Thnx! Ben net weer terug, alleen mijn rondje was veuls te grootquote:
Hoe hoger hoe beter. Mijn conditie was volgens de test 38 en dus volgens geslacht en leeftijd zeer goed (* zesje is stok)quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:17 schreef Honeymooner het volgende:
Hmm ja idd, klinkt wel als een erg relaxede test trouwens.
Ben verder niet zo thuis in de VO2max, maar hoe lager, hoe betere conditie dus?
1 minuut langer wandelen en 1 minuut langer hardlopen, dus max 300 meter meer dan je vandaag had, zou ik zeggenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:48 schreef June. het volgende:
[..]
Thnx! Ben net weer terug, alleen mijn rondje was veuls te groot. Op de helft was Evy al klaar, dus toen heb ik nog maar een keer weer les 1 gedaan
.
Hoeveel km is die 2e les omgeveer, als je gewoon rustig loopt? Dan kan ik mijn rondjes wat beter uitplannen..
Les 2 is ongeveer 2,5 km geloof ik maar je gaat al snel over de 3km per les. Ik liep zelf in les 15 al 5 km.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:48 schreef June. het volgende:
[..]
Thnx! Ben net weer terug, alleen mijn rondje was veuls te groot. Op de helft was Evy al klaar, dus toen heb ik nog maar een keer weer les 1 gedaan
.
Hoeveel km is die 2e les omgeveer, als je gewoon rustig loopt? Dan kan ik mijn rondjes wat beter uitplannen..
Ik heb 2 bewaarde trainingen wel kunnen uploaden maar ik kan de manier van weergeven niet wijzigen beiden geven geen grafiek hartslag vs tijd alleen een rood blok ownzonequote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:50 schreef dyna18 het volgende:
@zesje ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf die conditietest van Polar ook niet echt snap. Dat gebruik ik dus verder ook niet.
Heb je al gekeken of je eerste hardloopsessie ook niet op je hartslagmeter bewaard is? Als het goed is kun je die ook met Flowlink uploaden.
Nou ja... laat maar weten hoe het gaat en als je nog vragen hebt, stel ze gerust.
Dat heb ik ook elke keer, maar dat vind ik niet zo erg. Dan sport ik maar een tandje meer, dat kan vast geen kwaad.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:48 schreef June. het volgende:
[..]
.
Ja, daar zit ook wat in. Morgen loop ik gewoon weer hetzelfde rondje, dan maar gewoon inderdaad wat extra meters maken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:37 schreef Sander het volgende:
[..]
Dat heb ik ook elke keer, maar dat vind ik niet zo erg. Dan sport ik maar een tandje meer, dat kan vast geen kwaad.
Het was de fysio die dat advies gaf. Ik heb de eerste keer ook gewacht tot de pijn over was. Daarna weer begonnen, maar ik kreeg er weer last van. Ik loop nu nog maar 1 of 2 keer in de week en begin gewoon te geloven dat het iets is "waarmee ik moet leren leven". Telkens na het hardlopen heb ik last van mijn knie/scheen. Na verloop van tijd (2 weken) is het weg en als ik dan weer ga hardlopen komt het terug. Het is niet heel storend, maar echt fijn is anders...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:09 schreef computergirl het volgende:
Wie gaf je het advies om voorlope niet te lopen? als het je huisarts is zou ik naar een fysio gaan maar als een fysio (met veel hardloopkennis) dat advies heeft gegeven ben je echt eenals je niet luistert.
Blijkbaar is dit iets chronisch?
Ja dat is omdat de oorzaak van de pijn niet is opgelost. Rust heeft dan niet zo veel zin.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:47 schreef yozd het volgende:
[..]
Het was de fysio die dat advies gaf. Ik heb de eerste keer ook gewacht tot de pijn over was. Daarna weer begonnen, maar ik kreeg er weer last van. Ik loop nu nog maar 1 of 2 keer in de week en begin gewoon te geloven dat het iets is "waarmee ik moet leren leven". Telkens na het hardlopen heb ik last van mijn knie/scheen. Na verloop van tijd (2 weken) is het weg en als ik dan weer ga hardlopen komt het terug.
Ik heb de Polar FT60 sinds kort via de ING rentepuntenactie en daar zat helaas geen Flowlink bij dus die heb ik apart besteld en die had ik gisteren pas binnen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:34 schreef zesje het volgende:
Ik heb 2 bewaarde trainingen wel kunnen uploaden maar ik kan de manier van weergeven niet wijzigen beiden geven geen grafiek hartslag vs tijd alleen een rood blok ownzone
Owquote:Op zondag 16 augustus 2009 16:24 schreef Lister het volgende:
Ik heb de Polar FT60 sinds kort via de ING rentepuntenactie en daar zat helaas geen Flowlink bij dus die heb ik apart besteld en die had ik gisteren pas binnen.
Dus ik heb gisteravond ook een beetje op die polarpersonaltrainer site rondgekeken en kon ook geen mooie grafiek vinden. Na een beetje rondgezocht te hebben, blijkt dat alleen bij de FT80 te kunnen![]()
Zie ook deze thread op het polar forum.
Ik dacht dat het verschil tussen de FT60 en FT80 alleen die extra krachttraining optie was, als ik dit had geweten had ik toch een FT80 besteld denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |