abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 juli 2009 @ 23:12:03 #1
75049 BasOne
Spaceship!
pi_71081927
Kijk maar echte beelden!!!!!

En hier, Wat ECHT gezecht werd!!!!

Ok zonder gein, het is alweer 40 jaar geleden, en nog steeds duiken de Conspircies op dat de maanlandingen nep waren.
Zoals Bijv. hier op de FP NASA poetst beelden maanlanding op (en meerdere FP berichten).

Persoonlijk geloof ik er geen donder van... dat het nep was

Dingen als 'ER ZIJN GEEN STERREN TE ZIEN' of 'DE VLAG WAPPERD DAT KAN NIET' zijn al duizenden, zoniet tienduizenden keren weerlegd.

En toch vraag ik me af, zijn er nog mensen die denken dat de maanlanding nep was?
En wat voor Bewijs is daar voor.
En dan met nadruk op Bewijs, en niet aannames.

Maar al met al, blijft het een leuke discussie, heeft Neil Armstrong daadwerkelijk op de maan gelopen, of niet, Neil zelf heeft ooit eens geweigerd om met de hand op de bijbel te zweren dat hij het gedaan heeft, wat het alleen maar interessanter maakt

Enniehoe, Ter Ere van het Jubileum van de Maanlanding (misschien ) Een Golden Oldie onder de Truthseekers
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
  vrijdag 17 juli 2009 @ 23:12:55 #2
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_71081964
ik moest laggen om wat ze hebben gezecht
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_71082013
Ze hebben een keer bij mythbusters al die "conspiracy's" getest, en het wapperen, reflecties en alles was gewoon mogelijk onder die omstandigheden. Verder denk ik dat ze gewoon op de maan zijn geweest.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 17 juli 2009 @ 23:14:50 #4
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71082025
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 23:12 schreef pisnicht het volgende:
ik moest laggen om wat ze hebben gezecht
Die typo's maakte je express?
:-)
  vrijdag 17 juli 2009 @ 23:15:24 #5
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_71082046
Ik kan niet geloven dat het alweer 40 jaar geleden is. .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_71082088
quote:
I feel kinda Locrian today
  vrijdag 17 juli 2009 @ 23:19:06 #7
75049 BasOne
Spaceship!
pi_71082159
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 23:14 schreef Dartanion het volgende:

[..]

Die typo's maakte je express?
Ik ook
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
  vrijdag 17 juli 2009 @ 23:23:43 #8
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71082311
hahaha deze claims zijn al duizend keer weerlegd evenals de prop C, de vlag e.d.
Ik vind het wel coole claims maar ze zijn werkelijk nergens op gebaseerd
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 23:27:12 #9
75049 BasOne
Spaceship!
pi_71082422
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 23:23 schreef Michielos het volgende:
hahaha deze claims zijn al duizend keer weerlegd evenals de prop C, de vlag e.d.
Ik vind het wel coole claims maar ze zijn werkelijk nergens op gebaseerd
maar maar de collega van de broer van mijn collega en diens schoonzusters vriendin van haar broer zijn oude schoolvriend zegt dat het nep was.
En hij heeft het bewijs daarvoor, op zijn zolder kamer, in een kluis... waar hij de combinatie van is vergeten.
Laboro te salutante
pi_71082628
De vraag die me eigenlijk altijd al interesseerde is waarom het zo lang geleden is sinds er een mens op de maan is geweest? Als je ziet naar de technologische vooruitgang van de laatste jaren, zou je haast denken dat er inmiddels al wel een serieuze basis op de maan was om van daaruit aan satellieten enzo te kunnen werken, oftewel frequent maanbezoek.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 23:38:31 #11
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_71082794
Voornamelijk omdat de Vietnam oorlog in combinatie met die maanlandingen zo'n beetje al het budget had opgezogen.

En de VS lag zo ver voor dat niemand anders het eigenlijk nog probeerde.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 17 juli 2009 @ 23:42:29 #12
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_71082942
Het enige waar ik mijn twijfels over heb:

Er is een foto waar een voetafdruk ONDER de maanlander zit. Dat heb ik nog nooit ergens verklaard gezien.

De kwaliteit van de foto's is extreem hoog. Had ik niet verwacht voor camera's uit 1969 die onder hele zware omstandigheden moesten functioneren.

Een van de astronauten zegt dat de ruimte er pikzwart is, zoals je ook op de foto's ziet (op foto's zie je geen sterren ivm de te korte sluitertijd), maar hij had toen hij daar rondliep gewoon sterren moeten zien. Veel meer dan op aarde zelfs.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 00:05:33 #13
75049 BasOne
Spaceship!
pi_71083670
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 23:33 schreef mediaconsument het volgende:
De vraag die me eigenlijk altijd al interesseerde is waarom het zo lang geleden is sinds er een mens op de maan is geweest? Als je ziet naar de technologische vooruitgang van de laatste jaren, zou je haast denken dat er inmiddels al wel een serieuze basis op de maan was om van daaruit aan satellieten enzo te kunnen werken, oftewel frequent maanbezoek.
Geld, meest simpele antwoord, de centen.

Tijdens de Space Race in de jaren '60 had NASA 1000den miljarden tot hun beschikking, nu misschien nog geen 5% daarvan.
En zo'n Saturnus 5 (of andere raket die een capsule naar de maan kan slingeren) is niet goedkoop, en het meeste geld gaat in de shuttle zitten.
Laboro te salutante
  zaterdag 18 juli 2009 @ 00:10:53 #14
75049 BasOne
Spaceship!
pi_71083829
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 23:42 schreef SillyWalks het volgende:
Het enige waar ik mijn twijfels over heb:

Er is een foto waar een voetafdruk ONDER de maanlander zit. Dat heb ik nog nooit ergens verklaard gezien.
Geen idee, denk wel dat ik weet over wlke foto je het hebt maar keine flauwe anus.
quote:
De kwaliteit van de foto's is extreem hoog. Had ik niet verwacht voor camera's uit 1969 die onder hele zware omstandigheden moesten functioneren.
Dat word veel onderschat, als je de archieven doorspit van WW2 foto's kom je ook een heleboel foto's tegen die van zeer hoge kwaliteit zijn, en die zijn nog van 25 jaar eerder ook.
quote:
Een van de astronauten zegt dat de ruimte er pikzwart is, zoals je ook op de foto's ziet (op foto's zie je geen sterren ivm de te korte sluitertijd), maar hij had toen hij daar rondliep gewoon sterren moeten zien. Veel meer dan op aarde zelfs.
Ik weet niet of het de wetenschappelijke verklaring is, maar de verklaring die ik erbij kan bedenken is dat de maan gewoon te helder is om sterren te zien, en dat de zon misschien parten speelt.
Op een klaarlichte dag zie je ook geen sterren, de zon is daar te fel voor, maar ze zijn er wel
Laboro te salutante
pi_71086070
Heet van de pers

Er zijn foto's gemaakt van het maanoppervkak door NASA's Lunar Reconnaissance Orbiter, en daarbij zijn foto's van de Apollo Landingplaatsen van 40 jaar geleden.

zie NASA- LRO Sees Apollo Landing Sites
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
pi_71086094
Jezus dacht dat Lambiek dit topic geopend had.......shit
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 18 juli 2009 @ 01:47:30 #17
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71086221
De maandlandingen zijn deels nep, deels echt.
Waarom? Eeuwen oude ruines en een niet zo verlaten maan.. welke ons al eeuwen in de gaten houdt.

http://www.bibliotecapleyades.net/luna/esp_luna_3.htm

Foto vergelijking met ruine op aarde

- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  zaterdag 18 juli 2009 @ 01:50:47 #18
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71086267
@ media: omdat het goedkoper is om een onderzoeks instituut in een baan om de aarde te brengen. Er is geen voordeel aan een basis op de maan, op dit moment.

@ Ticker; waarom kunnen dat geen toevallige schaduwen en rots formaties zijn? Maar moet het persé een alien zijn? Of een basis op de Maan?
  zaterdag 18 juli 2009 @ 01:51:46 #19
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71086290
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 01:50 schreef Dartanion het volgende:

@ Ticker; waarom kunnen dat geen toevallige schaduwen en rots formaties zijn? Maar moet het persé een alien zijn? Of een basis op de Maan?
Een alien?
Best groot dan he.
Kom op begin je weer. WIl je een gezonde discussie? Breng je vragen op niveau.
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  zaterdag 18 juli 2009 @ 01:56:51 #20
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71086372
Heb even snel de site doorgekeken, en de foto's nog maals goed bekeken.

Ik zie op de foto van ver af dat er mogelijk een constructie kan zijn die gemaakt is. Maar hoe meer zij inzoomen hoe meer het duidelijk word dat het kraters en schaduwen zijn. Hoe meer ze inzoomen hoe meer erbij getekend moet worden om duidelijk te maken wat je er in moet zien.

Waarom moeten ze van alles om een krater heen tekenen om duidelijk te maken wat ze willen dat je ziet? Als er ingezoomed is en alles duidelijk in beeld is?

Ook is de tekst doorspekt van de woorden: mogelijk, eventueel, mogelijk etc.

[ Bericht 6% gewijzigd door Dartanion op 18-07-2009 02:11:31 ]
  zaterdag 18 juli 2009 @ 01:57:45 #21
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71086386
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 01:56 schreef Dartanion het volgende:
Heb even snel de site doorgekeken, en de foto's nog maals goed bekeken.

Ik zie op de foto van ver af dat er mogelijk een constructie kan zijn die gemaakt is. Maar hoe meer zij inzoomen hoe meer het duidelijk word dat het kraters zijn. En ze dus ook meer erbij moeten tekenen om duidelijk te maken wat je er in moet zien.

Waarom moeten ze van alles om een krater heen tekenen om duidelijk te maken wat ze willen dat je ziet? Als er ingezoomed is en alles duidelijk in beeld is?
Ok, ben je serieus, mooi dan zal ik serieus antwoorden. Zal me post editen.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 02:00:23 #22
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_71086430
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 01:57 schreef Ticker het volgende:

[..]

Ok, ben je serieus, mooi dan zal ik serieus antwoorden. Zal me post editen.
Hij heeft gelijk, dat zijn gewoon kraters en schaduwen.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 02:10:46 #23
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71086573

http://www.lunomaly.com/

Dit is even mijn antwoord. Ik kom erop terug, ga nu lekker slapen.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 02:11:37 #24
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_71086581
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 23:33 schreef mediaconsument het volgende:
De reden hiervoor is politiek. Vrijwel niemand was meer geintereseerd in Apollo 13 (tot aan het inident). Als de support naar beneden gaat krijgt NASA minder geld, de maanmissies waren gigantisch duur.
Een nieuw project opstarten met onze huidige technologie kost ook gigantisch veel, tel daarbij op dat het tegenwoordig geen prestige object meer zou zijn.

Mijn reden dat de maanlandingen echt moeten zijn geweest komt van de Russen; Als de toenmalige aartsvijand ook maar het vermoeden had dat de landingen nep waren dan hadden ze dit weldegelijk publiekelijk gemaakt.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 02:15:17 #25
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71086619
Ok nog 1 puzzel spelletje voor het slapen gaan:

Nasa bron: http://www.hq.nasa.gov/alsj/a11/AS11-41-6156HR.jpg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')