SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok
Ik moet maar eens gaan slapenquote:
Een man met een paardenstaart is per definitie geen baas.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:40 schreef Hoerenzoon het volgende:
[..]
Steven Seagal is echt wel een harde baas gek
Maar hij hoeft nooit zijn wapens te herladen, dus dat maakt hem toch wel tot een baasquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:41 schreef Kafka. het volgende:
[..]
Een man met een paardenstaart is per definitie geen baas.
Touchéquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:42 schreef Hoerenzoon het volgende:
[..]
Maar hij hoeft nooit zijn wapens te herladen, dus dat maakt hem toch wel tot een baas
wel als hij je strot eruit kan trekken.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:41 schreef Kafka. het volgende:
[..]
Een man met een paardenstaart is per definitie geen baas.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:40 schreef Hoerenzoon het volgende:
[..]
Steven Seagal is echt wel een harde baas gek
Emo, ga lekker krassen johquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:39 schreef Agiath het volgende:
Harry Potter boeken zijn cool.
TS niet.
Slotje.
Jij leest Harry Potter.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:16 schreef Siniti het volgende:
In theorie zou Harry Potter best realistisch kunnen zijn. Onterechte klacht.
Is goed.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wat moet ik nu doen?
Me verontschuldigen? Me schamen?
Postalquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:59 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Wtf welke film is dat met die kinderen?
KLB is Serious Businessquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:38 schreef Kaelthas het volgende:
Dus omdat jij Harry Potter niet leuk vind, mag een ander dat ook niet vinden? Wat is er mis met je bezig houden met iets dat je leuk vind?
Ja, vast.. in de praktijk is het alleen niet realisitisch. Dat maakt de klacht trouwens niet terecht. Ik lees ook graag fantasy (okee, ik vind HP niet echt leuk) daar is niets mis mee. Heel knap hoe schrijvers een complete wereld kunnen creëren.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:16 schreef Siniti het volgende:
Niet realistisch nee, ook veel dingen die gewoon niet kloppen in het boek. Maar in theorie zou het kunnenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:25 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja, vast.. in de praktijk is het alleen niet realisitisch. Dat maakt de klacht trouwens niet terecht. Ik lees ook graag fantasy (okee, ik vind HP niet echt leuk) daar is niets mis mee. Heel knap hoe schrijvers een complete wereld kunnen creëren.
Dat klopt, de leer van de kwantumfysica beaamt dat.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:16 schreef Siniti het volgende:
Haha TS denkt te bewijzen dat hij cool is door aan te geven dat hij wel eens gaat stappenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:40 schreef Hoerenzoon het volgende:
[..]
Ik moet maar eens gaan slapenDat ik hier heel de avond thuis zat
Straks ga ik nog falen
Vanaf morgen wel zomerfeesten in Nijmegen, dus dan kan ik weer socializen
Of gewoon Enya luisterenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:05 schreef Babs_voor_intimi het volgende:
Eens, die huismoeders dienen zich te beperken tot de Bouquet-reeks.
Ik wil niet dat zij zich wagen aan boeken die ik ook lees....
Een uitvlucht zoeken naar een fantasiewereldquote:Op zaterdag 18 juli 2009 05:09 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Dat klopt, de leer van de kwantumfysica beaamt dat.
Zeer onterechte klacht verder, want wat heeft TS er mee te maken wat andere mensen graag lezen? Bovendien is het begrijpelijk dat mensen af en toe een uitvlucht zoeken naar een fantasiewereld. De werkelijkheid is immers niet altijd je van het zullen we maar zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |