testen, ik kom namelijk tot de conclusie dat sceptische mensen nogal een probleem hebben, ze missen vaak details.
No offence, maar dat komt door de goedgelovigheid.
pi_71171443
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 09:50 schreef Ticker het volgende:

[..]

Wat is het verschil met de foto die ik postte en de foto die je alleen nog maar op de sites kan vinden op internet.
Ik ga even je scherpheid testen, ik kom namelijk tot de conclusie dat sceptische mensen nogal een probleem hebben, ze missen vaak details.
En je bent nu serieus?
  dinsdag 21 juli 2009 @ 09:54:48 #94
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71171491
quote:

[..]

Dus sceptische mensen zijn tegelijkertijd heel gelovig ??
pi_71171502
quote:

[..]

Het verschil tussen de paars getinte foto die jij hebt gepost en de zwart-witte foto's die ik gepost heb?

De foto die jij hebt gepost is paars getint, de lichtstrepen zijn weg, de foto heeft het contrast is (tov de door mij gepostte foto's) een stuk hoger.

De foto's die ik heb gepost zijn zwart wit, het contrast ligt (tov de foto die jij hebt gepost) lager, er is meer detail te zien op ao het oppervlakte maar ook op het verschijnsel, en er zijn lichtstrepen zichtbaar.

Hoezo?
  dinsdag 21 juli 2009 @ 09:57:30 #96
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71171564
Nee dat is niet waaraan je kunt zien dat die van NASA niet de orginele zijn.
Nog 1 keer proberen, dan zeg ik waaraan je het ziet.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 09:59:11 #97
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71171608
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 09:57 schreef Ticker het volgende:
Nee dat is niet waaraan je kunt zien dat die van NASA niet de orginele zijn.
Nog 1 keer proberen, dan zeg ik waaraan je het ziet.
Een vraag. Waarom moet je je gesprekspartner eigenlijk continue kleineren en denigrerende opmerkingen maken? Ik merk dit niet alleen aan de manier waarop je op mij reageert, maar eigenlijk hoe je tegen eenieder doet , die het niet met je conspiracy mening eens is.

Respect is belangrijk in discussies als deze, dat is wat ik je wil meegeven.
Enfin, game on!
pi_71171718
NASA weet van het bestaan af van CTRL+U in photoshop (Hue/saturation). Het is een complot!
pi_71171756
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 09:59 schreef Michielos het volgende:

[..]

Een vraag. Waarom moet je je gesprekspartner eigenlijk continue kleineren en denigrerende opmerkingen maken? Ik merk dit niet alleen aan de manier waarop je op mij reageert, maar eigenlijk hoe je tegen eenieder doet , die het niet met je conspiracy mening eens is.

Respect is belangrijk in discussies als deze, dat is wat ik je wil meegeven.
Enfin, game on!
Dat gedrag is niet alleen typerend voor Ticker, maar ik zie het veel complot aanbidders hier doen.
Ze proberen iets te verdedigen wat niet te verdedigen valt, volgens mij raken ze daar wat gefrustreerd van.
pi_71171757
Oh, je wil weten waarom ik denk dat die zwart wit foto's van NASA komen. Ik snapte al niet wat je precies wilde....

Okay, ten 1e, dat zie je niet aan de foto's, maar dat wordt aangegeven op het forum waar jij en ik beide foto's vandaan hebben, er staat:
quote:
The original photos are not hidden at all, they are AS14-70-983636 and AS14-70-983637.

Verder denk ik dat je het aan de plusjes ziet die je opde 2 foto's ziet die ik heb gepost. Maar goed, vertel maar, waar zie jij het aan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')