de TT was ''Achterlijke fluithazen die''quote:
Gaatjesoorbellen.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:13 schreef mvdejong het volgende:
Zijn het echt gaatjes-oorbellen, of clip-on-oorbellen ?
En wat vindt je van strings voor kleine meisjes ?
Die zijn sexy.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:13 schreef mvdejong het volgende:
Zijn het echt gaatjes-oorbellen, of clip-on-oorbellen ?
En wat vind je van strings voor kleine meisjes ?
Die oorbellen kunnen makkelijk ergens in vast komen te zitten tijdens het spelen, met horrorfilm gevolgenquote:Op maandag 20 juli 2009 16:19 schreef Laurensius het volgende:
oneens.. ik vind het wel schattig.. en het is nou niet dat ze er last van heeft oid..
Besnijdenis bij een man of vrouw? Vrouwquote:Op maandag 20 juli 2009 16:18 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
Ach een oorbel. Dan vind ik besnijdenis en tatoeages op baarmoeder-leeftijd veel ingrijpender
quote:Op maandag 20 juli 2009 16:07 schreef TNA het volgende:
Ach joh, zulke Tokkies verneuken hun kinderen toch wel, dan maakt zo'n oorbelletje niets meer uit.
Nee dat vind ik schattigquote:Op maandag 20 juli 2009 16:21 schreef P.F het volgende:
Zo een baby met oorbelletjes en dan ook nog een gouden armbandje!!
Maar dat is poep hč want de TT moet heel globaal de inhoud van de OP dekken.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:13 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
de TT was ''Achterlijke fluithazen die''
en de 1e zin iets als ''bij hun kinderen van krap 1 jaar oorbelletjes laten zetten''
Ofzo
quote:daar is inderdaad een reden voor! Er zijn een aantal kinderen in shock geraakt naar aanleiding van het schieten van gaatjes in hun oortjes. 1 daarvan heeft het zelfs niet overleefd. Mijn oudste dochter kreeg met 10 maanden ook oorbelletjes, 1 scheurde in haar bedje uit en ze heeft er nu (ze is inmiddels 8) nog een litteken van! Mijn 2e dochter krijgt ze pas als ze 8 is (en zelf wil). Ik zou zeggen: doe dit je kind niet aan!
Omg.quote:wij zetten oorbellen vanaf 6 weken ongeveer met een 100% steriel systeem kijk maar op onze site onder het kopje blomdahl
Angeliek
quote:Op maandag 20 juli 2009 16:17 schreef griekjeee het volgende:
Of van die tokkie ouders die hun kids kinderen halfnaakt door de stad laten lopen
Maar goed dat je het even aanpast, anders weet niemand wat ik bedoel.quote:
Het gaat niet om de leeftijd maar waarom zou je het überhaupt doen! Echt niet goed bij je hoofd ben je dan, ik had het mijn ouders nooit vergeven als ze 1 of andere gek in m'n lul hadden laten knippen!quote:Op maandag 20 juli 2009 16:23 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Besnijdenis bij een man of vrouw? Vrouw, man
.
Mijn neefje was een maand oud oid toen hij besneden werd. Kan wat zielig lijken bij zo'n baby'tje enzo, maar het is echt in een seconde gebeurd en het is veel pijnlijker als je het op latere leeftijd doet. En je hebt er geen last van als je besneden bent ofzo, plus het is hygienischer.
Het komt voor dat jongetjes een te nauwe voorhuid hebben waardoor het later moeilijk kan zijn bij het plassen, ook is de boel gewoon hygiėnischer als het besneden is .quote:Op maandag 20 juli 2009 16:29 schreef pumpkineater het volgende:
[..]
Het gaat niet om de leeftijd maar waarom zou je het überhaupt doen! Echt niet goed bij je hoofd ben je dan, ik had het mijn ouders nooit vergeven als ze 1 of andere gek in m'n lul laten knippen!
quote:Op maandag 20 juli 2009 16:20 schreef donzine het volgende:
Eens, zelfde als mensen die hun kinderen laten dopen
Ja maar het daadwerkelijk hebben van sex kan moeilijk worden, aangezien de penis veeeel minder gevoelig word voor prikkelingen dan onbesneden penissen (quote:Op maandag 20 juli 2009 16:33 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Het komt voor dat jongetjes een te nauwe voorhuid hebben waardoor het later moeilijk kan zijn bij het plassen, ook is de boel gewoon hygiėnischer als het besneden is .
Het zit er niet voor niets aan! Wat als op latere leeftijd je eikel ongevoelig is voor stimulatie omdat hij constant tegen je kleding aan schuurt, dan ben je mooi genaaid! Maar waar maak ik me ook druk over, kinderenquote:Op maandag 20 juli 2009 16:33 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Het komt voor dat jongetjes een te nauwe voorhuid hebben waardoor het later moeilijk kan zijn bij het plassen, ook is de boel gewoon hygiėnischer als het besneden is .
Hoezo? Wat heb jij er voor last van dan?quote:Op maandag 20 juli 2009 16:29 schreef pumpkineater het volgende:
[..]
Het gaat niet om de leeftijd maar waarom zou je het überhaupt doen! Echt niet goed bij je hoofd ben je dan, ik had het mijn ouders nooit vergeven als ze 1 of andere gek in m'n lul laten knippen!
Je was me voor Gijs!quote:Op maandag 20 juli 2009 16:36 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Ja maar het daadwerkelijk hebben van sex kan moeilijk worden, aangezien de penis veeeel minder gevoelig word voor prikkelingen dan onbesneden penissen (), ook kan het masturberen pijn gaan doen... Liever jij dan ik
Daarom laten sommige mannen het ook doen als ze problemen hebben met vroegtijdig klaarkomen. Dat masturberen pijn gaat doet lijkt me sterk.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:36 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Ja maar het daadwerkelijk hebben van sex kan moeilijk worden, aangezien de penis veeeel minder gevoelig word voor prikkelingen dan onbesneden penissen (), ook kan het masturberen pijn gaan doen... Liever jij dan ik
Het lijkt misschien sterk, maar zijn de nadelen gewoon sterker dan de voordelenquote:Op maandag 20 juli 2009 16:39 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Daarom laten sommige mannen het ook doen als ze problemen hebben met vroegtijdig klaarkomen. Dat masturberen pijn gaat doet lijkt me sterk.
Ik heb er zelf geen last van gelukkig nee maar is het niet hetzelfde als met die oorbellen, als je klein bent kun je niet beslissen maar je zit wel de rest van je leven met een verminkt geslachtsdeel! Hygiene is onzin want je schuift het gewoon naar achter met wassen, te nauw is ook onzin want het rekt vanzelf op als je eikel groeit als naar mate je ouder word! En baby's zijn niet gelovig! Je moet trouwens inderdaad aardig gestoord zijn om in een baby zijn geslachtsdelen te gaan knippen inderdaad dus ja, een gek!quote:Op maandag 20 juli 2009 16:37 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Hoezo? Wat heb jij er voor last van dan?
En waarom zou je het doen; voor de hygiene of je geloof, of op latere leeftijd vanwege een nauwe voorhuid. En geloof je zelf dat er 'een of andere gek' in je lul knipt?
quote:Op maandag 20 juli 2009 16:18 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
Ach een oorbel. Dan vind ik besnijdenis en tatoeages op baarmoeder-leeftijd veel ingrijpender
quote:Op maandag 20 juli 2009 16:37 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Hoezo? Wat heb jij er voor last van dan?
En waarom zou je het doen; voor de hygiene of je geloof, of op latere leeftijd vanwege een nauwe voorhuid. En geloof je zelf dat er 'een of andere gek' in je lul knipt?
Ik ben zelf semi-vrijwillig besneden op latere leeftijd.quote:
Dat lijkt mij niet sterkquote:Op maandag 20 juli 2009 16:39 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dat masturberen pijn gaat doet lijkt me sterk.
Besneden jood gespotquote:Op maandag 20 juli 2009 16:23 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
.
Mijn neefje was een maand oud oid toen hij besneden werd. Kan wat zielig lijken bij zo'n baby'tje enzo, maar het is echt in een seconde gebeurd en het is veel pijnlijker als je het op latere leeftijd doet. En je hebt er geen last van als je besneden bent ofzo, plus het is hygienischer.
Pics van dit walgelijke fenomeen?quote:Op maandag 20 juli 2009 16:17 schreef griekjeee het volgende:
Of van die tokkie ouders die hun kids halfnaakt door de stad laten lopen
Doorgaans voel ik niet de behoefte hier een kiekje van te nemenquote:
Dat dus.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:07 schreef wakajawaka het volgende:
Terechte klacht, wat een debielen heb je toch een 1jarige een oorbel geven
Dan mogen ze ook opwindende lingerie-setjes dragen.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:28 schreef Morrigan het volgende:
En over die kinderstrings gesproken, het zijn maar onderbroeken. Kinderen dragen daarover gewoon kleding, waardoor niemand hun onderboekje kan zien.
jep, zelfde verhaal hier :pquote:Op maandag 20 juli 2009 17:24 schreef mividaloca het volgende:
Ik kreeg ze ook voor mijn eerste verjaardag.. dat is normaal in mijn geboortelandje..
en dan niet op de europese manier.. nee gewoon een oorbel pakken en er doorheen steken!![]()
Drie jaar is nog altijd anders als 1 jaar.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:28 schreef Morrigan het volgende:
Waar mensen zich wel niet druk om kunnen maken. Ik was zelf drie jaar toen ik oorbellen kreeg. Nooit trauma's aan overgehouden.
En over die kinderstrings gesproken, het zijn maar onderbroeken. Kinderen dragen daarover gewoon kleding, waardoor niemand hun onderboekje kan zien.
Mijn ouders hebben me niet laten dopen omdat ze juist wilden dat ik zelf koos.quote:Op maandag 20 juli 2009 21:31 schreef HenkieVdV het volgende:
Net als mensen die hun geloof opdringen aan hun kind.Kind kan niet kiezen in dit soort situaties dus gewoon niet doen.
quote:
Dat is echt grove onzin.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:39 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Joah maar dan kom je minder snel en ik doe er nu al 40 minuten over.
Ik ken 8 ouders die alvast hun kind van 1 jaar gaatjes in hun schaamlipen hebben geprikt voor de piercings.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:01 schreef Paul het volgende:
Ik ken 2 ouders die hebben hun kind oorbelletjes gegeven als baby en ze roken waar hun baby bij zit
NOT. als je eikel bloot is dan het ie veel te verduren en dan wordt ie minder gevoelig als ie altijd goed en wel verstopt is is ie veel gevoeliger.quote:
Dat is echt grove onzin. Nergens last van.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:49 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
NOT. als je eikel bloot is dan het ie veel te verduren en dan wordt ie minder gevoelig als ie altijd goed en wel verstopt is is ie veel gevoeliger.
Dat is het kenmerk ja.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:57 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Dat is echt grove onzin. Nergens last van.
Denk jij dat nou echt? dat ene baby minder pijn voelt?quote:Op maandag 20 juli 2009 16:23 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
.
Ken ze al die met een maand of 3 oorbellen kregen.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:55 schreef DM.Aram het volgende:
Helemaal mee eens! Ik erger me er ook altijd aan. Zelfs meisjes van 5. Komop zeg..
Jaa die regel hanteer ik ookquote:
De voorhuid beschermd de eikel tegen uitdroging en wrijving tegen kleding. In de VSA lopen nu processen van (om wat voor reden dan ook) besneden mannen tegen hun ouders en dokters omdat ze claimen significant minder gevoel te hebben t.g.v. vereelting van de eikel, een lichaamsdeel dat anatomisch tot de slijmvliezen behoord. Na een besnijdenis en t.g.v. uitdroging kan men nog moeilijk aanhouden dat het huidtype nog veel verwantschap heeft met een tegen urinewegbeschermende slijmvlies.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:57 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Dat is echt grove onzin. Nergens last van.
1) In de US klaagt iedereen alles aan.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:17 schreef snakelady het volgende:
[..]
Bla
http://www.muslim-midwifery.net/besnijdenis.htm
Maar dat wil niet zeggen dat dat bij iedereen zo is.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:21 schreef Trollface. het volgende:
[..]
1) In de US klaagt iedereen alles aan.
2) Ik (wij) zijn besneden, wij hebben er ervaring mee. Ik persoonlijk zelfs met zowel besneden als onbesneden (ben pas later besneden) en kan je zeggen dat er geen of nauwelijks verschil is.
Bij de tweede en derde persoon enkelvoud gebruiken we in het Nederlands de stam plus t.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:17 schreef snakelady het volgende:
[..]
De voorhuid beschermd de eikel tegen uitdroging en wrijving tegen kleding. In de VSA lopen nu processen van (om wat voor reden dan ook) besneden mannen tegen hun ouders en dokters omdat ze claimen significant minder gevoel te hebben t.g.v. vereelting van de eikel, een lichaamsdeel dat anatomisch tot de slijmvliezen behoord. Na een besnijdenis en t.g.v. uitdroging kan men nog moeilijk aanhouden dat het huidtype nog veel verwantschap heeft met een tegen urinewegbeschermende slijmvlies.
http://www.muslim-midwifery.net/besnijdenis.htm
Dat dus. Het is wel heel makkelijk voor mensen die er geen ervaring mee hebben, die hebben zelf geen idee.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:21 schreef Trollface. het volgende:
[..]
1) In de US klaagt iedereen alles aan.
2) Ik (wij) zijn besneden, wij hebben er ervaring mee. Ik persoonlijk zelfs met zowel besneden als onbesneden (ben pas later besneden) en kan je zeggen dat er geen of nauwelijks verschil is.
you said it.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:26 schreef P.F het volgende:
http://baby.plein.nl/forum/index.php?v=lees&id=3576
[..]
[..]
Omg.
dus kun je net zo goed gewoon ondergoed laten dragen. Het hele nut van een string is tenslotte om er sexier uit te zien.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:28 schreef Morrigan het volgende:
Waar mensen zich wel niet druk om kunnen maken. Ik was zelf drie jaar toen ik oorbellen kreeg. Nooit trauma's aan overgehouden.
In Spanje is het ook heel normaal dat kleine meisjes al oorknopjes hebben. Het zal wel bij de cultuur horen.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:16 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Mijn nichtje had ook al voor ze 1 was oorbellen, mijn tante komt uit Israel en daar is het normaal.
Tuurlijk wel, zo'n baby zal toch zeker wel gaan huilen als er gaatjes in die oortjes worden geschoten?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:09 schreef snakelady het volgende:
Natuurlijk niet, een baby kan het alleen niet aangeven dat het pijn doet.
Erg gelukkig kijken ze er in ieder geval niet bij:quote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:42 schreef daniman het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, zo'n baby zal toch zeker wel gaan huilen als er gaatjes in die oortjes worden geschoten?
Arm kind. Alleen om dat zo'n paupermoeder vind dat dr kind oorbellen moet dragen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Erg gelukkig kijken ze er in ieder geval niet bij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
besneden mannen hebben een aanzienlijk kleinere kans op prostaatkankerquote:Op maandag 20 juli 2009 16:23 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
.
vier jaar vind ik gewoon kunnen, mits ze er zelf om vragenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:11 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ken ze al die met een maand of 3 oorbellen kregen.
Ken zelfs een grietje die 4 jaar is en al 4 oorbellen heeft.
strings zijn gemaakt om onder een strakke broek niet die lelijke bandjes te zien die over je reet lopenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:39 schreef daniman het volgende:
[..]
dus kun je net zo goed gewoon ondergoed laten dragen. Het hele nut van een string is tenslotte om er sexier uit te zien.
Eerlijk gezegd vind ik strings sowieso al niets. Laat staan dus voor kinderen...
en in plaats van die bandjes zie je dan een broek die, wanneer de vrouw even bukt of voorover zit, de helft van de string tentoonstelt aan een ieder die het maar wil zien.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:38 schreef Some-Lady het volgende:
[..]
strings zijn gemaakt om onder een strakke broek niet die lelijke bandjes te zien die over je reet lopen
Een baby als accessoire zeg maar.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:36 schreef Some-Lady het volgende:
[..]
Dat doe je gewoon omdat je een stylish baby wilt, kan niet anders.
Ja sorryquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:40 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dat was idd de reden dat ik klikte.
Als je broek gewoon past niet hoorquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:20 schreef daniman het volgende:
[..]
en in plaats van die bandjes zie je dan een broek die, wanneer de vrouw even bukt of voorover zit, de helft van de string tentoonstelt aan een ieder die het maar wil zien.
kennelijk zijn alle een aantal stringdragende vrouwen die ik in mijn leven ben tegengekomen niet zo snugger geweest om een passende broek te kopen/aan te trekken.quote:
Moet je tegen de auteur gaan vertellen, dat ben ik niet, heb het alleen even geleend van hem.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:57 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Bij de tweede en derde persoon enkelvoud gebruiken we in het Nederlands de stam plus t.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:26 schreef droomvrouwtje het volgende:
tja dan zijn mijn ouders dus blijkbaar tokkie ouders, ik had met 3 maanden ook al oorbelletjes. Mijn ouders hebben dat toen gedaan omdat ik er toen niet aan kon zitten en ik klein genoeg was om het me niet meer te herrineren, en heb niet gehuild, en geen onsteking gehad. Toen ik 13 was heb ik 2e gaatjes gekregen boh dat deed toch F*king pijn niet normaal toen was ik blij dat mijn ouders de eerste hebben laten zetten toen ik klein was, want als ik dit had geweten had ik het niet gedaan...
weet niet of ik het (ooit) bij mijn eigen kinderen zal doen. Ligt ook aan de juwelier de meeste doen het pas als de kinderen 2 zijn, dat is jong genoeg eigelijk
bedoel ook meer dat ene baby het niet in woorden kan aangeven.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:42 schreef daniman het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, zo'n baby zal toch zeker wel gaan huilen als er gaatjes in die oortjes worden geschoten?
Dus een dementerende mag je gewoon zonder medeweten een piercing gaan geven, ze herinneren het zich toch niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:26 schreef droomvrouwtje het volgende:
tja dan zijn mijn ouders dus blijkbaar tokkie ouders, ik had met 3 maanden ook al oorbelletjes. Mijn ouders hebben dat toen gedaan omdat ik er toen niet aan kon zitten en ik klein genoeg was om het me niet meer te herrineren, en heb niet gehuild, en geen onsteking gehad.
Maar 4 gaatjes bij een kind van 4 jaar vind ik wel erg overdreven.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:36 schreef Some-Lady het volgende:
[..]
vier jaar vind ik gewoon kunnen, mits ze er zelf om vragen
ik was vier toen ik ze kreeg, want ik heb er gigantisch om lopen zeuren bij mn moeder. Na het eerste gaatje durfde ik niet meer, uiteindelijk toch wel gedaan.
Maar om het bij een baby te doen, echt zielig. Dat doe je gewoon omdat je een stylish baby wilt, kan niet anders.
mijn zoontje van 4 heeft geen oorbel ofzo, hij vraagt er ook niet om. Hij vindt mijn piercing wel een 'beetje raar, hoe kan er nou een oorbel in je tong zitten'
vind ik ook. Mensen voelen pijn dus dat zijn volwassenen, kinderen, babies... en ook dieren kunnen pijn voelen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:02 schreef snakelady het volgende:
[..]
bedoel ook meer dat ene baby het niet in woorden kan aangeven.
Dat de baby de nacht erop wakker ligt en alleen maar huilt dat komt dan uiteraard door darmkrampjes, niet door de oorbellen.
Vind het gewoon een achterlijke redenering dat sommige denken dat baby's geen pijn kunnen voelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |