Linda, whaha, het is echt heel beschamend, maar sinds ik dat pakje heb besteld loop ik dus al tegen mijn lief te gillen dat ik het mannetje dan de hele tijd 'nep' ga laten lopen en springen (dus vasthouden en een beetje over de tafel slepen) en er dan de hele tijd Super Mario-geluidjes bij ga maken
In Super Mario Bros 3 zit namelijk ook een berenpakje, dus dat is echt jeugdsentiment en zóóó schattig dat ons kindje straks ook een berenpakje draagt.. Ik ben echt heel erg

![]()
Maar nogmaals heel veel dank voor je tips, want dat is inderdaad állemaal waar.. En dan doe je er wel langer mee! Ik heb ook echt nog geen seconde nagedacht over het feit dat jasjes óver allerlei kleding-laagjes moeten en dus heel niet erg zijn om groter te kopen

Bar, ik ben op 4 december aan de beurt, volgens de VK

Als beeb-lief dan dus gemiddeld is zit hij een beetje tussen 50 en 56 in qua maat, had ik zelf bedacht.. En ja, nu jullie het zo zeggen is het inderdaad volkomen logisch! Ik heb ondertussen ook 62 besteld (en ach, wat naar, je bestelling wordt pas geplaatst vanaf ¤ 19,=, dus ik moest er nog iets kleins bij.. Bij de maat 56 had ik een hello kitty-spiegeltje gevonden maar twijfelde over de kleur, héél naar dat ik er dus ook de andere kleur van moest meebestellen om aan het bedrag te komen!

)..