abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 juli 2009 @ 01:28:17 #26
28033 Pek
je moet wat
pi_71168279
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 01:25 schreef Dartanion het volgende:

De koude oorlog was bezig, de Russen hielden de Amerikanen dus goed in de gaten, daaruit blijkt ook dat er echt mensen op de Maan zijn geweest.
Inderdaad, als de Russen "hoax" hadden kunnen roepen, hadden ze het ongetwijfeld gedaan. En veel te vroeg ook, waarschijnlijk
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_71168280
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 01:26 schreef Ticker het volgende:

[..]

Disclosure.
Buitenaards leven is er, en wij maken ruzie om religie?
Waar komt religie dan eigenlijk vandaan en wie is de mensheid.
Hele logische vragen die in navolging komen.
Zou ik graag mijn theorie op los willen gooien.

Maar dit lijkt me niet geschikt voor dit topic.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_71168301
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 01:28 schreef Pek het volgende:
Inderdaad, als de Russen "hoax" hadden kunnen roepen, hadden ze het ongetwijfeld gedaan. En veel te vroeg ook, waarschijnlijk
http://uk.answers.yahoo.c(...)0090329053609AARCO5E

Klopt, de Russen hebben het nimmer ontkent. Dat moet ik nageven
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 21 juli 2009 @ 01:30:24 #29
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71168313
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 00:40 schreef Pek het volgende:
Ah hell, wat nou nep. Laten we er een hommage van maken

[ afbeelding ]

Kijk eens, die rechter, dat is Buzz Aldrin, een vrijmetselaar.
Hoe weet ik dat - hij draagt met trots zijn giganisch dikke vrijmetselaar ring, en nogwel op deze foto.
Masons own the world
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  dinsdag 21 juli 2009 @ 01:30:53 #30
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71168321
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 01:26 schreef Ticker het volgende:

[..]

Disclosure.
Buitenaards leven is er, en wij maken ruzie om religie?
[quote]

Als het een einde zou maken aan religie, zou ik het nog overwegen. Maar dat ongedierte vindt wel een manier om zich ook daar mee te identificeren.

[quot]
Waar komt religie dan eigenlijk vandaan en wie is de mensheid.
Volgens mij komt religie voort uit 2 dingen:

Toen er nog geen eenduidige overkoepelende regering was moesten mensen een leiddraad hebben hoe er een goede samenlevering zou werken, dus een boek met normen en waarden.
Deel twee is veiligheid, God luisterd altijd, vergeeft je, kan je helpen etc.
quote:
Hele logische vragen die in navolging komen.
Helaas komen we dan nog dieper in een poel van speculatie, we zijn het toch wel eens dat de Maan onbewoond is?
:-)
  dinsdag 21 juli 2009 @ 01:31:44 #31
28033 Pek
je moet wat
pi_71168333
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 01:29 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

http://uk.answers.yahoo.c(...)0090329053609AARCO5E

Klopt, de Russen hebben het nimmer ontkent. Dat moet ik nageven
Dat is gewoon keihard bewijs, die hadden dit echt niet laten lopen
pi_71168340
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 01:30 schreef Ticker het volgende:

[..]

Hoe weet ik dat - hij draagt met trots zijn giganisch dikke vrijmetselaar ring, en nogwel op deze foto.
Masons own the world
werelds best bewaarde geheim; De Vrijmetselaars.
pi_71168347
He Ticker....
Als er op de foto nou echt een graafmashine op zou staan, en nasa houd dat geheim voor iedereen.
Denk je dan niet dat ze de foto op internet zouden zetten waar zomaar alles opstaat.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_71168354
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 01:31 schreef Pek het volgende:

[..]

Dat is gewoon keihard bewijs, die hadden dit echt niet laten lopen
Klopt. Zeker gezien de spanningen tussen USA en USSR. Toch ben ik nog steeds niet overtuigd (en nimmer ben jij van mijn ontkenning)
  dinsdag 21 juli 2009 @ 01:35:10 #35
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71168368
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 01:30 schreef Dartanion het volgende:

[..]

Volgens mij komt religie voort uit 2 dingen:

Toen er nog geen eenduidige overkoepelende regering was moesten mensen een leiddraad hebben hoe er een goede samenlevering zou werken, dus een boek met normen en waarden.
Deel twee is veiligheid, God luisterd altijd, vergeeft je, kan je helpen etc.
Ook onlogisch, huidige religie is een slap aftreksel van de kennis van voor een catastrofe die de mensheid heeft verdeelt. De overeenkomsten in religie over de gehele wereld tonen dit aan.
Er zijn fracties met ieder hun eigen 'god' overgebleven op elk continent.
quote:
Helaas komen we dan nog dieper in een poel van speculatie, we zijn het toch wel eens dat de Maan onbewoond is?
Onbewoond als in niet mogelijk om op te leven, inderdaad. Maar deze structuren zijn niet leeg, en zeker niet (allemaal) door de mensheid gebouwd.
Deze machine is echt maar het tipje van de ijsberg.
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  dinsdag 21 juli 2009 @ 01:35:11 #36
28033 Pek
je moet wat
pi_71168369
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 01:30 schreef Ticker het volgende:

[..]

Masons own the world
Op de persoon spelen, zwaktebod. FAIL
pi_71168387
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 01:35 schreef Ticker het volgende:

Ook onlogisch, huidige religie is een slap aftreksel van de kennis van voor een catastrofe die de mensheid heeft verdeelt. De overeenkomsten in religie over de gehele wereld tonen dit aan.
God is de grootste grap wat de mensheid ooit heeft voorgebracht. Religie dient enkel als machtsmiddel.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 01:38:25 #38
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71168396
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 01:35 schreef Ticker het volgende:

[..]

Er zijn grote overeenkomsten maar ook grote verschillen. Het hangt er vanaf waar je je op concentreerd.
quote:
Onbewoond als in niet mogelijk om op te leven, inderdaad. Maar deze structuren zijn niet leeg, en zeker niet (allemaal) door de mensheid gebouwd.
Deze machine is echt maar het tipje van de ijsberg.
dat is een hoop speculatie in 3 zinnen!
  dinsdag 21 juli 2009 @ 01:38:37 #39
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71168399
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 01:33 schreef -CRASH- het volgende:
He Ticker....
Als er op de foto nou echt een graafmashine op zou staan, en nasa houd dat geheim voor iedereen.
Denk je dan niet dat ze de foto op internet zouden zetten waar zomaar alles opstaat.
Als dat de enige reden is waarom je het niet kan geloven... tja.
Miljoenen foto's, en zoveel te zien en te vinden. Er wordt hard gebrushed hoor, maar dit zijn oude foto's in uit de tijd dat NASA nog wat minder oplettend was.
Andere theorie is dat er disclosure nodig is, stukje bij beetje. Gezien dat dit niet zo doorslaggevend is.. bedoel ok mijnen, so what.
pi_71168409
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 01:38 schreef Dartanion het volgende:

dat is een hoop speculatie in 3 zinnen!
En ik ben het roerend met hem eens!
  dinsdag 21 juli 2009 @ 01:40:51 #41
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71168424
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 01:35 schreef Pek het volgende:

[..]

Op de persoon spelen, zwaktebod. FAIL
quote:
On July 20, 1969, two American Astronauts landed on the moon of the planet Earth, in an area known as Mare Tranquilitatis , or "Sea of Tranquility". One of those brave men was Brother Edwin Eugene (Buzz) Aldrin, Jr., a member of Clear Lake Lodge No. 1417, AF&AM, Seabrook, Texas. Brother Aldrin carried with him SPECIAL DEPUTATION of then Grand Master J. Guy Smith, constituting and appointing Brother Aldrin as Special Deputy of the Grand Master, granting unto him full power in the premises to represent the Grand Master as such and authorize him to claim Masonic Territorial Jurisdiction for The Most Worshipful Grand Lodge of Texas, Ancient Free and Accepted Masons, on The Moon, and directed that he make due return of his acts. Brother Aldrin certified that the SPECIAL DEPUTATION was carried by him to the Moon on July 20, 1969.

To commemorate this historic event, and to further solidify and establish Texas Freemasonry on the Moon, it is proposed that a charter be issued to a new Lodge, to be known as Tranquility Lodge No. 2000, and that authorization for such new Lodge and its
http://tl2k.org/history.htm

Een lodge op de maan!
  dinsdag 21 juli 2009 @ 01:44:24 #42
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71168473
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 01:37 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

God is de grootste grap wat de mensheid ooit heeft voorgebracht. Religie dient enkel als machtsmiddel.
God alsin almachtig alziend en overal aanwezig.. inderdaad (hoewel intelligent design een punt heeft)
Maar in de bijbel wordt God beschreven als een huminoide die een groep (engelen/wachters) bij zich heeft.
Die verandert nog al heen en weer, maar in de puurste vorm is de bijbels God een personificatie.
Adam en eva een metafoor voor de eerste groep mensen. Kolonie?
  dinsdag 21 juli 2009 @ 01:45:11 #43
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_71168483
Conclusie: Natuurlijk zijn ze er geweest.

Slotje.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 01:45:32 #44
28033 Pek
je moet wat
pi_71168488
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 01:40 schreef Ticker het volgende:

[..]

[..]

http://tl2k.org/history.htm

Een lodge op de maan!
Ach, niet dit weer
Wat de vent in zijn vrije tijd doet, moet hij lekker zelf weten
  dinsdag 21 juli 2009 @ 01:47:48 #45
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71168513
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 01:44 schreef Ticker het volgende:

[..]

God alsin almachtig alziend en overal aanwezig.. inderdaad (hoewel intelligent design een punt heeft)
Maar in de bijbel wordt God beschreven als een huminoide die een groep (engelen/wachters) bij zich heeft.
Die verandert nog al heen en weer, maar in de puurste vorm is de bijbels God een personificatie.
Adam en eva een metafoor voor de eerste groep mensen. Kolonie?
God is in het leven geroepen om mensen te laten denken dat ze altijd in de gaten gehouden werden, voor er camera's waren die dat daadwerkelijk konden.
We willen ons graag identificeren met zo een grootmacht, vandaag mens-achtig
Adam en Eva illustreerd heel duidelijk dat vrouwen veel kosten, een rib uit je lijf.
pi_71168534
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 01:38 schreef Ticker het volgende:

[..]

Als dat de enige reden is waarom je het niet kan geloven... tja.
Miljoenen foto's, en zoveel te zien en te vinden. Er wordt hard gebrushed hoor, maar dit zijn oude foto's in uit de tijd dat NASA nog wat minder oplettend was.
Die vind ik goed
Altijd weer naar een andere uitweg zoeken on je te bewijzen
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  dinsdag 21 juli 2009 @ 01:51:30 #48
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71168552

http://www.bibliotecapley(...)olitics_vonbraun.htm

Wakker worden mensen, de leugen dat de NASA niet op de maan is geweest is een vorm van bewuste manipulatie.
Iedereen kijkt links, maar wat gebeurt er rechts?
  dinsdag 21 juli 2009 @ 01:52:37 #49
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71168567
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 01:49 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Die vind ik goed
Altijd weer naar een andere uitweg zoeken on je te bewijzen
Ja ik ben de grondlegger van manipulatie.
Grootse onzin vertel ik je.

Mensen die continu naar de maan gaan.
Haaaa zover zijn we nog niet.. toch?
  dinsdag 21 juli 2009 @ 01:55:13 #50
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_71168592
Lunar and NASA secrets

1 of 12 parts enjoy the show.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')