Wellicht een kolonie. Gesticht door buitenaarde vormen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:44 schreef Ticker het volgende:
[..]
God alsin almachtig alziend en overal aanwezig.. inderdaad (hoewel intelligent design een punt heeft)
Maar in de bijbel wordt God beschreven als een huminoide die een groep (engelen/wachters) bij zich heeft.
Die verandert nog al heen en weer, maar in de puurste vorm is de bijbels God een personificatie.
Adam en eva een metafoor voor de eerste groep mensen. Kolonie?
Subtielquote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:51 schreef Ticker het volgende:
Wakker worden mensen, de leugen dat de NASA niet op de maan is geweest is een vorm van bewuste manipulatie.
Hoe vind je deze dan, de inca's hadden ook Goden.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wellicht een kolonie. Gesticht door buitenaarde vormen.
Ik geloof dat er "iets is" maar niet de goden die 1000 andere religies menen de aanbidden. Ieder religie heeft een kern van waarheid, alleen brengen ze het zo onwaarschijnlijk over, dat ieder mens met een IQ boven de 100 er makkelijk doorheen kan prikken.
Ik zeg overigens NIET dat ik het antwoord heb.
Nu we toch ongenuanceerd dingen gaan uitkramen:quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:01 schreef Ticker het volgende:
[..]
Hoe vind je deze dan, de inca's hadden ook Goden.
Ze wisten zelfs waar deze blanke man met grijze baard vandaan kwam: de pleiades.
![]()
Wie zijn de Goden?
Doet me denken aan dezelfde eis als de God in het midden oosten; offeringen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:04 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Nu we toch ongenuanceerd dingen gaan uitkramen:
Volgens de Inca's werd de oogst beter, het weer beter, won je oorlogen, etc etc als je maar genoeg maagdelijke vrouwen dood laat bloeden op een altaar
Je mist het punt:quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:04 schreef Ticker het volgende:
[..]
Doet me denken aan dezelfde eis als de God in het midden oosten; offeringen.
Typisch geval van verbastering van religie voor eigen gewin.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:04 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Nu we toch ongenuanceerd dingen gaan uitkramen:
Volgens de Inca's werd de oogst beter, het weer beter, won je oorlogen, etc etc als je maar genoeg maagdelijke vrouwen dood laat bloeden op een altaar
Je tweede zin is helaas een aanname. We weten nog altijd niet precies hoe het zit. We hebben wel sluitende theorieen, maar tot we tijd kunnen reizen. Sluit ik niks uit.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Typisch geval van verbastering van religie voor eigen gewin.
De Inca's zaten dichtbij de waarheid maar vergaten het aard van het beestje. De mens is van nature een egoïst. Dieren trouwens ook.
Trouwens, heb liever 72 sletten die weten wat ze doen ipv 72 maagden.
van wie was die ook alweer? Theo Maassen toch?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Typisch geval van verbastering van religie voor eigen gewin.
De Inca's zaten dichtbij de waarheid maar vergaten het aard van het beestje. De mens is van nature een egoïst. Dieren trouwens ook.
Trouwens, heb liever 72 sletten die weten wat ze doen ipv 72 maagden.
Dat niet lijken te kloppen is een grote valkuilquote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:20 schreef opgebaarde het volgende:
nadat ik foto's zag met rare schaduwen die niet lijken te kloppen met het licht, voetafdrukken etc was ik sceptisch maar als zelfs myth busters deze konden ontkrachten
Nou als je dan toch zo graag ongelijk wilt krijgen:quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:49 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Die vind ik goed![]()
Altijd weer naar een andere uitweg zoeken on je te bewijzen
En hier zit het hele probleem. Er is NIEMAND die mij ooit kan overtuigen???? Sceptisch zijn is goed, we zouden met zijn allen sceptisch moeten zijn maar... er is niemand die mij ooit kan overtuigen??quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Er is niemand die mij ooit kan overtuigen dat we ooit op de maan zijn geweest. Het is fokking 40 jaar geleden, de techniek is 50x verbetert, en pas in 2020 willen ze weer naar de maan. 11 jaar?!?
Is dit een uitsnede van een grotere foto? Zo ja, waar kan ik de foto vinden?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:30 schreef Ticker het volgende:
Nou als je dan toch zo graag ongelijk wilt krijgen:
[ afbeelding ]
AS14-70-983636 en AS14-70-983637
Overal nog te vinden, behalve bij NASA zelf.
Maargoed, ik heb het waarschijnlijk zelf eraf gehaald.. die grote hacker dat ik ben.
Als dat zo is, is dat alleen maar mooi. Het grappige aan dit soort dingen is altijd dat het juist de mensen zijn die alles maar blindelings geloven die de samenzweerders in een hoekje trappen en daarmee hun gelijk dienen te halen. Lukt dat niet dan komen er kreten als; "Ze weten toch niet van ophouden". De nonbelievers geloven het niet niet omdat ze dat graag willen, maar vaak omdat ze daarvoor eerst bewijs willen zien.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:20 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Nooit meer![]()
Er wordt toch wel weer wat op gevonden. Ze weten niet van ophouden.
Je draait de rollen wel heel erg om. Jullie maken fantastische claims, namelijk dat men nooit op de maan geweest is. I.p.v, vage foto's waar zogenaamd hijskranen op moeten staan, nonargumenten die al 100x makkelijk weerlegd zijn geef ons eens een concreet bewijsstuk. Waarom zijn wij nooit op de maan geweest. Dit maal willen wij geen doordenker zien, geen filosofische gedachtegang, geen denigrerende opmerking maar gewoon 1 concreet bewijs wat niet sneller te debunken is dan jullie op F5 kunnen drukken. Jullie beweren openminded te zijn(terwijl net iemand aangaf "niemand kan mij ooit overtuigen"), diep erover na te denken, twee goede zaken. Alleen gaat dit niet heel ver?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:21 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Als dat zo is, is dat alleen maar mooi. Het grappige aan dit soort dingen is altijd dat het juist de mensen zijn die alles maar blindelings geloven die de samenzweerders in een hoekje trappen en daarmee hun gelijk dienen te halen. Lukt dat niet dan komen er kreten als; "Ze weten toch niet van ophouden". De nonbelievers geloven het niet niet omdat ze dat graag willen, maar vaak omdat ze daarvoor eerst bewijs willen zien.
Er staan hele mooie getalletjes in me post waarin ik aangeef dat dit de foto ID nummers zijn; google is je vriend.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:06 schreef vanhal het volgende:
[..]
Is dit een uitsnede van een grotere foto? Zo ja, waar kan ik de foto vinden?
Als ik via google op die 2 ID's zoek kom ik uit op dit topic en op apollohoax.proboards21.com....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:44 schreef Ticker het volgende:
[..]
Er staan hele mooie getalletjes in me post waarin ik aangeef dat dit de foto ID nummers zijn; google is je vriend.
LoL, sorry man ik had die nummers gefucked. Heb je me post aangepast:quote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:50 schreef vanhal het volgende:
[..]
Als ik via google op die 2 ID's zoek kom ik uit op dit topic en op apollohoax.proboards21.com....
He.. dat is raar.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:10 schreef vanhal het volgende:
Okay, dit zijn blijkbaar de originele foto's. Ten eerste, waarom is de foto die jij post paars getint? Ten tweede, waarom zie ik op jouw foto de (ik neem aan) lichtstralen die van boven de foto naar beneden de foto lopen niet?
[ afbeelding ]
Wat moet het verschijnsel eigenlijk voorstellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |