abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71169527
Oeh TF dat jasje! maar idd jemig wat duur zeg!

ik vind een hoop erg mooi (Jottum vind k heel tof ) maar ik heb er gewoon het geld niet voor dus dan houdt het op Gelukkig hebben foksters zo af en toe wat in de aanbieding

Poppejans/Bix dat met Zeeman heb ik ook, en zelfde verhaal met Wibra trouwens... ik kijk best regelmatig maar ik zie zelden iets wat ik echt leuk vind. Bij Hans Textiel ook hetzelfde hoewel ik daar vaker iets leuks vind dan bij de andere twee. Ik merk dat ik best wel een zeikerd ben over kleine dingen (goh ) maar vaak is het kleurtje het dan net-niet of het printje of model net tacky in plaats van leuk. Achja, blijven zoeken
Deze twee hieronder is in een half jaar tijd ofzo t enige wat ik bij Zeeman heb gevonden dat k wel leuk vond

Ohja en Zara
maar daar kan ik nie online bestellen

[ Bericht 6% gewijzigd door huuphuup op 21-07-2009 05:12:12 ]
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 21 juli 2009 @ 07:18:03 #52
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_71169727
Oeh, leuke kleertjes hier!
En leuke merken.

Ik komer nauwelijks toe dingen te kopen, ik krijg zoveel van mijn zus (twee dochters). Alleen voor Storm koop ik dus wel alles, maar eerlijk gezegd vind ik de simpelste shirts en broekjes toch het leukste staan bij 'm. Hema, Zeeman, Hans Textiel, Hennes dus.

Voor Maria zoek ik soms wel op 'retro', 'jaren' en 'vintage' op marktplaats. Of op moodstreet. (En Kop en staart, maar dat zijn schoentjes.)
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_71171736
Deze ga ik volgen!

Het is me zo meegevallen hoeveel leuks er voor mijn zoontje te koop is. Eigenlijk vind ik het best makkelijk om hem er lief en leuk en stoer uit te laten zien. Helaas ook hier een redeijk beperkt budget. Zijn kast hangt vol met Hema, H&M, Esprit en Name-it. Soms wat Villa Hap maar dat valt klein en de kwaliteit vind ik niet geweldig.Ook bij Prenatal slaag ik soms voor broeken. En van mijn (rijke ) vriendin krijg ik soms NoNo of Z8, vooral die laatste heeft leuke basics

Ik lees hier nu over Zeeman, daar ben ik echt al jaren niet meer geweest maar dus misschien toch wel de moeite waard? Die Mr. Happy shirts vind ik zo leuk, is dat huidige collectie of al iets ouder?
  dinsdag 21 juli 2009 @ 10:15:26 #54
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_71172008
Ik ben ook dol op pyjamaatjes van Claesen's. Met die rare maten (van-tot) gaan ze ook zo lekker lang mee .

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_71172047
Hier ook het meest HEMA, H&M, beetje Mexx en hier een lokaal winkeltje met leuke dingen.
Soms nog wat Lief! spul.

Maar het jammere is dat Guus veel spuugt, dus hij loopt eigenlijk bijna de hele dag met een slabber, dus die leuke t-shirts zie je bijna niet.
pi_71172830
Hier ook fan van Hema! Zeeman is soms zoeken maar soms best leuke shirtjes en blousjes (Mahre heeft ook het bloesje wat Huup poste!) Verder H&M en soms C&A en dan met name broeken.
Ik vind Villa Hap ook erg leuk maar gewoon te duur eigenlijk. Ik wil niet denken als ze valt shit dat is een broek van 30 wat zonde. Maar van de week heb ik in de opruiming 3 broekjes van Villa Happ gekocht voor de prijs van 1.
Ik koop ook best veel tweedehands voor Mahre!
En heel soms heeft Bristol ook wel eens iets leukes en Schoenenreus.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 11:09:55 #57
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71173307
wat een leuk topic!
en omdat wij dus niet willen weten wat het wordt, kopen wij tnt alleen neutrale kleren..
Gister een mega-bestelling op de HM-site gedaan.. echt leuke dingen!
dat berepakje heb ik niet besteld, want ons beebje heeft die al in de collectie, alleen dan in beige.
(heeft mijn zus al eens bij H&M gekocht)...
wel het eekhoornpakje met bijpassende sokjes vond ik ook erg schattig! en zo'n liefff beige tuinbroekje...
en streepjespakje en zwart/groen pakje, 7pack rompertjes ...
OMG ik geloof dat we voor de eerste 2 maanden al een aardige collectie hebben
(had al het nodige gekregen/ gekocht)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_71173313
Hier ook een Claesens fan. En verder een mengeling van hema/mexx/marktplaats /name-it etc..

Hier laatst een fotootje gemaakt van een greep uit de klerenbox van onze spruit. (nu nog in buik)

Kijk nou naar dat o zo foute, maar superlieve panterprintrompertje van Claesens
pi_71173512
aah dat badpakje is lief Huup!

Sorbootje, dat tijgerrompertje geweldig! en dat truitje met peperkoekmannetje erop vind ik ook heel lief!
Leuk idee trouwens, ik zal vanmiddag ook eens even wat op de foto zetten van wat ik nu heb
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_71173660
Ik heb nu al een outfit voor de Kerst bij elkaar gezocht...erg hah? Ze is nog niet eens geboren

Lotte!
Noah!
pi_71173860
Oeh ja dat jurkje vond ik ook heel erg leuk!!! Leuk ouderwets modelletje

Ik probeer via mn zusje zo'n berenpak van H&M te krijgen, die werkt bij de H&M en heeft dus personeelskorting. Ik doe hem mooi in maat 62, kan ie er zeker weten alle koude maanden wel in
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_71173879
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 11:28 schreef Poppejans het volgende:
Oeh ja dat jurkje vond ik ook heel erg leuk!!! Leuk ouderwets modelletje

Ik probeer via mn zusje zo'n berenpak van H&M te krijgen, die werkt bij de H&M en heeft dus personeelskorting. Ik doe hem mooi in maat 62, kan ie er zeker weten alle koude maanden wel in
Doe mij ook zo'n zus
Lotte!
Noah!
  dinsdag 21 juli 2009 @ 11:29:46 #63
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_71173893
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 11:16 schreef Poppejans het volgende:
aah dat badpakje is lief Huup!

Sorbootje, dat tijgerrompertje geweldig! en dat truitje met peperkoekmannetje erop vind ik ook heel lief!
Leuk idee trouwens, ik zal vanmiddag ook eens even wat op de foto zetten van wat ik nu heb
Die heb ik ook gekocht, maar die zat niet goed en nu heb ik al een nieuw badpak gekocht . Hebben?
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_71174600
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 11:29 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Die heb ik ook gekocht, maar die zat niet goed en nu heb ik al een nieuw badpak gekocht . Hebben?

ik heb dat badpakje enkel gekocht omdat ik er vroeger zelf ook zo een had Heel stom maar ik vond dat zo'n leuk idee haha. T is ook maat 80 dus voorlopig kan ze het nog heul nie aan...
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71174850
Wat een superleuk jurkje, Linda

Ik zou er bijna een meisje voor willen
pi_71175174
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 11:22 schreef Linda2205 het volgende:
Ik heb nu al een outfit voor de Kerst bij elkaar gezocht...erg hah? Ze is nog niet eens geboren

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat een leuk jurkje! Waar heb je die vandaan?
  dinsdag 21 juli 2009 @ 13:34:43 #67
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_71178080
Dat Mika klein was kocht ik alleen Noppies voor hem. Nu ben ik gek op quicksilver baby, Vingino, bandshirtjes, replay en sons, rockstar baby. Ik hou wel van stoere kleertjes.
pi_71179175
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 11:29 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ik krijg een kereltje, dus... hahaha het zou vast wel schattig staan hoor, maar dat doe ik toch maar niet
Hij krijgt trouwens dat leuke rompertje van Lilah wel aan hoor, die van Retrokid met die slakjes erop

Raissa, dat jurkje is van de nieuwe H&M babycollectie

[ Bericht 9% gewijzigd door DustinHenderson op 21-07-2009 14:40:57 ]
pi_71179825
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 12:06 schreef Raissa het volgende:

[..]

Wat een leuk jurkje! Waar heb je die vandaan?
Van de H&M nieuwe collectie 14,95 dacht ik

Ja, 14,95. Hier om precies te zijn. Blz. 2. En op Blz 1 staat een bijpassend vestje

En Lily, misschien bouw je wel een klein meisje in je buik, dan kan je 'm ook bestellen (of wil je het niet weten van te voren?)
Lotte!
Noah!
pi_71179917
Tinus P. maat 50/56 overal zit zo'n wijd broekje bij. Lijkt me zo schattig bij kleine baby

ook maat 50/56 en dan is er nog een shirtje in bestelling van GoodMoodkids met zijn naam erop en bijpassend broekje. Bruine pak en bomentruitje van Elin geweest!
Dat lieveheersbeestpakje gaat het 1e pakje worden

selectie uit maat 62/68. Ik vond vooral dat laatste broekje zo stoer (zit een licht ruitje in)!

en ik had geen zin om grotere maten nog op foto te zetten, van oa mijn Zeeman koopjes
  dinsdag 21 juli 2009 @ 14:39:42 #71
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71180200

Dit pakje kon ik ook niet laten hangen bij de hema
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_71180241
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 14:28 schreef Linda2205 het volgende:
En Lily, misschien bouw je wel een klein meisje in je buik, dan kan je 'm ook bestellen (of wil je het niet weten van te voren?)
Jawel, we willen het wel weten. Is wel zo makkelijk;
Ik heb nog bergen jongens (baby) kleding, die nog steeds erg leuk is dus in geval van jongen hoef ik niet zo gek veel te kopen.
pi_71180277
ah die is ook leuk Bar, ik heb geloof ik vorige week met hetzelfde in de hand gestaan, maar heb toen dat oranje/grijze setje gekocht met de zeeleeuw erop
pi_71180431
Oh Poppejans, wat een leuke dingetjes heb je al voor je kleine man!

En Bar ook al zo leuk! HEMA heeft echt toffe dingetjes hah?
Lotte!
Noah!
  dinsdag 21 juli 2009 @ 14:54:50 #75
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71180753
Hema is hier favoriet, net als name-it, hennes, marktplaats en zeeman.

Bij zeeman koop ik vaak spijkerbroekjes voor naar de opvang. Kan ze gewoon lekker kliederen en zandbakken zonder zorgen om haar kleertjes. Soms hebben ze er leukere modellen dan andere keren. Dat is dus steeds even afwachten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')