Ik dacht al dat ik jou hier als eerste zou vindenquote:Op maandag 20 juli 2009 22:11 schreef huuphuup het volgende:
Oeh! Hier moet ik een tvp
ik heb belachelijk veelmeeste gekregen, hoop 2ehands gekocht en enkele dingetjes nieuw gekocht.
Mijn probleem met de meeste kinderkleertjes is dat ik ze te duur vind. Voor mezelf vind ik 35 euro voor een simpel tshirt ook te duur dus voor zulke kleertjes waar ze zo uit zijn helemaal
quote:Op maandag 20 juli 2009 22:14 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik jou hier als eerste zou vinden
Het was een beetje nav. het offtopic geneuzel in Zwangerschapskleding over de H&M baby-collectie!
Maar het leukste bij ons meisje in de kast tot nu toe:
[ afbeelding ]
Met hele kleine zakjesZe kan het pas volgend jaar lente aan, maar dat doet er niet toe
¤12,95 bij C&A
Alles wat betreft kinderkleding? Dus ook zelfgemaakt, met al die creatievelingen hierquote:Op maandag 20 juli 2009 22:31 schreef Lishe het volgende:
Wat is de bedoeling van dit topic? Toon hier uw aankopen? Waar winkel jij graag?
hetzelfde als het kinderschoenentopic denk ikquote:Op maandag 20 juli 2009 22:31 schreef Lishe het volgende:
Wat is de bedoeling van dit topic? Toon hier uw aankopen? Waar winkel jij graag?
nou voorlopig zit zij er nog warmpjes genoeg bij qua kleding. ik heb al heel wat uitverkoop-slagen geslagen.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:47 schreef Lishe het volgende:
Bix! Hup naar amsterdam gij. Ik heb voor alletwee de dames een petit louie jurkje gekocht in de opruiming. Bij Exota, ik kreeg het gewoon warm toen ik die winkel zag met SALE op de ramen!
*kuchquote:Op maandag 20 juli 2009 22:26 schreef Linda2205 het volgende:
Ik heb het lijstje bovenaan even aangepast op merk.
En nog even de favoriet uit de nieuwe H&M-collectie waar het allemaal mee begon:
inderdaad, ik vond TinusP voor babies ook erg leuk! maar 't merk bestaat geloof ik niet meer? althans, ik weet nog dat ik er bij anna wat van zocht en toen vertelde iemand me dat 't failliet was.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:59 schreef Poppejans het volgende:
Ik heb ooit eens (dus ver voor ik zwanger was) een doos met 20 stuks restpartij nieuwe Tinus P. kleertjes maat 50/56 opgekocht via marktplaats van een gesloten winkeltje ofzo, en ook nog precies allemaal winterkleding in jongenskleuren, komt dat even mooi uit! Ik vind dat een heel leuk merk, hele wijde broekjes met zakjes en leuke vestjes en shirts met grappige mutsjes eraan.
heb ik ook hoor, alleen zeeman is niet echt mijn winkel. ik probeer 't af en toe wel weer es, maar ik vind er op een of andere manier nooit echt de leuke dingen.quote:Verder fan van de Hema, Zeeman en H&M ook al erg leuk inkopen gedaan.
Eigenlijk shop ik letterlijk overal wel, ook tweedehands. Gewoon wat ik leuk vind, het gaat mij absoluut niet om of er een merkje in staat of niet.
Ja, klopt! Volgens mij hangt het helemaal nergens meer in de winkelsquote:Op maandag 20 juli 2009 23:05 schreef bixister het volgende:
inderdaad, ik vond TinusP voor babies ook erg leuk! maar 't merk bestaat geloof ik niet meer? althans, ik weet nog dat ik er bij anna wat van zocht en toen vertelde iemand me dat 't failliet was.
[..]
Dat berenpak is echtquote:Op maandag 20 juli 2009 22:29 schreef Linda2205 het volgende:
Hij gaat maar tot maat 62... hoe oud zijn kindjes met maat 62 ongeveer?
Jups! en wat gaaaaaaf!quote:Op maandag 20 juli 2009 23:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
https://www.kleertjes.com/images/fotos/38845/voor.jpg
doet die het zo wel?
Toen ik die zag wenste ik dat ik jongetjes had!quote:Op maandag 20 juli 2009 23:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb echt de coolste mr Happy en Mr strong t shirts van Zeeman. Zwarte!!!!
Graeme heeft nu (4 weken) al maat 62, maar normaal is dat volgens mij na een maand of 3. En ik baal, want in de winter gaat hij dus nooit meer in het schattige berenpakje passen..quote:Op maandag 20 juli 2009 22:29 schreef Linda2205 het volgende:
Hij gaat maar tot maat 62... hoe oud zijn kindjes met maat 62 ongeveer?
Dan koop ik het ook het meest, en heel soms ook wel eens iets wat nog niet in de uitverkoop is hoorquote:Op maandag 20 juli 2009 23:34 schreef bixister het volgende:
ik heb er voor anna ook wel eens een spijkerbroek van gehad maar die ging gelukkig heel lang mee. maar voor al die merkdingen geldt toch wel dat 't alleen een beeetje interessant wordt in de uitverkoop.
Benghquote:Op maandag 20 juli 2009 23:36 schreef k_i_m het volgende:
Hier hangt er veel Noppies, BFC, Mexx en Benneton in de kast. En steeds meer Bengh.
Nou, 60 euro voor een broek is niet wat ik normaal uitgeef hoor.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:40 schreef senesta het volgende:
[..]
Dan koop ik het ook het meest, en heel soms ook wel eens iets wat nog niet in de uitverkoop is hoor![]()
En ik heb toevallig vorige maand twee broeken van Retour gekocht in de uitverkoop.
Ik had verwacht dat die ruimer zouden zitten dan Vingino maar het valt nog best mooi smal.
En Vingino is niet echt veel duurder dan een Mim-pi bijvoorbeeld toch?
Daar heb ik trouwens ook een jurkje van hangen voor Samara![]()
Hema vind ik ook erg leuk vaak
Het scheelt geloof ik 5 euro met de grotere matenquote:Op maandag 20 juli 2009 23:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, 60 euro voor een broek is niet wat ik normaal uitgeef hoor.Maar misschien gaat de prijs omhoog als de maten groter worden?
Doe mij ook zo'n zusquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:28 schreef Poppejans het volgende:
Oeh ja dat jurkje vond ik ook heel erg leuk!!! Leuk ouderwets modelletje
Ik probeer via mn zusje zo'n berenpak van H&M te krijgen, die werkt bij de H&M en heeft dus personeelskorting. Ik doe hem mooi in maat 62, kan ie er zeker weten alle koude maanden wel in
Die heb ik ook gekocht, maar die zat niet goed en nu heb ik al een nieuw badpak gekochtquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:16 schreef Poppejans het volgende:
aah dat badpakje is lief Huup!
Sorbootje, dat tijgerrompertje![]()
geweldig! en dat truitje met peperkoekmannetje erop vind ik ook heel lief!
Leuk idee trouwens, ik zal vanmiddag ook eens even wat op de foto zetten van wat ik nu heb
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:29 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Die heb ik ook gekocht, maar die zat niet goed en nu heb ik al een nieuw badpak gekocht. Hebben?
Wat een leuk jurkje! Waar heb je die vandaan?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:22 schreef Linda2205 het volgende:
Ik heb nu al een outfit voor de Kerst bij elkaar gezocht...erg hah? Ze is nog niet eens geboren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik krijg een kereltje, dus... hahaha het zou vast wel schattig staan hoor, maar dat doe ik toch maar nietquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:29 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Die heb ik ook gekocht, maar die zat niet goed en nu heb ik al een nieuw badpak gekocht. Hebben?
Van de H&M nieuwe collectie 14,95 dacht ikquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:06 schreef Raissa het volgende:
[..]
Wat een leuk jurkje! Waar heb je die vandaan?
Jawel, we willen het wel weten. Is wel zo makkelijk;quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:28 schreef Linda2205 het volgende:
En Lily, misschien bouw je wel een klein meisje in je buik, dan kan je 'm ook bestellen(of wil je het niet weten van te voren?)
Ojaaaaaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:08 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik krijg een kereltje, dus... hahaha het zou vast wel schattig staan hoor, maar dat doe ik toch maar niet
Hij krijgt trouwens dat leuke rompertje van Lilah wel aan hoor, die van Retrokid met die slakjes erop![]()
Raissa, dat jurkje is van de nieuwe H&M babycollectie
Oeh leuk, kunnen we straks het ''berenpak fototopic'' openenquote:
Show eens?quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:58 schreef Poppejans het volgende:
Net kwam hier een shirtje binnen van GoodMood met zijn naam erop![]()
![]()
Hahaha,nee! Ik ben zo blij met de naam, maar die blijf ik echt geheim houden tot hij er is.quote:
Nou, dat kan zeker, want ik heb 'm ook besteld..quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:47 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oeh leuk, kunnen we straks het ''berenpak fototopic'' openen
Waarom doe je dat nou? Hoe moet ikquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:43 schreef Ssserpente het volgende:
En zag ik gister iemand zwijmelen bij nep-Uggs?
quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:41 schreef Ssserpente het volgende:
Hier staan ook leuke kleertjes zeg! Dat kruippakje met die aap!![]()
Wel duur...
Dat is soms ook leuk ja. Bij mijn oma zit zo'n winkel.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:12 schreef poemojn het volgende:
Jilly & Mitch mis ik nog, van Shoeby Fashion http://www.shoebyfashion.nl/kleding/21/kinderkleding
Jaaa join the berenpakkenfotoclub! *doet berendansquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:10 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik denk dat ik het berenpakje toch ook nog maar toevoeg aan mijn bestelling![]()
is toch wel errrrg leuk, en aangezien wij een winterbeebje krijgen....
quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:45 schreef Ssserpente het volgende:
En welke mod was nou ook alweer zo gek van egels/stekelvarkens?
Zo, nu hou ik op, voordat het op spam begint te lijken...
Ik ook! Hij is gewoon te schattig en heeft precies de juiste kleur groen voor onze kamer. En oja, Be thanks nog voor de tip van goodmood, heb net een pakje met 'ons' konijn besteld. Welliswaar geen groen maar een wit omdat de groene uitverkocht is, maar dat mag de pret niet drukken.quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb hem al, in het blauw met groen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:05 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Ik ook! Hij is gewoon te schattig en heeft precies de juiste kleur groen voor onze kamer. En oja, Be thanks nog voor de tip van goodmood, heb net een pakje met 'ons' konijn besteld. Welliswaar geen groen maar een wit omdat de groene uitverkocht is, maar dat mag de pret niet drukken.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:20 schreef huuphuup het volgende:
Zeg ehm... peoples... ik wil denk ik wat bestellen van die site die Luchtbel gepost had in het kinderkleertjes topicDpam
Ik weet nog niet helemaal hoe en wat qua verzendkosten maar wel dat ze naar Nederland verzenden. Is er iemand die eventueel graag mee zou willen bestellen? Scheelt in de verzendkosten wellicht
quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:43 schreef Linda2205 het volgende:
Ik heb net het berenpakje gekregenen er zit zelfs een staartje aan, aan de achterkant
Wat aardig dat je je speciaal aanmeldt op FOK! alleen maar om dit met ons te delen!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:44 schreef melaniehoef het volgende:
Leuk zeg.
Mijn dochter draagt voornamelijk kleding van Bengh en Mim-pi. Zijn echt leuke kleertjes. Voor mijn zoon koop ik vaak Bor*z. Soms gewoon in de winkel of anders via internet.
Hier wat shops waar ik vaak wat koop:
http://forum.fok.nl
Da's waar. Vergeef me mijn wantrouwen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:57 schreef melaniehoef het volgende:
Ik lees al heel lang FOK forum. Moet toch ergens beginnen met posten.
mehquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:51 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Wat aardig dat je je speciaal aanmeldt op FOK! alleen maar om dit met ons te delen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed nieuws voor liefhebbers van New Look. De Britse keten verzend nu ook naar Nederland.
Shipping costs zijn heel redelijk (vind ik) 5 pond per bestelling, ze hebben kinderkleding vanaf 2 jaar ongeveer en ook heel veel dameskleding en schoenen en als bonus ook een tall, petite en maternity lijn![]()
Webshop
-edit-
ik zie dat ik al spuit11 wasnegeer mn spoiler maar
![]()
Als je eenmaal iets hebt gekocht dan wil je niks andersquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:58 schreef melaniehoef het volgende:
Haha,
Zo kan je het ook noemen ja. Ben ook echt verslaafd aan Bengh. Ze zijn zo leuk die kleertjes...
Ja, en stomtoevallig precíes een topic over kleertjes en precies met linkjes die de laatste tijd wel erg vaak gespamd zijn hier.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:57 schreef melaniehoef het volgende:
Ik lees al heel lang FOK forum. Moet toch ergens beginnen met posten.
Deze vind ik heeeel leuk en stoer! En ook nog eens in kleine maatjes! (die zijn er altijd pas vanaf 92 ofzo)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |