Balen, Incantrix! Het hoeft met beide door jou genoemde oorzaken niets te maken te hebben. Want zal ik je eens wat in je oor fluisteren?quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:56 schreef Incantrix het volgende:
Oh, Twinkly, wat superleuk! Gefeliciteerd en een héél mooie dag gewenst, maar dat zal wel goedkomenEn dan lang en gelukkig leven he?
Ehm, ik wilde nog meer dingen zeggen, maar ik ben helemaal bluh dus er blijft niet zo veel hangen even
Deze week weer werken valt echt zwaar, mijn concentratievermogen is ongeveer vergelijkbaar met dat van een bos uien en ik ben echt slóóóóm.. Zou het de nasleep van ziek geweest zijn zijn? Of maak ik er nu gewoon een troep van? Voel me best schuldig, vooral sinds ik komende week mijn beoordelingsgesprek krijg en dan ook definitief te horen krijg of ik mijn vaste aanstelling krijg (maar daar hoef ik me volgens mijn direct leidinggevende geen zorgen om te maken).. Sorry, moest het even kwijtEn dan nu even lekker eten, tot zo!
Ik ben niet ontploft!!!quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:42 schreef huuphuup het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Poppedein's walvisuitje wasvast leuk
mits verder dan 14 weken zwangerquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:52 schreef Brighteyes het volgende:
Fijn dat het lekker was Poppedein!
En we hebben hier nu voor eens en voor altijd HET antwoord op de vraag of je nou wel of niet naar de sauna mag als je zwanger bent.
Als de vk zelf al gaat als ze zwanger is zal het wel geen kwaad kunnen he!![]()
![]()
sterker nog... ik wérd ongesteld in de sauna!!!!quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:59 schreef Kersjes het volgende:
Toen we samen in het wachten-topic postten weet ik nog dat je een beetje nerveus was om ongi te worden in de sauna![]()
Ooow, je bent echt een lieverd, thnxquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:44 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Balen, Incantrix! Het hoeft met beide door jou genoemde oorzaken niets te maken te hebben. Want zal ik je eens wat in je oor fluisteren?
Je bent zwanger...![]()
En dan mag je gaar en moe en stompzinnig en vergeetachtig doen. En dat geeft dan helemaal niks! Sterker nog: mensen verwachten het van je. Dus dan kun je maar beter aan hun verwachtingen voldoen!![]()
Sterkte meid! Niet over in zitten en al helemaal niet schuldig voelen. Met dat contract komt het vast helemaal goed!
quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:06 schreef Poppedein het volgende:
[..]
mits verder dan 14 weken zwanger
[..]
sterker nog... ik wérd ongesteld in de sauna!!!!In mn geleende witte badjas
Geen voortekenen en flink eerder dan verwacht....autsj!
Heb toevalig gister t stukje wat ik daar hier over schreef nog eens teruggelezen... ik was met mijn vriendin die ook mijn bevalling zal begeleiden..die was er dan ook van overtuigd dat vandaag mn vliezen zouden breken
s prima hoorquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:32 schreef Poppedein het volgende:
HuupsIk zie vanalles leuks daar, maar heb nu niet echt de tijd om goed te kijken... Ik laat t je zsm weten, goed!?
Ehm, ik heb dus vandaag daar een excuus voor gevonden.quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:20 schreef huuphuup het volgende:
Zeg ehm... peoples... ik wil denk ik wat bestellen van die site die Luchtbel gepost had in het kinderkleertjes topicDpam
Ik weet nog niet helemaal hoe en wat qua verzendkosten maar wel dat ze naar Nederland verzenden. Is er iemand die eventueel graag mee zou willen bestellen? Scheelt in de verzendkosten wellicht
Oja, ik zie het al. Had ik toch een meisje moeten bakken.quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:35 schreef huuphuup het volgende:
ik wil in elk geval deze en deze voor Kerst
Ga je de foto nog posten? Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:31 schreef ymme het volgende:De echo was super
![]()
Hij/zij was erg bewegelijk. Waardoor een foto lastig was. Maar we hebben d'r één.
Het hartje ook horen kloppen, zo bijzonder.![]()
Nu over 4 weken controle. De gewone normale behandeling dus.
Niet meer om de 2 weken. Ergens wel fijn, want het is gewoon goed. Maar ik vond het zo leuk om, om de 2 weken naar ons kind te kijken.
Naja, vanaf maandag 3 weken vakantie, dus dan zijn de 4 weken ook zo om![]()
Ben helemaal gelukkig nu.
Nu nog beter voelen lichamelijk en dan is het plaatje compleet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |