Welkom in het U2-topic!quote:Dan is Bono weer te oud, dan is de rest dat opeens ook, dan zijn het opeens een stel hypocriete Ieren die vrede en saamhorigheid prediken, maar ondertussen wel even met een milieuvervuilend vliegtuig op-en-neer vliegen om een paar liedjes op te nemen. Dan is het weer zo dat ze zo monotoom zijn en nooit origineel, dat ze nooit vernieuwend zijn en ons altijd weer "verrassen" met dezelfde hapklare brokken, slechts veranderd middels een ander piepje of bliepje. Dan is het weer zo dat ze te veel op Coldplay willen lijken om het jonge publiek te bereiken of dat ze Mary J. Blidge of hoe je die naam ook moet schrijven en/of uitspreken nodig hebben om hun uitgeleefde lijven en geesten eigentijds te doen laten lijken. En dan hebben we het nog niet eens over die tenenkrommende bijnamen, daar zou je een heel nieuwe topicreeks aan kunnen wijden!
Niets van dat alles, al die meningen van cultuurbarbaren, van wereldvreemden en neurotische zuurpruimen. In de bijna dertig jaar dat de band bestaat, is het uitgegroeid tot een begrip. U2 is een grote inspiratiebron, een band met een eigen geluid dat keer op keer weer terugkeert in hun muziek. Gelukkig smaken verschillen altijd, ook onder de fans. En zeg nou zelf: ook Renault brengt wel eens modellen op de markt waar niet iedereen voor valt.
Lief van jequote:Op maandag 20 juli 2009 10:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Lijkt me verstandig om vóór die tijd ff wat vitaminen erin te gooien
. Maar ik gooi met liefde een bol naar boven hoor
Precies, wij gaan ook niet zo héél erg vroeg weg. En anders wacht Bono maar evenquote:Op maandag 20 juli 2009 11:09 schreef Nanook24 het volgende:
Iedereen ontzettend veel plezier vanavond.![]()
Wij gaan morgen dus ik ga vandaag een beetje in de gaten proberen te houden wanneer de files richting de Arena gaan beginnen zodat ik weet hoe laat ik morgen ongeveer moet vertrekken om dat voor te zijn. (We hebben zitplaatsen dus overdreven vroeg weggaan heeft toch geen zin)
Keelpijn of niet, vanavond blèr je alles van voor tot achter meequote:Op maandag 20 juli 2009 11:02 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Lief van je' Zit er wel een beetje boter op?
![]()
Ik heb al sinaasappelsap en een super-extra-sterk-vitamine-bruistablet naar binnen gemikt.. Maar ik heb geen stem en ademhalen doet pijnHet zal toch niet waar zijn dat ik vanavond niet luidkeels kan mee brullen
![]()
Toch heb ik er zin in
Krentenbollen doen wonderen, toch?quote:Op maandag 20 juli 2009 11:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Keelpijn of niet, vanavond blèr je alles van voor tot achter mee.
quote:Op maandag 20 juli 2009 11:14 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Krentenbollen doen wonderen, toch?(even naar de bakker om de hoek geweest
)
Zou mooi zijn. Hier bij Eindhoven plenst 't ff.quote:Op maandag 20 juli 2009 11:30 schreef Miracle_Drug het volgende:
Zo te zien blijft het droog de rest van de middag
Je laat de regen wel daar hé?quote:Op maandag 20 juli 2009 11:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Hier bij Eindhoven plenst 't ff.
quote:Op maandag 20 juli 2009 11:57 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[GERUCHT] Er is vanavond niemand geboekt in Paradiso; U2 afterparty?
haha je was me voorquote:Op maandag 20 juli 2009 12:06 schreef Leonos het volgende:
[..]
Er is vanavond niemand geboekt in mijn achtertuin !
U2 Afterparty ?
Ziet er wel gezellig uitquote:Op maandag 20 juli 2009 12:10 schreef DrowningMan het volgende:
http://img405.yfrog.com/img405/7462/fy0.jpg
flinke rij
Hier ookquote:Op maandag 20 juli 2009 11:56 schreef Damzkieee het volgende:
Ben dr om 16.30, hopelijk nog een mooi plekkie in de rij
quote:Op maandag 20 juli 2009 11:57 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[GERUCHT] Er is vanavond niemand geboekt in Paradiso; U2 afterparty?
Duiken jullie toch even een wc op in de Arena. Problem solved!quote:Op maandag 20 juli 2009 12:57 schreef Maraca het volgende:
Tot hoe laat mag je de Arena nog in? (zitplaatsen) Mijn vriend wil me nog even zien (hij is 4 weken weggeweest), maar hij is "pas" om 19.00 bij de Arena. Hoeveel tijd hebben we dan ongeveer nog?
Foei!quote:Op maandag 20 juli 2009 13:11 schreef LeonH het volgende:
[..]
Duiken jullie toch even een wc op in de Arena. Problem solved!
Geen spannend iemand blijkbaarquote:Op maandag 20 juli 2009 13:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Foei!Waar zie je me voor aan?
enne.. hij heeft geen kaartje
Wat gaat ie bij de ArenA doen als ie geen kaartje heeft?quote:Op maandag 20 juli 2009 12:57 schreef Maraca het volgende:
Tot hoe laat mag je de Arena nog in? (zitplaatsen) Mijn vriend wil me nog even zien (hij is 4 weken weggeweest), maar hij is "pas" om 19.00 bij de Arena. Hoeveel tijd hebben we dan ongeveer nog?
We ontmoeten hem voor de ArenA.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:28 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wat gaat ie bij de ArenA doen als ie geen kaartje heeft?
Wij vertrekken om 15.00quote:Op maandag 20 juli 2009 14:35 schreef LeNeHe het volgende:
Is iedereen al weg? Wij vertrekken om ongeveer 16.00 uur.
Het begint echt wel te kriebelen nu!!!![]()
Hier ookquote:Op maandag 20 juli 2009 14:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lekker weertje hier. Onschuldige wolkjes, wat wind.
Nope ik vertrek ook over een half uur/uur.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:35 schreef LeNeHe het volgende:
Is iedereen al weg? Wij vertrekken om ongeveer 16.00 uur.
Het begint echt wel te kriebelen nu!!!![]()
Hmz... Nouja, de aanwezigheid hier is als een medicijnquote:Op maandag 20 juli 2009 14:50 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Hier ooknog 3 uurtjes en dan gaan wij ook weg
(met mijn brakke hoofd+keel, krentenbollen hebben niet geholpen
)
Daar hoop ik dan maar opquote:Op maandag 20 juli 2009 15:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmz... Nouja, de aanwezigheid hier is als een medicijn.
Je hoeft niet te vrezen voor grote open plekken in het stadion hoor, het is nagenoeg uitverkocht.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:59 schreef DrowningMan het volgende:
http://www.eventim.nl/cgi-bin/u2-kaarten-amsterdam.html?affiliate=lnl&fun=tdetailb&doc=evdetailb&key=314860$643186
er zijn nog redelijk veel kaarten beschikbaar![]()
hoop wel dat het nog uitverkocht wordt
Ik doe het precies zo!quote:Op maandag 20 juli 2009 15:37 schreef Sonja27 het volgende:
TVP
Ik ben er vanavond om 19u. Lekker relaxed op het veld. En dan morgen 2e ring achterin om het ook van een flinke afstand te bekijken! Ik ben er klaar voor
Yup, nu staan we hier als haring in een ton. Raar gedoe. Maarja, niet nadenken, maar meedoen.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:01 schreef Sonja27 het volgende:
Ja en het is nog een uur tot de deuren open gaan kan je nog lekker een uur in die verdrukking gaan staan. Er hoeft er maar 1 op te gaan staan en ineens raakt iedereen in paniek!Succes daar! Ik woon echt op een steenworp afstand van de Arena. Maar heb vroeger te vaak vroeg in de rij gelegen voor concerten ik heb er de zin niet meer in
Ik kom lekker om 19u relaxed binnen en zoek wel een leuk plekkie!
het is niet: Niet nadenken maar meedoen.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, nu staan we hier als haring in een ton. Raar gedoe. Maarja, niet nadenken, maar meedoen.
Dat is altijd, en dan opeens word je naar voren geduwt en dan stopt het weer, en dan opeens weer naar vorenquote:
Tof zeg!quote:Op maandag 20 juli 2009 18:57 schreef Ternerito het volgende:
Ik sta aan het hek recht voor The Edge!!
Ik vind het opzich wel meesterlijk bedacht om vandaag te gaan. Als wij namelijk de film uitkomen dan is U2 in de Arena net hun set aan het afsluiten. Dan zit je dus na die film direct in een echte U2 concert sfeer. Ben benieuwd hoe dat gaat voelen.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:07 schreef ZwarteMagika het volgende:
Gister ook naar U2 3D geweestBen helemaal klaar voor morgen! Vanavond in Shownieuws (
) nog beelden van het concert vanavond (als het niet zo'n dooddoener wordt als Nova/BNN)
Hoelaat was jij dan daar vanmiddag???quote:Op maandag 20 juli 2009 18:57 schreef Ternerito het volgende:
Ik sta aan het hek recht voor The Edge!!
Had ik het met een maat van me ook al over, ze hebben het dak toch ook geblindeerd met doeken, dat deden ze de volgens mij vorige x niet met de Vertigo Tour, dus het zou best goed kunnen, zou kan je het hele concert redelijk donker opnemenquote:Op maandag 20 juli 2009 20:35 schreef Fakkel het volgende:
camera's all over the place. Dit kon wel eens de dvd van deze tour worden.
die doeken ophangen doen ze al tijdje ook met andere concerten. Weet allee niet of het alleen voor het duister maken is, of ook voor het geluid.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:32 schreef Luni het volgende:
[..]
Had ik het met een maat van me ook al over, ze hebben het dak toch ook geblindeerd met doeken, dat deden ze de volgens mij vorige x niet met de Vertigo Tour, dus het zou best goed kunnen, zou kan je het hele concert redelijk donker opnemen
geen garderobe, temperatuur voor een tshirt binnen - helemaal nu het zomer is.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:15 schreef Dikbuik het volgende:
Heeft er iemand ervaring met concerten in de Arena?
Is er een garderobe of is het zo druk dat je hier geen gebruik van wil maken?
Hoe warm is het er? Temperatuur voor een trui?
Geen garderobe voor zover ik weet, maar ik denk dat je met een dun vestje voor eventuele regen 's avonds wel toe kunt hoor.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:15 schreef Dikbuik het volgende:
Heeft er iemand ervaring met concerten in de Arena?
Is er een garderobe of is het zo druk dat je hier geen gebruik van wil maken?
Hoe warm is het er? Temperatuur voor een trui?
ik zou me haast zorgen om je makenquote:Op maandag 20 juli 2009 23:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wát was dit fenomenaal. Geweldig. Kippenvel. Heel veel.![]()
![]()
.
Ik zat in 406 en had er 88 voor betaald en die zat gewoon vol! Vak 425 (of ergens in die buurt) was juist leegquote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:36 schreef Grovie het volgende:
Was inderdaad geweldig, had niet verwacht dat Bono het zo ontzettend goed zou doen. Maar wat ik niet begrijp: Lang niet alle kaarten zijn verkocht, gister was er nog een overvloed aan 160 euro-kaarten (wat een bedrag trouwens) maar toch zaten al die plaatsen vol. Het leek wel alsof er niemand in vak 405 of 406 zat.
Zijn die dure plaatsen gevuld met mensen uit 405, of gewoon op de dag zelf nog verkocht?
Dit vak bedoelde je trouwens?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:36 schreef Grovie het volgende:
Was inderdaad geweldig, had niet verwacht dat Bono het zo ontzettend goed zou doen. Maar wat ik niet begrijp: Lang niet alle kaarten zijn verkocht, gister was er nog een overvloed aan 160 euro-kaarten (wat een bedrag trouwens) maar toch zaten al die plaatsen vol. Het leek wel alsof er niemand in vak 405 of 406 zat.
Zijn die dure plaatsen gevuld met mensen uit 405, of gewoon op de dag zelf nog verkocht?
P9, atlas gebouw, geen enkel probleemquote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:57 schreef Kidney_Bean het volgende:
het was helemaal te gek! Stond in de red zone aan The Edge zijn kant. Ben nu wel helemaal brak; morgen weer!
P.S. Zoals gebruikelijk is het weer ON-MO-GE-LIJK om met je auto aan te komen, een kaartje te kopen en van het parkeerterrein af te gaan zonder uren file........
Ik ook!!!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 03:04 schreef Young_David het volgende:
Zo, weer thuis. Ik had een mooi plekkie![]()
[ afbeelding ]
Binnen een kwartiertje reed ik op de A9, vanuit P4.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:57 schreef Kidney_Bean het volgende:
P.S. Zoals gebruikelijk is het weer ON-MO-GE-LIJK om met je auto aan te komen, een kaartje te kopen en van het parkeerterrein af te gaan zonder uren file........
Crzay tonightquote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:20 schreef Tourniquet het volgende:
Jaaaa! Crazy Tonight remix was echt gaaf!Ik stond daar keihard te dansen, maar iedereen om me heen stond een beetje schaapachtig te kijken en bleef gewoon stilstaan.
En dan stond ik nog wel in de "inner circle". Viel me in het algemeen op dat er nogal wat vervelende lui stonden, zelfs helemaal vooraan. Beetje met elkaar te lullen tijdens de nummers en zelfs onder u2 bier gaan halen.
![]()
Verder heb ik me wel vermaakt hoor.
Tip, neem je creditcard mee en stop die bij het paaltje naar binnen, dan hoef je niet met een kaartje in de rij te staan voor het automaat. Ik stond in Bullewijk in een parkeergarage en was zo weg, kon lekker doorrijden.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:57 schreef Kidney_Bean het volgende:
het was helemaal te gek! Stond in de red zone aan The Edge zijn kant. Ben nu wel helemaal brak; morgen weer!
Uhm... Dat daar niemand zat lijkt me nogal logisch...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dit vak bedoelde je trouwens?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:16 schreef Pink_Floyd het volgende:
Was het dak dicht trouwens?
Ik vond het voorin echt bloedjeheet , pfffquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Maar temperatuur viel me mee binnen. Beter te doen dan in 2005.
21.30 uurquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:16 schreef Luni het volgende:
Nou dat beloofd wat als ik de reacties hier zo lees! Hoe laat begonnen ze?
quote:
oeh, hoe was het in de red zone? Goed zicht, druk?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:57 schreef Kidney_Bean het volgende:
Geniet er vanquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:45 schreef Exterminator het volgende:
Vertrekt om 10:00uur richting amsterdam![]()
Zal ik doenquote:
Jemiig zeg, dus oude hits zijn niet goed en het nieuwe album ook niet. Dan kun je inderdaad maar beter overslaan vanavond, want het is niet (meer) aan je besteed.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:24 schreef MadMaster het volgende:
Qua show een 10, qua setlist (alhoewel van te voren bekend) een zwakke 7.
De songs van NLOTH kunnen me niet bekoren en daar werden er weer veel van gespeeld en 'The Best Of'-songs heb ik nu vaak genoeg live gezien/gehoord.
Jij zat denk ik vlak achter mij bij de ingangquote:
Een zwakke 7 is nog altijd een voldoende/ruime voldoende.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Jemiig zeg, dus oude hits zijn niet goed en het nieuwe album ook niet. Dan kun je inderdaad maar beter overslaan vanavond, want het is niet (meer) aan je besteed.
Ik was binnen tien minuten op de snelweg vanaf het parkeerterrein aan de kant van de fanshop van Ajax. Vond het juist prima geregeld allemaal!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:57 schreef Kidney_Bean het volgende:
Het tokkie gehalte voorin was sowieso hoog vond ik. Ik stond prima, precies achter het middenpunt van de catwalk. Die remix van Crazy waar iedereen op loopt te zeiken valt mij ook 100% mee! Ik kon het ook wel waarderenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:20 schreef Tourniquet het volgende:
Jaaaa! Crazy Tonight remix was echt gaaf!Ik stond daar keihard te dansen, maar iedereen om me heen stond een beetje schaapachtig te kijken en bleef gewoon stilstaan.
En dan stond ik nog wel in de "inner circle". Viel me in het algemeen op dat er nogal wat vervelende lui stonden, zelfs helemaal vooraan. Beetje met elkaar te lullen tijdens de nummers en zelfs onder u2 bier gaan halen.
![]()
Verder heb ik me wel vermaakt hoor.
Dat moet wel lukken als je echt wilt. Er zijn er genoeg die geen polsbandje hadden en toch binnen wisten te komen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:36 schreef Mone het volgende:
[..]
oeh, hoe was het in de red zone? Goed zicht, druk?
En ohja; komen degenen met veldkaarten daar ook terecht?
Jemig. Ik heb heel dicht bij je in de buurt gestaanquote:Op dinsdag 21 juli 2009 03:04 schreef Young_David het volgende:
Zo, weer thuis. Ik had een mooi plekkie![]()
[ afbeelding ]
Er stond een lekker briesje, dat scheelde echt enorm!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Maar temperatuur viel me mee binnen. Beter te doen dan in 2005.
Volgens mij was het rond 23:40 dat ik de Arena uit liep.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:37 schreef MofoF1 het volgende:
Praktische vraag: Hoe laat is het eigenlijk afgelopen? (trein enzo...)
Zin an!
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:37 schreef MofoF1 het volgende:
Zin an!
23:40 was het ongeveer afgelopen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:37 schreef MofoF1 het volgende:
Zin an!
Eh, in 2010 komen ze weer terug naar Europaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:14 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Het was geweldig gaaf!De vierde tournee die ik bij mocht wonen en en deze kon zich echt meten met POP-Mart wat ik tot nu toe de beste vond.
Alle fijne oude nummers voorbij gekomen en ook de nummers van NLOTH kwamen live goed uit de verf. Schitterende show, Bono onwijs goed bij stem en alle heren hadden er zin in.
Het was top! Zal nu wel weer een jaar of 4/5 duren voor ze er weer zijn. Die gedachte is echt ondraaglijk!
Hell yeah en dan maar hopen dat ik wel heen kan.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:17 schreef Murray het volgende:
[..]
Eh, in 2010 komen ze weer terug naar Europa
Dan gaan ze sowieso naar België, Oostenrijk en Zwitserland, denk dat ze dan ook wel terugkomen naar Nederland?
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:30 schreef Murray het volgende:
[..]
Dat moet wel lukken als je echt wilt. Er zijn er genoeg die geen polsbandje hadden en toch binnen wisten te komen.
Daar staat namelijk gewoon 2 dametjes in rode shirtjes mooi te wezen, die de hele tijd aan het sms'en etc zijn.
Als je gewoon doorloopt dan probeert ze je wel tegen te houden, maar als je gewoon stug doorloopt doet ze niks.
Ook als je die dametjes wat pizza of een fles water brengt dan later ze je wel binnen.
Wij stonden voor de ingang van de red zone (wij mochten uiteraard niet naar binnen) en we hebben ons flink pissig gemaakt over dat daar aan toe ging.
Later kwam er wel iemand van security bijstaan, die had ook wel in de gaten dat het niet echt handig was om 2 van die modepopjes van 16 jaar daar de boel laten regelen.
In Parijs heb ik een shirt gekocht voor 25 euro. De duurste was toen iets van 35 euro.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:42 schreef Nanook24 het volgende:
Het klinkt allemaal erg veelbelovend voor vanavond.
Kan iemand me vertellen wat de tour-shirts kosten? Dan kan ik daar het bedrag in mijn portemonnee een beetje op afstemmen.
Bijna alle shirts waren 30 euro, zat er 1 bij van 25quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:42 schreef Nanook24 het volgende:
Kan iemand me vertellen wat de tour-shirts kosten? Dan kan ik daar het bedrag in mijn portemonnee een beetje op afstemmen.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:42 schreef Nanook24 het volgende:
Echt waar?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:17 schreef Murray het volgende:
[..]
Eh, in 2010 komen ze weer terug naar Europa
Dan gaan ze sowieso naar België, Oostenrijk en Zwitserland, denk dat ze dan ook wel terugkomen naar Nederland?
Vanavond kan ik sowieso niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:12 schreef Murray het volgende:
Er zijn via livenation ook nog gewoon kaarten voor vanavond te koop hé.
Moet je wel alleen 160 euro voor dokken.
ik ga nog ff proberen te slapen.
Zorgen dat ik half 7 in de Arena ben, ontloop ik al dat drukke gedoe, en sta ik nog mooi centraal op het veld denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:20 schreef DrowningMan het volgende:
V.w.b. je spoiler, zo snel gaat dat niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wacht even af, komt goed.![]()
Hier een overzichtsfoto, de rolstoelplaatsen zitten onderin.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:07 schreef Geckoo het volgende:
Rare vraag. waar zitten de rolstoelplaatsen voor dit concert?
en was het druk? me pa heeft kaartjes gekocht maar niet gelet of het rolstoelplaatsen zijn.![]()
dus graag wat info, heb er al zin in!!!
Dit is te leuk! Mijn moeder is vandaag ook 60 geworden!!! Ze was gisteren met mij in de Arena, vandaag gaan we weer! (En die verjaardag vieren we later verderquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:15 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Vanavond kan ik sowieso niet.Mijn pa wordt vandaag 60 .... gisteren al een mooi passend feestje gehad, want hij was erbij in De Arena als mede-U2-fan!
Bedankt, duidelijkere info dan dit kan haast niet.quote:
Waar kan je dat zien? Staat het in de hals ofzo? Dan kijk ik het voor je na.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:40 schreef w8jij17 het volgende:
5 jaar wachten is het voor mij boven verwachting waard geweest.
Ik heb van begin tot eind met een glimlach meegezongen. Het was geweldig!
Zijn die concert t-shirts toevallig gemaakt door Edun? En zijn ze van goede kwaliteit? Misschien dat ik vanmiddag nog ff terug ga om er een te kopen.
Grootspraak!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:24 schreef MadMaster het volgende:
Heb nog kaarten voor vanavond, maar denk dat ik dit keer oversla.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:30 schreef Murray het volgende:
[..]
Dat moet wel lukken als je echt wilt. Er zijn er genoeg die geen polsbandje hadden en toch binnen wisten te komen.
Daar staat namelijk gewoon 2 dametjes in rode shirtjes mooi te wezen, die de hele tijd aan het sms'en etc zijn.
Als je gewoon doorloopt dan probeert ze je wel tegen te houden, maar als je gewoon stug doorloopt doet ze niks.
Ook als je die dametjes wat pizza of een fles water brengt dan later ze je wel binnen.
Wij stonden voor de ingang van de red zone (wij mochten uiteraard niet naar binnen) en we hebben ons flink pissig gemaakt over dat daar aan toe ging.
Later kwam er wel iemand van security bijstaan, die had ook wel in de gaten dat het niet echt handig was om 2 van die modepopjes van 16 jaar daar de boel laten regelen.
hee bedankt voor deze uitgebreide info!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:21 schreef Kidney_Bean het volgende:
[..]
Inderdaad helemaal mee eens!
Heb geen zin om me pissig te maken hierover, maar het vak stond wel aardig wat voller door mensen die duidelijk GEEN red zone kaarten hadden. Wij stonden ook vlak bij een van de uitgangen aan The Edge zijn kant; Maar af en toe kwamen er wat gasten die doorrenden of die gingen slijmen tegen die meiden. Gelukkig kwam er dan zo'n groen mannetje van de security bij staan, die zei wel gelijk 'Nee je mag er niet in!' Twee seconden later stonden die gasten er toch... Maar er werd op den duur wel beter opgelet. Ik bedoel, wij hebben een enorm bedrag betaald, als ze er ook hadden willen staan, hadden ze maar meer moeten bieden zeg maar...
Maar goed ik had dus geboden voor de red zone, flink bedrag voor betaald, dus hoopte ook op goede plekken (ben nu eenmaal klein en had iemand bij me die niet meer zo lang uren van te voren kan staan). Je moet eerst je redzone tickets halen bij de kassa bij ingang D volgensmij. Het zit aan de achterzijde van de kassa's, wij konden het namelijk eerst niet vinden (en niemand die je dan ook de goede kant op wijst...). Creditcard meenemen, rijbewijs/paspoort en papieren waarin staat dat het je tickets zijn. Dan krijg je je polsbandjes en kaarten.
De redzone ingangen zijn daarna kleine ingangen waar geen groot publiek doorheen gaat. Onze redzone ingang, ingang 1, zat ergens bij ingang H. Vervolgens kom je in de Arena boven en kan je via de security onderlangs langslopen aan de zijkant van het veld. Helemaal doorlopen en dan het trapje op. (staat op zich ook aangegeven). Daarna over het veld naar 2 rode meiden zoeken. Je polsbandje laten zien en je bent binnen!
Wij hadden er zelf voor gekozen om niet in de drukte te gaan staan, maar meer aan de zijkant, zodat we dichter tegen de catwalk aan stonden. Het zicht is goed, vooral natuurlijk als ze langslopenVeel the Edge en ook Larry gezien (bij de Crazy remix stonden ze voor mijn neus! ) Door die loopbruggen zie je alleen voor mijn gevoel de show voor de helft; die staan dan in je zicht. En de beeldenkolk in het midden kun je volgensmij ook beter van verder af zien.. Maar goed, dat ga ik vandaag zien vanaf de tribune (ben wel halfdood nu haha)
Bedankt allemaal voor de parkeertips, heb ze even opgeschreven voor vandaag!
http://i28.tinypic.com/dnzmkl.jpg -> Larry en Edge tijdens Crazy remix voor onze neus
Zal je zien gaan ze ons even lekker verrassen vanavond, zoals in 2005 met oa Miss Sarajevo. Ik verwacht wel zoietsquote:
Of vanavond wel Stay, Elevation, The Fly of Bullet the Blue Skyquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:32 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Zal je zien gaan ze ons even lekker verrassen vanavond, zoals in 2005 met oa Miss Sarajevo. Ik verwacht wel zoiets
Ik woon anderhalf uur rijden van de Arena en ging pas om 18:00 weg, ik heb geloof ik twee nummers van Snow Patrol gemist.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:56 schreef satecl het volgende:
Hee even een vraag:
Ik zou vanaaf met 1 of 2 vrienden nog naar U2 willen. We hebben geen kaarten.
Ten eerste: Ik moet tot 5 werken(woon een uur afstand van de Arena met de auto), dus red ik het dan allemaal nog?(dat voorprogramma boeit ons niets, kani k dat missen..?)
Doe maar Electrical Storm ipv Angel of Harlem dan, Mysterious Ways is toch wel een héérlijk live-nummer!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:43 schreef Tourniquet het volgende:
Ik denk vanavond Desire ipv Angel of Harlem, en wellicht Electrical Storm ipv Mysterious Ways.
Fijn dat je even wilt kijkenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:50 schreef kibber het volgende:
[..]
Waar kan je dat zien? Staat het in de hals ofzo? Dan kijk ik het voor je na.
Chocolatequote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:52 schreef CoExist het volgende:
Iemand ook enig idee welke nummers Snow Patrol heeft gespeeld?
Ik kende alleen Chasing Cars maar vond de andere nummers ook superquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:54 schreef LeonH het volgende:
[..]
ChocolateRun
![]()
![]()
![]()
Chasing Cars
en die nieuwe single sowieso, andere kon ik niet maar klonken wel zeeeeer aangenaam. Denk dat ik me maar eens het ceedeetje van die mannen ga halen. Op Pinkpop waren ze ook al goed!
Als je nu nog zwart moet kopen dan is de vraag natuurlijk of er aanbod is. Ik heb gisteren vanaf 1 uur 2 mensen voorbij zien lopen. Qua reistijd moet je het met gemak halen, U2 begint om 21:30quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:56 schreef satecl het volgende:
Hee even een vraag:
Ik zou vanaaf met 1 of 2 vrienden nog naar U2 willen. We hebben geen kaarten.
Ten eerste: Ik moet tot 5 werken(woon een uur afstand van de Arena met de auto), dus red ik het dan allemaal nog?(dat voorprogramma boeit ons niets, kani k dat missen..?)
ten tweede: Hoeveel betalen we daar ong. voor een kaartje pp?? (zwart dus, maar het voordeel is dat wij hem pas op het laatste moment gaan kopen omdat we wat later zijn)
Gaat het allemaal lukken???
Stond vanochtend in het AD dat er gister nog kaarten voor ¤30,- weg gingen.. hehe vandaar
Ik denk als je Shut your eyes hoort dat je die ook wel kentquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:54 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik kende alleen Chasing Cars maar vond de andere nummers ook super
Ik zag op de tafels bij de beveiliging wel bakken met flesjes drinken staan die ingenomen waren. Dus ik denk dat ze daar wel op controleren. Verder werd ik wel even vlug gefoullieerd.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:57 schreef Pink_Floyd het volgende:
Moet je voor de drank (op het veld) ook eerst zo'n arenacard kopen en zo ja waar haal je die dingen?
Werd er uberhaupt gecontroleerd op tasinhoud?
Damn sorry! Even gauw gelezen en was toen net in het Pinkpop weekend dus erna helemaal vergeten om even rustig te reageren...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:55 schreef CoExist het volgende:
Hey Leon!
Je hebt trouwens nooit geantwoord op mijn PM van The Killers!
Ja, je wordt gecontroleerd.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:57 schreef Pink_Floyd het volgende:
Moet je voor de drank (op het veld) ook eerst zo'n arenacard kopen en zo ja waar haal je die dingen?
Ja, je hebt ArenA Cards nodig. Als je het veld oploppt staat er gelijk een lange bar. Bij de eerste mensen daar kan je Cards kopen, bij de mensen die iets verder staan koop je je drank. Was prima geregeld, heb niet 1 keer in de rij hoeven staan.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:57 schreef Pink_Floyd het volgende:
Ik hoop het voor de aanwezigen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:32 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Zal je zien gaan ze ons even lekker verrassen vanavond, zoals in 2005 met oa Miss Sarajevo. Ik verwacht wel zoiets
Officieel is 70mm het maximum, maar volgens mij wordt daar niet op gelet. Zolang het geen spiegelreflex is zullen ze niet moeilijk doen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:14 schreef Pink_Floyd het volgende:
Thanks voor de info
en hoe zit het eigenlijk met niet profi camera's, doen ze moeilijk over digicams met nietverwisselbare lenzen (ook al zit er 15x optische zoom op)?
Jah dat is nu juist nog het enige probleem.. hoeveel aanbod is er. Maar vanochtend in de krant stond er dat er gister kaarten op het laatste moment voor ¤20,- werden verkocht. Nou wil ik er ook wel ¤40 voor neerleggen, maar ik ben niet vanplan om 100 euro uit me knip te halen vanavond..quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:56 schreef kibber het volgende:
[..]
Als je nu nog zwart moet kopen dan is de vraag natuurlijk of er aanbod is. Ik heb gisteren vanaf 1 uur 2 mensen voorbij zien lopen. Qua reistijd moet je het met gemak halen, U2 begint om 21:30
Ik denk dat het een kansloze missie wordt. Ik weet niet met hoeveel mensen je gaat, maar ik zou niet te hoog inzetten.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:29 schreef satecl het volgende:
[..]
Jah dat is nu juist nog het enige probleem.. hoeveel aanbod is er. Maar vanochtend in de krant stond er dat er gister kaarten op het laatste moment voor ¤20,- werden verkocht. Nou wil ik er ook wel ¤40 voor neerleggen, maar ik ben niet vanplan om 100 euro uit me knip te halen vanavond..
Zijn er geen mensen die gister zwart hebben gekocht, of ong. de prijzen weten??
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:38 schreef Kidney_Bean het volgende:
[..]
Dit is te leuk! Mijn moeder is vandaag ook 60 geworden!!! Ze was gisteren met mij in de Arena, vandaag gaan we weer! (En die verjaardag vieren we later verder)
Gaat meestal 2 dagen over heen...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Goed bezig met de video's. Vanavond thuis bekijken. Zal m'n eigen pics dan ook online gooien.
Is er nog nergens een audio-opname opgedoken?
Gaaf! Wat voor camera heb je gebruikt? Het geluid is erg goed!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:33 schreef CoExist het volgende:
Mijn videos van gisteravond!
Allemaal compleet en volledig, dus geen snippets!
Tip: Hou Marktplaats in de gaten. Het is nu zo laat, dat als je niet in de omgeving van Amsterdam woont, je eventuele kaarten bij jou in de buurt voor minder dan de officiele prijs zou moeten kunnen regelen. Iets is immers beter dan niets. Zet de afstandsfilter van Marktplaats niet aan, want sommige mensen hebben E-tickets die gewoon gemailed kunnen worden. Veel succes!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:18 schreef rapje het volgende:
Wegens onverwachte oppas voor kinderen en huisdieren willen wij vanavond (weer) naar de Arena.
Zijn dus nog op zoek naar 2 kaarten. Wie heeft tips, aanbod etc.?
Gefilmd met een Canon Ixus 75.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:47 schreef Tourniquet het volgende:
Gaaf! Wat voor camera heb je gebruikt? Het geluid is erg goed!
Er komen nu NET nog tickets vrij op Livenation voor 82,50 en 88 euro. Je kan zelfs nog met meerderen naast elkaar zittenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:18 schreef rapje het volgende:
Wegens onverwachte oppas voor kinderen en huisdieren willen wij vanavond (weer) naar de Arena.
Zijn dus nog op zoek naar 2 kaarten. Wie heeft tips, aanbod etc.?
Pas je wel op? De barcode op die E-tickets wordt gescant en als je verkoper niet zo eerlijk is als jij bent en hij ook in de rij gaat staan is de vraag wie het eerst binnen is.. De ander staat gezellig buiten...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:17 schreef Grovie het volgende:
Wat was het gister goed zeg. Ik miste alleen Kite, maar dat werd zeker goedgemaakt door Walk On en In a Little While. Het was zo goed dat ik vandaag op Marktplaats ben gaan zoeken, en ik heb een e-ticket voor vak 120 (rij 2) weten te kopen. Ik ga nu wel alleen, dat is wat minder, maar het moet maar. Nog meer fokkers in 120?
We zijn met ze 2tjes..quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:06 schreef kibber het volgende:
[..]
Ik denk dat het een kansloze missie wordt. Ik weet niet met hoeveel mensen je gaat, maar ik zou niet te hoog inzetten.
In veel gevallen zal het ook wel goed gaan, maar ik zou zelf niet zo happig zijn op E-ticketsquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:21 schreef Grovie het volgende:
Ik weet dat er een risico aan e-tickets kleeft, maar ik heb het adres en telefoonnummer van de verkoper. Heb ook nog even met hem gesproken, hij kwam over als een prima kerel. Ik koop liever bij zo iemand een e-ticket dan een fysiek kaartje bij zo'n mongool met 90 kaarten die ze met 200% winst verkoopt.
Cool! Het is wel duidelijk dat je vanaf het midden van het veld een veel mooier podium zag als dat jullie in die inner circle zagen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:33 schreef CoExist het volgende:
Mijn videos van gisteravond!
Allemaal compleet en volledig, dus geen snippets!
Koud is het niet in die braadslee. hou daar maar rekening mee!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:57 schreef ZwarteMagika het volgende:
Het is hier (Gld.) buiten trouwens niet te harden, het is toch niet zo heet in A'dam he? Anders zitten we straks in zo'n broeikas
Is het grote veld waar je dat bruggetje eerst over moet?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:02 schreef TheFrankey het volgende:
Nog even een parkeertip:
Ga niet op het grote veld staan, vrienden van mij stonden daar en reden pas tegen half 3 vannacht weg. Wij stonden in de parkeergarage bij villa arena (pas om 19:30 stonden we binnen) en konden zo wegrijden.
Echt zo'n typische opmerking van iemand die afgunstig is omdat hij niet in de "inner circle" stond!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:54 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Cool! Het is wel duidelijk dat je vanaf het midden van het veld een veel mooier podium zag als dat jullie in die inner circle zagen.
Maar even serieus. Daar wil je toch niet staan in de die inner circle?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:48 schreef CoExist het volgende:
[..]
Echt zo'n typische opmerking van iemand die afgunstig is omdat hij niet in de "inner circle" stond!
ik denk dat voor ieder persoon anders uitmaakt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:56 schreef TheFrankey het volgende:
Maar even serieus. Daar wil je toch niet staan in de die inner circle?
Weet iemand of die voorstelling is uitverkocht? Ik wil als after van gisteren nog even nagenieten.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:01 schreef CoExist het volgende:
[..]
ik denk dat voor ieder persoon anders uitmaakt.
Ik heb een geweldige avond gehad...
Het is bij mij een soort van "part-of-the-show" gevoel.
Dat is het publiek waar Bono mee interact zeg maar.
Mooi voorbeeld is de U23D film... dan zie je van bovenaf het hele inner circle vak mee deinsen op de muziek.
Ik vind dat dat gewoon bij een U2 concert hoor.
Da's een feit wat ie zegt. Vanuit de inner circle kun je je nooit het grote scherm zien als erbuiten. Ik stond direct achter de innercircle en moest al aardig omhoog kijken.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:48 schreef CoExist het volgende:
[..]
Echt zo'n typische opmerking van iemand die afgunstig is omdat hij niet in de "inner circle" stond!
Laat het hier even weten.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:31 schreef kibber het volgende:
De eerste bootleg staat online. 903mb, op de bekende plaatsen. Ben hem nu aan het doiwnloaden, weet nog niet wat de geluidskwaliteit is.
Ja dat hoop ik ookquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:02 schreef Andromache het volgende:
Hoop op een torrent, ik heb geen goede nieuwsserver...
Hij is nog geen dag oud natuulrijk, dus qua retentie zou het geen probleem mogen zijnquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:02 schreef Andromache het volgende:
Hoop op een torrent, ik heb geen goede nieuwsserver...
Linkje?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:55 schreef CoExist het volgende:
WTF!
Ik heb gister ook nog Show Nieuws gehaald...
Hahah tis gelukkig geen interview ofzo hoor!quote:
Ehhmmm misschien een beetje maar vond het podium er beter uitzien vanaf het midden dan vooraan wat ik zie op de video's.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:48 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ja! En doe eens sociaal jij!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:38 schreef Sanne het volgende:
het geluid valt me tot nu toe mee! Ik had gezworen deze galmbak nooit meer te bezoeken maar misschien moet ik dau toch eens evalueren
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:38 schreef Sanne het volgende:
het geluid valt me tot nu toe mee! Ik had gezworen deze galmbak nooit meer te bezoeken maar misschien moet ik dau toch eens evalueren
Ja zo ging het inderdaad!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:48 schreef Maraca het volgende:
Ja, alleen als Bono praat is het niet altijd te volgen (vond ik).
Dan was het
Bono: blablabla
Publiek: whooo! *klapt* *juicht*
Maraca: Whoo!
Buurvrouw: Yeah! Whoo!
Maraca: Wat zei hij eigenlijk?
Buurvrouw: Geen idee
Ach, ging om de sfeer
Ik hoorde wel dat ie 't daarover had, maar had niet door dat ze er daadwerkelijk waren. Is dat ook gezien of wordt die conclusie getrokken op basis van Bono's woordenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:52 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ja zo ging het inderdaad!Kwam er vanmorgen pas achter dat Max en Wim-Lex er waren
Kwamen blijkbaar 's nachts op 3fm nog smsjes binnen nadat het door de DJ werd gevraagd. En het schijnt echt zo te zijn dat ze daar waren.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik hoorde wel dat ie 't daarover had, maar had niet door dat ze er daadwerkelijk waren. Is dat ook gezien of wordt die conclusie getrokken op basis van Bono's woorden
In dit topic staat een foto (erg wazig, maar toch)quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik hoorde wel dat ie 't daarover had, maar had niet door dat ze er daadwerkelijk waren. Is dat ook gezien of wordt die conclusie getrokken op basis van Bono's woorden
jij gaat toch pissenquote:
Ik twijfel ook nog wat ik ga doen in Dublin... Heeft iemand tegen het achterste hek van de inner circle gestaan? hoe was je zicht?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:09 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Ehhmmm misschien een beetje maar vond het podium er beter uitzien vanaf het midden dan vooraan wat ik zie op de video's.
Dat had ik dus ook. Dat filmpje van Crazy is echt zoo lekker! Zit weer helemaal te swingen hierquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:52 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ja zo ging het inderdaad!Kwam er vanmorgen pas achter dat Max en Wim-Lex er waren
Ah, had nog niet alles teruggelezen/bekekenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:08 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
In dit topic staat een foto (erg wazig, maar toch)
Dat ding is zo hoog. In de bovenste top gebeuren ook dingen he?! Rook en lampen en shitquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:19 schreef kibber het volgende:
[..]
Ik twijfel ook nog wat ik ga doen in Dublin... Heeft iemand tegen het achterste hek van de inner circle gestaan? hoe was je zicht?
Hier achter op de tribune is het anders verbazingwekkend goed.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:49 schreef alors het volgende:
snowpatrol was leuk, maar geluid om te janken iig in inner circle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |