Die van Apple gaan al jaaaaren kwartaal na kwartaal de verwachtingen te boven. Iets zegt mij dat bomen niet tot in de hemel groeien...quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:46 schreef LXIV het volgende:
Nabeurs cijfers Apple en Yahoo boven verwachting.
AMD cijfers zijn pas goedquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:46 schreef LXIV het volgende:
Nabeurs cijfers Apple en Yahoo boven verwachting.
ff gequote voor het nageslacht.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Maar goed, ik zat wel vaker fout de laatste dagen, dus waarschijnlijk gaan we in 1 streep door naar de 300.
He damn, heb ooit nog gedacht die te kopen als rebound-stock.quote:Op woensdag 22 juli 2009 02:10 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
AMD cijfers zijn pas goed![]()
Ga je morgenmiddag weer op pad? Kunnen we ff dalenmoet nog shorts lossen op een leuk niveau vrijdag.
Verdommequote:Op woensdag 22 juli 2009 12:39 schreef Lemans24 het volgende:
TomTom + 12%, het moet niet gekker worden.
Eigenlijk is nu niets koopwaardig, die AEX staat veel te hoog. Maar idd AF/KLM is niet duur, straks de vakantieperiode, veel vluchten, betere cijfers.. hmmquote:
Lol, dat het straks vakantieperiode is met veel vluchten zit echt wel in de koers.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:08 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Eigenlijk is nu niets koopwaardig, die AEX staat veel te hoog. Maar idd AF/KLM is niet duur, straks de vakantieperiode, veel vluchten, betere cijfers.. hmm
Mijn inziens is topje gezet, of krijgen we nog 1tje richting de 276. Ik doe nu niks en wacht op een long instapmoment. Even wachten en dan goedkoper long gaan is mijn inziens nu veel makkelijk verdienen dan short gaan.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:53 schreef m0m0 het volgende:
mmm, moeilijk. Heb werkelijk waar geen idee wat er kan gebeuren de komende dagen. Iemand wat meer informatie?
Denk dat ik maar even niets meer ga doen.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:00 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Mijn inziens is topje gezet, of krijgen we nog 1tje richting de 276. Ik doe nu niks en wacht op een long instapmoment. Even wachten en dan goedkoper long gaan is mijn inziens nu veel makkelijk verdienen dan short gaan.
een van de mooiste shorts dit najaar. Laat het maar lekker naar de 10 gaan.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:39 schreef Lemans24 het volgende:
TomTom + 12%, het moet niet gekker worden.
Ik vind alleen RDS "niet duur", echter vind ik de AEX niet bepaald laag staan. En gezien RDS gebruikt wordt om de AEX te sturen zou ik geen enkel aandeel kopen atm.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:08 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Eigenlijk is nu niets koopwaardig, die AEX staat veel te hoog. Maar idd AF/KLM is niet duur, straks de vakantieperiode, veel vluchten, betere cijfers.. hmm
Klopt, als ze niet weer shortselling gaan verbieden, worden TomTom, Arcelor, ING en Aegon weer zeer interessant om shorts voor in te kopen dit najaar.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:48 schreef pberends het volgende:
[..]
een van de mooiste shorts dit najaar. Laat het maar lekker naar de 10 gaan.
Tomtom, Arcelor, ING en Randstad staan bij mij op het short-lijstje. Voor de rest zie ik niet zo heel veel shortkandidaten, maar Aegon gaat denk ik ook weer door het putje. Heijmans naar de 25 cent, maar dode paarden short ik niet.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:52 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Klopt, als ze niet weer shortselling gaan verbieden, worden TomTom, Arcelor, ING en Aegon weer zeer interessant om shorts voor in te kopen dit najaar.
2010-2011, TomTom, ING, Aegon en Heijmans allemaal failliet. Arcelor vraag ik me nog af of die het gaat overleven, ze zitten met vrij forse schuldposities..quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Tomtom, Arcelor, ING en Randstad staan bij mij op het short-lijstje. Voor de rest zie ik niet zo heel veel shortkandidaten, maar Aegon gaat denk ik ook weer door het putje. Heijmans naar de 25 cent, maar dode paarden short ik niet.
Hoeveel FTI's wou je hebben? De FTI staat gewoon op 0,05 punt spread. Prima liquide dus.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:58 schreef richbitch het volgende:
FTItjes zijn niet zo liquide vandaar dat ik daar niet in handel maar met juiste moneymanagement hoort dat verschil niet raar te zijn.
Ik hou het op 2010-2012quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:58 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
2010-2011, TomTom, ING, Aegon en Heijmans allemaal failliet. Arcelor vraag ik me nog af of die het gaat overleven, ze zitten met vrij forse schuldposities..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |