Instappen nu in aandelen, is leuk voor een stijging van 20-30%, maar daarna moet je er wel uit, want anders blijft er weinig over van je geldquote:Op maandag 20 juli 2009 15:14 schreef Conversatie het volgende:
Ben van plan ook eens in te stappen, maar heb een aantal vraagjes. Zit bij de Rabobank, en wil daar dus ook een beleggingsportefeuille openen (via internet). Is dit een fijne bank om mee te beleggen? Iemand ervaring mee? Ik hoor dat de meeste mensen Binck gebruiken.
Je moet trouwens ook een hele vragenlijst in vullen, doet dat erg ter zake?
Voor 19 oktober dus alles verkopen?quote:Op maandag 20 juli 2009 18:14 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Instappen nu in aandelen, is leuk voor een stijging van 20-30%, maar daarna moet je er wel uit, want anders blijft er weinig over van je geld
Daar pleit ik dan ook voor. Liever met je geld onder je bed gaan liggen dan het in die doorgedraaide caroussel te flikkeren omdat je bang bent een boot te missen - want de boot die je nu gaat missen is de Titanic. Het enige scenario waarin de beurzen op middellange termijn, zeg twee jaar, winstgevend kunnen blijven is er een van hyperinflatie.quote:Op maandag 20 juli 2009 18:08 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
het gaat hier om 12 months trailing, of te wel de earnings van de afgelopen 12 maanden (met een lag van 1 kwartaal). Dat die historisch rampzalig waren voor met name financials, en in mindere mate materials (indien niet gebaseerd op current cost basis), moge bekend zijn, maar als je dat als maatstaf voor de toekomst wilt nemen, kun je het beste direct onder je bed duiken (bij gebrek aan een schuilkelder)
kortom, business as usual dusquote:Op maandag 20 juli 2009 18:38 schreef dvr het volgende:
[..]
Daar pleit ik dan ook voor. Liever met je geld onder je bed gaan liggen dan het in die doorgedraaide caroussel te flikkeren omdat je bang bent een boot te missen - want de boot die je nu gaat missen is de Titanic. Het enige scenario waarin de beurzen op middellange termijn, zeg twee jaar, winstgevend kunnen blijven is er een van hyperinflatie.
Banken waarderen hun bezittingen papieren nu op 'mark to fantasy' basis en weigeren doodleuk om verlies te nemen op vorderingen waarvan vaststaat dat ze niet meer te innen zijn. Maar dat houden ze niet eeuwig vol en ze kunnen die rommel ook niet eeuwig bij de FED voor echt geld blijven omruilen, zeker niet als ze dat geld vervolgens ad $700,000 per werknemer in eigen zak steken - het draagvlak voor dat soort operaties smelt bij pers en publiek in razend tempo weg (bij dat soort bedragen rijst bij mij trouwens het vermoeden dat die bankiers zelf ook weinig fiducie in hun toekomst hebben en daarom de failliete boedel nog even gauw leegplukken).
Naar mijn mening gaat dit een belangrijke datum worden, of het de top is weet ik niet, maar volgens mij komt er op dat moment nieuws dat de beurzen heel flink zal laten zakkenquote:Op maandag 20 juli 2009 18:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Voor 19 oktober dus alles verkopen?
en waarom die datum?quote:Op maandag 20 juli 2009 18:53 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Naar mijn mening gaat dit een belangrijke datum worden, of het de top is weet ik niet, maar volgens mij komt er op dat moment nieuws dat de beurzen heel flink zal laten zakken
Waarom is de aarde rond?quote:
probeert hij dat nu eerst met deze topic reeks dan?quote:Op maandag 20 juli 2009 19:05 schreef Mortaxx het volgende:
Vandergeld heeft plannen om WS op te blazen die dag denk ik
Dan had je het maar niet moeten noemen...quote:Op maandag 20 juli 2009 19:00 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Waarom is de aarde rond?
Ik ga hier verder niet over uitweiden and don't shoot me if it is the wrong date..
Ok, ik zal toegeven.quote:Op maandag 20 juli 2009 19:12 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Dan had je het maar niet moeten noemen...
EXPLAIN!
Zoek google maar eens Reinhard en Legatus. Gebeurd vaak wat om en rond zo een pelgrimstocht.quote:Op maandag 20 juli 2009 19:24 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Ok, ik zal toegeven.
http://legatus.org/public/index.asp
shit ja zeg. Ik ga morgen short, neem verlof, en ga overmorgen naar Santiago de Compostela, en ga ook even langs bij Lourdes, voor wat extra leverage. De zogenaamde Bernadetteverdriedubbelaar (een soort turbo). Als ik volgende week terugkom ben ik rijk, niet alleen spritueel, maar ook doordat de wereldmarkt is gecrashed.quote:Op maandag 20 juli 2009 19:25 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Zoek google maar eens Reinhard en Legatus. Gebeurd vaak wat om en rond zo een pelgrimstocht.
Ach, het is weer eens iets anders dan Xandernieuws.quote:Op maandag 20 juli 2009 19:25 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Zoek google maar eens Reinhard en Legatus. Gebeurd vaak wat om en rond zo een pelgrimstocht.
morgen ga ik dat lijntje van je snuivenquote:Op maandag 20 juli 2009 19:24 schreef LXIV het volgende:
WS heeft zijn dalende trend tegen het einde van de sluiting van het Damrak iig omgezet in een stijgende lijn. Houdt dat een beetje vol, en morgen de zevende groene dag op rij!
ze moeten nog een miljard uit de private sector halen.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:09 schreef RvLaak het volgende:
CIT May Receive $3 Billion Rescue From Bondholders
De bail-out is er nog niet door?
DJ en NASDAQ op day-high gesloten. Morgen vast wel weer een groene opening. Kunnen we voorbij de 272, kunnen de TA'ers ook weer instappen.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:17 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
morgen ga ik dat lijntje van je snuiven
Morgen -3 procent.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
DJ en NASDAQ op day-high gesloten. Morgen vast wel weer een groene opening. Kunnen we voorbij de 272, kunnen de TA'ers ook weer instappen.
Waarop baseer jij die -3%? Zit er nog een slecht nieuwtje in de koker?quote:Op maandag 20 juli 2009 22:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Morgen -3 procent.
Maar we zullen zien we er gelijk krijgt morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |