SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok
Ik moet maar eens gaan slapenquote:
Een man met een paardenstaart is per definitie geen baas.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:40 schreef Hoerenzoon het volgende:
[..]
Steven Seagal is echt wel een harde baas gek
Maar hij hoeft nooit zijn wapens te herladen, dus dat maakt hem toch wel tot een baasquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:41 schreef Kafka. het volgende:
[..]
Een man met een paardenstaart is per definitie geen baas.
Touchéquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:42 schreef Hoerenzoon het volgende:
[..]
Maar hij hoeft nooit zijn wapens te herladen, dus dat maakt hem toch wel tot een baas
wel als hij je strot eruit kan trekken.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:41 schreef Kafka. het volgende:
[..]
Een man met een paardenstaart is per definitie geen baas.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:40 schreef Hoerenzoon het volgende:
[..]
Steven Seagal is echt wel een harde baas gek
Emo, ga lekker krassen johquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:39 schreef Agiath het volgende:
Harry Potter boeken zijn cool.
TS niet.
Slotje.
Jij leest Harry Potter.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:16 schreef Siniti het volgende:
In theorie zou Harry Potter best realistisch kunnen zijn. Onterechte klacht.
Is goed.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wat moet ik nu doen?
Me verontschuldigen? Me schamen?
Postalquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:59 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Wtf welke film is dat met die kinderen?
KLB is Serious Businessquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:38 schreef Kaelthas het volgende:
Dus omdat jij Harry Potter niet leuk vind, mag een ander dat ook niet vinden? Wat is er mis met je bezig houden met iets dat je leuk vind?
Ja, vast.. in de praktijk is het alleen niet realisitisch. Dat maakt de klacht trouwens niet terecht. Ik lees ook graag fantasy (okee, ik vind HP niet echt leuk) daar is niets mis mee. Heel knap hoe schrijvers een complete wereld kunnen creëren.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:16 schreef Siniti het volgende:
Niet realistisch nee, ook veel dingen die gewoon niet kloppen in het boek. Maar in theorie zou het kunnenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:25 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja, vast.. in de praktijk is het alleen niet realisitisch. Dat maakt de klacht trouwens niet terecht. Ik lees ook graag fantasy (okee, ik vind HP niet echt leuk) daar is niets mis mee. Heel knap hoe schrijvers een complete wereld kunnen creëren.
Dat klopt, de leer van de kwantumfysica beaamt dat.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:16 schreef Siniti het volgende:
Haha TS denkt te bewijzen dat hij cool is door aan te geven dat hij wel eens gaat stappenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:40 schreef Hoerenzoon het volgende:
[..]
Ik moet maar eens gaan slapenDat ik hier heel de avond thuis zat
Straks ga ik nog falen
Vanaf morgen wel zomerfeesten in Nijmegen, dus dan kan ik weer socializen
Of gewoon Enya luisterenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:05 schreef Babs_voor_intimi het volgende:
Eens, die huismoeders dienen zich te beperken tot de Bouquet-reeks.
Ik wil niet dat zij zich wagen aan boeken die ik ook lees....
Een uitvlucht zoeken naar een fantasiewereldquote:Op zaterdag 18 juli 2009 05:09 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Dat klopt, de leer van de kwantumfysica beaamt dat.
Zeer onterechte klacht verder, want wat heeft TS er mee te maken wat andere mensen graag lezen? Bovendien is het begrijpelijk dat mensen af en toe een uitvlucht zoeken naar een fantasiewereld. De werkelijkheid is immers niet altijd je van het zullen we maar zeggen.
Hitler deed precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:28 schreef Chewbalhaar het volgende:
Film 2 gezien, slaat nergens op. beetje 'halfbloedjes' van school willen schoppen / willen vermoorden, terwijl je zelf ook halfbloed ben.
Je bent het verstand van een 9-jarige dus nooit ontstegen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:24 schreef EdAtTheBar het volgende:
Serieus, toen ik 9 was en het eerste Harry Potter boek las kon ik al niet begrijpen dat er volwassenen waren die dat leuk vonden![]()
![]()
Er stonden dan ook geen plaatjes in en je kon niet lezenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:24 schreef EdAtTheBar het volgende:
Serieus, toen ik 9 was en het eerste Harry Potter boek las kon ik al niet begrijpen dat er volwassenen waren die dat leuk vonden![]()
![]()
TS niet.
Slotje.
Als je werkt in een videotheek faal je imo even hard als dat je als volwassene Harry Potter leestquote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:10 schreef Lamon het volgende:
Dat is het leuke aan in een videotheek werken, je ziet dat de mooiste vrouwen, coolste gasten en aardigste stelletjes die films huren, en vertellen dat ze de boeken lezen en er helemaal gek op zijn.
Het is toevallig niet mijn ding, maar toch...
Ik zal ze vertellen dat 1 of ander anoniem stakkertje op een internetsite ze gefaald in hun leven vindt.
Ze zullen er erg mee zitten, denk ik.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:45 schreef Hoerenzoon het volgende:
[..]
Als je werkt in een videotheek faal je imo even hard als dat je als volwassene Harry Potter leest![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:42 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Je bent het verstand van een 9-jarige dus nooit ontstegen.
je kan dat soort mensen herkennen aan bijv. de 'AFCA' stukjes in hun sig...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:42 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Je bent het verstand van een 9-jarige dus nooit ontstegen.
Of het loze gebash, wanneer er geen goed weerwoord in ze op komtquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:48 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
je kan dat soort mensen herkennen aan bijv. de 'AFCA' stukjes in hun sig...
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:05 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Vergelijk je Harry fans nou met Hitler aanbidders?
TS niet.
Slotje.
Of aan een pieter post avatarquote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:48 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
je kan dat soort mensen herkennen aan bijv. de 'AFCA' stukjes in hun sig...
haha, wat een kut poging om TS te bashen.quote:Op maandag 20 juli 2009 03:30 schreef GSbrder het volgende:
TS is een faalbaby die per definitie de commercie haat en lekker non-conformistisch is met de heersende cultuur
[ afbeelding ]
So, uh... you got the wool cap on, huh? Yeah. Yeah, I guess, you know, whatever, it's uh... 96 degrees out, you know. Better-better put on the old wool cap. Yeah. Got a lot, uh, going on under there, huh? Under, under the wool cap? Thinkin' 'bout your sideburns? Yeah. No, no, no. You're not a complete jackass. Yeah. Oh, hey, nice T-shirt. "PHRESH". And-and it's spelled with a "PH". Oh, that's fun 'cause it's usually spelled with an "F". Yeah. Oh, and you got a little tear in your pants there-- oh, that's on purpose, though, isn't it? Yeah. Yeah, you're a bad boy. You're a bad boy. Society wants your pants to be intact. But you're not just gonna listen, are you? My God, this is ridiculous. I'm sorry, I'm gonna have to kill you.
Nee, deze poging van jou trekt volle zalenquote:Op maandag 20 juli 2009 03:32 schreef minutenman het volgende:
[..]
haha, wat een kut poging om TS te bashen.
ik probeer TS toch ook niet the bashen? faalhaas.quote:Op maandag 20 juli 2009 03:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, deze poging van jou trekt volle zalen
Kreeg de indruk dat je moeite deed mij te bashen, maar zo niet, what the fuck is je probleem dan.quote:Op maandag 20 juli 2009 03:47 schreef minutenman het volgende:
[..]
ik probeer TS toch ook niet the bashen? faalhaas.
wat versta jij onder bashen? de moeite die jij neemt om een hele skit van Family Guy the quoten is al behoorlijk faal. je hoeft niet veel moeite te doen om dat duidelijk te maken, bashen zou ik het niet noemen. en nou ga ik slapen.quote:Op maandag 20 juli 2009 03:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kreeg de indruk dat je moeite deed mij te bashen, maar zo niet, what the fuck is je probleem dan.
Ik denk dat veel mensen er geen enkel probleem mee hebben om jouw mening voor lief te nemen.quote:Op maandag 20 juli 2009 09:48 schreef stbabylon het volgende:
Mensen mogen van mij best Harry Potter leuk vinden. Geeft wel aan dat ze het geestelijk vermogen hebben van een 12 jarige. Dat moeten ze dan voor lief nemen.
Echter blijkt het verhaal veel 12+'ers ook te interesseren. Natuurlijk mag je dan kort door de bocht gaan en roepen dat dat allemaal josti's zijn met het verstand van een 12-jarige; je zou ook kunnen stellen dat veel mensen nog iets jeugdigs in zich hebben, waar niets mis mee isquote:Op maandag 20 juli 2009 10:56 schreef stbabylon het volgende:
Dat was geen mening. HP is geschreven voor 12 jarigen. Dat is een feit.
Inderdaad! Harry Potterquote:Op maandag 20 juli 2009 11:03 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Echter blijkt het verhaal veel 12+'ers ook te interesseren. Natuurlijk mag je dan kort door de bocht gaan en roepen dat dat allemaal josti's zijn met het verstand van een 12-jarige; je zou ook kunnen stellen dat veel mensen nog iets jeugdigs in zich hebben, waar niets mis mee is
opleiding: zegt geen ene fuckquote:Op maandag 20 juli 2009 09:48 schreef stbabylon het volgende:
Mensen mogen van mij best Harry Potter leuk vinden. Geeft wel aan dat ze het geestelijk vermogen hebben van een 12 jarige. Dat moeten ze dan voor lief nemen.
Officieel Senior Software Engineer, maar ik hoef daar niet mee te patsen.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:24 schreef Kafka. het volgende:
[..]
opleiding: zegt geen ene fuck
beroep: Programmeur
Een brede doch meelijwekkende glimlach kon niet onderdrukt worden.
Echt gangster inderdaad, om daarmee te patsen.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Officieel Senior Software Engineer, maar ik hoef daar niet mee te patsen.
*gaaap*quote:Op maandag 20 juli 2009 12:41 schreef FernandesGreenPunch het volgende:
[..]
Echt gangster inderdaad, om daarmee te patsen.!
Haha jij kijkt Harry Potterquote:Op maandag 20 juli 2009 03:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kreeg de indruk dat je moeite deed mij te bashen, maar zo niet, what the fuck is je probleem dan.
Dat, en het zijn gewoon leuke boeken. En ik heb er geen enkel probleem mee toe te geven dat ik het leuke boeken vind. Wat een of ander overcompenserend kneusje daar van vindt boeit me weinig.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:54 schreef ioko het volgende:
De gemiddelde lezer van de niet vertaalde Harry Potter boeken is iig slimmer dan TS. Dat zal wel steken.
juist jij zou die boeken wat moeten vinden.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:13 schreef Salvad0R het volgende:
Harry Potter is voor trieste individuutjes.
Het is gewoon een vuile rip-off van Alfred J. Kwakquote:Op maandag 20 juli 2009 15:18 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
juist jij zou die boeken wat moeten vinden.
in één van die boeken werd de school onder iemands anders beheer geplaatst, wat zeer veel tekenen van een dictatoriaal regime had, en in elk boek wordt gewaarschuwd tegen opdringerigheid van een totalitaire overheid...
Oh...quote:Op maandag 20 juli 2009 15:23 schreef Samsonneke het volgende:
De tovernaarswereld bestaat wel degelijk. Wij dreuzels kunnen er echter nooit komen.
En ja, ik ben ervan overtuigd dat die wereld écht bestaat. Ik heb al heel wat dingen meegemaakt die dat voor mij zeker maken.
Oh ja, vertelquote:Op maandag 20 juli 2009 15:23 schreef Samsonneke het volgende:
De tovernaarswereld bestaat wel degelijk. Wij dreuzels kunnen er echter nooit komen.
En ja, ik ben ervan overtuigd dat die wereld écht bestaat. Ik heb al heel wat dingen meegemaakt die dat voor mij zeker maken.
Ik haptequote:Op maandag 20 juli 2009 15:23 schreef Samsonneke het volgende:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:16 schreef Siniti het volgende:
Nogmaals: stop eens met de LSDquote:Op maandag 20 juli 2009 16:52 schreef Samsonneke het volgende:
Hoe bekrompen ben je dan, om enkel hetgeen te geloven wat je zelf kan zien en het per definitie niet gelooft wanneer je niet in staat bent datgene (in dit geval die magische wereld) waar te nemen
Vertel vertel vertel!!quote:Op maandag 20 juli 2009 15:23 schreef Samsonneke het volgende:
OMFG dat gaat gewoon te fur!!quote:Op maandag 20 juli 2009 16:54 schreef heartwork het volgende:
ik ken iemand met 3 harry potter tatoeages
ja.
daar schrok ik ook van.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:16 schreef Siniti het volgende:
Ohja.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:23 schreef Samsonneke het volgende:
Vertel nouquote:Op maandag 20 juli 2009 15:23 schreef Samsonneke het volgende:
Afgelopen winter zag ik bijvoorbeeld een horde uilen vliegen op klaarlichte dag. Niet één, maar een stuk of tien. Sommige van deze uilen leken zelfs iets in hun snavel te hebben.quote:
Maar ik dacht dat ze de post aan hun pootjes bezorgden?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:27 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Afgelopen winter zag ik bijvoorbeeld een horde uilen vliegen op klaarlichte dag. Niet één, maar een stuk of tien. Sommige van deze uilen leken zelfs iets in hun snavel te hebben.
Dat is heus niet alles hoor, maar ik weet zeker dat jullie me niet serieus zullen nemen als ik die andere dingen zou vertellen.
Niet altijd.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:29 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat ze de post aan hun pootjes bezorgden?
Ik ben er altijd wel benieuwd naarquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:27 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Afgelopen winter zag ik bijvoorbeeld een horde uilen vliegen op klaarlichte dag. Niet één, maar een stuk of tien. Sommige van deze uilen leken zelfs iets in hun snavel te hebben.
Dat is heus niet alles hoor, maar ik weet zeker dat jullie me niet serieus zullen nemen als ik die andere dingen zou vertellen.
Nee, tot nu toe nemen we je ernstig serieusquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:27 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:27 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:27 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
MOAAHHHH GERTJE dat was gewoon een muisquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:27 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Ik ben een tovenaar, ik kan dit bevestigen.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:23 schreef Samsonneke het volgende:
Tuurlijk meen ik dit echt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:19 schreef Kafka. het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als hij/zij het echt meent ook.
Ik kan dit bevestigen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:27 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Lol Hans Kazan is niet echt!quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:07 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Gezien jullie mij niet serieus nemen, zie ik ook het nut niet ervan in om meer te vertellen. Laat ik kort samengevat zeggen dat ik enkele vormen van magie door een bepaald persoon heb mogen waarnemen.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:37 schreef Hoerenzoon het volgende:
Wat een zielige mensen zijn dat. Vooral huismoeders die aan de realiteit willen ontsnappen en dan zoeen onrealistisch boek gaan lezen
Hoe hard heb je dan gefaald in je leven
Klacht lijkt me duidelijkZeer terechte klacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.celebrate your money
Nu zal hij die niet genoemd mag worden je anaal vernederen.!quote:Op maandag 20 juli 2009 15:23 schreef Samsonneke het volgende:
ksst ga eens terug naar TRUquote:Op woensdag 22 juli 2009 02:52 schreef tonja het volgende:
Als je die dingen gewoon hebt gezien, en je weet dat het zo is, wat kan het jou dan schelen dat je niet serieus genomen wordt. Je weet toch wat je gezien hebt?
Dus vertel!
quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:07 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Tuurlijk meen ik dit echt.
Verder vind ik de reacties hier buitengewoon kinderachtig. Kun je je ergens niet voorstellen dat er meer is dan wat wij kunnen waarnemen? De wereld van Harry Potter is zó gedetailleerd weergegeven in de boeken, dat je je toch kunt afvragen of er niet meer achter zit dan enkel fictie.
Gezien jullie mij niet serieus nemen, zie ik ook het nut niet ervan in om meer te vertellen. Laat ik kort samengevat zeggen dat ik enkele vormen van magie door een bepaald persoon heb mogen waarnemen.
En dat van die uilen: het waren beslist géén muizen die zij in hun snavel hadden.
Ik wil meer horenquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:07 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Tuurlijk meen ik dit echt.
Verder vind ik de reacties hier buitengewoon kinderachtig. Kun je je ergens niet voorstellen dat er meer is dan wat wij kunnen waarnemen? De wereld van Harry Potter is zó gedetailleerd weergegeven in de boeken, dat je je toch kunt afvragen of er niet meer achter zit dan enkel fictie.
En dat van die uilen: het waren beslist géén muizen die zij in hun snavel hadden.
En hoe weet jij dat de Harry Potter boeken niet gewoonweg de harde realiteit zijn? En dat J.K. Rowling een heks is die dit verhaal aan ons dreuzels vertelt in verhaalvorm?quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:36 schreef Hoerenzoon het volgende:
[..]![]()
Alsof JK Rowling een of andere alien is die precies weet hoe het in een andere dimensie enz er aan toe gaaten die dat probeert te verklappen in haar kinderboeken
Volgensmij heb jij ook een aantal keer naar Astrotijd gebeld ofniet
Denk jij dat die andere tovenaars zomaar zouden toelaten dat JK alles verklapt?quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:24 schreef Siniti het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat de Harry Potter boeken niet gewoonweg de harde realiteit zijn? En dat J.K. Rowling een heks is die dit verhaal aan ons dreuzels vertelt in verhaalvorm?
Dat is wel een goed puntquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:26 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Denk jij dat die andere tovenaars zomaar zouden toelaten dat JK alles verklapt?
Ik wil ook wel naar zweinstein eigenlijkquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:29 schreef Semnai het volgende:
[..]
Dat is wel een goed punt
Maar misschien willen ze ons rustig voorbereiden
Alsof de toverwereld daar wakker van ligt. Vrijwel niemand gelooft dat het verhaal achter de boeken echt gebeurd is, dus ze hebben niets te vrezen. Dat is wel te zien aan de reacties in dit topic.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:26 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Denk jij dat die andere tovenaars zomaar zouden toelaten dat JK alles verklapt?
Maar in die boken zelf is het meteen paniek als ook maar 1 'normaal' mens iets magisch gezien heeft. Wat jij zegt slaat dus HEUL nergens op.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:58 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Alsof de toverwereld daar wakker van ligt. Vrijwel niemand gelooft dat het verhaal achter de boeken echt gebeurd is, dus ze hebben niets te vrezen. Dat is wel te zien aan de reacties in dit topic.
Misschien hebben ze een nieuwe verwarringsspreuk uitgevonden.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:04 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Maar in die boken zelf is het meteen paniek als ook maar 1 'normaal' mens iets magisch gezien heeft. Wat jij zegt slaat dus HEUL nergens op.
Ja, want als TS zegt A, persoon X zegt B en ik zeg dat het niet B is, moet ik het wel met A eens zijnquote:
Nu alle dreuzels door een boek, dat bedoelt is om te amuseren, op de hoogte zijn gebracht geloven ze er zeker niet in. Zij zouden toch niet denken dat het allemaal echt zou kunnen gebeuren, omdat de tovenaarswereld het volgens hen anders nooit in een boek zou stoppen. Dus is er ook geen paniek nodig, omdat nu niet opeens miljoenen mensen magische oplossingen voor hun problemen eisen. Men gelooft het toch niet.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:04 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Maar in die boken zelf is het meteen paniek als ook maar 1 'normaal' mens iets magisch gezien heeft. Wat jij zegt slaat dus HEUL nergens op.
Wat zou dan eigenlijk de reden van het boek zijn vraag ik me afquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:01 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nu alle dreuzels door een boek, dat bedoelt is om te amuseren, op de hoogte zijn gebracht geloven ze er zeker niet in. Zij zouden toch niet denken dat het allemaal echt zou kunnen gebeuren, omdat de tovenaarswereld het volgens hen anders nooit in een boek zou stoppen. Dus is er ook geen paniek nodig, omdat nu niet opeens miljoenen mensen magische oplossingen voor hun problemen eisen. Men gelooft het toch niet.
En in de Koranquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:34 schreef NoBody122 het volgende:
Aan de andere kant.. Er zijn ook mensen die in de bijbel geloven...
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:12 schreef Samsonneke het volgende:
Ik blijf me verbazen over de reacties hier. Gelukkig zie ik wel al een enkeling die begint in te zien dat de toverwereld wel degelijk bestaat.
Enfin, ik hoop dat beide werelden ooit in harmonie met elkaar kunnen samenleven, maar ik weet niet of die tijd ooit zal komen. DIegene zei tegen mij dat veel heksen en tovenaars dubbele gevoelens erover hebben.
Daarnaast denk ik ook dat veel "dreuzels" ietwat bang zullen zijn voor de magie (wat natuurlijk niet nodig is).
Dat is wel ziekquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:04 schreef Shizzah het volgende:
Harry Poter!![]()
die chick..
die wou ik al batsen sinds film 1..
In film 1 is ze wel erg jong inderdaadquote:
Jij kent een heks of tovenaar?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:12 schreef Samsonneke het volgende:
Ik blijf me verbazen over de reacties hier. Gelukkig zie ik wel al een enkeling die begint in te zien dat de toverwereld wel degelijk bestaat.
Enfin, ik hoop dat beide werelden ooit in harmonie met elkaar kunnen samenleven, maar ik weet niet of die tijd ooit zal komen. DIegene zei tegen mij dat veel heksen en tovenaars dubbele gevoelens erover hebben.
Daarnaast denk ik ook dat veel "dreuzels" ietwat bang zullen zijn voor de magie (wat natuurlijk niet nodig is).
rustig maar.. ik was net zo oud toen die tijdquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
In film 1 is ze wel erg jong inderdaad
Ik mag hier geen uitspraak over doen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:59 schreef Semnai het volgende:
[..]
Jij kent een heks of tovenaar?
Maar zijn er dan geen slechte heksen of tovenaars als we niet bang hoeven te zijn voor de magie?
Zijn dat ook gewoon mensen aangezien je ons 'dreuzels' noemt?
En leven die dan ook hierzo tussen ons of is er echt nog een 'wereld'?
En reuzen en dwergen ook, en op midzomer komen ze allemaal samen om te dansen rond een vuur in het bosquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:20 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Ik mag hier geen uitspraak over doen.
Er zijn zeker slechte heksen en tovenaars, maar de kans dat je die tegen het lijf loopt is nihil.
Ik lees dit net, wat een onzin zegquote:Op woensdag 22 juli 2009 23:01 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nu alle dreuzels door een boek, dat bedoelt is om te amuseren, op de hoogte zijn gebracht geloven ze er zeker niet in. Zij zouden toch niet denken dat het allemaal echt zou kunnen gebeuren, omdat de tovenaarswereld het volgens hen anders nooit in een boek zou stoppen. Dus is er ook geen paniek nodig, omdat nu niet opeens miljoenen mensen magische oplossingen voor hun problemen eisen. Men gelooft het toch niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |