ik zou me haast zorgen om je makenquote:Op maandag 20 juli 2009 23:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wát was dit fenomenaal. Geweldig. Kippenvel. Heel veel.![]()
![]()
.
Ik zat in 406 en had er 88 voor betaald en die zat gewoon vol! Vak 425 (of ergens in die buurt) was juist leegquote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:36 schreef Grovie het volgende:
Was inderdaad geweldig, had niet verwacht dat Bono het zo ontzettend goed zou doen. Maar wat ik niet begrijp: Lang niet alle kaarten zijn verkocht, gister was er nog een overvloed aan 160 euro-kaarten (wat een bedrag trouwens) maar toch zaten al die plaatsen vol. Het leek wel alsof er niemand in vak 405 of 406 zat.
Zijn die dure plaatsen gevuld met mensen uit 405, of gewoon op de dag zelf nog verkocht?
Dit vak bedoelde je trouwens?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:36 schreef Grovie het volgende:
Was inderdaad geweldig, had niet verwacht dat Bono het zo ontzettend goed zou doen. Maar wat ik niet begrijp: Lang niet alle kaarten zijn verkocht, gister was er nog een overvloed aan 160 euro-kaarten (wat een bedrag trouwens) maar toch zaten al die plaatsen vol. Het leek wel alsof er niemand in vak 405 of 406 zat.
Zijn die dure plaatsen gevuld met mensen uit 405, of gewoon op de dag zelf nog verkocht?
P9, atlas gebouw, geen enkel probleemquote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:57 schreef Kidney_Bean het volgende:
het was helemaal te gek! Stond in de red zone aan The Edge zijn kant. Ben nu wel helemaal brak; morgen weer!
P.S. Zoals gebruikelijk is het weer ON-MO-GE-LIJK om met je auto aan te komen, een kaartje te kopen en van het parkeerterrein af te gaan zonder uren file........
Ik ook!!!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 03:04 schreef Young_David het volgende:
Zo, weer thuis. Ik had een mooi plekkie![]()
[ afbeelding ]
Binnen een kwartiertje reed ik op de A9, vanuit P4.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:57 schreef Kidney_Bean het volgende:
P.S. Zoals gebruikelijk is het weer ON-MO-GE-LIJK om met je auto aan te komen, een kaartje te kopen en van het parkeerterrein af te gaan zonder uren file........
Crzay tonightquote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:20 schreef Tourniquet het volgende:
Jaaaa! Crazy Tonight remix was echt gaaf!Ik stond daar keihard te dansen, maar iedereen om me heen stond een beetje schaapachtig te kijken en bleef gewoon stilstaan.
En dan stond ik nog wel in de "inner circle". Viel me in het algemeen op dat er nogal wat vervelende lui stonden, zelfs helemaal vooraan. Beetje met elkaar te lullen tijdens de nummers en zelfs onder u2 bier gaan halen.
![]()
Verder heb ik me wel vermaakt hoor.
Tip, neem je creditcard mee en stop die bij het paaltje naar binnen, dan hoef je niet met een kaartje in de rij te staan voor het automaat. Ik stond in Bullewijk in een parkeergarage en was zo weg, kon lekker doorrijden.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:57 schreef Kidney_Bean het volgende:
het was helemaal te gek! Stond in de red zone aan The Edge zijn kant. Ben nu wel helemaal brak; morgen weer!
Uhm... Dat daar niemand zat lijkt me nogal logisch...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dit vak bedoelde je trouwens?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:16 schreef Pink_Floyd het volgende:
Was het dak dicht trouwens?
Ik vond het voorin echt bloedjeheet , pfffquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Maar temperatuur viel me mee binnen. Beter te doen dan in 2005.
21.30 uurquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:16 schreef Luni het volgende:
Nou dat beloofd wat als ik de reacties hier zo lees! Hoe laat begonnen ze?
quote:
oeh, hoe was het in de red zone? Goed zicht, druk?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:57 schreef Kidney_Bean het volgende:
Geniet er vanquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:45 schreef Exterminator het volgende:
Vertrekt om 10:00uur richting amsterdam![]()
Zal ik doenquote:
Jemiig zeg, dus oude hits zijn niet goed en het nieuwe album ook niet. Dan kun je inderdaad maar beter overslaan vanavond, want het is niet (meer) aan je besteed.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:24 schreef MadMaster het volgende:
Qua show een 10, qua setlist (alhoewel van te voren bekend) een zwakke 7.
De songs van NLOTH kunnen me niet bekoren en daar werden er weer veel van gespeeld en 'The Best Of'-songs heb ik nu vaak genoeg live gezien/gehoord.
Jij zat denk ik vlak achter mij bij de ingangquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |