abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 21 juli 2009 @ 10:23:58 #151
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_71172242
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 10:06 schreef Gert het volgende:

[..]

Jemiig zeg, dus oude hits zijn niet goed en het nieuwe album ook niet. Dan kun je inderdaad maar beter overslaan vanavond, want het is niet (meer) aan je besteed.
Een zwakke 7 is nog altijd een voldoende/ruime voldoende.
Ik verwacht ook niet dat ze uitsluitend songs van Boy t/m (pak 'm beet) Achtung Baby spelen, maar iets meer variatie qua oudere songs zou van mij wel mogen. Hoewel ik me daarentegen best wel besef dat er veel mensen juist voor WTSHNN, WOWY etc. komen en dat het nieuwe album logischerwijs flink in the picture gezet wordt.

Maar smaken verschillen gelukkig en zeker met het uiteenlopende materiaal van U2 is de smaak zeer divers...
pi_71172312
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 02:57 schreef Kidney_Bean het volgende:
P.S. Zoals gebruikelijk is het weer ON-MO-GE-LIJK om met je auto aan te komen, een kaartje te kopen en van het parkeerterrein af te gaan zonder uren file........
Ik was binnen tien minuten op de snelweg vanaf het parkeerterrein aan de kant van de fanshop van Ajax. Vond het juist prima geregeld allemaal!
pi_71172370
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 02:20 schreef Tourniquet het volgende:
Jaaaa! Crazy Tonight remix was echt gaaf! Ik stond daar keihard te dansen, maar iedereen om me heen stond een beetje schaapachtig te kijken en bleef gewoon stilstaan. En dan stond ik nog wel in de "inner circle". Viel me in het algemeen op dat er nogal wat vervelende lui stonden, zelfs helemaal vooraan. Beetje met elkaar te lullen tijdens de nummers en zelfs onder u2 bier gaan halen.

Verder heb ik me wel vermaakt hoor.
Het tokkie gehalte voorin was sowieso hoog vond ik. Ik stond prima, precies achter het middenpunt van de catwalk. Die remix van Crazy waar iedereen op loopt te zeiken valt mij ook 100% mee! Ik kon het ook wel waarderen
pi_71172374
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 09:36 schreef Mone het volgende:

[..]

oeh, hoe was het in de red zone? Goed zicht, druk?
En ohja; komen degenen met veldkaarten daar ook terecht?
Dat moet wel lukken als je echt wilt. Er zijn er genoeg die geen polsbandje hadden en toch binnen wisten te komen.

Daar staat namelijk gewoon 2 dametjes in rode shirtjes mooi te wezen, die de hele tijd aan het sms'en etc zijn.

Als je gewoon doorloopt dan probeert ze je wel tegen te houden, maar als je gewoon stug doorloopt doet ze niks.

Ook als je die dametjes wat pizza of een fles water brengt dan later ze je wel binnen.

Wij stonden voor de ingang van de red zone (wij mochten uiteraard niet naar binnen) en we hebben ons flink pissig gemaakt over dat daar aan toe ging.

Later kwam er wel iemand van security bijstaan, die had ook wel in de gaten dat het niet echt handig was om 2 van die modepopjes van 16 jaar daar de boel laten regelen.
pi_71172434
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 03:04 schreef Young_David het volgende:
Zo, weer thuis. Ik had een mooi plekkie

[ afbeelding ]
Jemig. Ik heb heel dicht bij je in de buurt gestaan . Ik stond (zoals vermeld) in het midden van de catwalk
  dinsdag 21 juli 2009 @ 10:35:37 #156
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_71172494
WOOOO wat vet
Iemand goede kwaliteit filmpjes gezien?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_71172511
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 09:21 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

. Maar temperatuur viel me mee binnen. Beter te doen dan in 2005.
Er stond een lekker briesje, dat scheelde echt enorm!
pi_71172534
Praktische vraag: Hoe laat is het eigenlijk afgelopen? (trein enzo...)

Zin an!
pi_71172562
De Crazy Tonight remix vond ik geweldig!!!!
Zoveel energie en plezier.
Stond verder naar achteren, daar werd ie zeer goed ontvangen.

*zucht* nu duut het vast weer een jaar of 4/5 voordat ze er weer zijn...
pi_71172580
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 10:37 schreef MofoF1 het volgende:
Praktische vraag: Hoe laat is het eigenlijk afgelopen? (trein enzo...)

Zin an!
Volgens mij was het rond 23:40 dat ik de Arena uit liep.
pi_71172594
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 10:37 schreef MofoF1 het volgende:
Praktische vraag: Hoe laat is het eigenlijk afgelopen? (trein enzo...)

Zin an!

Iets voor 24.00 was het klaar.

Programma:

18.00 uur hekken open
20.00 uur Snow Patrol (zeer goed trouwens)
21.30 uur U2
23.45 klaar!
pi_71172607
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 10:37 schreef MofoF1 het volgende:
Praktische vraag: Hoe laat is het eigenlijk afgelopen? (trein enzo...)

Zin an!
23:40 was het ongeveer afgelopen.
Ik was echt onder de indruk van het publiek. Heerlijk was het! Eindelijk eens een concert in Nederland waarbij het publiek niet bestaat uit verzuurde ouwe mannetjes en vrouwtjes die het gek vinden dat je staat te springen op je veldplaats. Ik kreeg een paar keer een duw in mn rug van een klein vrouwtje die met haar hoofd waarschijnlijk nauwelijks boven de barrier uit zou komen omdat ik aan het springen was. Rot op, koop dan lekker een zitplaats want ook als ik blijf staan zie je niks. Lekker genegeert
  dinsdag 21 juli 2009 @ 11:14:25 #165
23158 Miss_MacPhisto
This is not an exit.
pi_71173440
Het was geweldig gaaf! De vierde tournee die ik bij mocht wonen en en deze kon zich echt meten met POP-Mart wat ik tot nu toe de beste vond.
Alle fijne oude nummers voorbij gekomen en ook de nummers van NLOTH kwamen live goed uit de verf. Schitterende show, Bono onwijs goed bij stem en alle heren hadden er zin in.

Het was top! Zal nu wel weer een jaar of 4/5 duren voor ze er weer zijn. Die gedachte is echt ondraaglijk!
Smell the flowers while you can....
pi_71173535
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 11:14 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Het was geweldig gaaf! De vierde tournee die ik bij mocht wonen en en deze kon zich echt meten met POP-Mart wat ik tot nu toe de beste vond.
Alle fijne oude nummers voorbij gekomen en ook de nummers van NLOTH kwamen live goed uit de verf. Schitterende show, Bono onwijs goed bij stem en alle heren hadden er zin in.

Het was top! Zal nu wel weer een jaar of 4/5 duren voor ze er weer zijn. Die gedachte is echt ondraaglijk!
Eh, in 2010 komen ze weer terug naar Europa

Dan gaan ze sowieso naar België, Oostenrijk en Zwitserland, denk dat ze dan ook wel terugkomen naar Nederland?
  dinsdag 21 juli 2009 @ 11:19:26 #167
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_71173579
De tour gaat volgens mij gewoon volgend jaar door hoor.

Ah Wat murray zegt dusch
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_71173623
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 11:17 schreef Murray het volgende:

[..]

Eh, in 2010 komen ze weer terug naar Europa

Dan gaan ze sowieso naar België, Oostenrijk en Zwitserland, denk dat ze dan ook wel terugkomen naar Nederland?
Hell yeah en dan maar hopen dat ik wel heen kan.
pi_71173644
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 10:30 schreef Murray het volgende:

[..]

Dat moet wel lukken als je echt wilt. Er zijn er genoeg die geen polsbandje hadden en toch binnen wisten te komen.

Daar staat namelijk gewoon 2 dametjes in rode shirtjes mooi te wezen, die de hele tijd aan het sms'en etc zijn.

Als je gewoon doorloopt dan probeert ze je wel tegen te houden, maar als je gewoon stug doorloopt doet ze niks.

Ook als je die dametjes wat pizza of een fles water brengt dan later ze je wel binnen.

Wij stonden voor de ingang van de red zone (wij mochten uiteraard niet naar binnen) en we hebben ons flink pissig gemaakt over dat daar aan toe ging.

Later kwam er wel iemand van security bijstaan, die had ook wel in de gaten dat het niet echt handig was om 2 van die modepopjes van 16 jaar daar de boel laten regelen.

Inderdaad helemaal mee eens!

Heb geen zin om me pissig te maken hierover, maar het vak stond wel aardig wat voller door mensen die duidelijk GEEN red zone kaarten hadden. Wij stonden ook vlak bij een van de uitgangen aan The Edge zijn kant; Maar af en toe kwamen er wat gasten die doorrenden of die gingen slijmen tegen die meiden. Gelukkig kwam er dan zo'n groen mannetje van de security bij staan, die zei wel gelijk 'Nee je mag er niet in!' Twee seconden later stonden die gasten er toch... Maar er werd op den duur wel beter opgelet. Ik bedoel, wij hebben een enorm bedrag betaald, als ze er ook hadden willen staan, hadden ze maar meer moeten bieden zeg maar...

Maar goed ik had dus geboden voor de red zone, flink bedrag voor betaald, dus hoopte ook op goede plekken (ben nu eenmaal klein en had iemand bij me die niet meer zo lang uren van te voren kan staan). Je moet eerst je redzone tickets halen bij de kassa bij ingang D volgensmij. Het zit aan de achterzijde van de kassa's, wij konden het namelijk eerst niet vinden (en niemand die je dan ook de goede kant op wijst...). Creditcard meenemen, rijbewijs/paspoort en papieren waarin staat dat het je tickets zijn. Dan krijg je je polsbandjes en kaarten.

De redzone ingangen zijn daarna kleine ingangen waar geen groot publiek doorheen gaat. Onze redzone ingang, ingang 1, zat ergens bij ingang H. Vervolgens kom je in de Arena boven en kan je via de security onderlangs langslopen aan de zijkant van het veld. Helemaal doorlopen en dan het trapje op. (staat op zich ook aangegeven). Daarna over het veld naar 2 rode meiden zoeken. Je polsbandje laten zien en je bent binnen!

Wij hadden er zelf voor gekozen om niet in de drukte te gaan staan, maar meer aan de zijkant, zodat we dichter tegen de catwalk aan stonden. Het zicht is goed, vooral natuurlijk als ze langslopen Veel the Edge en ook Larry gezien (bij de Crazy remix stonden ze voor mijn neus! ) Door die loopbruggen zie je alleen voor mijn gevoel de show voor de helft; die staan dan in je zicht. En de beeldenkolk in het midden kun je volgensmij ook beter van verder af zien.. Maar goed, dat ga ik vandaag zien vanaf de tribune (ben wel halfdood nu haha)

Bedankt allemaal voor de parkeertips, heb ze even opgeschreven voor vandaag!

http://i28.tinypic.com/dnzmkl.jpg -> Larry en Edge tijdens Crazy remix voor onze neus

[ Bericht 1% gewijzigd door Kidney_Bean op 21-07-2009 11:29:49 ]
  dinsdag 21 juli 2009 @ 11:26:37 #170
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_71173784
Wij hadden de auto bij Imtech staan. Konden zo wegrijden
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  dinsdag 21 juli 2009 @ 11:31:41 #171
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_71173950
Woohoo, het was echt fantastisch gisteren!!!

Ik zat in vak 122 op de 6e rij en had goed (maar niet maximaal, eig nét iets te ver) zicht op het podium, maar daardoor kon ik de grootse opzet van 'de spin' des te beter waarderen

Concert was voor ons prima bereikbaar; om 19.30u met de auto vertrokken vanaf huis (A'dam Oud-West) en om 19.55 stond ik in de ring t-shirts te kopen, net toen Snow Patrol hun eerste nummer instartte....

Het was ff stilstaan bij het parkeren (in P6 ook nog, vlak naast het stadion), maar geen files, geen rijen, niks wachten. Prima.

Het concert zelf was op sommige momenten echt kippevel. Bijvoorbeeld toen Crazy Tonight werd ingestart, met die koppen op het videoscherm, echt briljant

En ze waren volgens mij behoorlijk in vorm, Bono had een goeie stem, en het geluid was prima!! In het begin leek het geluid nog wat zo-zo volgens mij ('saturated' oid), maar na twee of drie nummers leek het veel beter (?).
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
  dinsdag 21 juli 2009 @ 11:33:58 #172
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_71174020
Prachtig concert, op loopafstand van ons hotel en ook Snow Patrol was zeer goed gisteren. Wij zaten op vak 414 maar dankzij het scherm zagen wij alles perfect, geweldige avond!
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_71174298
Het klinkt allemaal erg veelbelovend voor vanavond.

Kan iemand me vertellen wat de tour-shirts kosten? Dan kan ik daar het bedrag in mijn portemonnee een beetje op afstemmen.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  dinsdag 21 juli 2009 @ 11:44:47 #174
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_71174346
* Roel_Jewel al wandelend door Utrecht nog steeds nageniet .
  dinsdag 21 juli 2009 @ 11:48:22 #175
113467 Pinpas
pinnen is een keuze
pi_71174485
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 11:42 schreef Nanook24 het volgende:
Het klinkt allemaal erg veelbelovend voor vanavond.

Kan iemand me vertellen wat de tour-shirts kosten? Dan kan ik daar het bedrag in mijn portemonnee een beetje op afstemmen.
In Parijs heb ik een shirt gekocht voor 25 euro. De duurste was toen iets van 35 euro.
the primary role of the government is to protect the property from the majority
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')