Ik ook! Hij is gewoon te schattig en heeft precies de juiste kleur groen voor onze kamer. En oja, Be thanks nog voor de tip van goodmood, heb net een pakje met 'ons' konijn besteld. Welliswaar geen groen maar een wit omdat de groene uitverkocht is, maar dat mag de pret niet drukken.quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb hem al, in het blauw met groen.![]()
![]()

quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:05 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Ik ook! Hij is gewoon te schattig en heeft precies de juiste kleur groen voor onze kamer. En oja, Be thanks nog voor de tip van goodmood, heb net een pakje met 'ons' konijn besteld. Welliswaar geen groen maar een wit omdat de groene uitverkocht is, maar dat mag de pret niet drukken.

quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:20 schreef huuphuup het volgende:
Zeg ehm... peoples... ik wil denk ik wat bestellen van die site die Luchtbel gepost had in het kinderkleertjes topicDpam
Ik weet nog niet helemaal hoe en wat qua verzendkosten maar wel dat ze naar Nederland verzenden. Is er iemand die eventueel graag mee zou willen bestellen? Scheelt in de verzendkosten wellicht

quote:

quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:43 schreef Linda2205 het volgende:
Ik heb net het berenpakje gekregenen er zit zelfs een staartje aan, aan de achterkant

Wat aardig dat je je speciaal aanmeldt op FOK! alleen maar om dit met ons te delen!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:44 schreef melaniehoef het volgende:
Leuk zeg.
Mijn dochter draagt voornamelijk kleding van Bengh en Mim-pi. Zijn echt leuke kleertjes. Voor mijn zoon koop ik vaak Bor*z. Soms gewoon in de winkel of anders via internet.
Hier wat shops waar ik vaak wat koop:
http://forum.fok.nl

Da's waar. Vergeef me mijn wantrouwen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:57 schreef melaniehoef het volgende:
Ik lees al heel lang FOK forum. Moet toch ergens beginnen met posten.

mehquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:51 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Wat aardig dat je je speciaal aanmeldt op FOK! alleen maar om dit met ons te delen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed nieuws voor liefhebbers van New Look. De Britse keten verzend nu ook naar Nederland.
Shipping costs zijn heel redelijk (vind ik) 5 pond per bestelling, ze hebben kinderkleding vanaf 2 jaar ongeveer en ook heel veel dameskleding en schoenen en als bonus ook een tall, petite en maternity lijn![]()
Webshop
-edit-
ik zie dat ik al spuit11 wasnegeer mn spoiler maar
![]()

Als je eenmaal iets hebt gekocht dan wil je niks andersquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:58 schreef melaniehoef het volgende:
Haha,
Zo kan je het ook noemen ja. Ben ook echt verslaafd aan Bengh. Ze zijn zo leuk die kleertjes...

Ja, en stomtoevallig precíes een topic over kleertjes en precies met linkjes die de laatste tijd wel erg vaak gespamd zijn hier.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:57 schreef melaniehoef het volgende:
Ik lees al heel lang FOK forum. Moet toch ergens beginnen met posten.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |